Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Wgranie modeli


PlaYTerPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 Zadaje pytanie gdyż myślę że ktokolwiek postara się mi na nie odpowiedzieć wiedz do dzieła ! :D

Nie wiem dlaczego ale jak zainstaluje nowy model broni to nie który dziaa a nie który jest w fioletowo/rozowo - czarne kwadraciki tak jak by nie było takiej tekstury.

A wiec tak mam dla was parę pytań:

1)Czy te foldery czeba wgrywać jakoś po kolei ?

materials, models ,script ,sound , jeżeli trzeba to proszę w jakiej kolejności napisac.

2)Czy jak mam jakies dzwięki w folderze 'Sound' np nwm m4a1_bolt czy cos takiego

to gdy mam w nowej teksturze M4A1 zamiennego to mam SilOut i tego nie idzie zamienić z standardowym plikiem gry. Czy te oba pliki mają zostać czy po prostu usunąć ten plik z gry i zostawićten nowy od autora.

Np mam taki folder 

materials/models weapon/v_models/thinks_m16a2/: stock.vtf, upper.vmt itp rózne pliki (takich nie ma w orginalnej grze)

models/weapon/:itam rozne pliki rif_m4a1 ktore da się zamienić

scripts/:weapon_m4a1, game_sound/:weapon/: m4a1

sound/:sound cashe/weapon/Hyperm16a2 i m4a1i w m16a2 mam pliki ktorych nie da sie zamienic i w m4a1 mam jeden plik ktory da sie zamienic

3)Macie jakiś filmik wyjaśniający jak wgrać trudne modele broni i jakiś szczegółowy poradnik jak to wgrać czy coś oby bylo po polsku :C

Proszę o konkretną pomoc :C

Pozdrawiam !

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...