Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Ciekawe mechanizmy Redstone/CommandBlock - Minutnik #1


FirJu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poradniki opisują przydatne mechanizmy, które z pewnością mogą się przydać na serwerach.
Będą on zawierać różne przydatne triki jak i gotowe maszyny.
 
 
Minutnik #1
 
W wersji najmniejszej liczy on do maksymalnie 21 minut. 
Jego wymiary to 3 x 5.
 

Materiały:

  • Hoppery x3
  • Redstone x1
  • CommandBlock x2
  • Piec x1
  • Comparator x1
  • Obojętny blok x1
  • Skrzynka x1

 
Objaśnienie:

Aby uruchomić minutnik trzeba doprowadzić Napięcie do CommandBlocków.
Wyjściem jest comparator, będzie on tak długo włączony dopóki mechanizm liczy czas.
 
CommandBlocki:

1. Znajdujący się niżej powinien posiadać następującą komendę:

To jest ukryta treść, proszę

 
2. Znajdujący się niżej powinien posiadać następującą komendę:

To jest ukryta treść, proszę

 
Kalkulator:
 
id:4 // Jest to blok który będzie się przepalać.  // CommandBlock wyżej
id:85 // Jest to paliwo zasilające piecyk.  // CommandBock niżej
count:* // Ilość danego przedmiotu  (max 127)
 
 Aby uzyskać:
 

30 sek

 
/summon Item ~ ~-1 ~ {Item:{id:85,Count:2,}}
/summon Item ~ ~-1 ~ {Item:{id:4,Count:3,}}
 
1 min
 
/summon Item ~ ~-1 ~ {Item:{id:85,Count:4,}}
/summon Item ~ ~-1 ~ {Item:{id:4,Count:6,}}
 
2min
 
/summon Item ~ ~-1 ~ {Item:{id:85,Count:8,}}
/summon Item ~ ~-1 ~ {Item:{id:4,Count:12,}}
 
20min
 
/summon Item ~ ~-1 ~ {Item:{id:85,Count:80,}}
/summon Item ~ ~-1 ~ {Item:{id:4,Count:120,}}
 
Jaki widać wartość Count schematycznie się powiększa, podałem jedynie kilka przykładów oraz zasadę działania.
 
Screen // Schemat 

 

post-728452-0-86956400-1416334965_thumb.jpg

Poradnik by kojot001 // Zakaz kopiowania

Opublikowano

@aggankx

Jasne! Wystarczy do wyjscia podlaczyc negacje i poprowadzic ja do wejscia czyli commandblocków. Powstawnie wtedy petla

Opublikowano

Następny poradnik będzie dotyczyć wykrywania ilości graczy na danym terenie. Może to się przydać np przy robieniu eventu który ma automatycznie przyznawać nagrodę. Dobrym przykładem jest spleef.

Opublikowano

Ten konkretny mechanizm w poradniku nie ma jak lagować. Jeżeli będę wstawiać jakieś poradniki z mechanizmami które mogą lagować to z pewnością opiszę jak w bardzo prosty sposób się tego pozbyć.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...