Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wysoki ping tylko w CS:GO

ZiX96

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Gram w CS:GO od dwóch miesięcy i od początku było wszystko w porządku, jednakże wczoraj zacząłem dostawać jakieś mega lagi - ale tylko w samym CS:GO ! - gdy sprawdzam łącze w innych grach, na speedtest.pl i na tescie u dostawcy internetu to wszystko jest w porządku - ping max 30, a w grze jak jest stabilnie to mam 30-60, a od wczoraj jak mnie te lagi złapały to mam po 1000+ pingu i to tak z niczego, nikt nic nie ściąga , nikt nie ogląda żadnych filmów itd. ogólnie mówiąc łącze mam dobre, mam je od kilku lat i zawsze było wszystko w porządku. Oczywiście korzystam z sieci bezprzewodowo (przez podłączony adapter do PC) ale to nie zmienia faktu że wcześniej wszystko śmigało. Natomiast nieraz jest tak że jak gram z bratem w CS:GO - on gra na laptopie, to albo oboje dostajemy mega lagi (ping 500+) , a nieraz jak wychodzę z gry to jemu ping spada i jest normalnie. Oczywiście można by przypuścić że to z moim komputerem jest coś nie tak, ale nie wiem czy to w ogóle możliwe, w ostatnim czasie nic nie pobierałem, nie wchodziłem na żadne podejrzane strony www, nic nie podłączałem do komputera itd. robiłem skany kilkoma antyvirusami i nic nie wykryło, sprawdzałem w CMD komendą "netstat -ano" i nie było żadnych 'podsłuchów' . Router restartowałem i odłączałem z prądu wiele razy jednak to nic nie dawało bo dalej miałem mega wzrosty pingu w grze, jednak jak szybko robiłem speedtesty to wychodziło że mam