Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Od czego zależy ping? Jak stawić mu czoło?


WiwciuPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam...

 

Irytuje mnie jedna rzecz.

Więc w lola zacząłem grać może z rok temu, jeszcze na starym koncie.

Wtedy ZAWSZE, naprawdę ZAWSZE miałem 42 - 45 pingu MAX. W ostatnie wakacje zakończyłem grę, była to końcówka Lipca. Ping nadal miałem ten sam. Teraz postanowiłem wrócić do Lola, rozpoczynając od 0 na nowym koncie. Internet nadal posiadam ten sam, komputer też, nic się nie zmieniło. I dziwi mnie to, że średnio mam teraz 70 pingu, już o jego "skokach" nie wspomnę... Oto przykład:

8kkk.jpg PS: Szkoda, że przegrałem wtedy z botami ^^.

Po teście łącza na speedtest.net wygląda on tak:

Jak coś ogólnie prędkość internetu wynosi 20 mb/s.

zrto.jpg

70 ms to średnia wartość, dla niektórych może dobra, ale nie dla mnie. Podczas ważnych meczów i wyrównanych może przesądzić ona o porażce :).

 

No i tak na podsumowanie kilka pytań:

- Z czyjej winy mam taki ping? Z winy dostawcy internetowego / swojej czy może Riotu (z uwagi na to, że skończył się sezon wszystko im wisi)?

- Co mam robić, aby go choć trochę zmniejszyć?

 

Dodam, że mam zainstalowanego i dobrze skonfigurowanego cFosSpeed.

Ping najczęściej największy mam w godzinach wieczornych (16 - 22).

 

Aaa no i jeszcze jedno. Każdy mówi, żeby po starcie launchera wyłączać Pando Media Booster (PMB.exe w procesach).

Problem polega na tym, że u mnie tego nie ma. Wyczytałem, że po prostu nie zainstalowało mi się to podczas patchowania Lola.

Lecz do mnie to nie trafia, i myślę, że Riot PMB jakoś ukrył, bo jak się podczas gry długo stoi AFK na platformie pisze coś o Pandio Media Booster.

Wie ktoś coś więcej na ten temat?

 

No i jeszcze jedno:

- Co to za funkcja? "Dopuść transfer Peer To Peer" (W opcjach launchera Lola.

 

 

 

A żeby nie zakładać nowego tematu:

 

Kiedy zaczyna się przedsezon? :D

Za jakąkolwiek pomoc i radę z Waszej strony bardzo dziękuję :).

 

Pozdrawiam :D.

Opublikowano

Też mam to samo, zacząłem wczoraj grać i ciągle mam "połączenie zerwane". Gram w WT i tam takich problemów nie mam, ping zawsze w granicach 20-30. Czy ta gra jest aż tak zjebana czy co?

Opublikowano

70 pingu przesądzi o porażce? Oczywiście. Wmawiaj to sobie.

 

@Nie tylko ty masz problemy, czekaj. Najwyżej zadzwoń do dostawcy i zapytaj się czy coś się u nich dzieje.

 

@Up. Każdy? Wrzuć najlepiej wszystkich do jednego worka.

Haahahahahahahahahaha, śmieszne

Opublikowano

Ostatnimi dniami riot ma problemy z serwerem. Nie bój się to nie twoja wina, każdy tak ma.

 

Z tym, że Riot ma te problemy "ostatnimi dniami", a ja taki ping mam od początku, kiedy wróciłem do Lola (jakiś niecały miesiąc).

 

 

70 pingu przesądzi o porażce? Oczywiście. Wmawiaj to sobie.

 

@Nie tylko ty masz problemy, czekaj. Najwyżej zadzwoń do dostawcy i zapytaj się czy coś się u nich dzieje.

 

@Up. Każdy? Wrzuć najlepiej wszystkich do jednego worka.

 

Heh... Człowieku nie chodzi mi o to, że 70 pingu to dużo, że nie da sie grać etc.; tylko o to, że kiedyś miałem stały, mniejszy ping, a teraz mam wyższy. I pytanie dlaczego... O to chodzi w tym temacie. Czytanie ze zrozumieniem -,-.

 

Opublikowano

 

Z tym, że Riot ma te problemy "ostatnimi dniami", a ja taki ping mam od początku, kiedy wróciłem do Lola (jakiś niecały miesiąc).

 

 

 

Heh... Człowieku nie chodzi mi o to, że 70 pingu to dużo, że nie da sie grać etc.; tylko o to, że kiedyś miałem stały, mniejszy ping, a teraz mam wyższy. I pytanie dlaczego... O to chodzi w tym temacie. Czytanie ze zrozumieniem -,-.

 

pisałem do supportu o to jednakże sprawdzali tylko pliki lola oraz specyfikacje komputera lecz to nic nie dało.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...