Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Jak ułatwić sobie grę, czyli wszystko o bobbingu w cs:go.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.


Na wstępie, zaznaczam - ten poradnik jest przeznaczony dla osób, które są mniej doświadczone w tworzeniu configów, zmienianiu pewnych opcji itd.


 


Jeżeli już tutaj jesteś, to zapewne chcesz dowiedzieć się co to jest ten bobbing.


 


Bobbing to nie inaczej jak ruchy modeli, postaci, a także samego widoku pierwszoosobowego.


 


Przejdźmy do konkretów. Modele broni, widok z pierwszej osoby podczas różnych czynności jak np. poruszanie się czy strzelanie zaczynają "drgać", poruszać się.


 


I w tym jest cały haczyk. Podczas grania jest to dosyć uciążliwe (z moich doświdaczeń), gdy podczas sprayowania/burstowania ekran nagle zaczyna zbyt mocno drgać przez co sprayowanie nie jest takie wygodne.


 


Jak temu zaradzić? Jest kilka komend, które najlepiej dodać do swojego autoexec'a (btw. poradniki do tworzenia własnego autoexec'a [jeżeli jeszcze go nie masz] są na youtube, wystarczy wpisać)


 


Pierwszą z nich jest komenda



cl_viewmodel_shift_left_amt

a także



cl_viewmodel_shift_right_amt

Odpowiadają one za poruszanie się modelu broni podczas strzału.


Ustawiając wartości tych komend na 0 (najwygodniej), w 99% wyeliminujemy niepotrzebny bobbing modelu broni.


 


Następną komendą jest



cl_bob_lower_amt

Odpowiada ona za poruszanie się modelu broni przy movemencie.


Ustawiając wartość tej komendy na 5, pozbędziemy się poruszania broni podczas ruchu.


 


Kolejną komendą do regulowania bobbingu jest



cl_bobamt_lat

 i



cl_bobamt_vert

Odpowiadają one za poruszanie się celownika w lunecie podczas celowania z awp. Ustawienie wartości tych komend na 0.1 zmniejszy poruszanie się celownika podczas ruchu przy celowaniu.


 


I ostatnie komendy, które zadziałają tylko niektórym w niektórych przypadkach



cl_predict


cl_predictweapons

Z moich doświadczeń te dwie komendy bardzo pomagają w niektórych przypadkach bobbingu (np. mi )


 


Odpowiadają one za przewidywanie ruchów gracza, użyteczne przy słabych połączeniach internetowych.


Do końca nadal nie wiem dlaczego te komendy zmniejszają bobbing (mam pewną teorie), co jednak mi pomogły i dlatego się tym dzielę.


 


To wszystko, co dotyczy bobbingu w cs:go. Mam szczerą nadzieję, że poradnik się w jakikolwiek sposób przydał.


Miłego grania!


 

 

 

 

fKJeAI4.jpg

 

 

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...