
Wiedźmin: Pogromca Potworów zadebiutował w zeszłym tygodniu i praktycznie z miejsca stał się jedną z najpopularniejszych gier mobilnych. Gra została pobrana już ponad pół miliona razy.
Mobilna gra Wiedźmin: Pogromca Potworów zadebiutowała w zeszłą środę i chociaż nie zabrakło drobnych problemów na starcie, to już dzisiaj studio Spokko może mówić o ogromnym sukcesie. Tytuł od swojej premiery notuje kapitalne wyniki i zbiera świetne opinie. Ostatni taki boom na grę mobilną widziałem w 2016 roku, kiedy tłumy ludzi wychodziło ze smartfonem w ręku łapać kieszonkowe stworki w Pokemon GO.
Świetne wyniki Wiedźmina
O sukcesie mobilnego Wiedźmina najlepiej mówią liczby. Na Google Play gra została pobrana ponad pół miliona razy i praktycznie nie ruszyła się z pierwszego miejsca w rankingu „Top Games”. Swoją opinie o grze wyraziło już ponad 30 tysięcy graczy. W większości są to pozytywne komentarze. Pogromca Potworów został oceniony przez użytkowników na bardzo mocne 4,2. Dodatkowo, co ważne dla twórców, jest już w pierwszej dwudziestce najbardziej dochodowych gier na Androida. Dla porównania, największy konkurent Wiedźmina – Pokemon GO – jest drugą najbardziej dochodową grą na tej liście, a gracze oceniają ją na 4.1.
Trochę skromniejsze statystyki widnieją w App Store. Ponad 2 tysiące posiadaczy iPhonów wyraziło swoją opinię o grze. Otrzymała tam niemal notę marzeń, bowiem wynosi ona 4,7/5. Na ten moment trudno jest natomiast stwierdzić, ilu posiadaczy sprzętów od Apple wyruszyło na wirtualne łowy. Gra została doceniona również przez dziennikarzy. Na metacritic zebrała ocenę 77/100.
Przyszłość produkcji
Na ten moment gra zdaje się być hitem. Ludzie wychodzą na spacery ze smartfonami w ręku, by polować na gryfy i utopce. Nie wiadomo jednak, jak długo utrzyma się zainteresowanie produkcją i czy poradzi sobie ona w obliczu kolejnej fali koronawirusa, która może nadejść jesienią i po raz kolejny ograniczyć swobodne przemieszczanie się na świeżym powietrzu.
Studio Spokko, żeby utrzymać zainteresowanie produkcją, będzie musiało mocno rozwijać swój produkt. Warto by było, aby wzięli przykład ze swojego konkurenta, czyli Niantic, który cały czas dba, by gracze w Pokemon GO mieli co robić. Twórcy mobilnego Wiedźmina będą teraz potrzebowali pomysłów na to, by utrzymać popularność gry i przyciągnąć nowych graczy.
Foto: Pixabay
Najnowsze wpisy
- Battlefield 2042 – poznaliśmy wymagania sprzętowe i datę otwartej bety
- Microsoft dostosuje ceny Xbox Game Pass do lokalnych rynków
- W Polsce przetestujemy trzy kolejne gry od Netflixa
- Pojawił się nowy Trojan, którego celem jest kradzież kont graczy
- Pierwsze recenzje FIFA 22 – przełomu nie ma, ale źle też nie jest
- Steam uniemożliwi granie w starsze wersje gier
Polecane wpisy
- E3 2021 – harmonogram wydarzenia
- World of Tanks z aktualizacją 1.12.1!
- Wiedźmin 3 otrzyma nowe DLC inspirowane serialem Netflixa
- Games Developers Choice Awards 2021 - nominacje
- Rozpoczęły się testy Netflix Gaming. Usługa na ten moment dostępna wyłącznie w Polsce
- NiOh i Sheltered za darmo w Epic Games Store
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia