Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

C++ Zmiana widoczności 'kostiumu fryzury'


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Macie ode mnie działającą zmianę widoczności fryzurki.

Praca w 100% autorska.

Nie jest to jakoś mega dobrze napisane. Ważne, że działa. Pozdrawiam :)

 

Ps: możecie trochę mieć inaczej co do samego poradnika ale kto trochę ogarnia załapie.

 

Gdyby ktoś potrzebował widoczności pod kostiumy, broni, szarfy, zbroje PW :)

 

cmd_general.cpp

To jest ukryta treść, proszę

item.cpp

To jest ukryta treść, proszę

uiinventory.py

To jest ukryta treść, proszę

uiscript/costumewindow.py

 

wielkość zmiamy 2x na:

To jest ukryta treść, proszę

nad:

To jest ukryta treść, proszę

dodajemy:

To jest ukryta treść, proszę
Opublikowano

 

Oblukałem tylko funkcję do_fryzura_change i dziwnie troszkę piszesz.

 

Ważne, że działa co tu więcej dyskutować, wiem, że kod nie jest najlepszej jakości na szybko zrobione :p

 

Ok, ale minimum 2 ify całkowicie zbędne.
Opublikowano

Aaaaaaaaaaaaaaaa a ja już dostaje alerty że widoczność kostiumu wrzucili. W sumie się przyda na 2 rodzaje fryzur, dzięki!

Opublikowano

Aaaaaaaaaaaaaaaa a ja już dostaje alerty że widoczność kostiumu wrzucili. W sumie się przyda na 2 rodzaje fryzur, dzięki!

Mądra osoba z tego poradnika sobie zrobi na wszystko, wystarczy zmienić nazwy. ;pp

Opublikowano

Emm... na cholerę dajesz LC_TEXT jak piszesz polskie komunikaty?

Podaj jeden dobry argument przeciw używaniu LC_TEXT a również przestanę. :3

 

 

 

Emm... na cholerę dajesz LC_TEXT jak piszesz polskie komunikaty?

Podaj jeden dobry argument przeciw używaniu LC_TEXT a również przestanę. :3

 

Dobrego argumentu nie mam, ale po co tego używać skoro normalnie wczytuje polski tekst bez tego? Tutaj odp, a na gg to co?

 

Widzisz a ja mam dobry argument by stosować, w przypadku "literówek" nie musisz kompilować by zmienić tylko reload i wszystko jest poprawione. Na gg różnie bywam i różnie mam ochotę/chęci odpisywać.
Opublikowano

 

Emm... na cholerę dajesz LC_TEXT jak piszesz polskie komunikaty?

Podaj jeden dobry argument przeciw używaniu LC_TEXT a również przestanę. :3
Dobrego argumentu nie mam, ale po co tego używać skoro normalnie wczytuje polski tekst bez tego? Tutaj odp, a na gg to co?
Opublikowano

 

 

Emm... na cholerę dajesz LC_TEXT jak piszesz polskie komunikaty?

Podaj jeden dobry argument przeciw używaniu LC_TEXT a również przestanę. :3

 

Nie syfi syserra.

 

o.O

Opublikowano

 

 

 

Emm... na cholerę dajesz LC_TEXT jak piszesz polskie komunikaty?

Podaj jeden dobry argument przeciw używaniu LC_TEXT a również przestanę. :3

 

Nie syfi syserra.

 

o.O

 

locale_find: LOCALE_ERROR: "Nie mozesz tego wykonac. Jestes przemieniony w potwora.";

 

:*

Opublikowano

Używanie LC_TEXT jest przyjemniejsze ze względu na późniejszą konfigurację. Będzie tekst do poprawienia bo np literówka? Szybciej znajdziecie w locale_string. Będziecie chcieli serwer dać po angielsku? Szybciej przetłumaczycie locale_string.

 

Opublikowano

 

 

 

 

Emm... na cholerę dajesz LC_TEXT jak piszesz polskie komunikaty?

Podaj jeden dobry argument przeciw używaniu LC_TEXT a również przestanę. :3

 

Nie syfi syserra.

 

o.O

 

locale_find: LOCALE_ERROR: "Nie mozesz tego wykonac. Jestes przemieniony w potwora.";

 

:*

 

._.  :yay:

Opublikowano

 

 

 

 

 

Emm... na cholerę dajesz LC_TEXT jak piszesz polskie komunikaty?

Podaj jeden dobry argument przeciw używaniu LC_TEXT a również przestanę. :3

 

Nie syfi syserra.

 

o.O

 

locale_find: LOCALE_ERROR: "Nie mozesz tego wykonac. Jestes przemieniony w potwora.";

 

:*

 

._.  :yay:

 

xD

  • 1 rok później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...