Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

BOT E2


Crisuuuu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy umiał by ktoś przerobić tego bota do expa tak, by po odświeżeniu strony od razu miał wpisane "Tollok Atamatu,Tollok Utumutu" i był włączony, żęby szukal ich i odrazu bił, bot można powiedzieć ze działa dobrze, ale po 4/5 biciach zaczyna świrować i bez odświeżenia strony nic nie zrobi

 

Kod bota

 

 

 

$('#tutorial').hide();
MBob = {};
MBob.bestxy = 9999;
MBob.run = 0;
MBob.id = 0;
MBob.blok = "";
MBob.xxxx = 0;
MBob.blokuj = 1;
MBob.checker = 0;
MBob.checker2 = 0;
MBob.interv1 = "";
MBob.interv2 = "";
MBob.interv3 = "";
mAlert = function(a, c, d, B) {};
g.lock.add = function(i) {};
$('<div id="MBob_config">').css({
position: "absolute",
left: -208,
top: -7,
width: 199,
height: 549,
border: "1px gold solid",
color: "white",
"background-color": "black",
"font-size": "13px",
}).appendTo("#centerbox2");
MBob_config.innerHTML = '<center><input id="MBob_nazpotwor" placeholder="Nazwy potworów">';
MBob_config.innerHTML = MBob_config.innerHTML + '<br/><br/><center><input id="MBob_healerhp" placeholder="%HP<Healer" type="number">';
MBob_config.innerHTML = MBob_config.innerHTML + '<br/><input id="dropneut" type="checkbox" value="drop">Wyrzucaj neutralne';
MBob_config.innerHTML = MBob_config.innerHTML + '<center><input id="MBob_maxdrop" placeholder="Max wartoć przedmiotu" type="number">';
MBob_config.innerHTML = MBob_config.innerHTML + '<br/><br/><center><button onclick="MBob.start1()">Start</button>';
MBob_config.innerHTML = MBob_config.innerHTML + '<br/><center><button onclick="MBob.stop1()">Stop</button>';
MBob.drop = function() {
if (dropneut.checked == true && (g.bags[0][0] - g.bags[0][1] <= 2)) {
for (var i in g.item) {
if (g.item.cl == 15 && g.item.pr <= MBob_maxdrop.value) {
_g('moveitem&st=-2&id=' + i);
$('#dropmenu').fadeOut();
break;
}
}
}
};
MBob.heal = function() {
for (var i in g.item) {
if (g.item.cl == 16 && hero.hp <= hero.maxhp * Number(MBob_healerhp.value) / 100 && MBob_healerhp.value != "") {
$("#item" + i).dblclick();
}
}
};
MBob.rel = function() {
var sukces = false;
for (var i in g.item) {
itemek = $("#item" + i);
if (g.item.cl == 21 && itemek.css("top") == "183px" && itemek.css("left") == "92px") {
var stat = g.item.stat;
var name = g.item.name;
var id = g.item.id;
sukces = true;
break;
}
}
if (sukces) {
var nrilosc = stat.indexOf("ammo");
var ilosc = 51;
if (nrilosc != -1) {
ilosc = stat.slice(nrilosc + 5, nrilosc + 9);
ilosc = parseInt(ilosc);
}
if (ilosc < 50) {
for (var i in g.item) {
if (name == g.item.name && id != g.item.id) {
_g("moveitem&st=1&id=" + g.item.id);
break;
}
}
}
}
};
hero.MBobgo = function(y, w) {
var x = [],
t = (hero.opt & 128) ? 8 : 20;
var l = Math.max(0, Math.min(y, this.x) - t),
h = Math.min(map.x - 1, Math.max(y, this.x) + t);
var v = Math.max(0, Math.min(w, this.y) - t),
u = Math.min(map.y - 1, Math.max(w, this.y) + t);
for (var q = l - 1; q <= h + 1; q++) {
x[q] = [];
for (var p = v - 1; p <= u + 1; p++) {
x[q][p] = (q >= l && q <= h && p >= v && p <= u && !isset(g.npccol[q + p * 256]) && (!map.col || map.col.charAt(q + p * map.x) == "0")) ? -1 : -2
}
}
x[this.x][this.y] = 0;
b = -1;
road = [];
var s = {
x: -1,
y: -1,
dist: 599
};
for (var r = 1; r < h - l + u - v + 3; r++) {
for (var q = l; q <= h; q++) {
for (var p = v; p <= u; p++) {
if (x[q][p] == -1 && ((x[q][p - 1] == r - 1) || (x[q][p + 1] == r - 1) || (x[q - 1][p] == r - 1) || (x[q + 1][p] == r - 1))) {
x[q][p] = r
}
if (x[y][w] > 0) {
q = h + 1;
break
}
s.dist2 = Math.abs(y - q) + Math.abs(w - p);
if ((x[q][p] == r) && (s.dist2 < s.dist)) {
s.x = q;
s.y = p;
s.dist = s.dist2
}
}
}
}
s.hdist = Math.abs(y - hero.x) + Math.abs(w - hero.y);
if (x[y][w] > 0 || s.dist < s.hdist) {
if (x[y][w] < 0) {
if (y > s.x) {
b = 2
} else {
if (y < s.x) {
b = 1
} else {
if (w > s.y) {
b = 0
} else {
if (w < s.y) {
b = 3
}
}
}
}
y = s.x;
w = s.y;
}
road[0] = {
x: y,
y: w
};
for (var o = x[y][w] - 1, n = y, m = w; o > 0; o--) {
if (x[n][m - 1] == o) {
m--
} else {
if (x[n][m + 1] == o) {
m++
} else {
if (x[n - 1][m] == o) {
n--
} else {
if (x[n + 1][m] == o) {
n++
} else {
o = 0
}
}
}
}
if (o) {
road[x[y][w] - o] = {
x: n,
y: m
}
}
}
}
if (road.length > 1 && g.playerCatcher.follow == null) {
$("#target").stop().css({
left: y * 32,
top: w * 32,
display: "block",
opacity: 1
}).fadeOut(1000)
}
};
var tmpBattleMsg = battleMsg;
battleMsg = function(c, t) {
MBob.run = 0;
var ret = tmpBattleMsg(c, t);
if (c.search(/winner=/) >= 0) {
_g("fight&a=quit");
$('#loots_button').click();
MBob.drop();
MBob.rel();
MBob.heal();
MBob.run = 0;
}
return ret;
};
MBob.func1 = function() {
if (MBob.run == 0) {
hero.nextx = '';
hero.nexty = '';
MBob.bestxy = 9999;
for (var i in g.npc) {
if (MBob_nazpotwor.value.search(g.npc.nick) != -1 && MBob.blok.search(i) == -1 && (g.npc.type == 2 || g.npc.type == 3)) {
x1 = Math.pow(Math.abs(hero.x - g.npc.x), 2);
y1 = Math.pow(Math.abs(hero.y - g.npc.y), 2);
MBob.bestxy1 = Math.sqrt(x1) + Math.sqrt(y1);
if (MBob.bestxy1 < MBob.bestxy) {
MBob.bestxy = MBob.bestxy1;
hero.nextx = g.npc.x;
hero.nexty = g.npc.y;
MBob.id = i;
MBob.run = 1;
MBob.blokuj = 0;
};
};
};
if (hero.nextx != '' && hero.nexty != '') {
g.stop = false;
hero.MBobgo(hero.nextx, hero.nexty);
}
}
};
MBob.func2 = function() {
if (road.length == 0 && MBob.blokuj == 0) {
if ((Math.abs(hero.rx - g.npc[MBob.id].x) <= 1 && Math.abs(hero.ry - g.npc[MBob.id].y) <= 1) && (g.npc[MBob.id].type == 2 || g.npc[MBob.id].type == 3)) {
MBob.blokuj = 1;
_g("fight&a=attack&ff=1&id=-" + MBob.id);
} else {
if (MBob.checker2 == 2){
MBob.blokuj = 1;
MBob.blok = MBob.blok + "|" + MBob.id;
MBob.run = 0;
MBob.checker2 = 0;
} else if(MBob.checker2 != 2){
MBob.checker2++;
}
}
}
};
MBob.func3 = function() {
if (road.length == 0) {
if (MBob.checker < 60) {
MBob.checker++;
} else if (MBob.checker >= 60) {
MBob.run = 0;
MBob.checker = 0;
}
} else {
MBob.checker = 0;
}
};
MBob.start1 = function() {
MBob.interv1 = setInterval(MBob.func1, 400);
MBob.interv2 = setInterval(MBob.func2, 300);
MBob.interv3 = setInterval(MBob.func3, 50);
};
MBob.stop1 = function() {
clearInterval(MBob.interv1);
clearInterval(MBob.interv2);
clearInterval(MBob.interv3);
MBob.bestxy = 9999;
MBob.run = 0;
MBob.id = 0;
MBob.blok = "";
MBob.xxxx = 0;
MBob.blokuj = 1;
MBob.checker = 0;
MBob.checker2 = 0;
MBob.interv1 = "";
MBob.interv2 = "";
MBob.interv3 = "";
};
setInterval(function() {
MBob.blok = "";
}, 30000)

 

 

 

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...