Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Szukam pomysłów na questy - zadania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na to nie wpadłem :-( Mam już napisany opis części historii jednego miasta, oto on:

 

Miasto Jastir

 

HISTORIA

 

Jastir był zwykłą osadą rybacką. Ludzie żyli sobie sami czując się całkowicie bezpiecznie. Jednak pewnej pamiętnej nocy, z 25 na 26 sierpnia do osady dotarli zwiadowcy Elfickiej wioski Elfów. W osadzie zapanował chaos. Wszyscy bali się tajemniczej rasy, mimo iż nikt z nimi nie rozmawiał. Zaczęto powiększać osadę, budowano mury, szkolono armię. Władcy dochodzili do władzy, ale nikt nie rządził dłużej niż tydzień. Osada powoli zamieniała się w miasto. W każdym domu można było znaleźć łuk, kołczan ze strzałami oraz pełne uzbrojenie dla każdego członka rodziny. Gdy tylko zauważono chodźby jednego Elfa strażnik pełniący aktualnie wartę zawiadamiał całe miasto o zagrożeniu. Jednak dokładnie miesiąc po przybyciu pierwszych zwiadowców pewien wartownik imieniem Adam postanowił dowiedzieć się czegoś więcej o Elfickiej rasie. Gdy spostrzegł Elfickiego zwiadowcę zszedł z wieży i podszedł do niego. W trakcie rozmowy zrozumiał, że Elfy to nie kolejna rasa, którą trzeba zgładzić. Było to plemię szukające przyjaźni. Wkrótce od tego zdarzenia plemienia zaprzyjaźniły się i utworzono szlak handlowy biegnący pomiędzy miastem Jastir a stolicą ludu Elfów, Elfów. Przez strach mieszkańców osada rybacka powiększyła się do rozmiarów miasta. Od tej pory Jastir stara się wymazać tą nieprzyjemną kartę w historii.

 

Wystarczy, czy mam dopisać więcej?

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Elficka wioska Elfów :)

Władcy dochodzili do władzy

 

Szczerze mówiąc widzę luki w tej historii, jednak jest już o co zaczepić jakieś zadanie. Im więcej nam tu pokażesz, tym ciekawiej można wpleść zadania w historię. Dla przykładu dla ukazanej przez Ciebie historii można zaproponować taki quest...

 

W mieście doszło do napaści na pewnego poważanego elfa. Gracz dowiaduje się o tym od władcy/szeryfa/poszkodowanego. Władca prosi go o zbadanie sprawy, aby nie popsuło to dobrych relacji pomiędzy rasami. Gracz musi odszukać świadków zdarzenia, a następnie wytypować podejrzanych. Mając podejrzanego może z nim porozmawiać, aby dowiedzieć się o co chodziło lub oddać go w ręce sprawiedliwości i tak dalej... sam chyba dasz radę wymyślić resztę.

 

Mam nadzieję, że teraz rozumiesz, czemu świat jest tak ważny przy budowaniu questów. Mam wrażenie, że jest to coś ciekawszego, niż przynieś babci Frani ze sklepu maliny, bo jej brakuje....

Odwiedź mój profil aby zobaczyć adres mojego bloga o projektowaniu gier!

Opublikowano

Racja, quest jest ciekawy i ma osadzenie w historii. Dla takich pomysłów założyłem ten temat :-). Postaram się na bieżąco uzupełniać ten temat i liczę na kolejne świetne pomysły!

Opublikowano

Pierw pokarz nam świat, jeśli masz już przygotowany. Mapy też są pomocne, jeśli posiadasz. Jeśli nie, to narysuj!

Kolejną kwestią jest sama historia, którą przedstawiłeś, oraz to w jaki sposób jest napisana. Historia ma dziury, nieścisłości, dzieją się w niej rzeczy dość nieprawdopodobne. A zwroty takie jak elficka wioska elfów burzą klimat.

Odwiedź mój profil aby zobaczyć adres mojego bloga o projektowaniu gier!

Opublikowano

1. Pokaż nie pokarz :-)

2. Elfów to nazwa stolicy Elfickiego ludu. To nie jest żadne niedociągnięcie!

3. Mógłbyś pokazać mi te dziury, bym mógł je załatać?

4. Niestety przy internecie 16 kb/s nie będzie prosto wrzucić jakieś mapy czy też rysunki. Na to niestety będzie trzeba poczekać z tydzień. Ale jak znajdę jakieś zapiski to Z chęcią napiszę

Opublikowano

hehe, tak, razja... pokaż :)

Zastanowiłbym się nad zmianą nazwy tej stolicy. Masz już przykład jednej osoby, którą to zmyliło.

Czemu elfowie tu przybyli i nie próbowali nawiązać kontaktu? Chyba wszyscy się nie wstydzili, ani nie bali? Przecież musieli być świadomi, że natkną się na inne rasy oraz ludy. A poza tym napisałeś, że elfowie byli przyjaźni.

Czemu władcy się tak zmieniali?

Podobno w osadzie panował chaos, a i tak rozrosła się do rangi miasta. Coś tu nie pasuje. Chaos nie jest zazwyczaj czynnikiem pchającym do rozwoju. W tej sytuacji osadę powinni opuszczać ludzie przerażeni sytuacją.

Po cholerę Adam miałby opuszczać wartę? Przecież jego dowódca by go za to zabił.

Odwiedź mój profil aby zobaczyć adres mojego bloga o projektowaniu gier!

Opublikowano

Wszystkie zadane tu pytania mają jedną przyczynę: opis jest niedokładny, ale prawidłowy.

 

1.Zwiadowcy Elfów szukali kolejnych lasów pełnych zwierzyny, by móc polować. Nie.próbowali nawiązać kontaktu, bo się bali. Widziałeś kiedyś dziki łowiące ryby i budujące domy?

2. Przez kilka tysięcy lat Elficki lud żył w samotności. Wychodzili poza znajomy im teren tylko po to, by znaleźć nowe miejsca do polowań.

3. Władcy się zmieniali, bo w mieście panował chaos i wszyscy myśleli: 'Tak, x sprawdzi się w roli władcy!' Po kilku dniach: 'On nic nowego nie zrobił! Elfy dalej nam zagrażają! Nowy władca!'

4. Osada rozrosła się, bo ludzie byli przerażeni, a ten "rozrost" polegał przede wszystkim na zbudowaniu murów obronnych i wież dookoła miasta. Otoczono ogromny obszar, więc trzeba było coś z nim zrobić. To już jednak nastąpiło po podpisaniu traktatu pokojowego.

5. Adam był z natury bardzo ciekawskim człowiekiem, i jednym z niewielu, którzy potrafili logicznie myśleć. Skoro Elfowie nikogo nie atakowali, to czy mieli wrogie zamiary? Takie pytanie postawił sobie Adam i zrozumiał, o co chodzi. Jednak bez dowodu w mieście wyśmianoby go. Dlatego musiał porozmawiać z tymi zwiadowcami. Chciał doprowadzić miasto do jakiegoś porządku, żeby nie było już takiego chaosu.

Opublikowano

Chcesz powiedzieć, że elfowie nie mogli się domyślić, że napotkali inteligentną rasę? Przecież sami też posiadali miasta. Może i elfowie siedzieli tylko w jednym miejscu, ale nie wierzę, że ludzie też tak robili i czasem, nawet przez przypadek nie trafiali na ziemie elfów.

 

Odwiedź mój profil aby zobaczyć adres mojego bloga o projektowaniu gier!

Opublikowano

Elfy swoje miasta mieli w samym środku jakiegoś lasu, puszczy. Ludzie, z natury rybacy nie mieli potrzeby zaglądania do lasów i polowania ZNACZNEJ ilości pożywienia, choć od czasu do czasu mięso jedli. W dodatku miasta Elfów nie były takie jak te u ludzi. Elfowie wyznaczyli dzień za pomocą słońca i dokładnie to przestrzegali, ludzie nauczyli się rozpalić ogień i robić pochodnie i świece, więc mogli iść spać później, dlatego blask ognia przestraszył Elfy. W tym opisie to nie jest zawarte, bo to jest już historia Elfów, nie miasta Jastir.

Opublikowano

Widzę, że mieliśmy troche inne wyobrażenie o elfach. Z tego, co mówisz Twoje elfy żywią się surowym mięsem i są raczej mało rozwiniętą rasą. To kolejna ważna informacja, która może pomóc budować questy - opis ras.

 

Tu masz przykład z mojego bloga:

 

Spopieleni są rasą powstałą w czasie Eksplozji gór. Nie wykazują wielu społecznych zachowań, nie łączą się w społeczności. Zazwyczaj osiedlają się na odludziach, aby nikt ich nie niepokoił. Posiadają duże wrodzone zdolności magiczne, z tego powodu często zapraszani są na posady dwornych magów, jednak z reguły nie przyjmują tych propozycji. Nie posiadają wspomnień (lub tak twierdzą) sprzed Eksplozji gór, można więc wnioskować, że był to czas ich narodzin lub transformacji. Posiadają humanoidalne sylwetki, czasami widać ubytki w ich ciałach (częste braki uszu, nosów, rzadziej palców, lub inne ubytki ciała). Ich rany nie krwawią, lecz rozpalają się ogniem. Ich skóra wydaje się ciągle żarzyć. Wielu sławnych badaczy prowadzi badania nad nimi.

Spopieleni są ludźmi lub elfami, które w czasie Eksplozji gór znajdowały się w złym miejscu w złym czasie. Bardzo rzadko udało się zachować im wspomnienia z poprzedniego życia. Wydają się nie starzeć.

Giganci są rasą, która zamieszkiwała dalekie północne tereny kontynentu, które zostały zniszczone w Eksplozji gór. Nie chcieli wędrować daleko na południe osiedlając się na pierwszym zdatnym do zamieszkania terenie, który napotkali tworząc małe osady, lub zajmując istniejące wioski. Czasami oznaczało to konfrontacje z tubylcami. Są dużo więksi od przeciętnego człowieka. Mierzą około 2.2m wzrostu, posiadają też dużo bardziej rozwinięta muskulaturę.

Elfy. Wysokie, smukłe postacie. Starzeją się dużo wolniej od ludzi. Zamieszkują bezkresne puszcze zachodnie, gdzie posiadają swoje domostwa. Nie lubią ingerować w rzeczy, które nie dotyczą ich bezpośrednio. Eksplozja gór nie wpłynęła zbytnio na ich terytoria, co sprawiło, że wiele innych stworzeń stara się przedostać do ich krain. Nie postępują z nimi delikatnie. Większość imigrantów jest od razu wydalana, a w wypadku recydywy słuch o takich stworzeniach ginie. Żyją w dużej symbiozie z lasami w których zamieszkują. Nie tworzą domów tak, jak inne rasy - drzewa są ich schronieniami, które stymulują i kształtują za pomocą swojej magii.

Odwiedź mój profil aby zobaczyć adres mojego bloga o projektowaniu gier!

Opublikowano

BYLI słabo rozwiniętą rasą. To jest ciągle historia, przeszłość. Teraz Elfy są bardziej rozwinięte, nauczyli się rozpalić ogień, (choć musiało się dokonać kilku zmian, żyją przecież w lesie) uprawiać zboże itd.

 

Widzę, że pospieszyłem się, zakładając ten temat. Teraz rozumiem, jak ważny jest opis całego świata, jego mieszkańców itd. Postaram się na bieżąco dopisywać kolejne opisy i proszę o dalsze podpowiedzi dotyczące questów, jak i ogółem świata gry.

Opublikowano

Skoro już się rozwinęli, to nie wiem czemu mieli by bać się ognia. Ja napisałem 3 różnie historie Orlego Gniazda, zanim uznałem, że ta trzyma się kupy. Może też powinieneś zrewidować założenia swojego świata?

Odwiedź mój profil aby zobaczyć adres mojego bloga o projektowaniu gier!

Opublikowano

Chyba niezbyt mnie rozumiesz. Przedstawiłem fragment HISTORII miasta Jastir. Elfy zmieniły swój sposób życia dopiero PO zawarciu traktatu pokojowego z miastem Jastir.

Opublikowano

ok, możliwe, że źle zrozumiałem. Poczekamy na więcej opisów świata.

Odwiedź mój profil aby zobaczyć adres mojego bloga o projektowaniu gier!

Opublikowano

Refresh

 

Pisze właśnie (mam nadzieję) DUŻY opis miasta Jastir, nie tylko historia, Ale też mieszkańcy, stosunki itp

Opublikowano

Napisałem (chyba) dużo na temat miasta Jastir.

 

 

##***##

 

Miasto Jastir

 

HISTORIA

 

Początki

 

Kilkaset lat temu, w miejscu dzisiejszego magazynu portowego stała chatka rybaka iminiem Grefijaw. Spędzał spokojnie czas, łowiąc ryby i wędząc je. Sam jeden mieszkał na odludziu. Marzył jednak, by założyćw tej pięknej okolicy miasto. Pewnego dnia, był to drugi dzień maja, łowiąc ryby wyciągnął z wody zakorkowaną butelkę. W środku była karteczka z wyrazem: Jastir. Rybak uznał odnalezienie butelki jako inspirację i zaczął budować. Początek był trudny, po stworzeniu pierwszego budynku już nie miał ochoty dalej budować. Jednak wydarzyło się coś, co skłoniło go do dalszej pracy. Dzień po przerwaniu prac w pobliże jego domu trafiła Derumisa. Opowiedziała mu o zniszczeniu jej wioski przez wulkan. Rybaka strasznie zasmuciła ta wieść. Postanowił pomóc plemieniu Derumisy. Poprosił ją o sprowadzenie swojego plemienia, co wykonała z wielkim pośpiechem. Natomast sam Grefijaw zabrał się do dalszej pracy nad miastem. Gdy przybyli nowi mieszkańcy 'osady' od razu zabrali się do pracy. Wkrótce osada rybacka została ukończona, a jako nazwę wybrano tajemnicze słowo, dzięki któremu rybak rozpoczął budowę miasta: Jastir.

 

Jak osada stała się miastem

 

Jastir był zwykłą osadą rybacką. Ludzie żyli sobie sami czując się całkowicie bezpiecznie. Jednak pewnej pamiętnej nocy, z 25 na 26 sierpnia do osady dotarli zwiadowcy Elfickiej wioski "Ulareiz". W osadzie zapanował chaos. Wszyscy bali się tajemniczej rasy, mimo iż nikt z nimi nie rozmawiał. Zaczęto powiększać osadę, budowano mury, szkolono armię. Ludzie dochodzili do władzy, ale nikt nie rządził dłużej niż tydzień. Osada powoli zamieniała się w miasto. W każdym domu można było znaleźćłuk, kołczan ze strzałami oraz pełne uzbrojenie dla każdego członka rodziny. Gdy tylko zauważono chodźby jednego Elfa strażnik pełniący aktualnie wartę zawiadamiał całe miasto o zagrożeniu. Jednak dokładnie miesiąc po przybyciu pierwszych zwiadowców pewien wartownik imieniem Adam postanowił dowiedzieć się czegoś więcej o Elfickiej rasie. Gdy spostrzegł Elfickiego zwiadowcę zszedł z wieży i podszedł do niego. W trakcie rozmowy zrozumiał, że Elfy to nie kolejna rasa, którą trzeba zgładzić. Było to plemię szukające przyjaźni. Wkrótce od tego zdarzenia plemienia zaprzyjaźniły się i utworzono szlak handlowy biegnący pomiędzy miastem Jastir a stolicą ludu Elfów, wioską Ulareiz. Przez strach mieszkańców osada rybacka powiększyła się do rozmiarów miasta. Od tej pory Jastir stara się wymazać tę nieprzyjemną kartę w historii.

 

MIESZKACŃCY

 

Rasy:

#Ludzie

#Elfy

 

W mieście Jastir możesz spotkać potomków plemienia Zerfs. Więcej informacji na ten temat możesz poczytać w temacie "Początki" w dziale "HISTORIA"

 

Spis mieszkańców:

 

*Król miasta Jastir

Miejsce: Zamek

Handel: Nie

Skup: Brak

Kupno: Brak

Questy: 1

Nr.1: Odnajdź córkę władcy

Opis: Król jest najważniejsz osobą w mieście. Razem ze swoją rodziną rządzi miastem. Może uda Ci się zostać jego zastępcą?

 

* Kowal Kerafejst

Miejsce: Kuźnia

Handel: Tak

Skup: metale

Kupno: zbroje, miecze

Questy: 3

Nr.1: [szukam]

Nr.2: [szukam]

Nr.3: [szukam]

Opis: Kerafejst jest bardzo upartym człowiekiem, choć potrafi przyznać się do błędu. Jest żarliwym chrześcijaninem, nigdy nie łamie zasad Dekalogu. Tak naprawde to żadnych zasad nie łamie. Ma tolerancyjny charakter, nigdy nie pogardził isotą żywą.

 

*Czeladnik kowala Ferecjan

Miejsce: Kuźnia

Handel: Tak

Skup: Brak

Kupno: Proste żelazne narzędzia

Questy: 2

Nr.1: Pomóż Ferecjanowi w nauce

Nr.2: [szukam]

Opis: Ferecjan od dziecka marzył, by zostać kowalem. Powoli spełnia te marzenia. Ferecjan jest cierpliwym, lecz słabopojętnym uczniem. Po 3 latach nauki nauczył się... jak trafić do kuźni.

 

* Ksiądz Wincent

Miejsce: Katedra św. Stanisława

Handel: Nie

Skup: Brak

Kupno: Brak

Questy: 2

Nr.1: Znajdz organistę

Nr.2: [szukam]

Opis: Wincent jest łaskawym człowiekiem. Sumienność - to jest jego motto. Jako reprezentant Kościoła Wincent swoją osobą reprezentuje wiare i gorliwość.

 

*Ministrant Marcin

Miejsce: Plac przy Katedrze św. Stanisława

Handel: Tak

Skup: Brak

Kupno: Tygodnik Niedzielny

Questy: 1

Nr.1: Dostarcz Tygodnik Niedzielny [tygodniowy]

Opis: Marcin nie jest typowym nastolatkiem, jak jego koledzy. Jako jeden z nielicznych wybrał drogę ministranta. Marcin nigdy nikogo nie okłamał, ale czasmi nie wychodzi mu to na dobre.

 

*Alchemik Dewros

Miejsce: Warsztat Alchemika

Handel: Tak

Skup: Składniki mikstur

Kupno: Mikstury

Questy: 3

Nr.1: Zdobądź receptury od słynnych alchemików

Nr.2: [szukam]

Nr.3: [szukam]

Opis: Dewros to najsłynniejszy (i jedyny) alchemik w mieście Jastir. Żyje w samotności, jedyny kontakt z innymi ludźmi ma tylko wtedy, gdy ktoś chce kupić miksturę. Może uda Ci się nawiązać z nim kontakt i pomóc mu w kontakcie z innymi ludźmi?

 

*Kapitan Straży Miejskiej Gerofield

Miejsce: Koszary

Handel: Nie

Skup: Brak

Kupno: Brak

Questy: 2

Nr.1: Uzupełnij ekwipunek strażników miejskich

Nr.2: Znajdź winnego napadu na elfa

Opis: Gerofield to spokojny i opanowany człowiek, choć swoją pracę traktuje bardzo poważnie. Jeżeli jakiś strażnik nie dopełni swoich obowązków, to ma niezłe kazanie od kapitana w kieszeni.

 

*Strażnik Bonifacy

Miejsce: Brama Puszters

Handel: Nie

Skup: Brak

Kupno: Brak

Questy: 1

Nr.1: [szukam]

Opis: Bonifacy to wrażliwy człowiek. Jest lekkomyślny, ale mądry. Ma jeden cel: broni miasta przed dzikimi stworami.

 

*Piekarz Jewoder

Miejsce: Piekarnia

Handel: Tak

Skup: Mąka

Kupno: Chleb

Questy: 2

Nr.1: Naucz się piec chleb

Nr.2: [szukam]

Opis: Jewoder jest spokojnym człowiekiem. Jest wykształcony w swoim zawodzie i z chęcią Ci o tym opowie.

 

*Łuczarz Celeriwen

Miejsce: Warsztat Łuczarza

Handel: Tak

Skup: Drewno

Kupno: Łuki, kusze, strzały

Questy: 2

Nr.1: [szukam]

Nr.2: [szukam]

Opis: Celeriwen to opanowany człowiek. W jego zawodzie liczy się cierpliwość, której niestety nie posiada. Jeżeli szukasz broni dystansowej - zgłoś się do niego.

 

*Kwiaciarka Restancja

Miejsce: Kwiaciarnia

Handel: Tak

Skup: Brak

Kupno: Ziemia, nawóz, kwiaty

Questy: 1

Nr.1: [szukam]

Opis: Restancja jest pracoholiczką, pracuje od rana do późnej nocy, a wszystko po to, by zarobić na studia dla swojej córki, Amedali. Fascynuje ją flora, dlatego też prowadzi własną kwiaciarnię.

 

*Bard Herezjonos

Miejsce: Zamek

Handel: Nie

Skup: Brak

Kupno: Brak

Questy: 1

Nr.1:[szukam]

Opis: Herezjos jest bardem na dworze króla. Nigdy nie rozstaje się ze swoją lutnią, musi być zawsze gotowy, nigdy nie wiadomo, jaki nastrój ma król.

 

*Karczmarz Ewepoles

Miejsce: Karczma "Jedz, pij śpij"

Handel: Tak

Skup: Brak

Kupno: Jedzenie, napoje

Questy: 2

Nr.1: Zapobiegnij zamknięciu karczmy

Nr.2: [szukam]

Opis: Ewepoles to typ żartownisia. Nawet w godzinach pracy lubi się z czegoś pośmiać. Swoją pracę traktuje jako hobby.

 

STOSUNKI

 

Handel

 

Jastir ma wyznaczone tylko dwa szlaki handlowe: z wioską Ulareiz (Elfy) oraz z miastem Hebanowo (Ludzie).

 

#Ulareiz

 

Eksport: Narzędzia, mikstury, minerały, ryby

Import: Drewno, owoce,

 

#Hebanowo

 

Eksport: Minerały, skały, ryby

Import: Drewno, mąka, skóry zwierzęce

 

Traktaty

 

Miasto Jastir ma sojuszników wśród wikingów, elfów oraz trolli. Jest również w stanie wojennym z ludami japońskimi oraz indiańskimi, co oznacza, że krasnoludy i gobliny również nie są przyjaźnie nastawione do tego miasta. Oczywiście jak wszystkie narody Jastir walczy również z piratami. Plemiona południa są neutralne w stosunku do miasta.

 

 

##***##

Opublikowano

*Alchemik Dewros
Miejsce: Warsztat Alchemika
Handel: Tak
Skup: Składniki mikstur
Kupno: Mikstury
Questy: 3
Nr.1: Zdobądź receptury od słynnych alchemików
Nr.2: [szukam]
Nr.3: [szukam]
Opis: Dewros to najsłynniejszy (i jedyny) alchemik w mieście Jastir. Żyje w samotności, jedyny kontakt z innymi ludźmi ma tylko wtedy, gdy ktoś chce kupić miksturę. Może uda Ci się nawiązać z nim kontakt i pomóc mu w kontakcie z innymi ludźmi?

 

 

 

 

Nr.2: Zdobądz od goblinów skradzioną od starszego alchemików recepturę na szybki wzrost roślin

Opublikowano

początki Twojego miasta są tak nierealne, że nazwałbym je 'legendą założyciela'. Żadna normalna osoba nie stwierdza od tak sobie: stworzę miasto. Koleś był szalony, albo zjadł starą rybę, aby zacząć budować domy, w których nie miał kto zamieszkać.

 

W drugiej części historii, warto wspomnieć o tym, że było to dawno, zanim elfowie stali się bardziej cywilizowani. Inaczej ludzie mogą mieć pewne problemy ze zrozumieniem tych wydarzeń.

 

Nie wiem, czy się orientujesz i czy taka była Twoja intencja, ale sprawdź sobie co oznacza słowo ksiądz, skąd pochodzi i czy pasuje on do Twojej historii.

 

Określ też, czy w Twoim świecie występuje magia lub bogowie. Jest to też ciekawy punkt zaczepienia questów. Może jesteś w stanie nawet napisać ciekawą historię z tym związaną?

 

Informacja o prawach autorskich też mnie powaliła :)

Odwiedź mój profil aby zobaczyć adres mojego bloga o projektowaniu gier!

Opublikowano

Co do pierwszej części historii, rybak mieszkał przez całe życie sam, to potrafi zmienić człowieka. Jak żyjesz sam przez cały czas, to dałbyś wszystko za kontakt z innym człowiekiem. Tak myślał rybak: "Jeżeli zbuduję kilka domów, to ktoś na pewno przyjdzie". Trzeba przyznać, że był trochę szalony.

 

Nie rozumiem, o co chodzi z księdzem. Jedyne miejsce, gdzie napisałem to słowo to opis postaci. A sam opis to już teraźniejszość. Historia jest tylko w dziale historia.

 

Magia - na pewno istnieje. Tego jestem pewien. Jeżeli chodzi o bogów - pomyślę, jest to świetny pomysł.

 

W jakim sensie Cie powaliła? Po prostu chciałem mieć pewność, że nikt nie skopiuje pomysłu i gdzieś go nie wykorzysta.

Opublikowano

Może warto wspomnieć więcej o jego motywach w tej historii. Miasta bardzo rzadko powstają w losowych miejscach z przyczyny jednego człowieka. Powstanie miasta musi mieć mocne podstawy.

 

Ksiądz jest wytworem chrześcijaństwa. Tak jak Pop jest w ... tej innej religii katolickiej :) Jeśli jest to chrześcijańskie miasto, no to ujdzie.

 

Mi się wydaje, że gdyby ktoś chciał ukraść Twój pomysł, to byłaby świetna reklama Twoich umiejętności i pomysłów. Zresztą, tutaj widać co kto napisał i kiedy. Gdybyś chciał iść z tym do sądu, miałbyś mocne argumenty. A takie formułki brzydko wyglądają i odstraszają ludzi.

Odwiedź mój profil aby zobaczyć adres mojego bloga o projektowaniu gier!

Opublikowano

Wzmianka o prawach autorskich usunięta :-)

 

Jeżeli chodzi o rybaka: wymyśliłem przed chwilą odrobinę inną historię: początek taki sam, tylko najpierw trafia plemię Derumisy, a potem jest rozpoczęcie budowy. Po ukończeniu budowy rybak znajduje buteleczkę z karteczką z napisem Jastir.

 

Myślałem, żeby w mieście była wolność wyznania, przecierz żyją tam i Elfy, i Ludzie. Więc byłaby katedra chrześcijańska, świątynie dla Bogów Elfów itd.

Opublikowano

Teraz historia ma więcej sensu :)

 

Przemyślałbym chrześcijaństwo. Czy pasuje do Twojego świata? Sprawdź kiedy powstało, kiedy powstała funkcja księdza, czy pasuje czasowo?

Odwiedź mój profil aby zobaczyć adres mojego bloga o projektowaniu gier!

Opublikowano

Tak też myślałem. Co do chrześcijaństwa - myślę że pasuje czasowo, ponieważ w średniowieczu było dość dobrze rozwinięte. A gra będzie w czasach średniowiecze - fantasy.

Opublikowano

Jeśli tak, to spoko. 

 

Jeden z questów możesz zaczepić o coś takiego:

Bogowie żądają ofiary z krwi założyciela. Trzeba odszukać potomka tego rybaka.

 

Lub

Coś związanego z tą butelką w wodzie. Skąd się wzięła, jakieś poszukiwania, dochodzenie.

Odwiedź mój profil aby zobaczyć adres mojego bloga o projektowaniu gier!

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...