Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[TUT][VB.NET] Jak stworzyć trainer do WarRock


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Private Sub stamina_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles stamina.Tick

?

End Sub ?

 

co tu wpisać

robię na stamine

  • Odpowiedzi 365
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Mmm jak robisz na Super Jump to dlaczego masz wpisane stamina.Enabled = True i False a nie superjump.Enabled = True i False?

 

@Edit:

 

 

 

Ej bo ja głupi jestem.

Wszystko idzie mi gładko wg. poradnika do czasu

 

Teraz możemy edytować kod naszego timera. Między znaczniki musimy wprowadzić funkcje odwołującą się do komórki pamięci przechowującej dane o staminie i zmieniającą jej wartość. W przypadku staminy potrzebne nam będą dwie rzeczy z listy aktualnych adresów:

 

ADR_PLAYERBASE 013941f0 , oraz

OFS_STAMINA Playerbase + 28c

 

Ok ale między jakimi znacznikami. Jestem w kodzie Timera:

 

To jest ukryta treść, proszę

 

Więc tak wiem że jeśli chodzi o staminę (wiem że nie działa itp. czytałem) to chcę najpierw zrobić tak i później jak wszystko zrobię zacząć od nowa gdzie będę wiedział już co i jak. To jeśli chodzi o

 

ADR_PLAYERBASE 013941f0 , oraz

OFS_STAMINA Playerbase + 28c

 

To jak już będę wiedział gdzie to wrzucić to będzie to wg. wygenerowanych kodów dzięki programikowi podanemu przez kilo_kartofli

 

ADR_PLAYERBASE 13A37D0 (w tym programiku nazwane Player Pointer)

OFS_STAMINA Playerbase + 2A4

 

I w taki dokładnie sposób to zapisać, bez tego nawiasu tam? Wiem że to głupie pytania i nie zdziwię się jak mi nawrzucacie, ale pierwszy raz w ogóle coś podobnego robię, a chciałbym się nauczyć nie tylko do hacków ale i próbowałbym później sobie trainery do gier robić.

o.O
Opublikowano

Jakby to po ludzku wytłumaczyć...

To tak wchodzisz w... Mmm... Module1.vb chyba, szukasz zielonego napisu WriteFloatPoiter

i pod nim masz Public Function i rząd literek, cyferek, taki niedługi. To kopiujesz to co jest między Public Function i ByVal i wklejasz tam gdzie nie wiesz co wpisać i do tego dopisujesz

(&H13941F0, &H28C, 100)

 

Wszystko było dokładnie opisane więc nie widzę jaki był tutaj twój problem.

o.O
Opublikowano

Najpierw zrobiłem tak jak na filmiku tu ten kod (&H504F88, 8H1C) zrobilem build hack i zapisalem i wlaczam room wlaczam opcje i nadal bylem widzialny. Mam pytanie trzeba zrobic timera?

Opublikowano

Noo niby nie. Mam to samo co kolega, byłem cały czas Visibly.

Nie działa mi również ESP żadnym z 2 sposobów ani No Fall Damage.

o.O
Opublikowano

lol a ja zawsze wpierw dawałem save all.

 

Ale później dodawałem coś i dawałem najpierw build... Hm, nie wiem zaraz zrobię jeszcze jednego skana tym programem addylogger i zobaczę na adresy.

Za momencik dam Edita.

 

@EDIT - No adresy są dobre...

o.O
Opublikowano

Z czasem się uda, trzeba tylko pogłówkować, ja jeszcze raz przerabiam obydwa tutki, może przoczyłem coś drobnego, może jakaś literówka... Ktoś ma jakieś propozycje?

o.O
Opublikowano

Porównując do tego tak mniej więcej to niby jest wszystko OK.

Iluznakowy ciąg jest WriteFloatPointer? 30?

 

@Edit W Module Maker chyba nie ma większej różnicy czy wpiszesz 10, 30 czy 50... Chyba...

o.O
Opublikowano
Porównując do tego tak mniej więcej to niby jest wszystko OK.

Iluznakowy ciąg jest WriteFloatPointer? 30?

 

tyle ile napiszesz w module maker. Tylko nie jestem pewien czy to wlasnie writeFloatPointer nie dziala, czyli zosal spatchowany, co do invi to mi dziala, oto kod:

NOP(&H504F88, &H1C)

 

Mozna takzae tym sposobem, mi dziala :

Call WRITEMEMORY(&H504F88, &H1C, 2)

 

@edit:

Pamietajcie dorobcie w swoim hacku opcje punk buster B low i przed logowaniem wlacz ta opcje, zaznacz invi i dopiero wchodz na serw i graj.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...