Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry, chciałbym przedstawić moją pierwszą "grę". Napisałem ją w C++ korzystając z biblioteki SFML. Pracowałem nad nią ok. tydzień razem z uczeniem się podstaw SFML.

Gra polega na przelatywaniu naszym ptakiem nad kominami, im więcej kominów ominiesz, tym więcej punktów zdobędziesz. Aby się wznieść należy wcisnąć spacje.

Funkcje:

-Menu

-Możliwość wyboru dwóch różnych ptaków do rozgrywki

-Zapis/odczyt punktów

-Możliwość wyciszenia/podgłośnienia dźwięków.

 

Download:

To jest ukryta treść, proszę

Scan:

To jest ukryta treść, proszę

Source:

To jest ukryta treść, proszę

Video:

To jest ukryta treść, proszę

Liczę na jakieś wskazówki (bardziej dotyczące kodu), bo wiem, że raczej do czytelnych on nie należy.

Bot do gry NosTale:


[bOT] NosBota 1.3v

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jaki ma sens tworzenia milion razy tej samej gry i w dodatku większość wygląda jak oryginał nie opłaca się w dodatku napisana w SFML gdyby była w OpenGL lub DirectX to zajebiś*ie ;)

 

ps. Fajna

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Widac że o programowaniu fizyki nie masz pojecia, dlatego ten ptak zachowuje sie tak jak sie zachowuje.

Opublikowano

Skoro wiesz ze projekt nie spełnia założeń po co go zamieszczasz. Zazwyczaj pierwsze projekty, zostają zapomniane w czelusciach dyskow twardych.

Służą za przykład "jak nie pisać programów". Ty zdecydowałeś sie go udostępnić?

Opublikowano

Ptak nie ma wogóle określonego środka cieżkosci, wygląda to tak jak by lewitował w powietrzu. Moglbym pewnie znaleźć jeszcze kilka innych powodów, ale nie chce mi sie tego drugi raz ściągac.
 

"Tak, a dlaczego nie?"

Pisałem wyżej.

Bo nie spełnia założeń pierwowzoru.

 

Pomyśl sobie. Starałeś sie skopiować gre, nie udało ci się i chwalisz sie tym publicznie. Słabo

Opublikowano

@bb166 Starałem się zrobić grę opartą na tym samym pomyśle, nie skopiować ją w skali 1:1. Widzę, że w przeciwieństwie do ciebie ja chcę się czegoś nauczyć. Gdybym rozumował w taki sam sposób jak ty (czytaj zrobię coś i nikomu tego nie pokażę bo jest idealne i nikt nie będzie pokazywał mi żadnych błędów) to mógłbym się nie dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy. Chodzi o to żeby poznać opinię innych i zrobić to inaczej, może lepiej w kolejnych projektach...

Bot do gry NosTale:


[bOT] NosBota 1.3v

Opublikowano

Dużo wiecej się nauczysz samemu znajdując błędy, wiecej wtedy zostaje w głowie. Pozatym nazwałeś ten projekt Flappy Bird, gdybys nie starał się kopiować tej gry 1:1 nazwał bys temat inaczej. Nie odpowiadaj już wiecej, straszny sie tu spam robi;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...