Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Barbarzyńca skill tornado ?

piotrx7

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

zauważyłem że ludzie odpalają ten skill i kręcą sie tak przez całą mape :D

jestem początkującym jakie itemy i skille zrobic na barbe żeby miec ciagle ta furie na uzycie skilla tornado

oczywiście postac 70 lv

Opublikowano

Postaram się to Tobie teraz wyjaśnić.

Jeśli chodzi o barbarzyńcę WW to głównie cały skompletowany set Pustki i dwie bronie Bul-Katho`sa!

Set - http://eu.battle.net/d3/pl/item/helm-of-the-wastes

Bronie - http://eu.battle.net/d3/pl/item/bulkathoss-warrior-blood

Na 70 poziomie posiadając i set i bronie nie powinieneś mieć problemów z utrzymaniem stałego poziomu furii. Zawsze też możesz używać Okrzyku Bojowego z runą, która natychmiastowo przywraca Tobie punkty furii. Jeszcze jeśli chodzi o punkty poziomów mistrzowskich, czyli paragonów, to możesz dać punkty w "Punkty Furii" i "Regeneracja Zasobów". Przydatne na barbarzyńcy, lecz przy secie, broniach i okrzyku raczej już niepotrzebne.

Jeśli masz więcej pytań, pisz śmiało. Postaram się odpowiedzieć.

tumblr_nz5oe2KFat1ul9ajgo2_500.gif

Opublikowano

bardzo dziękuje :)

w razie czego bede pw pisac :)

no to czeka mnie szukanie setu po szczelinach :D

Nie ma sprawy.

Wbrew pozorom set wcale nie tak trudno znaleźć. Zawsze jest problem z pierwszymi dwoma elementami. Coś jest w Diablo 3, że jak nie ma elementów setu, to lecą bardzo rzadko, lecz jak już biegasz ubrany w full set to leci jak powalone.