Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 26.04.2025 w Odpowiedzi

  1. Start serwera odbędzie się w dniu 26 KWIETNIA 2025 o 18:00 Typ serwera - Medium - Hard Maksymalny poziom Postaci - 130 Maksymalny poziom Zwierzaka - 120 Maksymalny poziom Pomocnika - 120 Maksymalne Punkty Statystyk - 100 Limit Złota - 2.100.000.000 Limit Won - 200.000.000 Królestwa - Eridu | Sippar
    2 polubienia
  2. Wstęp Na początek warto byłoby w dużym skrócie wyjaśnić czym jest Docker i jak działa. Docker pozwala na tworzenie kontenerów w których możemy umieszczać aplikacje. Osoby, które dopiero poznają Dockera często porównują kontenery do maszyn wirtualnych co jest błędne ale pozwala chociaż trochę zobrazować sobie ich działanie. Kontenery z zasady są o wiele lżejsze niż maszyny wirtualne. Potrzebują mniej czasu oraz pamięci do uruchomienia. Działają całkowicie inaczej, każda wirtualna maszyna ma własny system natomiast kontenery współdzielą system hosta Wymagania Sam w sobie Docker może działać na systemach opartych o jądro Linuxa. Dlatego też uruchomienie np. na Windowsie opiera się na aplikacji Docker Desktop, która wykorzystuje WSL 2 do uruchomienia Dockera. Docker nie zadziała natywnie na FreeBSD (są różne sposoby, żeby to zrobić ale w tym poradniku nie o tym) Sposób użycia w kontekście serwera metin2 Zamiast instalować wszystkie potrzebne aplikacje ręcznie opieramy ich instalacje oraz konfiguracje o Docker-Compose Mamy pewność, że każda osoba które bierze udział przy tworzeniu serwera ma te same środowisko np. wersje bazy danych W momencie szybkiej potrzeby zmiany serwera dedykowanego w przypadku abstrakcyjnych sytuacji takich jak np. niedostępność serwera u danego dostawcy. Jesteśmy w stanie odwzorować całe środowisko kilkoma poleceniami Sam sobie serwer uruchamiamy nadal na FreeBSD czy też Windowsie. Wszystkie aplikacje, które są potrzebne do jego działania np. bazę danych czy serwer www na stronę/forum konteneryzujemy. Konteneryzacja może odbywać się na całkowicie innym, niezależnym serwerze od serwera gry Słownik pojęć Kontener - "opakowanie na aplikacje". Jeden kontener jest niezależny od drugiego ale mogą się ze sobą komunikować Aplikacje - bazy danych, serwery www, serwery plików itp Docker-Compose - to rozszerzenie czy też narzędzie dla Dockera, które pozwala uruchamiać wiele kontenerów na podstawie pliku .yml w którym konfigurujemy poszczególne aplikacje Uruchomienie przykładowego kontenera Kontener uruchomimy na Windowsie, wykorzystując aplikacje Docker Desktop W kontenerze umieścimy serwer bazy danych MySQL w wersji 8.0.17 Skonfigurujemy bazę danych, hasło dla usera root oraz dodamy dodatkowego użytkownika Określimy port na którym uruchomiony będzie kontener Skonfigurujemy volumen w którym znajdować będą się pliki bazy danych Jak uruchomić kontener Pobieramy Docker Desktop dla systemu windows [Hidden Content] Instalujemy Docker Desktop zgodnie z wymaganiami Pobieramy plik yml z załącznika Konfigurujemy plik, kolejno: Hasło dla użytkownika root ustawiamy w environment->MYSQL_ROOT_PASSWORD Nazwę dodatkowego użytkownika ustawiamy w environment->MYSQL_USER Hasło dodatkowego użytkownika ustawiamy w environment->MYSQL_PASSWORD Nazwę bazy danych ustawiamy w environment->MYSQL_DATABASE Mapujemy porty na których ma nasłuchiwać MySQL, tak abyśmy mogli połączyć się do serwera z zewnątrz - więcej o tym tutaj [Hidden Content] Określamy volumen oraz "wyciągamy" pliki bezpośrednio z kontenera do jakiegoś folderu W konsoli przechodzimy do lokalizacji gdzie znajduje się plik .yml z konfiguracją kontenera i wykonujemy polecenie "docker-compose -f .\docker-compose-mt2-local.yml up" Mamy uruchomiony serwer MySQL w kontenerze docker-compose-mt2-local.yml
    1 polubienie
  3. Drodzy Gracze, z ogromną przyjemnością prezentujemy nową odsłonę PvPmt2 – projektu, w którym z powodzeniem połączyliśmy dwa kluczowe aspekty rozgrywki: rywalizację PvP oraz mechanikę farmienia. Naszym celem było stworzenie serwera, który sprosta oczekiwaniom zarówno miłośników pojedynków, jak i graczy skupiających się na progresie oraz dążeniu do czołówki rankingu. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wzbogacić rozgrywkę o szereg nowych systemów i usprawnień, które uczynią czas spędzony na serwerze jeszcze bardziej satysfakcjonującym. STRONA GŁÓWNA FACEBOOK DISCORD START 16.05.2025 PvP/Farm Nasz serwer koncentruje się przede wszystkim na rywalizacji PvP i możliwości udowodnienia swojej dominacji na arenach. Jednocześnie udało nam się z powodzeniem połączyć ten model rozgrywki z elementami farmienia – kluczowym aspektem, bez którego ta gra nie byłaby kompletna. Proces tworzenia postaci PvP został maksymalnie uproszczony i zoptymalizowany, dzięki czemu zajmuje znacznie mniej czasu niż pełne rozwinięcie postaci pod PvM. Gracze nastawieni na walki PvP nie są zmuszeni do maksymalizacji poziomu czy kompletowania pełnego wyposażenia PvM – system rozgrywki został zaprojektowany w taki sposób, aby możliwe było ukończenie postaci PvP już na dwóch pierwszych mapach. A co z maksowaniem PvM? Związane jest z tym wiele korzyści – wśród nich m.in. zdobywanie Smoczych Monet oraz możliwość wyfarmienia unikalnych zestawów z itemshopu, dostępnych wyłącznie dla najbardziej zaangażowanych graczy. 1500 Poziom postaci na naszym serwerze pełni głównie funkcję estetyczną, stanowiąc element prestiżu i wyróżnienia gracza. Dzięki licznym modyfikacjom w kodzie gry, zadbaliśmy o to, by poziom nie wpływał na obrażenia zadawane w PvP – zapewniając tym samym równe szanse dla wszystkich uczestników walk. To jednak dopiero początek! Dla graczy, którzy pragną prawdziwego wyzwania i chcą zaznaczyć swoją obecność w świecie PvPmt2, wprowadziliśmy system Maestrii – czyli tzw. „reborn” postaci. Szczegóły dotyczące tego systemu znajdziecie w dalszej części prezentacji. Głównym sposobem zdobywania Yang na naszym serwerze są Sztabki Złota oraz Bryły Złota. Można je pozyskać m.in. z potworów, kamieni metin, bossów oraz w ramach rozmaitych wydarzeń dostępnych w grze. Yang to podstawa naszej ekonomii! Na naszym serwerze waluta YANG odgrywa kluczową rolę – to nie tylko środek płatniczy, ale też fundament całego systemu progresji i handlu. Zadbaliśmy o to, by yang miało realną wartość i było nieustannie wykorzystywane w grze. Gracze mogą wydawać je na: Specjalne przedmioty od handlarzy, takie jak Mystery Box, Los Szczęścia, czy Skrzynia EXP, wiele unikalnych itemów dostępnych wyłącznie za yang. Co więcej, wiele systemów i mechanik w grze – od ulepszeń, przez rozwój postaci, aż po dostęp do wyzwań – wymaga znacznych ilości yang. Dzięki temu waluta krąży, gracze są aktywni, a ekonomia serwera żyje i rozwija się w dynamiczny sposób Doskonale wiemy, jak wielu graczy ceni sobie klasyczną oprawę graficzną tej wyjątkowej gry. Dlatego zdecydowaliśmy się na delikatne odświeżenie grafiki w grze, tak aby zachować jej oryginalny charakter, jednocześnie nadając jej nieco nowoczesnego wyglądu – bez odejścia od dobrze znanych standardów. Logowanie Wybór postaci Wybór królestwa Ładowanie gry GUI Gry Na początku rozgrywki każda postać otrzymuje kompletny zestaw ekwipunku PvM, który można w dalszym etapie ulepszać do wyższych poziomów. Wyposażenie to posiada wbudowane, optymalne bonusy, które znacząco ułatwią i przyspieszą początkową fazę gry. Na start gry otrzymujemy: Przedstawiamy wam nowość bez której serwer farm w aktualnych czasach nie ma prawa istnieć. Jest to kolejkowanie metinów, które znacznie ułatwi wam rozgrywkę na naszym serwerze! Kombinacja przycisków SHIFT + Prawy Przycisk Myszy na metinach spowoduje, że postać namierzy metina, a po jego zniszczeniu przejdzie do kolejnego. Osiągnij nowy poziom wtajemniczenia dzięki Systemowi Maestrii! Każdy z trzech stopni maestrii to unikalne bonusy i permanentne efekty, które wyróżnią Cię spośród innych wojowników. Aby zdobyć maestrię, musisz osiągnąć maksymalny poziom 1500 – po czym Twoja postać przebudza się z powrotem na 1 poziomie, ale z nową, potężniejszą mocą. Bindy Podjęliśmy wszelkie możliwe działania nam balansem postaci PvP oraz PvM, dzięki którym balans jest bardzo wyrównany. Zmiany w balansie PvP: - Przepisanie tabeli umiejętności, aby nie skalowały się z poziomem postaci - Zmodyfikowanie obrażeń dla wszystkich umiejętności - Zmodyfikowanie cooldown dla niektórych umiejętności bijących - Zmodyfikowanie niektórych bonusów umiejętności buffujących - Usunięcie skalujących się bonusów wraz z wyższym poziomem postaci - Usunięcie losowych ilości HP przy tworzeniu postaci Zmiany w balansie PvM: - Dodanie odporności dla niektórych typów broni do potworów, metinów oraz bossów - Dodanie bonusu silny na potwory dla niektórych umiejętności buffujących - Zwiększenie obrażeń z umiejętności do potworów, metinów oraz bossów - Zmiana animacji dla ninjy i szamana podczas bicia z mounta Szkolenie umiejętności odbywa się w tradycyjny sposób dzięki: Kamień Duchowy Zwój Egzorcyzmu Rada Pustelnika Na serwer został również dodany Tęczowy kamień, który wyszkoli wasze wszystkie umiejętności do poziomu P1. Gracze z poprzedniej edycji napewno pamiętają umiejętności na poziom L. Na ten moment umięjętności możemy szkolić tylko do P, ale w przyszłych aktualizacjach planujemy dodać szkolenie do poziomu L. Dodaliśmy możliwość kolorowania waszych umiejetnosci, gdy osiągną one poziom P1. Dzięki przedmiotowi Pergamin Umiejętności możecie bez ograniczeń> zmieniać kolory umiejętności. Przedmioty niezbędne do procesu wytwarzania ksiąg: Skąd zdobyć potrzebne przedmioty? Każdy gracz, rozpoczynając przygodę na serwerze, otrzymuje podstawowego zwierzaka, którego można wzmacniać poprzez zdobywanie doświadczenia. W systemie zwierzaka dostępna jest również opcja zmiany jego wyglądu za pomocą specjalnych nakładek, które można zdobyć podczas różnych wydarzeń oraz w item shopie. Szkolenie umiejętności zwierzaka: Od 1 do M1 - Rozdawanie punktów Od M1 do G1 - Księgi Zwierzaka Od G1 do P - Kamień Duchowy Zwierzaka Kluczowe materiały wymagane do tworzenia przedmiotów dla zwierzaka: Ekwipunek Zwierzaka, który tylko i wyłącznie wzmocni waszą potyczkę z potworami, metinami oraz bossami znajdziecie u Soon'a. Głównym przedmiotem do rozwijania dywizji jest Punkt Odwagi Przedmiot ten możecie pozyskać na kilka sposobów, a za wytwarzanie jego odpowiada Wędrujący Domokrążca. Rozwój rangi postaci możliwy jest dzięki specjalnym Owocom, które można zdobyć poprzez pokonywanie kamieni metin oraz bossów na poszczególnych mapach. W grze dostępnych jest dziewięć unikalnych rodzajów Owoców, z których każdy pełni określoną funkcję w systemie rozwoju. System Księżycowego Smoka to unikalne rozwiązanie wzmacniające postać zarówno pod kątem PvP, jak i PvM. Po jego aktywacji postać zyskuje dodatkowe bonusy bojowe, a także wyróżnia się wśród innych gracze dzięki charakterystycznemu, efektownemu symbolowi wyświetlanemu nad głową. W Wytworzenie Symbolu Księżycowego Smoka możliwe jest u Theowahdan'a, który poprowadzi graczy przez proces jego stworzenia. Ze względu na niektóre nieprzydatne bonusy w kamieniach duszy postanowiliśmy je edytować i dodać o wiele sensowniejsze, które bardziej przydadzą się w potyczkach na serwerze. Zwiększyliśmy również ilość Slot'ów w broni oraz zbroi. Od teraz maksymalnie można dodać 6 kamieni dusz. Niezbędne przedmioty które umożliwią wam wytwarzanie Kamieni Duszy: Podczas poprzedniej edycji to gracze samodzielnie wybierali bonusy dostępne w ramach misji biologa. Choć rozwiązanie to dawało pewną swobodę, w praktyce prowadziło do szybkiego rozpowszechniania się optymalnych ustawień wśród społeczności, co odbierało systemowi indywidualny charakter. W nowej odsłonie zdecydowaliśmy się na wprowadzenie stałych bonusów bez możliwości ich wyboru. Dodatkowo, sam system biologa został przeniesiony z tradycyjnych zadań i żmudnego klikania do przejrzystego, funkcjonalnego okna, dostępnego pod przyciskiem F6. Warto podkreślić, że biolog zapewniający przewagę w PvP funkcjonuje jedynie do poziomu 400 – na dalszych etapach rozwoju postaci dostępne są wyłącznie bonusy wspierające rozgrywkę PvM. W oddawaniu misji biologa wspomogą was również przedmioty: Eliksir Poszukiwacza - Zwiększa szansę na pomyślne oddanie biologa o 25% Do zdobycia z każdego Metina Zegar Czasu - Likwiduje czas na oddanie biologa Do zdobycia z każdego Bossa Eliksir Biologa - Zwiększa szansę na pomyślne oddanie biologa o 50% Wytwarzanie u Biologa System alchemii od lat cieszy się dużym uznaniem wśród graczy i dziś trudno wyobrazić sobie serwer bez jego obecności. Podczas poprzedniej edycji alchemia była jednak zbyt prosta i przewidywalna, co odbierało jej głębię. Tym razem wprowadziliśmy zupełnie nowy, unikalny schemat Smoczych Kamieni, który znacząco wpłynie na dynamikę rynku, rozgrywkę PvP oraz otworzy drogę do niemal nieograniczonych możliwości konfiguracji. Każdy kamień alchemii posiada dwa stałe, podstawowe bonusy: Silny przeciwko Potworom Silny przeciwko Ludziom Dodatkowo, do każdego kamienia przypisywane są cztery bonusy losowo wybierane z puli 16 dostępnych opcji. Lista możliwych bonusów w alchemii: Siła w walce z metinami Siła w walce z bossami Silny przeciwko nieumarłym Silny przeciwko diabłom Silny przeciwko zwierzętom Średnie Obrażenia Obrażenia Umiejętności Wartość Ataku Wartość Magicznego Ataku Szybkość Zaklęć Odporność na obrażenia umiejetnosci Odporność na obrażenia Silny przeciwko Wojownikom Silny przeciwko Ninja Silny przeciwko Sura Silny przeciwko Szamanom Cor Draconis pozostaje kluczowym przedmiotem w procesie tworzenia Smoczych Kamieni, jednak w nowej odsłonie pełni on funkcję waluty. Gracze mogą wymienić go na Legendarny Cor Draconis, który po otwarciu zapewnia losowy legendarny kamień alchemii. Dodatkowo, dostępna jest możliwość bezpośredniej wymiany Cor Draconis na konkretny typ kamienia, odpowiadający indywidualnym potrzebom gracza. W celu ułatwienia procesu tworzenia idealnych kamieni alchemii, wprowadziliśmy na serwer Zaczarowanie Smoczej Alchemii, które pozwala na zmianę bonusów w wybranym kamieniu. Na serwerze dostępny jest również system Battle Pass, który występuje wyłącznie w wersji premium. Przedmiot umożliwiający jego odblokowanie można nabyć w itemshop. Aktywności, które umożliwiają postęp w Battle Passie: Niszczenie Metinów - 1 punkt doświadczenia Zabijanie Bossów - 20 punktów doświadczenia Łowienie - 5 punktów doświadczenia Kopanie - 5 punktów doświadczenia Inny sposobem, który umożliwia postęp w Battle Passie jest używanie biletów doświadczenia. Za zdobywanie kolejnych poziomów Battle Passa gracze otrzymują wartościowe nagrody, które znacząco wspierają rozwój postaci i przyspieszają postępy w grze. Wśród wielu przydatnych przedmiotów, najbardziej pożądanym jest Moneta Battle Pass, którą można wymienić u Walecznego Handlarza na specjalny zestaw z Itemshopu. Na naszym serwerze został wprowadzony system tygodniowego rankingu, który ma na celu zachęcenie graczy do aktywnej rywalizacji w różnych aspektach rozgrywki. Każdego tygodnia gracze mogą walczyć o miejsce w TOP 3 w określonych kategoriach. Ranking aktualizowany jest na bieżąco, a jego reset następuje w każdą niedzielę o 23:59. Ranking podzielony jest na kilka kategorii, takich jak: Pokonane Potwory Znizszczone Metiny Zabite Bossy Największy DMG w metiny Największy DMG w bossy Wykopane Rudy Wyłowione Ryby Gracze, którzy uplasują się na 1., 2. lub 3. miejscu w danej kategorii, otrzymują Skrzynie rankingową – specjalną nagrodę przygotowaną wyłącznie dla najlepszych. W szkatułce znajdują się Smocze Monety, które można wykorzystać w Item-Shopie oraz Monety Rankingowe. Monety Rankingowe można wymienić u specjalnego NPC, dostępnego w M1. W ofercie NPC znajdują się unikatowe kostiumy i fryzury, które nie są dostępne nigdzie indziej na serwerze, co dodatkowo podkreśla prestiż wynikający z zajęcia miejsca w rankingu. System ten ma na celu promowanie zdrowej rywalizacji i nagradzanie najbardziej zaangażowanych graczy. Dzięki cotygodniowemu resetowi, każdy ma szansę powalczyć o nagrody – niezależnie od etapu gry, na którym się znajduje. W ramach urozmaicenia rozgrywki oraz nadania jej większej regularności, na serwerze został wprowadzony system misji tygodniowych. Jest to mechanika, która polega na realizowaniu określonego zestawu zadań w ciągu jednego tygodnia. Zadania obejmują różne aspekty gry – od eliminacji przeciwników, przez zbieranie przedmiotów, po udział w aktywnościach PvM i PvP. Każdy gracz może wykonać zadania w dowolnym tempie – ważne jest jedynie to, by wszystkie zadania zostały ukończone przed zakończeniem tygodnia, czyli przed sobotą o północy. Po zrealizowaniu kompletu misji, gracz otrzymuje Skrzynię Tygodniową. Zawartość skrzyni jest stała i niezmienna, a więc każdy gracz otrzymuje te same nagrody. Najcenniejszym z przedmiotów, które można zdobyć z tej skrzyni, jest Pierścień Wyzwania - najsilniejszy w praktyce pierścień dostępny na serwerze. Warto jednak zaznaczyć, że wielu graczy pamięta z poprzednich edycji serwera, iż zdobycie tego pierścienia było wyjątkowo trudne i czasochłonne. W odpowiedzi na te doświadczenia, w obecnej wersji pierścień ten można zdobyć również za pomocą innych systemów pobocznych, dzięki czemu gracze nie są zmuszeni do wykonywania misji tygodniowych, by go pozyskać. System misji tygodniowych traktowany jest więc bardziej jako forma dodatkowej aktywności oraz umilenie codziennego farmienia, z możliwością zdobycia wartościowej nagrody dla tych, którzy lubią wyzwania i regularną grę. Czym byłaby ta piękna gra, gdyby nie rywalizacja? Ta gra od zawsze żyła duchem współzawodnictwa – nie tylko w PvP, ale również w walce o dominację, prestiż i chwałę. Wychodząc naprzeciw temu duchowi, wprowadziliśmy system Globalnych Wyzwań – mechanikę, która pozwala graczom rywalizować o unikatowe nagrody w skali całego serwera. System ten opiera się na zadaniach specjalnych. Każde wyzwanie jest ogólnodostępne – każdy gracz może podjąć próbę jego ukończenia. Kluczowe jednak jest to, że nagroda przysługuje tylko pierwszemu graczowi, który wykona wyzwanie jako pierwszy na całym serwerze. Nagrody za ukończenie takiego wyzwania są wyjątkowo wartościowe – wśród nich mogą znaleźć się: Smocze Monety Unikatowe elementy kosmetyczne Inne cenne przedmioty do niektórych systemów System Globalnych Wyzwań wprowadza element zdrowej, motywującej konkurencji i pozwala graczom wyróżnić się wśród innych. Zwycięzca jednego z wyzwań zostaje automatycznie zapisany w Kronice Wyzwań, dostępnej w grze, gdzie jego imię zostanie zapamiętane jako tego, który pierwszy podołał wyzwaniu. Ten system nie tylko urozmaica rozgrywkę, ale też nagradza zaangażowanie i refleks, budując przy tym napięcie i emocje wśród całej społeczności serwera. Lista wszystkich Globalnych wyzwań: - 1500 poziom - Meastria Poziom I - Meastria Poziom II - Meastria Poziom III - Maksymalna Ranga - Dywizja poziom V - Dywizja poziom X - 100 poziom zwierzaka - Wyborny Kamień Alchemii - Ukończony Battlepass - Zabite 100.000 potworów - Zabite 250.000 potworów - Zabite 500.000 potworów - Zabite 1.000.000 potworów - Zniszczone 500 metinów - Zniszczone 1.000 metinów - Zniszczone 2.500 metinów - Zniszczone 5.000 metinów - Pokonane 100 bossów - Pokonane 250 bossów - Pokonane 500 bossów - Pokonane 1.000 bossów - Ukończony Dungeon Jaskinia Duratusa - Ukończony Dungeon Ruiny Słonia - Ukończony Dungeon Ekspedycja Plagi - Pasywna Umiejętność na m1 - Umiejętność zwierzaka na P - Skończony Biolog 400lvl - Skończony Biolog 900lvl - Skończony cały biolog - Wymiksowanie 55 śr lub więcej - Wymiksowanie 60 śr Podczas aktywności takich jak wędkarstwo oraz górnictwo, gracze mają szansę na zdobycie specjalnej szkatułki z nagrodami. Aby móc korzystać z tych systemów, wystarczy udać się na dedykowaną mapę – Krainę Łowiecką. Szkatułki zawierają wartościowe przedmioty wspierające rozwój postaci, a wśród nagród znajdują się również wybrane elementy z itemshopu, które można uzyskać bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Na aktualnej edycji serwera dostępne są trzy dungeony, jednak w odróżnieniu od poprzednich edycji, dostęp do nich został znacząco ograniczony. Choć same dungeony są stosunkowo proste i nie wymagają dużego wysiłku do ukończenia, to zdobycie przepustki umożliwiającej wejście do nich stanowi główną barierę. W poprzedniej edycji serwera dungeony były łatwo dostępne dla wszystkich graczy – można było wchodzić do nich regularnie i bez większych ograniczeń. Tym razem jednak system został zaprojektowany w taki sposób, by wejście na dungeon było czymś rzadszym, a przez to bardziej wyjątkowym. Właśnie dzięki tej ograniczonej dostępności, drop w dungeonach został znacząco wzmocniony. Gracze mają możliwość zdobycia: unikatowych kostiumów i fryzur, niedostępnych nigdzie indziej rzadkich przedmiotów, których nie da się wydropić z metinów czy bossów na serwerze oraz cennych materiałów służących do ulepszeń i dalszego rozwoju postaci Dzięki temu dungeony stały się elementem, który wzbogaca grę o rzadkie nagrody, nie przeciążając przy tym gracza nadmiernym poziomem trudności. Są szybkie, proste, ale wartościowe – i właśnie to czyni je tak wyjątkowymi. Wprowadziliśmy nowe i odświeżone lokacje. Zadbaliśmy nie tylko o warstwę wizualną, ale również o klimat oraz detale, które nadają każdej strefie unikalny charakter. Miejsce do łowienia i kopania, ale również spotkań graczy. Jak zostało wcześniej wspomniane w prezentacji, wzrost poziomu postaci bezpośrednio przekłada się na jej opłacalność oraz potencjał zarobkowy. Na dwóch poniżej opisanych mapach, podczas standardowego farmienia, gracze mają możliwość zdobywania specjalnych monet, które można wymienić na unikatowe zestawy itemshop. To jednak nie wszystko. Wyłącznie na tych dwóch mapach możliwe jest również zdobycie Skrzyń Doświadczenia (EXP), które umożliwiają osiągnięcie 1500 poziomu. Oaza to miejsce, które wielu graczom przywodzi na myśl nostalgiczne pojedynki oraz towarzyskie spotkania społeczności. To również tutaj, codziennie o godzinie 20:30, pojawia się WorldBoss, stanowiący dodatkowe wyzwanie oraz okazję do zdobycia cennych nagród. Arena została stworzona z myślą o przywróceniu klimatu klasycznych pojedynków, znanych z dawnych, oldschoolowych serwerów Metin2. W tej strefie walki PvP wprowadzono zwiększone obrażenia oraz skrócony czas odnowienia umiejętności, co pozwala na dynamiczne, intensywne starcia i jeszcze większe emocje podczas rywalizacji. Na tej mapie gracze mają dostęp do czterech oddzielnych aren, przeznaczonych do pojedynków 1 na 1. To idealne miejsce, by w kontrolowanych warunkach doskonalić swoje umiejętności PvP oraz sprawdzać różne strategie w bezpośrednich starciach z innymi graczami. Mapa została stworzona z myślą o specjalnym wydarzeniu PvP – Deathmatchu, które uruchamiane jest w wyznaczonym dniu oraz o określonej godzinie. Poza czasem trwania wydarzenia, mapa pozostaje otwarta dla graczy, umożliwiając im swobodne korzystanie z areny oraz prowadzenie pojedynków i sparingów w dowolnym momencie. Mapa została stworzona z myślą o specjalnym wydarzeniu PvP – Walka Królestw, które uruchamiane jest w wyznaczonym dniu oraz o określonej godzinie. Poza czasem trwania wydarzenia, mapa pozostaje otwarta dla graczy, umożliwiając im swobodne korzystanie z areny oraz prowadzenie pojedynków i sparingów w dowolnym momencie. Pojedynki pomiędzy gildiami to esencja rywalizacji – moment, w którym drużyny stają naprzeciwko siebie, by udowodnić, kto naprawdę zasługuje na miano dominującej siły na serwerze. To wydarzenia, które od zawsze elektryzowały graczy i budowały klimat prawdziwego, epickiego PvP. Aby wynieść ten aspekt rozgrywki na wyższy poziom, wprowadziliśmy szereg usprawnień do systemu Wojen Gildii, czyniąc go bardziej przejrzystym, dynamicznym i praktycznym. Zadbaliśmy o to, aby walki były nie tylko emocjonujące, ale też uczciwe i dostępne dla szerokiego grona graczy – niezależnie od rozmiaru gildii czy stylu gry. Okno deklaracji wojny, które umożliwia wam wybór: Do ilu punktów ma odbywać się wojna Ilu członków gildii może brać udział w wojnie Wybór Areny gildii I ARENA Jest to klasyczna mapa, dobrze znana społeczności serwera, na której wprowadziliśmy drobne zmiany techniczne mające na celu poprawę komfortu rozgrywki. Usunięto kolizje niektórych obiektów, które w przeszłości mogły powodować problemy z poruszaniem się i sporadyczne zablokowania postaci. Pod względem wizualnym mapa pozostała bez zmian, z pełnym poszanowaniem przyzwyczajeń graczy. Elementy takie jak armaty, wieże czy inne charakterystyczne punkty zostały zachowane, ponieważ często pełnią one funkcję orientacyjną podczas bitew i komunikacji w trakcie Wojen Gildii. II ARENA Wojna rozgrywana na tej arenie charakteryzuje się większą dynamiką, co wynika z automatycznie nadawanych bonusów, aktywowanych natychmiast po wejściu na mapę. Sama arena została zaprojektowana z myślą o połączeniu estetyki z funkcjonalnością – oferuje przejrzysty układ przestrzenny, który sprzyja płynnej rozgrywce, jednocześnie zachowując przyjemną dla oka stylistykę. Podobnie jak w przypadku klasycznej mapy, tutaj również zadbano o praktyczne rozwiązania, które wspierają komfort gry podczas intensywnych starć. Dodatkowo, po prawej stronie ekranu znajduje się panel informacyjny, w którym prezentowane są ostatnie eliminacje. Na serwerze dostępny jest system World Bossa, którego celem jest dostarczenie graczom codziennego, wspólnego wyzwania. Boss pojawia się każdego dnia o godzinie 20:30 na Oazie, przyciągając uwagę całej społeczności. W przeciwieństwie do wielu standardowych rozwiązań, nasz system stawia nacisk na indywidualny wkład gracza w walkę. W przypadku World Bossa, jedynym aktywnym bonusem wpływającym na zadawane obrażenia jest „Silny przeciwko ludziom”. Pozostałe premie, takie jak „Silny przeciwko potworom” czy „Silny przeciwko bossom”, zostały celowo wyłączone w kontekście tego wydarzenia, aby zapewnić równowagę oraz wyrównać szanse między uczestnikami. Nowy system World Bossa premiuje aktywny udział w walce – o wysokości nagrody decyduje ilość zadanych obrażeń. Im większy wkład gracza w walkę, tym więcej monet otrzymuje on po zakończeniu wydarzenia. Zgromadzone monety można następnie wymienić u dedykowanego NPC na różnorodne ekskluzywne przedmioty, wśród których znajdują się m.in. unikatowe elementy kosmetyczne, niedostępne w żadnym innym miejscu na serwerze. Wydarzenie odbywa się cyklicznie w każdą środę, piątek oraz niedzielę o godzinie 18:00 i trwa do 18:45. Podczas trwania wydarzenia wszyscy uczestnicy rywalizują ze sobą w otwartej walce PvP na specjalnie przygotowanej mapie. Aby dołączyć, wystarczy wejść na mapę „Wydarzenie – Arena PvP”. Po rozpoczęciu eventu, gracze zostają losowo przeteleportowani w różne punkty areny, co zapewnia dynamiczny przebieg rozgrywki. Za każde skuteczne wyeliminowanie przeciwnika, uczestnik otrzymuje Monetę, którą następnie może wymienić u specjalnego NPC na unikatowe przedmioty kosmetyczne oraz inne wartościowe nagrody. Dodatkowo, trzej najlepsi gracze – ci, którzy uzyskają najwięcej eliminacji – otrzymają bonusową pulę monet: 1. miejsce – 100 monet 2. miejsce – 60 monet 3. miejsce – 30 monet Wydarzenie odbywa się cyklicznie w każdy czwartek oraz sobotę o godzinie 18:00 i trwa do 18:45. Wydarzenie opiera się na rywalizacji PvP pomiędzy królestwami Shinsoo oraz Jinno, rozgrywanej na specjalnie przygotowanej mapie. Aby wziąć udział, wystarczy wejść na mapę „Wydarzenie – Królewska Arena”. Po uruchomieniu wydarzenia, gracze z każdego królestwa zostają automatycznie przeteleportowani do swoich dedykowanych stref początkowych, skąd rozpoczynają starcie. Za każde skuteczne wyeliminowanie przeciwnika, uczestnik otrzymuje Monetę, którą następnie może wymienić u specjalnego NPC na unikatowe przedmioty kosmetyczne oraz inne wartościowe nagrody. Dodatkowo, trzej najlepsi gracze – ci, którzy uzyskają najwięcej eliminacji – otrzymają bonusową pulę monet: 1. miejsce – 100 monet 2. miejsce – 60 monet 3. miejsce – 30 monet Codziennie o godzinach 00:00, 4:00, 8:00, 12:00, 16:00 oraz 20:00 na czterech głównych mapach przeznaczonych do farmienia pojawiają się Elitarne Bossy. Bossy te są dostępne wyłącznie na kanale pierwszym, a każdy z nich przypisany jest do konkretnej mapy, co pozwala na bardziej zróżnicowane planowanie farmy przez graczy. Elitarne Bossy oferują wartościowy i atrakcyjny drop, który z pewnością przyciągnie uwagę zarówno początkujących, jak i bardziej zaawansowanych graczy. Jednym z najcenniejszych przedmiotów, które można zdobyć, jest Elitarna Moneta – specjalny przedmiot wymienialny u dedykowanego NPC na unikatowe przedmioty kosmetyczne oraz inne wartościowe nagrody. W każdy poniedziałek od 18:00 do 20:00 z potworów Szkatułka zawiera unikalny, dedykowany zestaw przedmiotów, który może znacząco usprawnić rozwój postaci i przyspieszyć przebieg rozgrywki. Oprócz podstawowych materiałów niezbędnych do awansowania, gracze mają również szansę na zdobycie darmowych elementów kosmetycznych. W każdy wtorek od 18:00 do 20:00 z metinów Szkatułka zawiera unikalny, dedykowany zestaw przedmiotów, który może znacząco usprawnić rozwój postaci i przyspieszyć przebieg rozgrywki. Oprócz podstawowych materiałów niezbędnych do awansowania, gracze mają również szansę na zdobycie darmowych przedmiotów kosmetycznych. W każdą środę od 17:00 do 20:00 z bossów Szkatułka zawiera unikalny, dedykowany zestaw przedmiotów, który może znacząco usprawnić rozwój postaci i przyspieszyć przebieg rozgrywki. Oprócz podstawowych materiałów niezbędnych do awansowania, gracze mają również szansę na zdobycie darmowych przedmiotów kosmetycznych. W każdy czwartek od 17:00 do 21:00 z potworów Wydrop 24 karty do talii, a następnie rozegraj grę w której możesz zdobyć specjalne skrzynie. Im więcej punktów uzbierasz tym lepszą skrzynię dostaniesz! Oprócz podstawowych materiałów niezbędnych do awansowania, gracze mają również szansę na zdobycie darmowych przedmiotów kosmetycznych. Chcemy dać wam dostęp do szerokiej puli dostępnych przedmiotów kosmetycznych na serwerze dlatego postanowiliśmy wprowadzić wydarzenie z szansą na zdobycie Kuponów na Smocze Monety. W Każdy piątek od 19:00 do 21:00 z bossów w Każdą Sobotę od 16:00 do 19:00 z metinów W każda niedziele od 14:00 do 17:00 z potworów Legendarny Kamień stanowi kluczowy element w procesie ulepszania ekwipunku PvP. Można go wytworzyć u Theowahdana, który oferuje możliwość przetworzenia wszystkich dostępnych ulepszaczy z serwera właśnie na ten wyjątkowy surowiec. Natomiast elementy wyposażenia PvP gracze mogą tworzyć u Kowala, który specjalizuje się w przygotowywaniu sprzętu przeznaczonego do rywalizacji między graczami. Ekwipunek Plagi Od poziomu: 1 Stopień: Rzadki Ekwipunek Asmodeusa Od poziomu: 1 Stopień: Znakomity Ekwipunek Króla Od poziomu: 1 Stopień: Mityczny Ekwipunek Faraona Od poziomu: 1 Stopień: Epicki Ekwipunek PvM przyznawany jest graczom na początku rozgrywki jako baza do dalszego rozwoju. Istnieje możliwość jego ulepszania i przekształcania w wyższe stopnie wyposażenia, dostosowane do coraz bardziej wymagających wyzwań. W odróżnieniu od ekwipunku PvP, droga do pełnego ukończenia zestawu PvM wymaga większego nakładu pracy, co czyni go bardziej czasochłonnym, ale również satysfakcjonującym elementem progresji. Ekwipunek Smoka Od poziomu: 1 Ekwipunek Natury Od poziomu: 1 Ekwipunek Ognia Od poziomu: 1 Ekwipunek Lodu Od poziomu: 1 Ekwipunek Piasku Od poziomu: 1 Dla najtwardszych graczy, którzy nie boją się wyzwań i uwielbiają farmić godzinami, przygotowaliśmy coś specjalnego. Jednak nie zdradzimy wszystkiego od razu. Te zestawy zostawiamy Wam do odkrycia w grze. Ekwipunek Sromotnika Od poziomu: 1 Ekwipunek Bagniaka Od poziomu: 1 Itemshop dostępny jest bezpośrednio z poziomu gry – wystarczy kliknąć ikonę znajdującą się obok minimapy. Znajduje się tam szeroka gama przedmiotów kosmetycznych, jak również elementy wspomagające rozwój postaci i przyspieszające rozgrywkę. Z uwagi na fakt, że Smocze Monety można zdobywać w grze, zdecydowaliśmy się udostępnić w sklepie pełen asortyment przedmiotów, które można również zdobyć bez ponoszenia kosztów. Na serwerze istnieje wiele sposobów na zdobycie darmowych Smoczych Monet oraz przedmiotów z itemshopu, m.in.: Mystery Box – dostępny u Handlarki Różności Losy Szczęścia – wypadające z potworów lub dostępne do zakupu u Handlarki Różności Wydarzenia specjalne – aktywne eventy dają szansę na zdobycie walut lub nagród Waluty serwerowe – możliwe do uzyskania poprzez farmienie oraz udział w wydarzeniach, umożliwiają wymianę na unikatowe przedmioty kosmetyczne Nasza rozgrywka skupia się głównie na rywalizacji PvP, dlatego dostępne w grze przedmioty kosmetyczne oferują bonusy wspierające właśnie ten tryb. Jednak mamy również przygotowany pakiet itemshop dla PvM. Pakiet ten możesz zakupić w całości, bez kombinowania. Pakiet I Pakiet II Pakiet III Personalizacja przedmiotów kosmetycznych Dla graczy pragnących jeszcze bardziej wyróżnić się na tle innych, przygotowaliśmy możliwość zamówienia unikatowego, spersonalizowanego przedmiotu kosmetycznego. Do personalizacji dostępne są następujące elementy: Kostium Fryzura Nakładka na broń Skrzydła Aby skorzystać z tej opcji, niezbędny jest Bilet Personalny, dostępny okresowo w ofercie limitowanej w itemshopie. Uwaga: Jeden bilet umożliwia personalizację jednego wybranego przedmiotu. Zamówienia na indywidualne przedmioty przyjmujemy za pośrednictwem systemu ticketów na naszym oficjalnym serwerze Discord. Przykładowe sety: Unikalne zestawy w Item Shop – styl i ekskluzywność Na naszym serwerze szczególną uwagę poświęciliśmy ofertom Item Shop, które zostały zaprojektowane z myślą o graczach ceniących oryginalność i wyjątkowy styl. Posiadamy szeroki wybór unikatowych zestawów, dostępnych zarówno podczas specjalnych eventów, jak i bezpośrednio w Item Shopie – zawsze w ściśle ograniczonych ilościach. Aby otworzyć swój własny sklep potrzebny będzie wam Tobołek. Dzięki przedmiotowi "Sklep Premium" system daje mozliwosc wyboru własnego designu sklepu. Nowość na naszym serwerze – Skrzynka Postaci! Zarządzaj swoimi postaciami łatwiej niż kiedykolwiek dzięki innowacyjnej funkcji, która umożliwia przechowywanie ich bez potrzeby tworzenia nowych kont. Jak to działa? Z pomocą Skrzynki Postaci możesz „zapakować” wybraną postać i przechować ją w obrębie swojego konta. Gdy tylko będziesz chciał, przeniesiesz ją na inne konto – wygodnie i bezpiecznie. Jak dodać postać do skrzynki? 1. Kup Skrzynię Postaci w Item Shopie. 2. Zaloguj się na dowolną inną postać na tym samym koncie – to właśnie z jej poziomu dokonasz transferu. 3. Odwiedź Uriela, przeciągnij skrzynię na NPC, a on zapakuje twoją postać do skrzynki. 4. Skrzynka wraz z zapakowaną postacią, będzie czekać na ciebie u dozorcy w zakładce Magazyn Itemshop. Dodatkowo, dzięki ID masz wgląd w szczegóły i zawartość postaci przed podjęciem dalszych kroków. Wystarczy podać to ID Urielowi, a on pokaże Ci zawartość skrzyni. Postaciami można handlować, jest to szybsza i bezpieczniejsza forma do handlu niżeli sprzedaż całego konta, wraz ze zmianą danych. Możliwość zakupienia czasowych bonusów na okres 12h za 10 bryłek złota. Maksymalnie 2 bonusy w jednym momencie. Możliwość wymiksowania bonusów w przedmiotach wraz z wyborem alternatywnych bonusów Przejrzyste okno do teleportacji pod TAB Lista Bonusów Nieskończone dopalacze z przedłużeniem działania do trzech godzin oraz szybką aktywacją pod F5. Kosz na śmieci Bar target HP przy pvp + efekt otrucia Szybkie dodawanie statystyk Stackowanie przedmiotów Ukrywanie efektow i innych obiektów + możliwość zmiany modelu potworów na psy bez resetu clienta Zwiększone stacki do 5.000 Quest na powrót na wyprawę Quest na ponowne rozpoczęcie wyprawy (Po zakończonej wyprawie, pojawia się NPC u którego możemy natychmiastowo dołączyć do następnej wyprawy) Możliwość dodania przedmiotów na handel za pomocą PPM Zwiększenie slotów na Kamienie Duszy z 3 do 6 slotów Możliwość wyciągania dowolnego Kamienia Duszy Podgląd zawartości drop skrzyni Ulepszaniem ENTEREM w oknie ulepszania oraz w CUBE tworzenie itemów. Możliwość rozdzielania przedmiotów na paczki Możliwość wpisania kkk na handlu Nowe Emocje FOV Otwieranie na raz 100 przedmiotów Natychmiastowe "Rozpocznij Tutaj" Cieszymy się, że poświęciliście chwilę, by zapoznać się z tym, co dla Was przygotowaliśmy. Nasz serwer to nie tylko miejsce do gry – to społeczność, emocje i niezliczone godziny zabawy. Serdecznie zapraszamy Was wszystkich do dołączenia – niezależnie od tego, czy jesteś samotnym wilkiem, czy grasz z ekipą. Czekamy na Was na spocie, w mieście, w dziczy… gdziekolwiek przyjdzie Wam stanąć do walki! Liczymy na ostre pojedynki, emocjonujące starcia i niezapomniane momenty. Chcemy, byście razem z nami tworzyli historię tego serwera – bo bez graczy nie ma gry. Do zobaczenia w świecie gry!
    1 polubienie
  4. A to chyba każdy z nas mając rangę czy nie miał wrogów 😄
    1 polubienie
  5. Długi czas oczekiwania w końcu dobiegł końca, oto na wasze ręce daje kawałek kodu, który rozwiązuje odwieczny problem WE. Jak wiadomo, nowe drzewka przy generowaniu z WE są widoczne jako czarne plamy na minimapie, a ja jestem perfekcjonistą. Podziwiam, że tyle lat byliście w stanie patrzeć na te czarne plamy i udawać, że ich tam nie ma i nie wygląda to źle. Natomiast już nie musicie tego robić, skorzystajcie z mojego skryptu, który ma proste switche, ale za to szeroki wachlarz możliwości. Nikt nie pytał, a każdy potrzebował 🙂 Żeby go odpalić trzeba mieć komputer, pythona, CMD i bibliotekę: Pod skrypt tworzycie sobie folder, wrzucacie go tam, a następnie do środka folder całej mapy i duży atlas w formacie .dds czy .bmp (obojętnie), ma to wyglądać tak: Gdy użyjecie skryptu, powstaje folder z gotowymi plikami po przeróbce, nie rusza tych waszych źródłowych, a przy innych opcjach jak sobie wybierzecie, to nadpisuje te znajdujące się w tym folderze, więc można się pobawić ustawieniami i tam sobie zerkać np. na duży atlas, jak się zmienia. Kod PY: Skrypt po uruchomieniu: Źródłowy: Porównanie możliwości (dla tolerancji 15 - trochę za ostro w tym wypadku o jakieś 3-4 punkty): 1. Ciemnozielony a) Losowe b) Inteligentny c) Zaawansowany 2. Zielony a) Losowe b) Inteligentny c) Zaawansowany 3. Pustynny a) Losowe b) Inteligentny c) Zaawansowany
    1 polubienie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...