Activision umieściło w końcu swoje logo w marketingu Call of Duty. Wcześniejsze materiały marketingowe pomijały nazwę firmy.
Na początku tego miesiąca opublikowano nowy zwiastun Call of Duty: Vanguard. W przeciwieństwie do wszystkich poprzednich materiałów promocyjnych, na nowym trailerze powróciło logo wydawcy – Activision, które wcześniej było nieobecne.
Logo Activision zawsze zajmowało ważne miejsce w promocji Call of Duty. Przy promocji najnowszej odsłony gry – Vanguard, dotychczas było wyraźnie nieobecne. Pierwszy materiał wideo promujący grę ukazał się w ubiegłym miesiącu. Zwiastun nie zaczął się jednak od standardowego napisu „Activision Presents”, zamiast tego graczy przywitał napis „Call of Duty presents”.
Co ciekawe, o podobnej sytuacji donosili użytkownicy PlayStation, którzy wzięli udział w zeszłomiesięcznych alpha testach Vanguard. Jak donosili alpha testerzy, podczas testowania produkcji nigdzie nie można było znaleźć loga amerykańskiego wydawcy. Jak się później okazało, zostało ono celowo usunięte z gry. Odkrył to jeden z graczy, uruchamiając niezaktualizowaną wersję.
Firma zabieg ten tłumaczy względami kreatywnymi. Nie ma jednak wątpliwości, że dotychczasowy marketing był próbą zdystansowania się od bardzo napiętej sytuacji panującej w Activision Blizzard. W lipcu przeciwko Blizzardowi został złożony pozew, zarzucający firmie dyskryminowanie pracowników oraz molestowanie kobiet.
Call of Duty: Vanguard jest pierwszym ważnym projektem Activision od czasu wpłynięcia pozwu. Zapewne dlatego nie chcieli oni na starcie kampanii marketingowej gry za bardzo przypominać o Activision Blizzard.
Źródło: videogameschronicle.com
Foto: Dinosaur918, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons
Najnowsze wpisy
- Battlefield 2042 – poznaliśmy wymagania sprzętowe i datę otwartej bety
- Microsoft dostosuje ceny Xbox Game Pass do lokalnych rynków
- W Polsce przetestujemy trzy kolejne gry od Netflixa
- Pojawił się nowy Trojan, którego celem jest kradzież kont graczy
- Pierwsze recenzje FIFA 22 – przełomu nie ma, ale źle też nie jest
- Steam uniemożliwi granie w starsze wersje gier
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia