Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rysowanie na tablecie i trzęsąca sięręka (jak gładko rysować?)

maciek2417

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkim. Jestem grafikiem który rozpoczyna swoją przygodę w rysowaniu z Photoshopem oraz najprostszym tabletem graficznym. Wszystko idzie ładnie i pięknie, koncepcje są ale zastanawia mnie jedna sprawa: Co zrobić aby przy dłuższych rysowanych odcinkach nie powstawały szarpane linie. Co ludzie robią że ich każde pociągnięcie elektronicznym pędzlem/ołówkiem/długopisem im wychodzi. Tak, wiem że istnieje NIESAMOWITY plugin do Photoshopa o nazwie Lazy Nazumi  który sprawia że każde pociągnięcie pędzla robi się gładkie. Przez kilka dni go używałem (posiadałem wersję próbną) jednakże to był okres w którym nie miałem jak rysować a 30 dniowa wersja próbna minęła. I właśnie teraz sobie zdałem sprawę jak bardzo błogosławiony jest ten program. Jednakże na wykupienie licencji mnie nie stać. No chyba że ktoś łaskawy z was mógłby udostępnić mi swoją licencje :D

Czy wy macie jakieś swoje sposoby na gładkie rysowanie bez efektu trzęsącej się ręki?

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Opublikowano

To jest photoshop, jeżeli chcesz, aby linie w trakcie rysowania były ?gładkie", jest to już kwestia indywidualna zależna od twojej ręki w celu przyzwyczajenia się na tablecie w jaki sposób rysujesz etc.

Gładkie linie wychodzą tylko i wyłącznie w AI, także zależy w jaki sposób sobie ustawisz opcje pędzla, ale chodzi mi tutaj o styl smooth w odróżnieniu do sharpen.