Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Aktualizacja bez internetu?

Pikusiowy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, witajcie. :) Mam problem z moją konsolą XBOX 360 Elite. Jeśli chodzi o moje doświadczenie z konsolami XBOX ... Powiem szczerze - jestem totalnym nowicjuszem. :D Przechodząc do tematu - kupiłem sobie orginalną, nie wypalaną grę " Forza 4 " i tutaj jest problem, otóż po włożeniu gry do napędu, XBOX wymaga aktualizacji. Okej, wszystko niby proste, z tym, że tak jakby nie mam internetu, gdyż z internetem łącze się za pomocą karty z Blueconnecta w telefonie ( Funkcja " Router WIFI " ). I tutaj jest moje pytanie: czy można w jakiś inny sposób przejść tą aktualizację, kiedy moja konsola nie jest połączona z internetem?

Dashboard - 2.0.12625.0

Przeróbka - raczej jest, z tym, że nie jestem pewien jaka. ;/

Jeśli czegoś brakuje w opisie sytuacji dajcie znać w komenatarzach, postaram się uzuełnić. :) Z góry dziękuję.

TErqQ.png

Opublikowano

Dashboard możesz pobraż z neta, z tym że jak zaktualizujesz z tak starego dasha to (jeśli masz przeróbke na płyty, czyli wkładasz wypaloną płyte i grasz)stracisz przeróbke.

To jest ukryta treść, proszę
Opublikowano

Ale przecież, jeśli wsadzisz płytę z grą, która wymaga wyższego dashboardu to nie musisz pobierać jej z internetu gdy pojawi Ci się okienko po włożeniu płyty z prośbą o aktualizację, to wystarczy że je zaakceptujesz.

Tylko tak jak pisał up, masz straszne starego dasha, i aktualizacja usunie Ci przeróbkę.

Zarchiwizowany