Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nieklasyfikacja na 1 semestr

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc, pisze w takiej sprawie ze: jestem w technikum informatycznym i mam teraz male problemy ze szkola, mianowicie mam ze 3 zagrozenia (staram sie je poprawic, ale bedzie 1 na semestr). Przyznam tez ze nie chodze wogole na lekcje WF, mam ze 4 jedynki wpisane w "dzienniczku" nauczyciela z tego powodu ze na poczatku lekji nie cwiczylem i dostalem te jedynki. Nauczyciel ze tak napisze ma "swoj swiat" i ogolnie jest jakis dziwny. I co w tej sytuacji mam zrobic?

Opublikowano

Zacząć się uczyć (inne lekcje) oraz ćwiczyć (W-F)? aha, i następnym razem się troche szybciej obudzić a nie kilka dni przed wystawieniem ocen (nie wiem jak w technikach ale w liceach jest do dzisiaj)

1363095337-U286162.png
Opublikowano

Jesteś w technikum i nie wiesz co w takiej sytuacji zrobić? Czy to wymaga aż tak dużego poziomu wiedzy? Proste, poprawić to i polizywać się nauczcielowi.

Opublikowano

Jesteś w technikum i nie wiesz co w takiej sytuacji zrobić? Czy to wymaga aż tak dużego poziomu wiedzy? Proste, poprawić to i polizywać się nauczcielowi.

Tak, jestem w pierwszej technikum (informatyczne). Nie nie wymaga takiego poziomu wiedzy, oceny poprawiam ale bardziej chodziło mi co bedzie z tym WF'em, nauczyciel od wfu wywalil mnie z sali bo nie cwiczyłem, jak chcialem isc do domu to wział mnie do wychowawcy - powiedziałem mu dlaczego nie chce cwiczyc i nic nie zmienił...