Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W tym poradniku zaprezentuje wam tajniki tworzenia skinów do gry Counter-Strike Global Offensive, oraz udostępniania ich w sieci Steam.

 

Potrzebne oprogramowanie:

 


Counter Strike : Global Offensive : http://store.steampowered.com/app/730/




Counter Strike : Global Offensive - SDK : Jedno z narzędzi w zakładce Biblioteka


 

1 - Wypakowywanie Modeli i Tekstur

 

1-1. Wyszukujemy ścieżki gry - C: > Pliki Programów (x86) > Steam > SteamApps > Common > Counter-Strike Global Offensive > csgo

post-1012486-0-87299200-1402826523_thumb.png

1-2. Szukamy pliku o nazwie "pak01_dir" i otwieramy go programem GFSCape

post-1012486-0-35478500-1402826525_thumb.png

1-3. Naciskamy PPM na forlder "materials" i naciskamy "Extract"

post-1012486-0-75738000-1402826526.png


1-4. Wybierzcie lokalizacje wypakowania na Pulpit

post-1012486-0-59523300-1402826527.png

 

2 - Szukanie tekstury do edycji i ich eksportowanie

 

2-1. Otwieramy wypakowny folder i szukamy pliku "v_models" znajdującego się w ścieżce - materials > models > weapons 

post-1012486-0-40701700-1402826528.png

2-2. W folderze v_models ( view models ) znajdują się modele wszystkich broni znajdujących się w grze

post-1012486-0-61878500-1402826529_thumb.png

2-3. Wybieramy folder z bronią która nas interesuje i otwieramy plik z rozszerzeniem .vtf i TYLKO nazwą broni np. awp.vtf, przy pomocy programu VTFedit ( Gdy po włączeniu pliku wyskakuje komunikat "File version 7.5 does not match 7.0 to 7.4" czytaj #1 znajdujący się pod poradnikiem )

post-1012486-0-77311200-1402826531_thumb.png

2-4. Teraz naciskamy "File", a następnie "Export"

post-1012486-0-47889500-1402826533.png

2-5. Plik DWUKROTNIE eksportujemy na pulpit ( Raz z rozszerzeniem .tga a drugi .jpg )

post-1012486-0-27078200-1402826534.png

 

3 - Edycja

 

3-1. Otwieramy plik z rozszerzeniem .jpg i dowolnie edytujemy go programem ( Jest to najtrudniejsza część całego poradnika )

post-1012486-0-19297100-1402826545_thumb.png

3-2. Gdy już skończycie edycje EKSPORTUJECIE plik do .jpg

post-1012486-0-00047000-1402826547.png

 

4 - Przywrócenie do .vtf

 

4-1. Otwieracie program VTFedit i naciskacie "Ctrl + I"

post-1012486-0-12564200-1402826548.png

4-2. Szukacie wyedytowaniej juz tekstury i ją wybieracie a następnie wybieracie "Ok"

post-1012486-0-09457300-1402826549.png

4-3. Naciskacie "Ctrl + S", wybieracie nazwe i zapisujecie na pulpicie

post-1012486-0-26276500-1402826550.png

 

5. Otworzenie Modelu w Grze i jego udostępnianie

 

5-1. Włączacie gre CS:GO

post-1012486-0-15899100-1402826553_thumb.png

5-2. Włączanie konsole ( domyślnie ~ ) i wpisujecie "workshop_workbench"

post-1012486-0-74696100-1402826556_thumb.png

5-3. W otwartym oknie, wysuwacie pasek z napisem "None" i wybieracie "Custom Paint Job" i naciskacie "Choose Pattern..."

5-4. Wyszukujecie edytowanego pliku .vtf i go otwieracie

5-5. W dolnym pasku wybieracie nazwe broni, do której tworzyliście model i wszystkie suwaki ustawiacie na wartości minimalne

5-6. Naciskacie przycisk "Save" i zapisujecie plik tekstowy

post-1012486-0-01873200-1402826560_thumb.png

5-7. Otwieracie CS:GO - SDK i wybieracie "Workshop Item Publisher"

5-8. Gdy otworzy się okno:

- W "Preview Image" wybieracie zdjęcie gotowego modelu ( Najlepiej screenshot z "workshop_workbench" )

- W "Title" wpisujecie nazwe nazwę skinu, zaś w "Description" jego opis

- W "Workbench (.txt) File" wybieracie plik utworzony w kroku 5-6

- W "Source Image (.tga) file" wybieracie plik utworzony w kroku 2-5 ( ten z rozszerzeniem .tga )

- W "Valve Texture Format (.vtf) file" wybieracie plik utworzony w kroku 4-3

5-9. Akceptujecie umowę i naciskacie "Publish". Dalej we wszystkich krokach instalacji pomoże cie steam

 

#1. Jeżeli wyskakuje ci komunikat "File version 7.5 does not match 7.0 to 7.4"

 

1. Otwórz plik programem HxD

2. Na wartość znajdującą się w pierwszym rzędzie i ósmej kolumnie naciśnij między cyframi 0 a 5, a następnie naciśnij 4 ( Nie koniecznie 4, lecz musi to być cyfra z zakresu 1-4 ) na klawiaturze

3. Zapisz

 

Link do Skina przedstawionego na screenshotach


 

Jeżeli masz pytania, bądź też problemy, śmiało napisz go w komentarzu. Postaram się na nie odpowiedzieć, i udzielić rady

Opublikowano

2. Na wartość znajdującą się w pierwszym rzędzie i ósmej kolumnie naciśnij między cyframi 0 a 5, a następnie naciśnij 1 na klawiaturze

Nie rozumiem jak jakis ss gdzie?

"Upadli powstaną"

Opublikowano

Z 05 zmień na 04 i zapisz.

Nie robiles to nie pisz juz sie z tym uporalem jak wpisalem 1 to skoczylo na 01 i juz potem dzialalo.

"Upadli powstaną"

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Co do #1 u mnie wygląda to następująco. Robię coś nie tak? Bo problem dalej występuje :>

 

Tak zauważyłem że temat troche ma, więc sory za mały odkop xD

 

 

 

@Edit

Znalazłem rozwiązanie, dość głupi błąd popełniałem :D

post-317449-0-57008200-1404675550_thumb.png

Lubie To

fw821y.png
Sygnaturka wykonana przez FailStunt


 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...