Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Początek z WoWem

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , od zawsze chciałem pograć w tę grę, grałem około 3 miesiące na sunwellu, potem przestałem bo czas nie pozwalał, teraz znów mam ochotę pograć w Wowa lecz z tego co wiem na sunwellu już się nie opłaca bo upadlł/ upadnie czy coś w tym stylu. Polecacie jakiś serwer na którym mogłbym spróbować grać, najlepiej taki który jest stabilny i gra sporo osób. Jeżeli chodzi o to jaki dodatek lubie czy coś ( nie znam się za bardzo bo w Wowa gralem tylko raz na sunwellu ) to jest mi to obojętne ;p. Po za tym mam małą wiedzę na temat WoWa, macie moze jakies porady dla poczatkujacego gracza lub sa jakies strony gdzie znajde poradniki jak grac danymi klasami?  dzieki z góry za pomoc i odpowiedzi , pozdrawiam wszystkich  

Opublikowano

tez rozważałem tę opcję i przejrzałem temat atlantissa , tylko kurcze jak pisalem jestem w sumie poczatkujacym graczem, na sunwellu wbilem ten 80 i troche smigalem na te raidy itp ale nie duzo, są jakies strony gdzie dowiem się mniej wiecej jakie robic buildy itp ?

Opublikowano (edytowane)

Google, występuje pełno poradników, po ang ofc :)

Edytowane przez art7v7

3685214822554751512974.gif

Opublikowano

Po polsku też znajdzie poradniki do klas odnośnie buildów, a jak nie to ja chętnie pomogę, cała społeczność world of warcraft forum pomoże.

Jeżeli pomogłem Daj + I'll be happy :)

Wystarczy kliknąć :)

giphy.gif

Opublikowano