Zmiana AdWords na Google Ads oraz zmiana innych produktów Google z dniem 24 lipca!
WAŻNA ZMIANA! W PRODUKTACH GOOGLE!
Hej! ?
? Być może spóźniłem się z tym postem, ponieważ o tej nowości było już wspominane miesiąc temu, a aktualizacja weszła wczoraj wieczorem to jednak o tym napiszę.
Z serii #ciekawostkieCommerce
24 lipca 2018 roku Google AdWords zmienił nazwę na Google Ads. Pod tą nową marką są dostępne wszystkie oferowane obecnie rodzaje kampanii, w tym m.in. kampanie w sieciach wyszukiwania i reklamowej oraz kampanie wideo.
Co się zmieniło?
Od 24 lipca 2018 roku nowa nazwa i nowe logo Google Ads są widoczne m.in. w interfejsie usługi, Centrum pomocy i dokumentach rozliczeniowych. Adres URL, którego używasz, by uzyskać dostęp do konta, czyli „adwords.google.com”, zmienił się na „ads.google.com”. Adres URL Centrum pomocy zmienił się z „support.google.com/adwords” na „support.google.com/google-ads”.
Zmiany związane z wprowadzeniem marki Google Ads nie będą miały wpływu na skuteczność Twoich kampanii, nawigację na koncie ani raportowanie.
Aby dowiedzieć się więcej o tej zmianie i o zmianach dotyczących usług DoubleClick Digital Marketing i Google
Podsumowując, zmieniło się nie tylko AdWords na Google Ads, ale także Merchant, o którym wspominałem w poprzednim poście oraz DoubleClick, czy AdSense... O wszystkich tych usługach powiem przy najbliższej okazji!
Więcej na temat zmian: ↪ https://www.blog.google/technology/…/new-advertising-brands/
Już niebawem otwieram swoją stronę Internetową, jednak pierw będzie konkurs, o którym także się dowiecie
1 komentarz
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się