Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Tło .Gif podczas logowania


Maximus6545

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raczej nie ma takiej mozliwosci.

 

Tez kiedys chcialem to client sie psul i nie odpalal gry po wybraniu postaci, mozliwe ze tobie sie to uda.

 

Powodzenia.

`


Zbyt pokręcony by żyć :((  , zbyt rzadki by umrzeć B) .


 


­

Opublikowano

child z typem ani_image.

To nie jest przypadkiem na zasadzie zlotej mnety?

 

zeby gif dzialal to trzeba liba do pythona zaimplementowac zeby binka go czytala, tak mi sie wydaje bo podstawowo python nie czyta gifow

aFMA3pg.png

Opublikowano

To nie jest przypadkiem na zasadzie zlotej mnety?

 

zeby gif dzialal to trzeba liba do pythona zaimplementowac zeby binka go czytala, tak mi sie wydaje bo podstawowo python nie czyta gifow

 

Owszem ale jest to jedyna metoda optymalnego "gifa"

0LsM05U.png

Opublikowano

Czyli mam robić to na zasadzie złotej monety ?

Tak.

Klient nie obsługuje innych plików niż .dds,.jpg,.tga (jeśli chodzi o grafiki) a złota moneta jest na zasadzie zmieniania się kolejno po sobie klatek. (ani_image)

Opublikowano

Zrobiłem i nawet działa like dla wszystkich ! :D
jeszcze jedno pytanie da się jakoś ustawić czas między obrazkami? np. 0,13s bo aktualnie bardzo szybko ta animacja zawala :D
@edit
mam mały problem, obraz nei chce się skalować i jest tylko na 2/3 ekranu jak mogę na to zaradzić??

To jest ukryta treść, proszę
Opublikowano

 

Zrobiłem i nawet działa like dla wszystkich ! :D

jeszcze jedno pytanie da się jakoś ustawić czas między obrazkami? np. 0,13s bo aktualnie bardzo szybko ta animacja zawala :D

@edit

mam mały problem, obraz nei chce się skalować i jest tylko na 2/3 ekranu jak mogę na to zaradzić??

 

To jest ukryta treść, proszę

delay to znaczy opoznienie

 

x_scale y_ scale tutaj ustawiasz wielkosci jaka ma miec ten obrazek polecam

 

"x_scale" : float(SCREEN_WIDTH) / czerokosc obrazka ,
"y_scale" : float(SCREEN_HEIGHT) / wyskosc obrazka,

aFMA3pg.png

Opublikowano

 

delay to znaczy opoznienie

 

x_scale y_ scale tutaj ustawiasz wielkosci jaka ma miec ten obrazek polecam

 

"x_scale" : float(SCREEN_WIDTH) / czerokosc obrazka ,
"y_scale" : float(SCREEN_HEIGHT) / wyskosc obrazka,

 

Jesteś pewien?

0LsM05U.png

Opublikowano

Jesteś pewien?

co do

To jest ukryta treść, proszę

jestem pewien u siebie tak zawsze stosuje i obrazek ktory ma sluzyc jako tlo! idealnie sie wpasowuje do kazdej rozdzielczosci

 

a co do delay nie, nie mialem z tym stycznosci ani razu ale mozna sie domyslic ze czym wieksze delay to obrazek sie zmiienia z mniejsza czestotliwoscia

aFMA3pg.png

Opublikowano

co do

To jest ukryta treść, proszę

jestem pewien u siebie tak zawsze stosuje i obrazek ktory ma sluzyc jako tlo! idealnie sie wpasowuje do kazdej rozdzielczosci

 

a co do delay nie, nie mialem z tym stycznosci ani razu ale mozna sie domyslic ze czym wieksze delay to obrazek sie zmiienia z mniejsza czestotliwoscia

 

Niestety jesteś w błędzie.

 

Co do delay dobrze myślisz.

0LsM05U.png

Opublikowano

Niestety jesteś w błędzie.

 

Co do delay dobrze myślisz.

"x_scale" : float(SCREEN_WIDTH) / 1920.0, "y_scale" : float(SCREEN_HEIGHT) / 1275.0,

 

zawsze ustawiam tak ze w miejsce liczb np : 1920.0 wstawiam wielkosc obrazka i zawsze sie dobrze dostosowuje - sprobuj, z tego co wiem w cliencie z Pl'a jest to samo stosowane

aFMA3pg.png

Opublikowano

"x_scale" : float(SCREEN_WIDTH) / 1920.0, "y_scale" : float(SCREEN_HEIGHT) / 1275.0,

 

zawsze ustawiam tak ze w miejsce liczb np : 1920.0 wstawiam wielkosc obrazka i zawsze sie dobrze dostosowuje - sprobuj, z tego co wiem w cliencie z Pl'a jest to samo stosowane

 

Ale nie w ani_image.

0LsM05U.png

Opublikowano

Kminiłem nad tą funkcją ale coś niezbyt mi to skalowac chce, może ktoś się bardziej na tym zna aby napisać jakąś funkcję??

Opublikowano

@UP

Jak się nie da jak się da, skoro expanded_image działa ze skalowaniem to niby czemu ani_image nie bedzie działało?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...