Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Launcher Minecraft

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ostatnimi czasy postanowiłem napisać launcher minecraft dla mojego servera.

Lecz niestety nie wiem jaki jest kod startowy dla najnowszego 1.6.4-Forge9.11.1.965

Pomoglibyście podać mi prawidłowe ścieżki do odpalenia?

Odrazu mówię że jestem kompletnie zielony w tym, a laucher robię z poradnika.

@Edit. proszę o zmianę tematu bo przez przypadek nie wpisałem.

Opublikowano

Analogicznie do tamtego kodu robisz tylko dodajesz wymagane liby i dobre ścieżki podajesz. W tancerze możesz wyciągnąć kod startowy w tej konsoli w zakladce :)

Opublikowano

Analogicznie do tamtego kodu robisz tylko dodajesz wymagane liby i dobre ścieżki podajesz. W tancerze możesz wyciągnąć kod startowy w tej konsoli w zakladce :)

Mam kod:

To jest ukryta treść, proszę

Ale nie uruchamia mi gry, odpala na moment proces z javaw.exe i koniec. Wywala go po chwili

Opublikowano

To jest kod stary jak świat. Tak jak pisały osoby ściągnij jakiegoś launchera i poszukaj :)

Ściągane było właśnie z launchera oryginalnego i lipa.

Opublikowano

Pierwsze co zauważyłem nie masz jednego lib'a, jakiego masz launchwrappera ?

%appdata%/.minecraft/libraries/net/minecraft/launchwrapper/1.8/launchwrapper-1.8.jar

Oto i on.

Opublikowano

A mógłbyś mi powiedzieć dokładniej co mam zrobić? Bo jestem kurka zielony w tym totalnie. Ewentualnie mogę Ci na GG napisać

Zarchiwizowany