Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Mertial - odkrywamy karty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wstep.png

 

Rozpoczynając pracę nad Mertialem w sierpniu 2016 roku mieliśmy jeden cel, postawić serwer, który będzie dopracowany pod każdym możliwym punktem. 

Oczywiście chcemy podkreślić, że nie robiliśmy go dzień w dzień - był robiony powoli, ale dokładnie. Zależy nam na tym, aby rozgrywka na serwerze była dopasowana dla każdego.

Co mamy na myśli? Wszelkie systemy, które możecie znaleźć na serwerze są stworzone z myślą o graczach, którzy lubią bawić się na małym,

jak i maksymalnym poziomie postaci. Co jakiś czas będziemy odkrywać kolejne karty z serwera. Więc przejdźmy do konkretów. 

Pierwsza sprawa, którą chcemy poruszyć są Systemy (nie są to wszystkie systemy!).

 

systemy.png

 

runy.png

 

Myślą przewodnią podczas projektowania Systemu Run było to, aby każdy gracz mógł dopasować atrybuty postaci na swój własny sposób.

To my sami musimy zdecydować, które będą pasować do naszego stylu gry.

Oferujemy Wam pewną pulę bonusów jakie możecie wykorzystać do stworzenia własnej kombinacji.

Dana kombinacja może składać się z maksymalnie 5 Run (bonusów).

Każdy gracz na start otrzymuje dwie strony na swoje kombinacje (Runy), a w pakiecie VIP może mieć ich aż pięć.

 

Pula Bonusów:

 

Odporność na Miecze 4% myOuU63.png

Odporność na Dwuręke 4% wJZF6MG.png

Odporność na Sztylety 4% KnyVHFX.png

Odporność na Strzały 4% ehLat0T.png

Odporność na Dzwony 4% ZIpyloc.png

Odporność na Wachlarze 4% HOMMoCb.png

Odporność na Magie 4% RujIeRE.png

 

Odporność na Wojownika 5% w1asiXR.png

Odporność na Ninje 5% 4bOcPgB.png

Odporność na Sure 5% PmutNWq.png

Odporność na Szamana 5% 1tCspXo.png

Odporność na Umiejętności 3% Sq1xzA0.png

Odporność na Średnie Obrażenia 6% JpvAjiF.png

 

Silny na Wojownika 8% bUQx52W.png

Silny na Ninje 8% ekbbbb1.png

Silny na Sure 8% ca5VIQO.png

Silny na Szamana 8% wHdech9.png

Obrażenia Umiejętności 7% qFL80rB.png

Średnie Obrażenia 14% UqY79Wf.png

 

Silny na Ludzi 12% nfoU8i1.png

bonusy_runy.gif

 

Żeby odblokować wybraną Runę musimy zdobyć wymaganą ilość Punktów(Odłamków). Odłamek Runy możemy zdobyć z Boss'ów kolejno na mapach w ilości:

 

(Lv 32) Kraina Dwóch Światów i (Lv 58) Leśna Kraina - 1 Odłamek s6AEE1S.png

(Lv 70) Ziemia Setao i (Lv 86) Ognista Kraina - 2 Odłamki s6AEE1S.png

(Lv 98) Pustynna Kraina i (Lv 112) Arkadia - 3 Odłamki s6AEE1S.png

 

Odblokowane Runy są permanentne i zostają przypisane do postaci przez co handel nimi jest zablokowany, można handlować jedynie Odłamkami.

 

punkty_runy.gif

 

W jednym momencie możemy aktywować tylko jedną stronę, a kombinacja przez nas stworzona nie może zawierać dwóch tych samych Run.

Na następnej stronie możemy ponownie wykorzystać tą samą Runę, ale już na przykład do innej kombinacji.

 

aktywacja_runy.gif

 

specjalizacje.png

 

Tworząc ten system wykorzystaliśmy motyw pasywnych bonusów. Jest to najłatwiejszy system jaki jest dostępny na naszym serwerze,

ponieważ jedyne co trzeba zrobić to zdobyć określony poziom postaci. 

 

(Lv 10) Pierwszy i (Lv 20) Drugi Punkt Specjalizacji

możemy dać w umiejętności o nazwie:

Pogromca lub Obrońca

 

(Lv 30) Trzeci i (Lv 40) Czwarty Punkt Specjalizacji

możemy dać w umiejętności o nazwie:

Średnie Obrażenia lub Obrażenia Umiejętności

 

(Lv 50) Piąty i (Lv 60) Szósty Punkt Specjalizacji

możemy dać w umiejętności o nazwie:

Bossologia lub Metinologia

 

(Lv 70) Siódmy i (Lv 80) Ósmy Punkt Specjalizacji

możemy dać w umiejętności o nazwie:

Waleczność lub Wytrwałość

 

(Lv 90) Dziewiąty i (Lv 100) Dziesiąty Punkt Specjalizacji

możemy dać w umiejętności o nazwie:

Bankier lub Mędrzec

 

(Lv 110) Jedenasty i (Lv 120) Dwunasty Punkt Specjalizacji

możemy dać w umiejętności o nazwie:

Krytyk, Penetracja lub Zaklęcie

 

specjalizacje.gif

 

Jedyna możliwość zresetowania i ponownego wyboru bonusów będzie możliwa tylko w ItemShopie 529sDb0.png, więc od początku wybierajcie mądrze!

 

szarfy.png

 

Nie mogliśmy przejść obok tego systemu obojętnie i musieliśmy go zmodyfikować. Na pierwszy ogień poszedł wygląd.

Każda Szarfa na serwerze jest pokryta połyskiem przez co wyglądają one estetyczniej. Szarfę można ubrać na każdym poziomie,

ale przedmioty potrzebne na jej wytworzenie można zdobyć dopiero w późniejszym etapie gry.

 

Seon-Hae, który znajduje się w mieście pierwszym każdego królestwa jest odpowiedzialny za ten system.

 

crafting_szarfy.png

U niego można wytworzyć Szarfę Władcy (I) lub Szarfę Mistrza (I), a na to mamy 75%.

 

Ulepszacze potrzebne na wytworzenie Szarfy (I) możemy zdobyć z Dungeona Wybrzeże Berana StUtIS4.png, a nazywają się one następująco:

 

Czerwony Hak - zfLaFDD.png

Czerwona Szpula - LeVqztM.png

Czerwone Płótno - 4VH9A6s.png

Wszystkie ulepszacze do wytworzenia Szarfy (I) są wymagane w ilości trzech sztuk.

 

szarfy_ulepszanie1.png

 

Żeby ulepszyć Szarfę na poziom (II) musimy przeciągnąć Szarfę (I) na Seon-Hae, mieć w ekwipunku potrzebne ulepszacze, a na ulepszenie mamy 60%.

 

Ulepszacze potrzebne na ulepszenie Szarfy z poziomu (I) na poziom (II) możemy zdobyć z Dungeona Otchłań Darahati 6Qf65sJ.png, a nazywają się one następująco:

 

Fioletowy Hak - HBq4ksJ.png

Fioletowa Szpula - jFaMXrj.png

Fioletowe Płótno - SClDjow.png

Wszystkie ulepszacze potrzebne do ulepszenia Szarfy z poziomu (I) na poziom (II) są wymagane w ilości trzech sztuk.

 

szarfy_ulepszanie2.png

 

Żeby ulepszyć Szarfę na poziom (III) musimy przeciągnąć Szarfę (II) na Seon-Hae, mieć w ekwipunku potrzebne ulepszacze, a na ulepszenie mamy 30%.

 

Ulepszacze potrzebne na ulepszenie Szarfy z poziomu (II) na poziom (III) możemy zdobyć z Dungeona Grobowiec CQPQVKH.png, a nazywają się one następująco:

 

Niebieski Hak - HcJBVon.png

Niebieska Szpula - pGoUEdH.png

Niebieskie Płótno - ctVc7M9.png

Wszystkie ulepszacze potrzebne do ulepszenie Szarfy z poziomu (II) na poziom (III) są wymagane w ilości trzech sztuk.

 

 

Szarfy mają wbudowane bonusy, a im wyższy poziom Szarfy tym większa wartość bonusu.

 

 

Stopień (I)

r4RLueG.png knXbVXU.png bHhtTut.pngrVOvfXi.png DwORCKh.png K5uBf5U.png PnpgBF4.png IUnJBdg.png 9MTyVED.png TOLCCsg.png VnPgkSW.png EVi34qA.png CDiidhL.png

Silny przeciwko Ludziom 3%

Silny przeciwko Potworom 3%

 

Stopień (II) 

uoTTYlr.png X4SP9ez.png cdNMjQN.png Qpe7g6j.png qRrCYlA.png aoWVDDL.png 1RboS0i.png CEZDnNR.png aIWaBHX.png lRPUvpo.png swTu9oz.png 72CsXg6.png N3bIWcA.png

Silny przeciwko Ludziom 6%

Silny przeciwko Potworom 6%

 

Stopień (III)

8h4oMXm.png 0OyXL5c.png q5GK0yV.png U6Mlhtl.png QpDisNX.png PfZ1Rkp.png 1V6reIo.png 3yk518B.png gleLpG9.png sC8OpNl.png 6PA3f7T.png ai7mI9C.png VoKmh3p.png

Silny przeciwko Ludziom 9%

Silny przeciwko Potworom 9%

 

To nie koniec jeśli chodzi o dodatkowe bonusy. Podstawowy System Szarf działał na zasadzie absorpcji bonusów z broni lub zbroi, a u nas działa to zupełnie inaczej!

Podczas wytworzenia Szarfy otrzymuje ona losowe bonusy Średnich Obrażeń i Obrażeń Umiejętności.

 

szarfy_bonusy.png

 

Maksymalna wartość Średnich Obrażeń: 30%.

Maksymalna wartość Obrażeń Umiejętności: 15%.

 

Wartości ŚR i UM możemy oczywiście mieszać za pomocą specjalnego przedmiotu, który nazywa się Zaczarowanie Szarfy 0zADMIX.png,

a ten przedmiot możemy zdobyć poprzez wymianę 10 Zaczarowań Przedmiotu Lnxjcho.png u Seon-Hae.

 

Żeby utrzymać różnorodność dotyczącą wyglądu Szarf postanowiliśmy dodać do ItemShopu specjalne przedmioty dzięki,

którym będziemy mogli zmienić wygląd swojej podstawowej Szarfy na zupełnie inny (te Szarfy także posiadają połysk).

 

Szmaragdowa Szarfa - GJcNGYK.png

Ametystowa Szarfa - VWoq8Dp.png

Mistyczna Szarfa - 1E7Hxnf.png

Szafirowa Szarfa - w5cGrV3.png

Szarfa Skrzata - piv52KQ.png

Szarfa Księcia InYkUQa.png

Szarfa Króla - SCYEiM3.png

Szarfa Demona - KWyUUYI.png

Szarfa Wróżki - 0NxHb01.png

Szarfa Anioła - 3szvGuY.png

Szarfa Smoka - x11w29v.png

 

Wystarczy przeciągnąć specjalny przedmiot na naszą Szarfę, by cieszyć się jej nowym wyglądem.

 

szarfa4.pngszarfa5.pngszarfa6.pngszarfa1.pngszarfa2.pngszarfa3.png

szarfa10.pngszarfa11.pngszarfa12.pngszarfa7.pngszarfa8.pngszarfa9.png

 szarfa13.png 

 

dowodzenie.png

 

Stary system Dowodzenia nie pasował zupełnie do rozgrywki na naszym serwerze i dlatego też postanowiliśmy go zmodyfikować.

Dopasowaliśmy bonusy tak, by miały one wpływ na walkę z potworami jak i walkę z ludźmi.

 

Bonusy, które możemy rozdać członkom naszej grupy będą odblokowywać się po kolei wraz z poziomem naszego Dowodzenia.

 

(20 do M) Sztuka Wojny Sun Zi - vs9FfHY.png

(10 do G) Sztuka Wojny Wu Zi - ZjDLoKx.png

(10 do P) WeiLiao Zi -k16Rbdh.png

 

(Lv 1) Silny przeciwko potworom

(Lv 11) Max PŻ

(M1) Szansa na cios krytyczny

(M6) Średnie Obrażenia

(G1) Wartość Ataku

(G6) Obrażenia Umiejętności

 

Na maksymalnym poziomie Dowodzenia bonusy przedstawiają się następująco:

 

Silny przeciwko potworom: 20%

Max HP: 4000

Szansa na cios krytyczny: 12%

Średnie Obrażenia: 12%

Wartość Ataku: 100

Obrażenia Umiejętności: 6%

 

Księgi potrzebne do rozwinięcia umiejętności Dowodzenia możemy zdobyć ze Skrzyni z Księgami DHp0nYf.png,

a ową Skrzynię możemy zdobyć tylko i wyłącznie z Boss'ów znajdujących się na mapach jak i wszystkich Dungeonach.

 

jezdziectwo.png

 

Na dobry start każdy otrzymuje Jeździectwo na poziomie 11, czyli Konia Bojowego. Bonusy jakie daje ten poziom to Witalność: 20, Siła: 30 i Zręczność: 20.

Umiejętność Jeździectwa możemy rozwijać za pomocą Medali Konnych 7BcWsRw.png, które możemy zdobyć z Metinów z map: Miasta I, Miasta II i Kraina Dwóch Światów.

 

Od poziomu 11 do poziomu 21 umiejętność Jeździectwa rozwijamy tylko i wyłącznie poprzez kliknięcie PPM na Medal Konny 7BcWsRw.png.

Brak czasu oczekiwania, ale istnieje możliwość, że szkolenie nie powiedzie się!

 

Osiągając 21 poziom Jeździectwa otrzymujemy Konia Militarnego q72DouD.png oraz dodatkowo Wartość Ataku: 10 i Obrona: 10.

Szkolenie Jeździectwa od poziomu 21 do poziomu 30 odbywa się za pomocą Specjalnego Medalu Konnego FEfRKuv.png,

który możemy wytworzyć u Stajennego (wytwarzanie może się nie powieść).

crafting_medal.png

 

Za pomocą tego Medalu możemy wykonywać następne misję (misję możemy wykonywać co 3 godziny u Stajennego), aż do poziomu 30.

Za każdy poziom Jeździectwa będziemy otrzymywać kolejne bonusy Wartość Ataku: +10 i Obrona: +10, co na

30 poziomie Jeździectwa daje nam Wartość Ataku: +100 i Obrona: +100.

 

Osiągając maksymalny poziom Jeździectwa możemy wybrać ewolucje naszego konia na:

 

- Lwa 5xG4GBm.png

- Wilka 5xG4GBm.png

- Dzika 5xG4GBm.png

- Tygrysa 5xG4GBm.png

- Konia Militarnego (zostawić bez ewolucji) q72DouD.png

 

wierzchowiec1.pngwierzchowiec2.pngwierzchowiec3.png

wierzchowiec4.pngwierzchowiec5.png

 

Wykonując Misje możemy schodzić z Konia, ale Punkty wyznaczone na mapie musimy zdobyć podczas jazdy.

Jeśli Misja się nie powiedzie możemy ją ponownie wykonać bez ponownego oczekiwania.

Gdy Misja się powiedzie, a nie chcemy oczekiwać na kolejną wystarczy użyć Zwoju Egzorcyzmu BIFX70z.png.

 

certyfikat.png

 

Dla tych co jednak są leniwi dajemy możliwość rozwinięcia Jeździectwa na poziom maksymalny jednym przedmiotem,

który nazywa się Certyfikat Konny7axiGF3.png (dostępny tylko w ItemShopie).

 

vkujcAy.png

Obok Polimorfii także nie mogliśmy przejść obojętnie. System został przez nas dopasowany pod serwer.
Obrażenia podczas przemiany w potwora nie są ogromnie wygórowane, ale czuć ich moc.
(Odbugowanie Autopotki już nie działa)
Obrażenia, jakie zadajemy oraz czas trwania podczas przemiany, są zależne od poziomu naszej umiejętności Polimorfii.

 

(Na screenie poniżej możecie zauważyć już zmiany w Oknie Postaci, a to nie koniec zmian!)

Księgi potrzebne do rozwinięcia umiejętności Polimorfii możemy zdobyć ze Skrzyni z Księgami DHp0nYf.png
a ową Skrzynię możemy zdobyć tylko i wyłącznie z Bossów znajdujących się na mapach jak i wszystkich Dungeonach.

Postanowiliśmy też lekko ułatwić zdobywanie ksiąg Poli i dodaliśmy mały % na drop z wszystkich potworów.

(20 do M) Księga Polimorfii - ymS94Fe.png
(10 do G) Zaaw. Ks. Polimorfii - ymS94Fe.png
(10 do P) Mistrz. Ks. Polimorfii - ymS94Fe.png

gEdZ6c6.png

Tak, jak było wspominane na samym początku prezentacji - zależy nam na tym, by można było zarobić na małym, jak i dużym poziomie, dlatego

wprowadziliśmy nietypowy system zdobywania Marmurów Polimorfii poprzez wymianę losowych Instrukcji na MP (Marmur Points) u Soon'a.

 

Instrukcje możemy zdobyć tylko i wyłącznie z map:

(Lv 1) Miasta Pierwsze

(Lv 1) Miasta Drugie

(Lv 32) Kraina Dwóch Światów

(Lv 58) Leśna Kraina

 

Więc, jak można zauważyć, Instrukcje mają dwa zastosowania, dzięki czemu ich cena będzie utrzymywać się cały czas

na takim samym poziomie, bo nie dość, że musimy rozwinąć sobie Umiejętności, to potrzebujemy ich do Marmur Points'ów.

 

MP nie możemy handlować.
AbpgEVY.png

No i oczywiście przechodząc do samych Marmurów.

Na serwerze znajdują się tylko trzy rodzaje Marmurów, a reszta będzie tylko Eventowa, bądź przy aktualizacji poziomowej.

 

Dziki Sługa (dostępny od poziomu 1) - 10% Średnich Obrażeń i 50 Wartości Ataku

Czarny Ork (dostępny od poziomu 62) - 20% Średnich Obrażeń i 100 Wartości Ataku

Młody Pająk (dostępny od poziomu 98) - 30% Średnich Obrażeń i 150 Wartości Ataku

 

Marmurami oczywiście można handlować, ale możemy aktywować je dopiero od wymaganego poziomu!
nBZpiwm.png
5s8tGGE.png
MuFBacQ.png

euCLezU.png
Po długich dyskusjach i rozmowach z wieloma graczami zdajemy sobie z tego sprawę, że system Alchemii z globala

jest dla wielu osób zbyt ciężki i po prostu czasochłonny.

 

Zastanawialiśmy się w jaki sposób wykonać ten system, by robiło się go przyjemnie, a jednocześnie

żeby bonusy były warte zachodu. Cor Draconis doOyCcv.png możemy zdobyć z każdego Metina już od Miasta Pierwszego.

Na jego loot mamy sto procent z każdego Metina każdej mapy!

 

Alchemia jest na stałe, ale oczywiście musieliśmy przez to utrudnić jej wytwarzanie.

 

Cor Draconis'ami i Kamieniami możemy handlować!

UQfxCAH.png

Surowy Kamień Szafiru PO8DAwZ.png
Silny przeciwko Wojownikom +4% i Odporność na Wojowników +1%
Szlach. Kamień Szafiru
Rpfk2TW.png
Silny przeciwko Wojownikom +8% i Odporność na Wojowników +2%
Antyczny Kamień Szafiru
L3s3O0N.png
Silny przeciwko Wojownikom +12% i Odporność na Wojowników +3%

Surowy Kamień Cytrynu
RZqafjX.png
Silny przeciwko Ninja +4% i Odporność na Ninje +1%
Szlach. Kamień Cytrynu
ykhQ6q4.png
Silny przeciwko Ninja +8% i Odporność na Ninje +2%
Antyczny Kamień Cytrynu
dC07Y66.png
Silny przeciwko Ninja +12% i Odporność na Ninje +3%

Surowy Kamień Perydotu
12gV2iz.png
Silny przeciwko Surom +4% i Odporność na Sure +1%
Szlach. Kamień Perydotu
yc4Gb0k.png
Silny przeciwko Surom +8% i Odporność na Sure +2%
Antyczny Kamień Perydotu
rp7ptbw.png
Silny przeciwko Surom +12% i Odporność na Sure +3%

Surowy Kamień Ametystu
rR0R04i.png
Silny przeciwko Szamanom +4% i Odporność na Szamanów +1%
Szlach. Kamień Ametystu
WDC1F45.png
Silny przeciwko Szamanom +8% i Odporność na Szamanów +2%
Antyczny Kamień Ametystu
BpZEXvI.png
Silny przeciwko Szamanom +12% i Odporność na Szamanów +3%

Surowy Kamień Rubinu
vzOLtLR.png
Zwiększone Obrażenia +4%
Szlach. Kamień Rubinu
suoF18X.png
Zwiększone Obrażenia +8%
Antyczny Kamień Rubinu
T1Nyyta.png
Zwiększone Obrażenia +12%

Surowy Kamień Topazu
28gBGOH.png
Otrzymywane Obrażenia -4%
Szlach. Kamień Topazu
3iPkejb.png
Otrzymywane Obrażenia -8%
Antyczny Kamień Topazu
ROkQ8W4.png
Otrzymywane Obrażenia -12%

 

 

A tak natomiast prezentuje się cały zestaw Antycznej Alchemii.

MHv9y2q.png

hrDcTil.png

System Rękawicy jest na prawdę bardzo prosty. Na serwerze znajdują się cztery poziomy Rękawicy Nieb. Smoka.

Owy przedmiot zdobywamy poprzez wykonanie misji u Złodzieja Baiso.

 

Po zebraniu odpowiedniej ilości przedmiotów musimy wrócić do Złodzieja Baiso, a on zdecyduje wtedy

czy te przedmioty są prawdziwe czy fałszywe.

 

Jeśli okażą się prawdziwe - otrzymujemy Rękawice Nieb. Smoka (I,II,III i IV).

Jeśli okażą się fałszywe - wykonujemy ponownie misję.

 

LMdR0dK.png

 

Rękawica Nieb. Smoka I 

Bonus: 2000 HP

 

Przedmiot jak i misja na jej zdobycie jest dostępna od poziomu 70.

Musimy zabijać potwory z Ziemi Setao do momentu, aż zdobędziemy 10 sztuk Monet (I) bKSlHDp.png.

 

LMdR0dK.png

 

Rękawica Nieb. Smoka II

Bonus: 4000 HP

 

Przedmiot jak i misja na jej zdobycie jest dostępna od poziomu 86.

Musimy zabijać potwory z Ognistej Krainie do momentu, aż zdobędziemy 15 sztuk Monet (II) 1w5MACp.png.

 

LMdR0dK.png

 

Rękawica Nieb. Smoka III

Bonus: 6000 HP

 

Przedmiot jak i misja na jej zdobycie jest dostępna od poziomu 98.

Musimy zabijać potwory z Pustynnej Krainy do momentu, aż zdobędziemy 20 sztuk Monet (III) tdCwbAh.png.

 

LMdR0dK.png

 

Rękawica Nieb. Smoka IV

Bonus: 8000 HP

 

Przedmiot jak i misja na jej zdobycie jest dostępna od poziomu 112.

Musimy zabijać potwory z Arkadii do momentu, aż zdobędziemy 25 sztuk Monet (IV) RzH61da.png.

P19oIlN.png

Teraz przejdźmy do zagadki związanej z PierścieniemnHZLcOn.png.

Na serwerze mamy także cztery rodzaje Pierścieni: Podstawowy, Standardowy, Epicki i Antyczny.

Każdy z tych Pierścieni posiada inną wartość bonusu na Ludzi.

 

Pierścień możemy założyć na naszą Rękawicę (działa to na zasadzie wkładania KD do broni lub zbroi), a

w momencie, gdy zdobędziemy lepszy Pierścień od aktualnego, który mamy już wsadzony do Rękawicy

wystarczy wyciągnąć go za pomocą Zwoju Kamienia Duszy 8c1mkrc.png i możemy ponownie wsadzić nowy Pierścień.

 

nHZLcOn.png

 

Podstawowy Pierścień

Silny przeciwko Ludziom +1% (5 Zaczarowań Przedmiotu)

Silny przeciwko Ludziom +2% (10 Zaczarowań Przedmiotu)

Silny przeciwko Ludziom +3% (15 Zaczarowań Przedmiotu)

Silny przeciwko Ludziom +4% (20 Zaczarowań Przedmiotu)

 

nHZLcOn.png

 

Standardowy Pierścień

Silny przeciwko Ludziom +5% (25 Zaczarowań Przedmiotu)

Silny przeciwko Ludziom +6% (30 Zaczarowań Przedmiotu)

Silny przeciwko Ludziom +7% (35 Zaczarowań Przedmiotu)

Silny przeciwko Ludziom +8% (40 Zaczarowań Przedmiotu)

 

nHZLcOn.png

 

Epicki Pierścień

Silny przeciwko Ludziom +9%

 

nHZLcOn.png

 

Antyczny Pierścień

Silny przeciwko Ludziom +10%

 

 

Obok Podstawowych i Standardowych Pierścieni zostały napisane ilości Zaczarowań Przedmiotu po to, że

w momencie gdy zdobędziemy lepszy Pierścień możemy wymienić stary u Złodzieja Baiso na 

określoną ilość Zaczarowań Przedmiotów (dzięki temu, żaden przedmiot nie będzie bezużyteczny).

 

Pierścienie zdobywamy ze Szkatułek z Dungeonów, ale uwaga! Z tych Szkatułek nie lecą tylko Pierścienie!

 

Dungeon: (Lv 70) Wybrzeże Berana - Szkat. Berana ViMQ8A2.png

Dungeon: (Lv 86) Otchłań Darahati - Szkat. Darahati nKLa7Cf.png

Dungeon: (Lv 98) Grobowiec - Szkat. Azzalla iBY0PYx.png

Dungeon: (Lv 112) Leśny Azyl - Szkat. Aldurii fMRXt2Q.png

DwANq5P.png

 

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że wiele osób zwraca uwagę na to jak ich postać wygląda w grze.

Elementy ubioru powinny do siebie pasować więc stworzyliśmy własne zestawy przy wykorzystaniu starego motywu.

Postanowiliśmy odświeżyć Bojowniki w sposób przyjemny dla oka, ale dalej w motywie Metina.

 

Każdy z tych elementów ma nałożony na siebie minimalny połysk przez co nasza postać nie jest matowa.

 

Kostiumy oczywiście mają dwa odpowiedniki czasowe: Miesięczny i Stały.

Nie zablokowaliśmy możliwości handlu tymi przedmiotami!

 

Bonusy w naszych kostiumach aktywują się dopiero w momencie, gdy zakupimy u Handlarki Różności

specjalne dodanie, które przeciągniemy na nasz Kostium / Fryzurę / Nakładkę.

 

Fryzura (EXP) - WDimetf.png

Fryzura (PVP) - xe9sDeW.png

Kostium (EXP) - 64dVeWL.png

Kostium (PVP) - kPeDVpU.png

Nakładka (EXP) - gWxZNZ7.png

Nakładka (PVP) - D63KUB7.png

p1nTchc.png

tWwsaDV.png0gzlmds.png

6rZ39ia.png

zaTdQQ5.png1u1LeOl.png

CwfMJQ0.pngakHaB88.png

TzyzwTh.png

RJcz5jQ.png1HX92Vs.png

M5BmsMX.png

Nrkuc24.pngvG2F39L.png

gduZukq.pngEoWZUew.png

rtfSaPH.png

TUJDjFN.pngsoGyrW5.png

700lGYN.png

QA6lI11.pngglcMGO1.png

PoXMtgF.pngoV4vSYW.png

NOLDtzU.png

ymH5uYF.pngg2RgDae.png

b1mxfUR.png

cJzEOCx.pngg1tPSiv.png

knms3yc.pngawjxst5.png

ZXqff94.png

bcg2HLg.png2yCX4Li.png

n6UVnlD.png

Lbk3Bhp.pngOOZk8VY.png

zSScQg5.pngGEUonB5.png

buhNhvg.png

l2LBld0.pngLQZ6MX7.png

5igM4Wp.png

emZnO2B.pngbf72erq.png

oJvJ8Sh.pnghEhKOqw.png

YK6lQVj.png

 

Wprowadziliśmy na serwer także dodatkowe elementy, które zostały dopasowane kolorystycznie do

zestawów, które znajdują się powyżej. Przedmioty nazywają się np. Rubinowa Aura, ale uwaga...

 

Ten przedmiot nie nadaje żadnych bonusów naszej postaci. Jest to tylko i wyłącznie element wizualny!

 

Przedmiot jest na stałe i oczywiście jest zdatny do handlu.

 

Rubinowa Aura -b5qhmQX.png

Szafirowa Aura -JpaPRar.png

Elfia Aura -xAB7dOM.png

Mistyczna Aura -f0lOiNT.png

Ametystowa Aura -n6xAEyf.png

Szmaragdowa Aura -zfrx0ap.png

89vuT1Z.pngJsrvxwl.pngGTGKE7n.png8fLZSHx.pngGrJEbOG.pngZj095we.png

Dyskusja.png?i_dim=1366x768&app_id=web-c

nlUSIa9.png

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Jak na razie moja opinia jest pozytywna, choć zabawy w ,,odkrywanie kart" są dla mnie poniekąd głupie, bo teraz napiszę, że coś mi się podoba... A pod wpływem następnych informacji mogę stwierdzić, że serwer ma wszystkiego za dużo i wystąpił na nim przerost formy nad treścią. Nie wiem, czekam na więcej. Niemniej jednak wygląda ciekawie.

3fffa1a92a202.png


Link do mojego yt na moim profilu

Opublikowano

To niezła kreatywność z waszej strony %5E%5E.png.

Wszystko podpatrzone u innych, a do wykonania w jeden dzień...

Spokojnie, to nie prezentacja serwera, a dopiero rozpiska 5 systemów. Akurat tutaj niezbyt wiele rzeczy zostało podpatrzonych od innych serwerów.

System run i specjalizacje inspirowane są League of Legends. System szarf został zmodyfikowany pod nasze potrzeby, być może ktoś już je edytował w podobny sposób. Dowodzenie podobnie rozegrane było już na Dreikonie, świetnie się to tam sprawdziło, dlatego wprowadziliśmy je i tutaj. A czytanie medali czy dojazd do punktów w jeździectwie to żadna innowacja. Tutaj przede wszystkim liczy się estetyka tych systemów. Wszystko zostało przemyślane i to naprawdę "trzyma się kupy". Rzecz jasna jeszcze tego nie widzicie, w końcu tylko "skrawek" serwera został odsłonięty, ale czytając całą prezentację, a zwłaszcza grając odczujecie harmonie, synergie i klimat serwera, tworzące naprawdę dobrą rozgrywkę. Oczywiście co do czasu wykonania spokojnie mogę zaprzeczyć, pewnych barier nie da się ominąć. Wymyślenie, wstępny projekt, realizacja, sprawdzenie i poprawki, ogólnie wykonanie tego wszystkiego w taki sposób jak jest tutaj zaprezentowany, nie jest do zrealizowania w 24h przez jednego człowieka. Choć oczywiście techniczne napisanie samych systemów jak najbardziej ;) Mimo wszystko od razu chcę się odciąć od zaczepek, nie mam najmniejszej potrzeby do rywalizowania z kimkolwiek w "umiejętności i wiedzę dot. source, pythona itp.". Jeśli ktoś jest w stanie coś wykonać w szybkim czasie, dobrze jakościowo i bez bugów, to szacuneczek i zbijam wirtualne [5].

 

 

Jak na razie moja opinia jest pozytywna, choć zabawy w ,,odkrywanie kart" są dla mnie poniekąd głupie, bo teraz napiszę, że coś mi się podoba... A pod wpływem następnych informacji mogę stwierdzić, że serwer ma wszystkiego za dużo i wystąpił na nim przerost formy nad treścią. Nie wiem, czekam na więcej. Niemniej jednak wygląda ciekawie.

Nie pokazujemy tego bez przyczyny, chcemy poznać Waszą opinię, dlatego śmiało pisz co Ci się podoba, a co nie :) Po tak niewielkiej przedstawionej części serwera raczej nierozsądne jest jego ocenianie.

 

 

http://azoom.cal24.pl/mertial/prezentacja/gif/specjalizacje.gif

                                     VS

http://www.smartage.pl/wp-content/uploads/2015/06/0061.jpg (wiedzmin 3)

 

Swietnie może nowa postać dodacie wiedzmin. Na ludzi 100% i potwory 100%.

To jest już przegięcie niech się rozwija ale nie w tą strone.

Nie oszukujmy się, podobne systemy znajdują się w większości gier typu MMORPG i nie tylko. My akurat zaczerpnęliśmy ten pomysł z LoL'a. Na naszym serwerze to tak naprawdę tylko darmowe bonusy, w końcu wystarczy wbić tylko poziom ;)

 

 

ten kto dobierał ikonki tych specjalizacji jest ślepy? przecież to wygląda ohydnie

chodzi mi o http://azoom.cal24.pl/mertial/prezentacja/gif/specjalizacje.gif 

 

ogólnie spoko, powodzenia azoom ;d

Cóż, gusta i guściki. Jeśli są naprawdę okropne to je zmienimy ;) Pocieszający jest fakt, że zbyt często nie będziesz musiał się im przyglądać :D

 

 

czekam :*

 

Wszystko spoko. Może zaliczy sie on do kolejnego udanego projektu Azoom'a !

 

Czekam <3

Dziękuję za miłe słowa :)

pIOuQ29.png

Opublikowano

Boze... Nie róbcie na sile innej gry z metina ... Nie zrobicie metina 3, nwm po co ludzie pchaja tyle gowna na servery jak najdluzej stoja te standardowe bez nowosci lub z minimalna iloscia...

Nie zagral bym na tym nigdy, wolal bym w RO pograc , a jak bym mial chęć na metina to bym pogral na jakims oldschool.

Opublikowano

Chłopaki mają plan na działanie i twardo trzymają się swoich decyzji i ustalonych poczynań.

Zdążyłam już poznać trochę ekipę i mogę polecić :)

Opublikowano

Wszystko wygląda pięknie tylko jakiego typu to będzie serwer? :)

 

Serwer Medium o maksymalnym poziomie 125. Całą rozgrywkę dopasowaliśmy tak, by można było bawić się i zarabiać na małym jak i dużym poziomie. Temat będziemy aktualizować co jakiś czas i nie tylko w kwestii systemów, ale wszystkiego.

nlUSIa9.png

Opublikowano

Ciekawie to wygląda i mi się podoba wizualnie, zobaczymy co wyjdzie z tego

Opublikowano

Ładnie to wygląda ale poczekam i zobaczę co będzie dalej :)

Opublikowano

 

Wszystko wygląda pięknie tylko jakiego typu to będzie serwer? :)

 

Serwer Medium o maksymalnym poziomie 125. Całą rozgrywkę dopasowaliśmy tak, by można było bawić się i zarabiać na małym jak i dużym poziomie. Temat będziemy aktualizować co jakiś czas i nie tylko w kwestii systemów, ale wszystkiego.

 

Zmianki trzeba będzie dropić?

Opublikowano

 

 

Wszystko wygląda pięknie tylko jakiego typu to będzie serwer? :)

 

Serwer Medium o maksymalnym poziomie 125. Całą rozgrywkę dopasowaliśmy tak, by można było bawić się i zarabiać na małym jak i dużym poziomie. Temat będziemy aktualizować co jakiś czas i nie tylko w kwestii systemów, ale wszystkiego.

 

Zmianki trzeba będzie dropić?

 

 

Tak, zmianki są tak dopasowane, że lecą już od 1 poziomu z potworów (mały procent na drop) metiny (stała wartość zależna od mapy), bossy (tak jak metiny), dungeony. Oczywiście jest parę innych sposobów na ich zdobycie, ale nie będziemy jeszcze zdradzać, a tabela bonusów została dopasowana przez nas w taki sposób by wbicie perfekcyjnego ekwipunku było jednak realne, a nie, że nie możliwe (choć łatwo też nie będzie).

nlUSIa9.png

Opublikowano

Szykuje się sztosik, oczywiście polecam :D

Chłopaki się angażują w projekt co widać po tym drobnym przedstawieniu serwera :D

Opublikowano

Serwer zapowiada się super....

Dużo nowości ale każda nowość wprowadzane tak aby nadal pozostawał klimat Metina

W 2017 roku ciężko zaskoczyć gracza czymś nowym unikatowym ponieważ każda rzecz nowa jest przez 90% graczy uznawana za zmianę klimatu gry...

Na serwerze miałem przyjemność już pobiegać pograć pobić itp i stwierdzam że jest on fajnie zrobiony.

Administracja twardo trzyma się swoich założeń przez co od początku wiedzą co chcą osiągnąć.

 

Powodzenia w dalszej pracy

Jeszcze nie raz ten serwer was zaskoczy..... a także warto pamiętać nie  każdemu da się dogodzić jak komuś się coś nie podoba zawsze może iść grać gdzie indziej ale zapewniam że jak wejdziecie na ten serwer od razu zmienicie swoje zdanie :)

3b2cf76ad4ac5.png

Opublikowano

"Dana kombinacja może składać się z maksymalnie 5 Run (bonusów). Każdy gracz na start otrzymuje dwie strony na swoje kombinacje (Runy), a w pakiecie VIP może mieć ich aż pięć."

 

Chodzi o VIP z is? 

Opublikowano

 

 

 

Wszystko wygląda pięknie tylko jakiego typu to będzie serwer? :)

 

Serwer Medium o maksymalnym poziomie 125. Całą rozgrywkę dopasowaliśmy tak, by można było bawić się i zarabiać na małym jak i dużym poziomie. Temat będziemy aktualizować co jakiś czas i nie tylko w kwestii systemów, ale wszystkiego.

 

Zmianki trzeba będzie dropić?

 

 

Tak, zmianki są tak dopasowane, że lecą już od 1 poziomu z potworów (mały procent na drop) metiny (stała wartość zależna od mapy), bossy (tak jak metiny), dungeony. Oczywiście jest parę innych sposobów na ich zdobycie, ale nie będziemy jeszcze zdradzać, a tabela bonusów została dopasowana przez nas w taki sposób by wbicie perfekcyjnego ekwipunku było jednak realne, a nie, że nie możliwe (choć łatwo też nie będzie).

 

No to niestety, ale ja odpadam. Nie lubię tego typu serwerów. Mimo wszystko życzę powodzenia.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...