Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
 
Podstawowe informacje o serwerze
Tryb gry: Roleplay + RPG
IP serwera: serwer.mcrevolution.pl
 
Silnik: 1.7.9-1.7.10, pluginy, skrypty i paczka 40 modów
Teksturepack: Posiadamy własne tekstury. Są one pobierane automatycznie, przy pierwszym logowaniu do gry.
Potwory i zwierzęta: Tak. 
Nether, End: Brak.
PVP: Włączone.
Serwer: dedykowany, 50 slotów
 
logo.jpg

 

Wersja Revolution 2.1

Świat przeszedł wiele...

 

 

Każde dziecko wychowane w Agaroth wie, że bariera okalająca jego dom jest dziełem trzech zapomnianych magów, którzy poświęcili się, aby zachować choć cząstkę dawnego świata. Niegdyś trzy słońca świeciły nad planetą zapewniając jej równowagę i spokój, lecz gdy dwa z nich obumarły w wyniku działań ethernali, a zaburzona sfera powołała do życia nieumarłych, to właśnie oni - Klucznicy, wykonali najważniejszy krok w dziejach znanego świata. Przedstawiciel rasy Pixie, Galbin, protoplasta reptilian i wielki mędrzec wraz z nadwornym czarodziejem ostatniego elfickiego króla, Futaraelem, a także z pochłoniętym pragnieniem zadośćuczynienia za grzechy swojego ludu arcymagiem ethernali, Virdim w trójkę powołali do życia znaną wszystkim barierę zbierając pozostałą życiodajna energię i zamykając ją pod sferyczną tarczą Agaroth.

Stworzona bariera skierowała rozszalałą manę poza osłonięty teren, ratując ją od splugawienia i tym samym darując życie mieszkającym weń rasom, do których dołączały nowe cywilizacje, zagubione w czasoprzestrzeni, bądź umyślnie przedostające się do Agaroth w sobie tylko znanych celach. Dotychczas jednak wszyscy myśleli, że poza barierą, skąd przybył Reen, życie już nie istniało.
Aż do tamtego dnia.
Przejście odkryto przypadkiem, ponieważ tylko w ten sposób strzegąca go magia pozwalała na jego tknięcie. Poznany przez demona grotołaza tajemniczy tunel, który po oględnym zbadaniu okazał się prowadzić poza bezpieczny cień bariery, został uznany przez magów za niegroźny. Stronnictwa i organizacje, władców i żebraków, wszystkich zaskoczyła możliwość porzucenia Agaroth, lecz czy warto kusić los?
 
Uformowano pokaźną grupę ekspedycyjną złożoną z przedstawicieli wszystkich dziewięciu ras mającą na celu zbadać stan zewnętrznego świata. Członkowie dołączyli doń z różnych powodów, czy to z desperacji odnalezienia lepszego życia, czy z polecenia władcy. Żaden nie wiedział jednak, że przesmyk prowadzi w jedną stronę, a jedynym sposobem na powrót do Agaroth jest zniszczenie strzegącej krainy bariery. Zrozpaczona ekspedycja odnalazła jednak dowody, że owym przejściem wydostali się z niej Klucznicy, a świat wcale nie jest tak zniszczony, jak od wieków wmawiano nowym pokoleniom. Co może spotkać tutaj śmiałków? Czy odnajdą zaginionych Kluczników, bądź jakiekolwiek ślady istniejącego tu życia? Czy znajdą sposób na powrót do domu i czy odbędzie się to za pomocą Trzech Kluczy, którymi posłużyli się wtedy magowie?
 

A może świat w barierze zapomni o nich i, gdy miną lata, uzna ich istnienie za legendę?

 

  • Brak Pay To Win!
  • Miła Atmosfera i pomocna społeczność
  • Zaawansowane i wielowątkowe Lore zawierające historie ras, królestw i bohaterów
  • Rozbudowany system profesji

 

 

 

 

Rasy

Do dyspozycji jest 9 grywalnych ras, niektóre autorskie. Waszym pierwszym wyborem będzie rasa, więc poważnie się nad tym zastanówcie, każda z nich ma odmienne zachowania, wygląd i kulturę, nie zapominając o zdolnościach i ścieżkach rozwoju możliwych do obrania.

  • Ludzie

    Ngx238E.jpg?1To przybysze ze statku zwanego "Prometeusz", który pod barierę przywędrował najpewniej z innego wymiaru w czasach, kiedy ta stabilizowała się uwalniając fale niespożytkowanej magii. Cechuje ich różnorodność, zarówno w wyglądzie, jak i zdolności do pracy, choć nie słyną z talentu do magii. Z charakteru są często nieprzewidywalni i śmiali, acz myślący logicznie. Często zakładają osady blisko zbiorników wodnych ze względu na ich uprawy roli. Stawiają proste, drewniane domy na kamiennych fundamentach, a ich politeistyczna wiara posiada wiele odłamów. Najchętniej jednak wyznaje się bogów z Riverwood: Wodana - ojca bogów, mistrza wojny, patrona strategów, artystów i inteligentnych istot; Ulfrica - opiekuna ludzi; Hilde - matkę, patronkę rodzin; Ravena - boga śmierci, którego każdy się boi; Sigurda - zabójcę brata, zsyłającego na ziemię Agaroth oraz na jej istoty cierpienie, oraz w Berlufa - boga natury.

    Ludzie są głównie pełni życia, chętni do wszystkiego, nadmiernie (w stosunku do innych ras) obdarzeni energią. Czasem zuchwałość przesłania im oczy, lecz pierwiastek dobra przeważa w nich nade wszystko inne, a w swoich działaniach kierują się dobrem zarówno swoim jak i cudzym pragnąc to pogodzić jak najlepiej. Zapał, a także nos do złota, bądź przypraw sprawia, że spełniają się także w robotach manualnych wymagających obeznania jak gotowanie, czy konstruowanie machin.

    Rasa polecana dla graczy nie przepadających za różnorodnością i chcących odpocząć od wykwintnego języka, czy innych zasad roleplay przez wzgląd na dziwaczne kultury innych ras.

  • Elfy 

    hymJyai.jpg?1Jedna z ras zamieszkujących Agaroth od zarania dziejów, mających spisaną historię jeszcze przed narodzinami Kluczników, późniejszych autorów bariery narzuconej na skrawek planety. Z postury wysocy, większość z nich preferuje długie włosy. Cechowani nadmierną dumą ze swoich dzieł, które wykonują zawsze z misternym kunsztem. W zwyczaju mają chwalenie samego siebie, bądź prawienie masowych komplementów sobie nawzajem. Aby żyć w zgodzie z naturą osiedlają się najchętniej na terenach zielonych, głównie lasach, dlatego też ich zawiłe domostwa wykonują z kilku rodzajów drewna przeplatanych winoroślą. Ich wiara opiera się na czczeniu natury, która dostarcza im pożywienia. Z rzadka wymawiają imiona pojedynczych bóstw swojego szerokiego panteonu.

    Szpiczastousi poruszają się szybciej i zwinniej, choć posturą nie dorównują podobnym do nich ludziom. Łącząc swoją zręczność z wrodzonym talentem do magii, czy łuku potrafią stać się nie lada problemem dla napataczających się nieumarłych.

    Rasa polecana dla graczy pragnących grać z lekka narcystycznie, potrafiących cisnąć zawiłą ripostą, lub wyprowadzać zdania z dużym zasobem słownictwa.

  • Krasnoludy 

    p01J9Wd.jpg?1Brodaci miłośnicy gór, niscy i tędzy, lecz krzepcy i wytrzymali. Słyną z wyśmienitej wiedzy na temat kruszców, rozległych umiejętności górniczych, inżynierskich i metalurgicznych. Powiadają, że prawdziwy krasnolud nigdy nie odmawia piwa, w rzeczywistości prosi on nawet o kolejne. Krasnoludy uważają, że ich protoplastami byli trzej bogowie - Durgni - patron rzemieślników, Vilmnir - przewodnik wojowników i Loidi - opiekunka wszystkich szukających pocieszenia. Przedstawiciele tej rasy są przyjaźni, choć skorzy do bójki. Łatwo jest obrazić krasnoluda, lecz nie chowa on urazy przez długi czas.

    Obdarzeni srogą pamięcią dożywają sędziwych lat i nie tak łatwo żegnają się z życiem, choć daleko im do długowiecznych elfów. Nawet jednak podstarzałe, krasnoludy nie tracą chęci do bitki, ani nie narzekają na nadmiar obowiązków. Szczególnie, że to złoto tak pięknie się błyszczy...

    Rasa ze szczyptą uśmiechu, wskazane wplątywanie żartów między wypowiedzi, czasem nawet obraźliwych. Odgrywanie krasnoluda wiąże się także z odrobiną gburowatości i pychy, a także z wyzbyciem stosunkowej bezinteresowności.

  • Demony 

    8DQmQbq.jpg?1Przywołane do Agaroth (TYLKO!) podczas desperackiego ethernalskiego rytuału zamierzają sprowadzić ten świat na własny kurs. Rogaci, z przenikliwym spojrzeniem i szkarłatną skórą mają talent zarówno do destrukcyjnej w ich rękach magii, jak i szermierki. Na pierwszy rzut oka eleganckie i niepozorne, na polu bitwy przeradzają się w nie lada wyzwanie poprzez swoją umiejętność szybkiej regeneracji. Demony czczą swoich władców jak bóstwa, jeszcze w Otchłani - rodzimym wymiarze - ustalona została hierarchia, której strzeże każdy z nich. Aby odwdzięczyć się za sprowadzenie do nowego świata wraz z Orkami i Ethernalami wznieśli majestatyczną stolicę Sigil na ruinach ethernalskich pustynnych świątyń.

    Demony z charakteru przypominają elfy, choć swoją wyższość nad innymi przejawiają głównie nieprzychylnym, znudzonym wzrokiem, a miast chwalić się swoimi atrybutami wolą wymieniać kąśliwe uwagi. Wszystko jednak obleczone w krasomówczą otoczkę, wymowną gestykulację i ogólną ogładę.

    Rasa przeznaczona dla graczy, którzy chętniej zagłębią się w lore. W Agaroth Demony odgrywają konkwistadorów niosących światłość w umysły spragnionych szczęścia duszyczek tego wymiaru. Jeśli sprawiają wrażenie zasymilowanych, to tak naprawdę cierpliwie dążą do nagięcia zasad świata do ich reguł. Możliwe jest też odgrywanie ułomnego demona, ale o tym wiecej w bibliotece...

  • Ethernale 

    QWcKbzb.jpg?1Przybysze z gwiazd, ściągnięci do Agaroth masowo przez emanującą energię bariery. Typowy przedstawiciel jest wysoki, chudy i pomarszczony, lecz mimo to pełen dostojeństwa. Praca wspólna przychodzi Ethernalom bardzo trudno, kiedy mają wybór preferują samotność, chyba, że widzą szansę zadominowania w grupie. Znane są uniwersalne talenty magiczne tej rasy, zarówno w magii thaumaturgicznej, naturalnej, jak i nekromancji, co rekompensuje ich fizyczną słabość. Ethernale posiadają wysoką temperaturę ciała, dlatego preferują tereny pustynne, a wrodzona moc telekinezy sprawia, że z łatwością przychodzi im lewitacja. Żywiący się energią słoneczną ethernalski lud jest współwinny zgaśnięcia dwóch z trzech tarcz dnia na agarockim niebie. Nie wszyscy o tym jednak wiedzą, a władze Koalicji długo wpajały prostaczkom, że to tylko pomówienia.

    Kierują się głównie własnym dobrem, chociaż gdy zagrożenie rozciąga się na więcej płaszczyzn, z trudem wyciągają ku sobie pomocną dłoń. Podczas Kampanii Reena, kiedy to Gobliny miażdżyły wolne miasta, a siły ethernalskiego Vildi rozciągnięte były przez stałą wojnę z Kolektywem Vatteńskim, Ethernale posunęły się nawet do uratowania z okowów śmierci zastępy Orków tworząc podwaliny własnej frakcji w podzielonym sojuszami świecie.

    Rasa potajemnie uważająca inne za zwierzęta, o ile pojedynczy osobnik nie zaskoczy ich ponadprzeciętną mądrością. Ethernale nauczyli się, że najlepiej polegać tylko na sobie i z trudem przychodzi im zawieranie jakichkolwiek umów, nawet z przedstawicielami ich własnej rasy. Cechuje ich natura naukowca i wplatanie w mowę ich własnych terminów językowych.

  • Orkowie 

    KWsmgWZ.jpg?1Występują w wielu odmianach, zależnie od tego z jakich stron pochodzą. Skóra orków z północy ma kolor piasku zaś z zachodu jest czarna niczym smoła. Jedynie orkowie ze wschodu mają albo szarą, albo zieloną skórę. Cechą charakterystyczną każdego osobnika są jego kły. Nie ma takiego, który miałby tak samo ułożone uzębienie. Ten wojowniczy lud łączy potężna muskulatura oraz twarde niczym żelazo kości. Zazwyczaj przedstawiciele emanują zbytnią energią i agresją, choć znane są przypadki przejawów cierpliwości, a nawet łagodności. Chętnie zamieszkują jaskinie, czy ciemne bory uciekając od zgiełku wielkich, zatłoczonych miast, ponieważ jak twierdzą, duża ilość głosów wywołuje u nich gniew.
    Wierzą podobno w panteon bogów, których przywódcą jest Gruumush.

    Każdy szanowany Ork musi przejść tak zwaną Próbę Zim, podczas której jego Varrog (nauczyciel) wysyła go w dzicz. Tylko najsilniejsi przetrwają. Taka jest zasada, którą orcze plemię się kieruje.

    Rasa nie wymagająca zaawansowanej składni, a promująca proste, lakoniczne wypowiedzi. "Horgar nie lubić gambil!", "Horgar zbić ethernal na kwaśne jabłko!" to bezprzypadkowe formy, którymi powinien posługiwać się ork.

  • Reptile 

    X1LTIC3.jpg?1Ich przyjście na świat zbiega się ze zniknięciem starożytnej rasy Pixie. Reptile, inaczej jaszczury, to silni, wytrzymali i zręczni wojownicy o wyostrzonych zmysłach łowieckich. Mimo swoich atrybutów odczuwają pewien ból istnienia, jakby każdy osobnik utracił coś ważnego zanim się urodził. Oprócz tytułu najlepszych myśliwych w Agaroth Reptilianie odznaczają się odpornością na choroby, zapartością i małomównością. Uwielbiają bagna, gdzie budują swoje sieci kanałów i przysadziste, ciężkie domostwa. W ostatnich latach dzięki szamanom zapanowała u nich wiara w czterech bogów. Beradion - stwórca, bóg wojowników wraz z Rahenelą, boginią alchemii i nauki spłodzili dwóch synów. Są nimi Tonos - patron budowniczych i górników i zazdrosny młodszy brat Khrateos - bożek podstępu.

    Cechowane pesymizmem i nader częstym ponurym spojrzeniem dobrze przykładają się do nadanych im obowiązków, a wzajemny szacunek, jakim darzyli się z Vattenami zaowocował żelaznym sojuszem, kiedy konieczna okazała się ucieczka przed siłami Goblinów złego Reena. Reptile nadal poszukują sposobu na odwrócenie rytuału, który przemienił ich przodków i pozbawił umiejętności czarowania. Podobno jednak niektórym, młodym osobnikom udaje się wyprowadzić proste zaklęcia...

    Rasa, którą należy grać oschle i burkliwie. Nie kierują się nienawiścią, lecz zahaczającymi o nihilizm poglądami wywołanymi trudną przeszłością, dlatego też nie widzą na tym świecie zbyt dużo szczęścia.

  • Vatteni 

    G1hI5iO.jpg?1Tajemniczy przybysze z innego wymiaru, bądź zrodzeni z rozszalałej magii podczas stabilizowania bariery postawionej przez Kluczników. Nierozumiane w swojej tradycji istoty ozwane przez tubylców ryboludźmi ze względu na pokryte łuską ciała i umiejętność ciągłego przebywania pod wodą. Błony, łuski i rogi mogą przybrać całą gamę barw w zależności od szczepu vattena. Znana jest wojenna natura tej kultury, kiedy poluje na wszystko co żyje, lecz robi to tylko podczas krótkich zrywów między stuleciami, niesiona zewem bogini Burzy - uosobienia Gniewu. W pozostałym okresie rasa ta słucha nauk Adirael, reprezentującej duchowy Spokój. Istnieje też Trzeci Bóg, o którym bardzo mało wiadomo.

    Vatteni słyną z solidnej architektury, nierozerwalnej więzi z pobratymcami (nigdy vatten nie stanie przeciwko vattenowi pod groźba wydalenia z kolonii) i ze śmiercionośnych wojennych narzędzi. Typowy przedstawiciel jest wewnętrznie rozdarty między Gniewem i Spokojem, pogrążony w ciągłej walce. Nie przeszkadza mu to jednak w normalnym życiu i dokonywaniu kluczowych decyzji. Z czasem uczy się utrzymywać swoisty balans, co zbiega się z osiągnięciem dojrzałości.

    Tą rasą można grać na trzy sposoby. Droga Adirael przypomina odrobinę odgrywanie Ethernala wraz z prawieniem nauk i filozofowaniem. Droga Burzy z kolei objawia się jako rp potrafiącego się wysłowić orka psychopaty ciągle ciągniętego ku polowaniu. Trzeci sposób to balans między tymi dwiema drogami, najczęstsze i chyba najbardziej sensowne, zróżnicowane rozwiązanie.

  • Kenku 

    EDzQ1Bd.jpg?1Prastara cywilizacja krukoludzi zamieszkuje Agaroth od kiedy pamięcią sięgnąć. Możliwe, że byli pierwszą rasą godną nazwania inteligentną, choć okres świetności już dawno mają za sobą. Stosunkowo niscy, opierzeni, wyposażeni w ostre pazury i przenikliwy, bystry wzrok. Z natury nieufni i wrażliwi, szanujący siły przyrody. Jako pół ptaki - pół ludzie Kenku żyja między drzewami.
    Wykorzystują ich wielkie korony jako dach a przy konarze tworzą domy z drewna. Domostwa łączą mosty wiszące, a w górę prowadzą schody rzeźbione w korze drzewa. Życie w zgodzie z naturą wiąże się z dziękami za każde zabite zwierzę i kolejny przeżyty dzień w puszczy. Ofiarę składa się Wielkiemu Ta, który naznaczył pięciu przodków - założycieli plemion Kenku: Khagena, Soste, Malaltena, Sil i Sarabiana odpowiednio kojarzonych z wojną, zaciszem domowym, mądrością i alchemią, kowalstwem i sztuką, inżynierią i logiką.

    Kenku wierzą, że cząstki ich przodków przebywają w nich samych, dlatego często w modłach wymieniają też ich imiona. Skuszone przez Vattenów i Reptili ofertą odnowienia dawnej świetności wszystkie pięć kenkijskich plemion przystało na traktat sojuszniczy licząc też na zgromadzenie złota i innych precjozów.

    Rasa polecana dla graczy pragnących spróbować czegoś całkiem nowego. Kenku słyną z chciwości i zręczności, potrafią być łatwowierne, ale sprytem przewyższają pozostałe rasy. Szanują swoją przeszłość, ale nie obnoszą się z nią na pokaz.

Profesje

 

JMq3Bnm.png?1

 

Wyższa rozdzielczość

 

 

 

 

Stronnictwa

  • Przymierze Starego Ładu

    FYeNt7y.jpg?1


    Krasnoludy, elfy i ludzie od zawsze wiązały swoje losy poprzez różne pakty i traktaty. Po okresie przejęcia władzy w Agaroth przez nekromante ich więzi jeszcze bardziej się zacieśniły. Stworzyli razem Przymierze Starego Ładu, które łączy pracowitość i wytrwałość krasnoludów, spryt i mądrość elfów oraz zapał i empatię ludzi.

    W stolicy Przymierza zwanej Vallarath rządy sprawował krasnoludzki król Karlad, choć robił to wspólnie z demokratyczną Radą Mieszczan, a podczas jej posiedzeń drzwi uchylano dla każdego.

  • Koalicja Nowego Porządku

    20crLyy.jpg?1


    Tworzą ją Orkowie, Ethernale i Demony. Ich celem jest zmuszenie świata do przestrzegania ich własnych praw. Pragną świata pozbawionego splugawionych istot, gdzie zapanuje sprawiedliwość, nie będzie ani głodu, ani nędzy. Pokój zapanuje tylko pod jednym berłem, a wtedy świat będzie gotowy na przybycie następnej fali demonów na czele z ich arystokracją, aby ta zaprowadziła w kolejnym wymiarze ostateczną utopię.

    W pustynnej metropolii Sigil nieżyjący już arcydemon Bhaal zaprowadził komunistyczny porządek, a system zakładający podział władzy między stanowiska Wielkiego Maga (Ethernal), Głównego Varroga (Ork) i Arcydemona sprawdzał się znakomicie.

  • Nowy Kolektyw

    ObMdglu.jpg?1


    Z powodu ignorancji innych ras i zlekceważeniu sygnałów vattenów o konszachtach ze złem ze strony vildijskich Ethernali, Kolektyw Vatteński postanowił zerwać wszelkie dotychczasowe kontrakty i poszukał gdzie indziej sojuszników, którzy zaakceptują ich prawa. Po ich stronie opowiedzieli się żyjący z dala od cywilizacji Reptile i zapomniani przez ówczesnych władców pradawne Kenku. Kolektyw wraz z nowymi sojusznikami jest teraz o wiele silniejszy i ma szansę na utrzymanie upragnionej niezależności.

    Asylion, miasto wyrastające z morza, pełniło rolę stolicy tejże frakcji, a nieznani z imion członkowie Rady Kolektywu często przybierający maski zwykłych mieszkańców sprawowali tam pełnię władzy. Tylko zasłużone osobistości dostawały się do kolejnych kręgów wtajemniczenia w owe misteria.

AKQTSTd.jpg?1

 

Mechanika gry
 

 

Na serwerze znajdziemy szereg optymalnie dostosowanych modyfikacji (pełna lista dostępna na naszym forum) wraz z kompletem ogólnodostępnych bądź autorskich skryptów i pluginów scalających wszystko w jedną całość. Najważniejsze umilenia rozgrywki należy jednak wymienić :)

  • Trzy rodzaje magii - Thaumaturgia, Czarownictwo i Magia Natury
  • Leśne zwierzęta i fantastyczne stwory typu niedźwiedzie, lisy, sowy, wieloryby, rekiny, mewy, enty, a nawet smoki :)
  • Zrewolucjonizowany i zróżnicowany system głodu i pragnienia z tysiącami potraw do spreparowania!
  • Zaawansowana metalurgia wzbogacona większą ilością metali, a także szeroki arsenał broni białej i dystansowej, w tym młoty bojowe, muszkiety, włócznie, noże, patelnie?, katany, bumerangi, kusze, miecze dwuręczne, oszczepy, różdżki i kostury
  • Wzbogacony wybór kolejek i mechanizmów bazujących na redstone
  • Pływające statki!
  • Masa bloków dekoracyjnych i użytkowych, mebli, osprzętu kuchennego, czy wieloblokowych konstrukcji
  • Namioty, ogniska i pułapki pozwalające złapać już nie tak łatwe w przechytrzeniu zwierzęta :)
  • Tworzenie naznaczonej zaklęciami biżuterii wspomagającej graczy, bądź ochronnych talizmanów, a także przeprowadzanie zaawansowanych rytuałów
  • A także wiele, wiele innych smaczków pozostawionych dla graczy do odkrycia...

Roleplay

Na serwerze został wprowadzony autorski system punktów Roleplay, są to punkty przyznawane za odgrywanie swojej postaci. Można je zdobyć nie tylko w grze ale i na forum. Punkty RP dają wiele dodatkowych możliwości, a przede wszystkim umożliwiają one dalszy rozwój postaci. Prawdopodobnie spotkaliście się już z serwerami na których teoretycznie powinno odgrywać się swoje postacie. Na Revolution wymagamy napisania karty postaci. Gwarantuje to, że nasza społeczność zawsze będzie dobrze dobrana i ciężko znaleźć osobę nie przestrzegającą zasad roleplay, a dodatkowo filtruje ona osoby, które mogą psuć rozgrywkę. Z tego powodu nasza społeczność jest w większości o wiele starsza niż na innych serwerach Minecrafta. Miasta również będą mogły zbierać owe punkty, ich sytuacja będzie jednak nieco inna.

 

DjIoxBH.jpg?1

 

Dynamiczna rozgrywka

Nad rozgrywką czuwa kilkoro adminów, których łatwo złapać na serwerze, bądź forum. Stale rozwijana jest historia wzbogacana o przeprowadzane (najczęściej weekendowe) eventy. Skupiliśmy się nad tym na tyle, że jeśli napiszesz bardzo dobrą kartę postaci możesz pewnego dnia spotkać postać, o której w niej wspomniałeś. Może to być ktoś bardzo ważny dla twojej postaci. Zapewniam, że początkowe wydarzenia na serwerze mogą Was zaskoczyć i na pewno nie spotkaliście tego wcześniej. 

 

Oprócz tego dużą część naszego lore tworzą gracze zakładając własne miasta i państwa, pnąc się po szczeblach polityki, budując silne gospodarcze systemy i zawierając rozmaite sojusze przeciw wspólnym wrogom.

 

 

AGJyruV.jpg?1

Mapa 8kx12k

Posiadamy autorską mapę, a stworzyliśmy ją od podstaw. Narysowaliśmy każdy kontynent, każdą zatoczkę, każdą górę i wąwóz. Na różnych kontynentach spotkacie połacie śniegu, lasy, góry, łąki, a może gigantyczne grzyby, czy płonące piekielnym ogniem równiny? Zwiedzanie naszej mapy wiąże się także z odkrywaniem nieprzyjaznych lokacji wypełnionych strzeżącymi skarbów stworami, z którymi zawsze możesz spróbować pertraktować... może odkryjecie coś, czego Wasze oczy nigdy nie powinny ujrzeć? Sekret związany z tajemniczymi Klucznikami, którzy niegdyś zamknęli królestwa pod pozornie bezpieczną barierą? Spróbujecie odnaleźć dowody potwierdzające waszą własną tezę na temat ich dawnej działalności?

 

 

Integracja z forum

Nasza gra poza serwerem MC będzie toczyła się również na forum. To tam znajdziecie informacje o graczach, tam zawarte są karty postaci wszystkich dopuszczonych do gry osób, a także:

  • Poradniki dotyczące mechaniki, czy zasad roleplay
  • Bibliotekę pełną historii z poprzednich edycji i przydatnych do eventów informacji
  • Nieprzerwalnie żywy Shoutbox
  • Ogłoszenia dotyczące nadchodzących eventów (z reguły z jedno-dwudniowym wyprzedzeniem), bądź wprowadzonych zmian
  • Tawernę dla spragnionych kolejnej dawki roleplayu 

Zapraszamy już teraz :) http://www.mcrevolution.pl/forum/index.php

 

 

Jak zagrać na serwerze?

Wpierw należy zajrzeć na nasze forum, aby tam założyć swoje konto i napisać Kartę Postaci według podanego wzoru, w czym pomogą przydzieleni do tego gracze. Już po zaakceptowaniu karty wystarczy zgłosić się w odpowiednim temacie, aby uprawnione osoby dopisały nick do whitelisty (dzieje się to z reguły bez zbędnych opóźnień ;) ). Pojawisz się w pomieszczeniu, w którym wybierzesz rasę i zbierzesz podstawowe narzędzia wraz z prowiantem na drogę. Wreszcie możesz przejść przez drzwi poza barierę i ujrzeć świat pełen tajemnic i fantazji!

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Co jak co, ale spolecznosc tego serwera to elita wsrod minecrafta :) ciesze sie, ze reaktywowano Revo! Nawet z serwerem offline na forum ciagle tetnilo zycie

 

Wracam w takim razie i ja :) zobaczymy co nowa ekipa wymodzila i napisze swoja opinie. Zachecam do grania bo nie ma 2 takiej produkcji! Nigdzie maly szary gracz nie ma takiego wplywu na to jak potoczy sie historia :)

Opublikowano

Nie sądzę, żeby to była elita. Wystarczyło przez ostatni rok poczytać co się dzieje na waszym forum. Społeczność żarła się ze sobą bezustannie. Administracja walczyła sama ze sobą i przy okazji z innymi serwerami. Z jednym masz rację, nie ma takiej drugiej produkcji pod względem toksyczności atmosfery na serwerze, bałaganu i niekompetencji administracji. I żadne zaprzeczenia tu nie pomogą bo to są fakty ogólnie znane. Widzę, że pozbyliście się chociaż tych gównianych skryptów które muliły serwer i ciągle się wykrzaczały. Tyle że z tego co można dostrzec, z braku własnych pomysłów, które przynajmniej kiedyś staraliście się wprowadzać, znów kopiujecie cudze rozwiązania. Już nawet nie mówię o takich rzeczach jak paczka modów, bo to akurat najmniejszy powód do takiego zarzutu. Ale system zamkniętej ekonomii praz profesji opartych na trzech poziomach rozwinięć jest kalką systemu z innego serwera. Tym samym potwierdzacie, że nie stać was na coś oryginalnego i ciągle musicie naśladować lepszych. Co jak na razie wam nie wychodziło, bo każda "edycja" (chyba było ich pięć w ciągu ostatniego roku) upadała po 2-3 miesiącach.

34jat53.png
Opublikowano

Dawno Cie drogi Musca nie widziałem ani na naszym serwerze, ani na naszym forum, ale skoro twierdzisz ze tak dokładnie je śledzisz od ponad roku, to widać ze sie bardzo interesujesz tym projektem. Powinieneś zatem wiedzieć wszystko dokładnie a nie wypisywać fałszywe informacje. Koryguje wiec:

Nie pozbyliśmy sie skryptów. Dalej one sa i maja sie dobrze na serwerze, powodując ze gra na nim jest inna jak na innych serwerach. Dzieki nim możemy pozbywać sie pewnych błędów, ktorych inaczej pozbyć sie nie da, oraz dodawać wiele ciekawych aspektów do gry, jak choćby rasy.

Społeczność: słabo śledziłem forum, bo nie zanotowałem tego o czym piszesz. Na forum w ramach norm ludzie wypowiadają sie kulturalnie i rzeczowo. Oczywiście trafi sie jakis odosobniony przypadek, który plecie trzy po trzy - najpewniej pochodzi z tego serwera który sam reklamujesz :)

Administracja: Rozumiem ze poza obserwowaniem naszego forum, tej zamkniętej części również, udało ci sie włamać na nasze konta skypowe i obserwujesz tutaj nasze rozmowy - zapewne dlatego wysnules takie wnioski. Zatem musze Cie nazwać drogi Musca super-hakerem.

Ostatnie: jesli widzisz podobieństwa, w drzewku profesji, to powiedz mi w ktorym miejscu? Ze trzy poziomy? Sa setki serwerów na ktorych sa trzy poziomy wtajemniczenia do danego zawodu - tez je oskarżasz o plagiat?

Reasumując: jak zwykle, jestes pierwsza osoba na tym forum ktora tak zawzięcie postanowiła torpedować projekt i wypowiadać sie na jego temat pomimo tego ze nigdy na nim nie grałes, pomimo tego ze nie jestes zarejestrowany na naszym forum i nie zamierzasz na nim zagrać.

Boli ze odrzuciłem "oferte" kupna "twojego" pluginu? Sorry. Zrobiliśmy go lepiej.

Pierwszy i ostatni raz odpowiadam na Twoje zaczepki na tym forum. Dla Ciebie - ignore mode on. Nie wypowiadaj sie na temat czegoś o czym nie masz BLADEGO pojęcia bo zdaje mi sie ze jest to niezgodne z regulaminiem.

Pozdrawiam, Fungi.

Opublikowano

Raz że ja ci niczego nie oferowałem. Jesteś nie dość że plagiatorem, to do tego kłamcą. Dwa że starasz się sprytnie lawirować ukrywając jak fatalną społeczność masz na swoim serwerze. Więc żeby nie być gołosłownym potwierdzam to screenami z waszego forum, które w dużej ilości dostarczyli wasi byli gracze, obrażani i gnojeni bezustannie przez waszą pożal się boże administrację, która uważała serwer za swój prywatny plac zabaw nie licząc się z nikim. Poniższe screeny stanowią jednoznaczny dowód, że to co piszę jest prawdą.

 

 

 

2rh6za9.png

2956ame.png

20p6e02.png

6ie1kk.png

2u5yvdg.png

sm7dwy.png

8yaknr.png

izz71s.png

 

Przekrojowo na przestrzeni czasu widać jak się traktuje u was ludzi.

A tu przykład tego jak obraźliwie i haniebnie wasza "elitarna" społeczność traktuje graczy innych serwerów:

 

257mz9i.png

 

dorzucam screen PW które nasz admin dostał od jednego z waszych graczy:

b3vdvk.png

o91wf4.png

 

A to dowód jak "administracja" leci sobie w kule z graczami:

nxuruo.png

 

 

 

 

 

Myślę, że więcej słów na temat waszej społeczności jest zbędne, bo krążą już legendy o niej.

 

Dziękuję i pozdrawiam.

34jat53.png
Opublikowano

@Musca
Starszych screenów się nie dało wyciągnąć? Wszystkie posty z nich już dawno leżą w archiwum.
Mogę Ci powiedzieć że osoby na nich ukazane już nie są w administracji serwera.

A sprawa z Dravnerem jest w trakcie wyjaśniania i chodzi tutaj o bug z jakimś przedmiotem który podkrada przedmioty bo po co administratorowi parę monet skoro może mieć ich miliony?

A co do serwera który tak na siłę reklamujesz, pamiętam bardzo dobrze jak dostałem unbana na nim bo kupiłem vipa.
Tak! Serwer postawiony dla kasy, za kupienie vipa i bycie AFK dostawało się kasę więc kiedy grałem na tym serwerze 90% osób była AFK taki sztuczny tłum. I żebyś zaraz sobie tego nie obrócił piszę tutaj o Avernusie o którym krążą jeszcze większe legendy.

Co do Eldaba się nie wypowiadam bo to jest 13 letnie dziecko które nasz serwer traktowało jak survival i frakcje, całymi dniami spamował zaklęciami w mieście albo się z kimś "klepał".

 

Polecam Ci zabrać się do pracy ewentualnie zabrać się za dziewczyny lub chłopaków nie wiem kogo wolisz, nie wnikam. Zamiast użerać się na forum przez głupie klocki do budowania.

 

A i wybacz że nie piszę tak ładnie i urzędowo jak większość społeczności z Avernusa ale nie mam kija w dupie jak oni.

Opublikowano

Musca - nie lubie jak ktos mnie nazywa klamca. A juz napewno nie taki ktos jak TY. Mysle ze zarowno ludzie na tym forum, jak i inni, ktorzy mieli z toba do czynienia poznali Cie na tyle, ze wiedza czego sie po tobie spodziewac. Wiec przedstawie teraz dwie rzeczy, ktore cie demaskuja i pokazuja kto tak naprawde mowi prawde, a kto ja "naciaga" choc slowo naciaga jest zbyt poblazliwym okresleniem dla ciebie.

Ale zeby nie zasmiecac tematu zaspoileruje to - niektorych to po prostu nie interesuje.

 

 

 

 

Raz że ja ci niczego nie oferowałem. Jesteś nie dość że plagiatorem, to do tego kłamcą.

 

paczek1.jpg

 

Tak tak - Musca, Galador i jeszcze luk to oczywiscie nie ty :> Usmialem sie po pachy.

 

I drugi kwiatuszek, ktory wyciagnalem z TWOJEGO wlasnego cytatu powyzej:

 

paczek2.jpg

 

Co wynika z obrazka powyzej? Ano dwie sprawy:

Po pierwsze sam siebie pogrążyłeś, wstawiając ten sam komentarz ze zmanipulowanymi odpowiedziami na naszym forum (czerwona ramka - u gory niby odnosniki sa, a u dolu ich niema - w tym samym poscie :) - same sioe dopisaly prawda? - jakze chorym człowiekiem trzeba byc zeby to robic.

Po drugie roznica w czcionce ktora dobierasz (zielona ramka) jest tak widoczna, ze zal mi tego komentowac, a caly twoj poprzedni post obnaza cie i twoje zachowanie wzgledem nie tylko mnie i naszej ekipy, ale rowniez spolecznosci tego zacnego forum. Co ty chcesz z ludzi debili robic kolego? Tylko ludzie na twoim poziomie sie na to mogli nabrac. Gdybym widzial TAKIE manipulacje na moim forum i bylbym administratorem, wywalil bym manipulatora na zbity pysk.

Po trzecie - gdybym chcial robic kopie twojego serwera to bym poprostu wzial paczke ktora kiedys komus wyslales i odpalil na niej serwer, bez koniecznosci zmiany czegokolwiek. Tak mam ja. Nie nie uzylem jej - mamy swoje dopracowane i przemyslane rozwiazania.

 

 

 

Zejdz z tematu bo nikt cie tutaj sluchac nie chce.

I nie oczerniaj ludzi bo koniec koncow obroci sie to przeciwko tobie.

Fungi.

Opublikowano

A ja myślę, że powinniśmy dać szansę temu serwerowi. W końcu minęło trochę czasu od kiedy on funkcjonuje. A przynajmniej próbuje funkcjonować. Opornie bo opornie, upadając raz po raz i się podnosząc - ale jednak widać, że komuś tam jeszcze zależy. Ludzie z czasem dojrzewają emocjonalnie (zazwyczaj), potrafią dostrzec swoje błędy (i przyznać się do nich) i to wychodzi im na dobre. Duże zaangażowanie, chociażby Fungiego, który usilnie stara się wszystko to jakoś trzymać razem, należałoby nagrodzić kredytem zaufania mając nadzieję, że będzie on w stanie w końcu zapewnić stabilne funkcjonowanie serwera oraz kompetentną administrację. Serwera nie oceniam, bo nie grałem na nim, ale skoro ma stałe grono oddanych mu graczy to znaczy, że nie jest zły.

 

Prosiłbym jednak aby trzymać się regulaminu i w komentarzach tutaj nie powoływać się tutaj na żadne rzeczy, prawdziwe czy zmyślone, dotyczące mojego serwera. Jeśli ktoś pragnie wyrazić o nim opinię lub przekazać uwagi, niech zrobi to w odpowiednim wątku.

 

images.jpg

Opublikowano

No i co ze screeny leżą w archiwum? Widać jak to wszystko funkcjonuje u was do dzisiaj. Kolesiostwo, samowolka i banowanie każdego komu się coś nie podoba.

 

Argumenty się skończyły i teraz pojeżdżasz sobie po innym serwerze hejtując go? No cóż to świadczy o tobie. Jak byś zapomniał to jest topic o Revolution i nic o innych serwerach nie pisałem. Zachowujesz się jak rozżalony dzieciak który nie wie co już ma powiedzieć. Ale skoro poruszyłeś te temat....

 

SERWER KTORY HEJTUJESZ I KTORY TWOIM ZDANIEM REKLAMUJE jest milion razy lepszy od tego waszego dziadostwa. A wiesz czemu? Bo ludzie wiedzą że nie upadnie po dwóch miesiącach i jak coś świetnego postawią, to przetrwa to LATA. Znam osoby które nie chcą u was grac bo mówią że tam nie ma sensu nic budować, nie ma sensu tracić czasu skoro serwer pochodzi chwile a potem zdycha na parę miesięcy i wszystko od nowa. Bo albo kończy się wam kasa, albo technik wam złośliwie odbiera dostęp do maszyny, albo gracze mają dość bezczelnego traktowania. Niby się ciągle chwalicie że serwer nie jest p2w ale wkońcu Fungi zaczął u ludzi żebrać o datki, nawet buttona od dotacji dając centralnie na samym szczycie forum. A i tak to nic nie dało bo serwer zdechł. Żałosne. Tak więc jak ktoś chce grać na STABILNYM serwerze istniejącym 5 lat to zapraszam na SERWER KTORY HEJTUJESZ I KTORY TWOIM ZDANIEM REKLAMUJE.

 

A to że sobie gdzieś kupowałeś unbana mnie kompletnie nie obchodzi. Trzeba było nic nie kupować jak cie tak poślady od tego bolą teraz geniuszu. Szkoda słów na takich ludzi jak ty.

 

I jeszcze zgrywasz idiotę że edalb to dziecko. No dosłownie jaja sobie robisz. Bo nie o niego tu chodzi tylko o was, którzy dajecie ludziom różne przywileje i przekupujecie ich w zamian za hejtowanie konkurencyjnych serwerów.

 

Ale najśmieszniejsze są twoje osobiste wycieczki na końcu tego bidnego wpisu pełnego żalu i zawiści. Jak już nie wiesz komu możesz w akcie rozpaczy dowalić to atakujesz na oślep. Ja wiem że u was przynajmniej połowa graczy woli tą samą płęć, nawet powstały zabawne żarciki o Revolution z tego powodu, ale to nie znaczy że takie same upodobania mają wszyscy. Heloł! My z tęczową flagą się nigdy nie obnosiliśmy jak co niektórzy. A radę zastosuj do siebie. Znajdź sobie dziewczynę/chłopaka, skończ szkołę, poszukaj pracy kończąc ciągnąć od mamy kieszonkowe i wyjdź do ludzi, zamiast trzymać z takimi podstarzałymi looserami jak właściciel Revolution.

34jat53.png
Opublikowano

Nie odbiegajcie od głównego tematu - oceny i dyskusji na temat Revolution, Wasze sprzeczki między serwerami załatwiajcie w prywatnych wiadomościach. Proponuję skończyć tę bitwę trwającą blisko rok między Avernusem, a Revolution, przynajmniej na forum, bo to nie prowadzi do niczego.

Opublikowano

Ok. Sprawdziłem co nowa ekipa przygotowała pod nazwą Revo 2.1

 

Jak to w early Game na serwerach RPG - nie ma lekko. Ludzie dopiero dorabiają się swoich pozycji jednak zaskoczyło mnie wiele na plus.

Nadal przyjazna społeczność nastawiona na pomoc. Nawet jeśli na serwerze stoję z drugim graczem po 2 stronach barykady - na forum pomoże  mi jeśli mam jakiś problem bez mrugnięcia okiem.

 

W mieście "startowym" w którym obecnie przesiaduję wszyscy odgrywają swoje postacie - bez wyjątku.

Słyszałem że w innym mieście jest już z tym różnie, ale nie wiem - nie byłem to się nie wypowiem.

 

Nadal odbywają się eventy, nadal najmniejsza decyzja na serwerze może wpłynąć na stosunki polityczne ras (chociaż wspólne miasto startowe nieco zatarło podział "obozów" z edycji 2.0). Dobrze, że fabuła nie jest sztywna i liniowa. Moja postać założyła, że znajdzie sposób na powrót pod barierę i wiem, że będąc wytrwałym może mi się to udać!

 

Pomimo sceptycznego podejścia do tematów modów (o wiele bardziej przekonywał mnie jednak autorski skrypt), udaje mi się oswoić ze zmianami i uważam je za całkiem ciekawe. Jako, że są to ogólnie dostępne mody - mogę oglądać poradniki na YT. Całość pięknie uzupełniają pluginy - nowe jak i te z poprzednich edycji.

 

Ja wracam do grania - jestem podekscytowany oczekiwaniem jak rozwinie się sytuacja poza barierą Agaroth! Dołączcie do Orków!

Opublikowano

Na serwerze rozwijają się prężnie już cztery samodzielne miasta, dlatego też odświeżyliśmy system pozyskiwania rozmaitych dóbr z samego prowadzenia osady. Odpowiednie budynki dają także miastu premię do ogólnej sumy punktów RP zwiększających szansę na pozytywny event :)

SFOJ5aN.png

 

 

Pełna wersja:

 

 

budynki.jpg

 

 

 

Opublikowano

Nadal będę umierał jak będę wychodził schodami z kopalni? Bo jeśli nie, to gram :D.

 

Skrypt na staminę został zastąpiony modem na pragnienie, więc nigdy więcej nie zabiją nas schody :P

Opublikowano

Ostatnio pojawił się nawet film prezentacyjny dotyczący różnic w mechanice dostępnych ras. Zapraszam do oglądania, a także do wysłuchania autorskiej muzyki :)

Opublikowano

Bardzo polecam serwer, mila gra, sympatyczne RP, jest troche bugow ale to kazdy serwer jakies ma i kazdy kiedy je naprawi..

Zapraszam do robienia KP i grac! :D 

Opublikowano

Bugi niestety są, gdyż nasza paczka modów jest dosyć spora i trudno dopasować wszystkie modyfikacje tak, aby współgrały ze sobą nawzajem jednocześnie nie naginając zasad wgranych dodatkowo pluginów. Próbujemy rozwiązywać problemy na bieżąco, przed zrobieniem kroku (który może nas sprowadzic do jeszcze gorszej sytuacji :P ) dobrze analizujemy błędy i stąd te opóźnienie z naprawą jednego, konkretnego buga. Na szczęście za ten czas zdołaliśmy naprawić kilka innych, o których graczom nie udało się usłyszeć i to jest sukces.

 

Tymczasem na mapie zaczynają powoli pojawiać się ukryte lokacje, a ważniejszy event zbliża się wielkimi krokami.

nCoJmV4.jpg

Opublikowano

Już w sobotę pierwsze ważniejsze wydarzenie na serwerze związane z głównym wątkiem fabularnym. Pewien ethernalski czarownik dręczony jest wizjami odnośnie nadchodzących zdarzeń. Być może będzie chciał podzielić się za wczasu swoją wiedzą z tymi, co potrafią słuchać...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...