Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Regulamin lokalny działu Publikacje serwerów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

8985114273904901315510.png

1. Należy stosować się do Regulaminu Globalnego Forum.
2. Tematy mogą być zamykane jedynie na wyraźną zgodę autora lub w przypadku, kiedy naruszają obowiązujące na forum zasady. Aby zamknąć temat, należy wysłać raport lub napisać prywatną wiadomość do moderatora działu lub Global Moderatora.
3. Należy używać opcji "Edytuj". Przedwcześnie dodanego posta należy zgłosić poprzez odpowiedni przycisk.
4. Moderator nie ma zawsze racji. Jeśli uważasz, że się pomylił i chcesz wyjaśnić sytuację, prosimy o kontakt na PW z danym moderatorem. W przypadku braku porozumienia prosimy o kontakt z Global Moderatorem lub Administratorem.
5. Zakaz utrudniania pracy administratorom/moderatorom. Raporty nie służą do zabawy i za nieuzasadnione ich użycie może, w skrajnych przypadkach, grozić sankcja. 
6. Moderatorzy używają koloru + kursywy (Moderator) w przypadku edycji posta innego użytkownika. Użytkownik może używać kolorów, ale nie wolno podszywać się pod członków administracji, w innym przypadku przewidywana jest sankcja.
7. Na MPCforum obowiązuje zakaz handlu, wliczając prośby i darmowe oferty kont, poza wyznaczonymi działami.
8. Zakaz wszelkiego rodzaju plagiatów.
9. Zakaz publikowania adresów referencyjnych.
10. Publikację można odświeżać co 24h tylko za pomocą opcji "Odśwież ten temat".

11. Zakazuje się udostępniania danych dostępowych do kont innych użytkowników lub listy kont (loginy, hasła, adresy IP).
12. Zakazuje się atakowania, niszczenia, gróźb w stosunku do serwerów użytkowników MPCforum. 

13. Publikacja musi być czytelna - w przypadku nieczytelnej publikacji, moderator ma prawo przenieść temat do archiwum.
14. Opinie użytkowników muszą być uargumentowane.

15. W przypadku masowego łamania regulaminu w publikacji serwera, moderator ma prawo przenieść ją do archiwum.

16. Publikacje nieaktywne przez okres 4 tygodni zostaną zamknięte i przeniesione do archiwum.
17. Wszelkie posty typu "zagram, fajny serwer", "aż X online! zapraszamy!", "zapraszamy, wszystko działa bez zarzutów" są spamem i będą karane.

18. W dziale obowiązują prefiksy, a nazwa tematu powinna wyglądać następująco:

  • [Sezon][Exp] Nazwa serwera

Przykładowo: [S13][1000x] MPCserwer lub [S6E3][500x] MPCserwer

 

1395953324-U945952.png

 

DarkSideOfSoul lubi to
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Aktualizacja pkt 6 : 3 września 2013 godz 06:58.

 

 

 

6. Zakazuje się umieszczania w publikacjach linków do forum. Kara za umieszczenie linku - (-5pkt)

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...
  • 5 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Aktualizacja.

Zmodyfikowano regulamin lokalny działu. Usunięto przestarzałe punkty regulaminu lub zmieniono je tak, by były one lepiej przyswajalne.

9La1rOf.gif

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Aktualizacja.
Zmieniono punkt 11.

11. Publikację można "odświeżać" co 24hKara: 3 punkty ostrzeżeń.

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zmieniono punkt 10, proszę się zapoznać.

Cytat

10. Publikację można "odświeżać" co 24h specjalnym przyciskiem nad nazwą tematu, nagminne odświeżanie postem będzie karaneKara: 3 punkty ostrzeżeń.

 

 

Opublikowano

Drobna aktualizacja regulaminu + poprawienie grafik. Z ważniejszych zmian - od teraz tematy nieaktywne przez 4 tygodnie będą przenoszone do archiwum.

Opublikowano

Dodano punkt:

Cytat

18. Każdy użytkownik ma prawo do posiadania tylko jednego aktywnego tematu w tym dziale.

 

Obowiązuje od teraz.

Opublikowano

Aktualizacja.

 

Punkt 18:

Cytat

18. Każdy użytkownik ma prawo do posiadania tylko jednego aktywnego tematu w tym dziale.

Zmieniono na:

Cytat

18. W dziale obowiązują prefiksy, a nazwa tematu powinna wyglądać następująco:

  • [Sezon][Exp] Nazwa serwera

Przykładowo: [S13][1000x] MPCserwer lub [S6E3][500x] MPCserwer

 

Dla nowych publikacji obowiązuje od teraz, natomiast autorzy tych już istniejących mają kilka dni na dostosowanie nazw tematów. Co za tym idzie, zniesiono limit publikacji na użytkownika.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...