Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

PS3 Przeróbka

m399

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem zainteresowany kupnem PS3 ze względu na GTAV, lecz od razu chce ją przerobić tak aby czytała pirackie gry.

1. Jaki jest koszt przeróbki PS3?

2. Każdą konsole PS3 da się przerobić?

3. Jak grać na pirackiej PS3 w nie oryginalne gry?

Jestem zielony.

Opublikowano

1. Różny, to zależy od człowieka który będzie to robił, możesz to np, bardzo tanio zrobić na różnego typu giełdach komputerowych.

2. O ile wiem, można każdą, z modelów, nie wiem jak jest w nowych wersjach, chodzi mi o soft (wyżej niż 3.55, nie dało się przerabiać, jak teraz jest nie wiem, najwyżej ktoś mnie poprawi)

3.Grasz normalnie, jak na oryginałach.

Podam jeszcze minusy przeróbki ps3:

- problemy z uruchomieniem gier (za niski FW, konieczność dzielenia plików większych niż 4GB) itp.
- brak możliwości grania w trybach multi
- brak możliwości podłączenia się do PSN i pobierania aktualizacji gier
- konieczność wyższej uwagi (niektóre gry mają możliwość uruchomienia
aktualizacji softu konsol więc trzeba uważać bo już tego się nie
cofnie).

mhraed.png

Opublikowano

Koszty są duże i nie opłacalne. Samo przerobienie można samemu zrobić, ale nagrywarka blu-ray jest już troche droga. Masz tu przykład :

To jest ukryta treść, proszę
Moim zdaniem lepiej kupić sobie ps4 lub xboxa jeśli się chce przerabiać konsolę.

21515.jpg

Opublikowano

@Up

O czym ty gadasz... -.-

_____