Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Moja gra Courageous online vb6


PAx

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Widocznie słabą reklamę zrobiłeś. Gry MMORPG inwestowały pożądne pieniądzę w reklamę aby zdobyć ludzi. Nic samo nie przychodzi.

  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Widocznie słabą reklamę zrobiłeś. Gry MMORPG inwestowały pożądne pieniądzę w reklamę aby zdobyć ludzi. Nic samo nie przychodzi.

taki chętny do reklamy , możesz kupić .

sell klucze aktywacyjne cs go za psc i skiny 

Opublikowano

Ale czy ja sponsor jestem? Poprostu dałem rade że jeżeli coś nie jest oryginalne/epickie to samo się nie rozreklamuję. Trzeba kilka groszy wydać na reklamę choćby w adSense.

Opublikowano

Ale czy ja sponsor jestem? Poprostu dałem rade że jeżeli coś nie jest oryginalne/epickie to samo się nie rozreklamuję. Trzeba kilka groszy wydać na reklamę choćby w adSense.

Problem nie tylko w reklamie ale w samej grze, jest specyficzna i innowacyjna, oferuje skrajne emocje i zmusza ludzi do współpracy i polegania na innych. W tej grze nie masz pełnej kontroli a jesteś tylko częścią drużyny. Nie każda gra osiąga sukces i trzeba się z tym pogodzić, obecne pokolenie graczy nie jest nią zainteresowane.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki, jakby co zaktualizowałem linki do downloadu więc ściągnięty klient będzie na starcie aktualny :).

Opublikowano

Gratuluję ;)

 

Sam jestem zafascynowany tworzeniem gier komputerowych i w przyszłości chcę je także tworzyć. Super robota, gratuluję ;)

Opublikowano

Czy tylko mi stronka przypomina stronkę LoL'a ?

 

Co do gry całkiem całkiem może coś z tego wyjdzie.

Opublikowano

PaX może dodałbyś ten projekt na "Polakpotrafi" a może lepiej na angielska strone tego typu i zarobiłbyś dużo na rozwój projektu.

Cała grafika jest zmodyfikowana i zaciągnięta z silkroad online co w moich oczach wyklucza możliwość finansowania projektu w sposób który opisałeś, tam raczej przyjmują w pełni "własne" rzeczy, poza tym nawet nie jestem w stanie oszacować jak dużych pieniędzy potrzebował bym na stworzenie w pełni własnego klienta gry. Gra mimo że fajna spotkała się z małym zainteresowaniem z uwagi na trudność rozgrywki i słabą reklamę(a przynajmniej tak mi się wydaje). W tej chwili myślę nad tym jak rozreklamować grę, myślę że będzie ona dostępna za darmo i zostanie usunięty item mall także każdy będzie mógł otworzyć własny server i grać z kumplami. Wszystko jest jeszcze do przemyślenia.

Opublikowano

Ok, a jeszcze jedno w czym jest pisany kod gry ? jakie modele obsługuje silnik itd.

Pisałem w vb6. To nie jest silnik graficzny, to jest zespół silników po stronie servera odpowiadających za kontrolę rozgrywki (kolizje postaci,obliczenia dmg, odpalanie efektów i animacji itp itd....). W sumie jest tego tyle że nawet nie chce mi się wymieniać i tłumaczyć.

 

Niestety potężnym ograniczeniem jest klient silkroad online, a silnik nie da się łatwo adaptować do innej gry. Z moją aktualną wiedzą nie jestem w stanie napisać klienta i stworzyć coś co umożliwiło by tworzenie gier jak w Unity.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_gry

 

Cała rozgrywka odbywa się po stronie servera, zmodyfikowany klient silkroad jest tylko odzwierciedleniem tego co dzieje się na serverze, na kliencie nie zachodzą praktycznie żadne interakcje.

Heh. Bez klienta nie ma serwera natomiast bez serwera nie ma klienta mmo.

To właśnie w kliencie zachodzą iterakcje : silnik graficzny, fizyka, postacie, i inne rzeczy.

 

Pisanie serwera ( co oczywiście pewnie nie zrobiłeś od podststaw ) jest mniejszym problemem niż kodzenie klienta.

Co nie dyskwalifikuje cię że jednak robisz coś więcej niż 50% z osób którzy robią coś.

Opublikowano

Heh. Bez klienta nie ma serwera natomiast bez serwera nie ma klienta mmo.

To właśnie w kliencie zachodzą iterakcje : silnik graficzny, fizyka, postacie, i inne rzeczy.

 

Pisanie serwera ( co oczywiście pewnie nie zrobiłeś od podststaw ) jest mniejszym problemem niż kodzenie klienta.

Co nie dyskwalifikuje cię że jednak robisz coś więcej niż 50% z osób którzy robią coś.

 

 

Serwer to tak naprawdę tylko komunikacja między graczami, baza danych i anti-cheat.

 

 

Tak sobie czytam o VB i myślę, że te twoje 60k linii kodu można spokojnie skrócić o 20tysięcy.

Słabe wsparcie OOP - czyli pisząc obiektowo byłoby 2 razy wydajniej, 4 razy szybciej (jeśli umie się projektować)

 

 

W dodatku VB == windows. O ile lubię windows-a to wolę go trzymać z dala od serwerów.

 

i jeszcze należy dodać, że VB jest językiem wymierającym, a support VB6 zakończy się wraz z windows8.

 

 

I w ogóle co to za pomysł bazować na czyimś kliencie? To już lepiej było wziąć gotowy serwer (do Tibii chociażby (TFS)) i zrobić własnego klienta...

 

 

//

Jeszcze taka ciekawostka:

Stała boolowska True ma wartość numeryczną równą −1. Dzieje się tak dlatego, gdyż typ danych Boolean jest przechowywany jako 16 bitowy integer ze znakiem (signed integer).

RAM RIP [*] (przy większym projekcie)

 

Domyślnym algorytmem zaokrąglania liczb rzeczywistych do liczb całkowitych funkcji Round, jest algorytm "od połowy do parzystej". Round(2.5, 0) daje wynik 2, a Round(3.5, 0) zwróci 4.

 

Godziny debugowania przybywajcie~

Opublikowano

Serwer to tak naprawdę tylko komunikacja między graczami, baza danych i anti-cheat.

 

 

Tak sobie czytam o VB i myślę, że te twoje 60k linii kodu można spokojnie skrócić o 20tysięcy.

Słabe wsparcie OOP - czyli pisząc obiektowo byłoby 2 razy wydajniej, 4 razy szybciej (jeśli umie się projektować)

 

 

W dodatku VB == windows. O ile lubię windows-a to wolę go trzymać z dala od serwerów.

 

i jeszcze należy dodać, że VB jest językiem wymierającym, a support VB6 zakończy się wraz z windows8.

 

 

I w ogóle co to za pomysł bazować na czyimś kliencie? To już lepiej było wziąć gotowy serwer (do Tibii chociażby (TFS)) i zrobić własnego klienta...

 

 

//

Jeszcze taka ciekawostka:

RAM RIP [*] (przy większym projekcie)

 

 

Godziny debugowania przybywajcie~

To wlasnie mialem na mysli :F

 

WTF 16 bitowy integer i to jeszcze ze znakiem Lul?

Przeczytalem na guglu że int ze znakiem w VB ma 32 bity (zresztą to logiczne)

Dobra może miał na myśli int w sensie liczba ;S

Opublikowano

Heh. Bez klienta nie ma serwera natomiast bez serwera nie ma klienta mmo.

To właśnie w kliencie zachodzą iterakcje : silnik graficzny, fizyka, postacie, i inne rzeczy.

 

Pisanie serwera ( co oczywiście pewnie nie zrobiłeś od podststaw ) jest mniejszym problemem niż kodzenie klienta.

Co nie dyskwalifikuje cię że jednak robisz coś więcej niż 50% z osób którzy robią coś.

Robię od zera, najpierw stworzyłem emulację funkcji oryginalnej gry(inżynieria odwrotna) a potem przerobiłem wszystko tworząc własną grę.

 

 

@ foxbond

"Serwer to tak naprawdę tylko komunikacja między graczami, baza danych i anti-cheat."

Zniszczyłeś mnie tym stwierdzeniem, widać że nie masz pojęcia o czym piszesz.

A co do języka programowania nie do końca masz rację, mógłbym wejść w dalszą rozmowę ale było by to niecelowe.

Opublikowano

inżynieria odwrotna

 

Już nie wstanę z podłogi.

 

 

Uważasz się za takiego świetnego?

Povskill tworzy grę - właściwie to ma jakąś betę

ja również tworzę grę - kwestia 3D <-> 2D to jedynie inna grafika i nieco inny sposób spr. kolizji - koniec różnic

 

Jeśli chcesz wiedzieć to miałem serwer, najpierw mysql,php,apache. Później napisałem częściowo drugi w node.js(+redis+socket.io),mysql. Obecnie mam już całą strukturę własnego silnika napisanego w c++. Mam pełnowartościowy serwer www (właściwie to handler zapytań), "QuickMemory" czyli własną bazę NoSQL i eventowy silnik c++.

Jednocześnie tworzę klient js,html,css.

 

Więc nie pier* mi tu, bardzo dobrze wiem ile jest roboty z klientem, a ile z serwerem. Odliczając te dwa pierwsze podmoduły (w sumie wręcz oddzielne aplikacje) i mankamenty c++ (WSZYSTKO trzeba samemu, garbage collector, dbanie o bufory itp.) serwer to jest pikuś.

 

//tak, nie grzeszę skromnością

 

 

Zresztą nie wnikajmy już jak bardzo tragicznym wyborem (chodzi mi o stricte serwerowe zastosowanie) jest VB. Będzie to trochę egoistyczne, ale gów* mnie obchodzą problemy programistów drugiego świata.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...