Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

e-papieros, pomoc w zakupie

Kedroshi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, zastanawiam się nad zakupem e-papierosa, ale jestem zielony w tych sprawach. Mój budżet to 100zł z przesyłką (najlepiej pobraniową) Z góry dziękuję.

Opublikowano

Narazie wolałbym coś tańszego, aby mniej więcej przyzwyczaić się do niej, oraz zrozumieć jej działanie, co trzeba wymieniać, jak itp...

Opublikowano

Może provog yago ?

Całkiem udany model, w przyszłości łatwy update clearomizera i 2 bateria (bardziej pojemna i ze stabilizacją) i masz dobry zestaw.

Opublikowano

Ja kupiłem E-Papierosa firmy Mild za 100 zł i jestem zadowolony ^ ^

11.jpg

Opublikowano

Narazie wolałbym coś tańszego, aby mniej więcej przyzwyczaić się do niej, oraz zrozumieć jej działanie, co trzeba wymieniać, jak itp...

kup sobie milda x7 za 200zł, jedyne co wymieniasz to clearomizer (raz na 3mc-e) ~30zł + liquid (10ml 18zł). bateria trzyma 3 dni palenia

graphic.png

i7-6700K l MSI GTX 1080 X l 2x8GB 3000MHz l MSI Z170A l SSD HyperX 240GB

Opublikowano

kup sobie milda x7 za 200zł, jedyne co wymieniasz to clearomizer (raz na 3mc-e) ~30zł + liquid (10ml 18zł). bateria trzyma 3 dni palenia

Co to za liquid, że 10 ml 18 zł? :O

Za tyle, to mam 20-30 ml Hangsenu- jednego z najlepszych liquidów :)

Opublikowano

U mnie w mieście jest zestaw e-papierosów. Mianowicie 2 e-papierosy e-king za 120zł - akcesoria .

Polecam wybrać się do sklepu i popatrzeć sobie , nie kupuj na allegro itepe bo gówno kupisz :>