Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Lagi w HoTS'ie (Ping)


HeroGraj

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam ogromny problem.
Mam internet 10mb/s (download 1,1 mb/s). W grze zmagam się z ogromnymi lagami.
Przez pierwsze sekundy/minuty gry jest wszystko ok. Ale po jakims czasie nagle zaczynam miec ogromny ping, wszystko laguje, czasami sie uspokoi, ale tylko na chwileczke, w innych grach nie mam lagow. Tylko w HoTS'ie.

 

Czy da sie cos z tym zrobic?

Opublikowano

@ref
@Deerek
Gram przez wi-fi, ale w innych grach nie mam lagow a w hots'ie w kazdym meczu, raz normalnie, raz lagi.
Internet mam od orange, swiatlowod.
@NomadM3
IP zmienia sie tak naprawde codziennie a lagi tez sa codziennie.

Opublikowano

@ref

@Deerek

Gram przez wi-fi, ale w innych grach nie mam lagow a w hots'ie w kazdym meczu, raz normalnie, raz lagi.

Internet mam od orange, swiatlowod.

@NomadM3

IP zmienia sie tak naprawde codziennie a lagi tez sa codziennie.

Ja tak samo miałem. W LoLu lagi, a np. w Overwatch normalnie mogłem grać. Teraz mam podpięty kabel Ethernet do komputera i lagów się pozbyłem! ;) Na forum blizzarda dużo ludzi się skarżyło na ping w Hotsie, gdzie w innych grach mieli normalny ping. Podobno podłączenie tego kabla rozwiązało ich problem. 

 

//@Grzesiu5220 na ten moment nie mam więcej pomysłów :/

Opublikowano

sprawdz polaczenie w CMD. "ping wp.pl -t" wyswietli ci sie ping na stronie. dowiesz sie dokladniej czy to laggi tylko w hotsie czy problem z twoim internetem. jezeli jakies problemy z internetem to skontaktuj sie moze z obsluga klienta i zapytaj w czym problem moze beda wiedzieli. ewentualnie sprawdz czy kabel nie jest uszkodzony albo czy nie ma problemow z routerem :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...