Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Brawls of viewers


ArcheR.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

138011456068511914647.pngBETA

 

Witam :).

Po ostatniej przerwie postanowiłem stworzyć nowy projekt (grę) Brawls of viewers.

Opis: Brawls of viewers polega na zdobywaniu kolejnych poziomów i złota przez zabijanie innych graczy. Awansowanie pozwala na ulepszanie postaci przez zakup nowych broni i naukę umiejętności. Komunikacja między graczem a jego bohaterem odbywa się przez czat hosta gry- gracz za pomocą komend wpływa na zachowanie postaci. W świecie Brawls of viewers możesz wcielić się w jednego z trzech dostępnych bohaterów: Archer (łucznik), Warrior (wojownik), Wizard (czarodziej), każdy różni się umiejętnościami oraz ekwipunkiem.    

  

W praktyce sterowaniu postacią i używaniu umiejętności służy czat na kanale streamera (hosta).

Kompletny opis gry, wraz z postaciami i komendami dostępny jest tutaj. (będzie aktualizowany)

Kilka zrzutów ekranu:

759691456069335914647.png

272511456069335914647.png

962481456069335914647.png232121456069335914647.png

 

Aktualnie gra znajduje się w wersji beta. Póki co nie udostępniam downloadu, bo do zrobienia jest jeszcze kilka rzeczy (a w tym balans i rozbudowa).

Wczoraj odbyły się pierwsze beta testy, które ujawniły kilka błędów do skorygowania.

Bardzo dziękuję wczorajszym testerom i od razu zapowiadam, że będą kolejne testy. (za udział symboliczne lajki, a może i coś więcej ;))

Wszelkie testy będą odbywały się na moim kanale Twitch ArcheRbest, będę o nich tutaj informował.

 

Aktualne cele:

Osiągnięte cele:

  1. Więcej umiejętności oraz broni
  2. Lepszy balans postaci
  3. Animacje
  4. System osiągnięć i nowe funkcje

 

 

 

Poszukiwane chętne osoby do:

  1. propozycji nazw przedmiotów oraz umiejętności (lajki za propozycje w postach ;))
  2. przetłumaczenie strony na j. angielski (@skprime)

Dla osób, które znacząco się zaangażują przewidziane lajki i oznaczenie jako pomocnik w projekcie/ na stronie :).

 

Proszę o zgłaszanie uwag, odczuć związanych z grą i pomysłów, jeśli ktoś jeszcze nie testował to niech uzbroi się w cierpliwość :).

Opublikowano

Jestem chętny do tłumaczenia na J. Angielski. :)

 

Bardzo ciekawy projekt, chętnie pomogę. :D

Opublikowano

Mała aktualizacja:

  • Aktualizacja strony- został zainstalowany wordpress.
  • Podziękowanie dla @skprime za przetłumaczenie opisu gry na j. angielski.
  • Mogę zdradzić, że szykuje się kolejna aktualizacja.
  • Dla ciekawskich: system animacji jest już gotowy :).
Opublikowano

Mała aktualizacja:

 

  • Aktualizacja strony- został zainstalowany wordpress.
  • Podziękowanie dla @skprime za przetłumaczenie opisu gry na j. angielski.
  • Mogę zdradzić, że szykuje się kolejna aktualizacja.
  • Dla ciekawskich: system animacji jest już gotowy :).

Strona po aktualizacji wygląda super!

Jak pewnie wiele osób nie mogę czekać na wyjście gry. ;)

 

Czekam na więcej tekstu do tłumaczenia.

 

Postaram się podać kilka propozycji na nowe przedmioty i umiejętności, oraz nazwy.

Opublikowano

Aktualizacja:

  • zmiany w ekwipunku
  • zmiany w umiejętnościach
  • system VIP
  • animacje
  • został uruchomiony drop: punktów doświadczenia, eliksirów zdrowia i złota
Kompletny opis aktualizacji znajduje się tutaj.
Możliwe, że jutro odbędą się kolejne beta testy, poinformuję o nich wcześniej :).
 
BETA TESTY: 25.02.2016 20:30
Opublikowano

Czy szykują się jakieś kolejne beta-testy? Można by to rozgłosić i zaangażować więcej osób do testowania i wspólnej zabawy.

Opublikowano

Czy szykują się jakieś kolejne beta-testy? Można by to rozgłosić i zaangażować więcej osób do testowania i wspólnej zabawy.

Odbędą się kolejne beta-testy, ale jeszcze nie w najbliższych dniach. Możliwe, że w weekend lub w następny weekend :).

Opublikowano

@ArcheR. On pewnie się pomylił i myślał, że to domyślny wygląd postacji, a nie z avatary z Twitcha. xD

 

@MXVOL Czy mam racje? :D

Opublikowano

Dziś odbędą się kolejne beta testy o 19:30 na kanale ArcheRbest.

 

Będę na sto procent. :)

 

Edit:

 

Fajnie by było jak byś zgromadził więcej osób, napisał może gdzieś na statusie, prywatne wiadomości do innych?

Opublikowano

Zgniotłem tam wszystkich :makka:, szkoda jedynie że lagi na twitchu, jak by nie było to może więcej osób i ciekawsza rozgrywka. Projekt ciekawy, dobry programista prosto z Blizzardu, polecam serdecznie.

Opublikowano

Z takim projektem spotkałem się pierwszy raz, nie wiedziałem, że na twitchu idzie sobie pograć online. Gra ma na pewno wielki potencjał, pisanie wszystkiego na czacie wydaje się okropne i nie grywalne, jednak po jakiś 15 minutach zrozumiesz mechanikę gry, komendy wpisujesz już na wyczucie, idzie mniej/więcej obliczyć gdzie poruszy się nasza postać. Brawls of viewers aktualnie jest bardzo słabo rozbudowane, ale w końcu to beta. Do poprawy na pewno będzie musiał pójść wygląd tła, jeden nawet mi się spodobał jednak reszta mi tu nie pasuje. Trzy klasy są wystarczalne, pod warunkiem dodania sporej ilość nowych broni, umiejętności. Najgorsze jest opóźnienie, komenda dochodzi do gry po jakiś 10 sekundach. Wielkość postaci, battle loga jest zdecydowanie za małe, jeśli nie powiększymy obrazu to nic nie widać. Przydałby się ranking (każdy chciałby się tam znaleźć, więc ludzie chętniej by grali), który uwzględnia największy poziom na danej klasie i przy tym zebrane kille podczas tej gry. Dobrym pomysłem, myślę że będzie dodanie osiągnięć, a dokładniej "Za zabicie 50 graczy otrzymujesz skin" itp.

 

Powodzenia najlepszy programisto blizzarda!

giphy.gif

Opublikowano

Nigdy wcześniej nie widziałem podobnego projektu. Są to jeszcze wczesne etapy rozwoju gry, ale już widać, że ma potencjał, a autor naprawdę wkłada w to serce i czas. Podstawowy problemem, są, tak jak pisałem wcześniej słabo widoczne pole rozgrywki. Ponad to, trzeba dążyć do coraz większego zmniejszania opóźnień między wysłaniem komendy, a wykonaniem funkcji która jej odpowiada.

Projekt jak najbardziej na plus. Powodzenia!

Opublikowano

@szymo02 obawiam się, że zmniejszenie opóźnienia może być niemożliwe, ponieważ wynika to z opóźnień twitcha, a nie słabą wydajnością kodu gry. Stream Twitcha jest opóźniony i nic z tym nie zrobisz, jeśli mi nie wierzysz, to możesz sobie to sam sprawdzić zakładając konto na twitchu i odpalając stream. 

Opublikowano

Na początku chciałem podziękować za wszelkie opinie o projekcie. Strasznie motywuje mnie to, że są osoby chętne grać, testować i pomagać w rozwoju gry. Cieszę się, że gra się podoba, jeśli nie- postaram się sprostać wymaganiom. Przewiduję nowe funkcje takie jak bronie czy umiejętności, ale teraz na bieżąco eliminuję błędy uniemożliwiające grę i analizuję wasze propozycje, a także staram się jeszcze bardziej ułatwić dostęp do gry. Jak wspominałem; cały czas jestem otwarty na propozycje (i to się nie zmieni ) ;).
 

@szymo02 obawiam się, że zmniejszenie opóźnienia może być niemożliwe, ponieważ wynika to z opóźnień twitcha, a nie słabą wydajnością kodu gry. Stream Twitcha jest opóźniony i nic z tym nie zrobisz, jeśli mi nie wierzysz, to możesz sobie to sam sprawdzić zakładając konto na twitchu i odpalając stream.

Tak, to prawda, twitch posiada opóźnienie w transmisji, ale istnieje opcja:

428931457818494914647.png

Funkcjonalność jest w fazie beta, więc możliwe, że jeszcze w pełni nie spełnia swojej roli.

 

Mogę zdradzić, że pracuję nad kolejnym Patchem ;). Kolejne beta testy planuję uruchomić jutro po południu.

Pozdrawiam, Arczer p. Blizzarda  :yay: .

Opublikowano

­Czekam na dzisiejsze testy :)

Wczoraj kilka osób z wykopu było więc może warto założyć tam tag? Widzę że już konto masz to możesz opisać projekt :P
W przyszłości warto też zainteresować się redditem bo tam dużo maniaków siedzi.

Na razie największym bólem gry są opóźnienia, trudno ci będzie przeskoczyć ten problem ale mam nadzieje że coś wykombinujesz :)
Zawsze jest wyjście postawienia swojego serwera i transmisja na własnej stronie gdzie można prawie całkowicie wyeliminować opóźnienia ale wydaje mi się nie takie są założenia projektu :)

 

Nieregulaminowa sygnatura

Opublikowano

Beta testy zostały przełożone na jutro- nie wyrobię się z aktualizacją. Godzinę podam jutro.


EDIT


 


 


867711457907652914647.png


Już jutro o godzinie 18:30 odbędą się kolejne testy  :).


 


Zostały dodane nowości:


-ranking


-"kratki" na mapie


-nowe komendy


Więcej informacji tutaj.


Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...