Skocz do zawartości

GRA MMORPG 2D W UNITY

Od ostatniej odpowiedzi w tym temacie minęło 1001 dni. Pamiętaj, że odkopywanie takich tematów jest niewskazane, chyba że chcesz wnieść coś nowego do dyskusji.

Polecane posty

Autor tematu Napisano (edytowany)

Witam, wpadłem na pomysł stworzenia gry mmorpg (pixelart), o ile z samym clientem nie będę miał problemu

to nie wiem jak mam się zabrać za serwer, gdy bawiłem się kiedyś serwerami metin2, widziałem, że jest tam

baza danych mysql itp itd. tak samo funkcje spawnienia się potworków i zadawanie dmg musi być po stronie serwera

teraz pytanie, co potrzeba mi, aby client unity połączył się z serwerem, narazie ustaliłem połączenie z DB, a nie wiem, jak zrobić połączenie z serwerem. Jeśli chce ktoś pomóc, albo jeśli chce ktoś ze mną współpracować zapraszam do kontaktu na forum. Tak samo nie wiem czy serwer powinien być serwerem linux i tam tworzyć skrypty czy jak, przepraszam za głupie pytania, ale jestem nowy w tej branży do tej pory towrzyłem tylko gry single player

Edytowano przez KristoferPL

sygnanampc2.png

Pani Kasia

Hej, znalazłem coś na szybko po angielsku: http://www.paladinstudios.com/2013/07/10/how-to-create-an-online-multiplayer-game-with-unity/ 

Sam nie mam doświadczenia w tej kwesti, kiedyś może zgłębie temat :)

Szacun za chęci na tworzenie MMORPG gry :p gdzies wyczytałem że to duże wyzwanie

Podpowiem że jako informatyk warto byś szkolił umiejętność precyzowania pytań w google, ja wpisałem po prostu: 'how to create multiplayer'. 

90% pracy informatyka to wpisywanie w google wszystkiego :)

Edytowano przez Solar_Wind

hmm... jeżeli w unity teoretycznie pisze się skrypoty w c# to raczej obstawiam na SQL. 

Polecam zobaczyć działanie multi w Unreal Engine 4

Pani Kasia

Hej, znalazłem coś na szybko po angielsku: http://www.paladinstudios.com/2013/07/10/how-to-create-an-online-multiplayer-game-with-unity/ 

Sam nie mam doświadczenia w tej kwesti, kiedyś może zgłębie temat :)