Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Kolorowe opisy


grisza121212

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak dodac kolorowy napis np w itemie? Powiedzmy ze mam zbroje i chcialbym zeby po bonusach albo przed bonusami przy nazwie byl dodatkowy napis. Jedyne co ogarnalem to dodawanie kolejnel linni tekstu ale po dodaniu kd jest pod nimi a chcialbym zeby byla nad

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
6 godzin temu, Exemir.eu napisał:

uitooltip.py

wiem ze robi to sie w uitooltip.py i robie to w taki sposob 

if itemVnum >= 123456 and itemVnum <= 654321:    
        kolor = 0xffF5B730
        self.AppendTextLine("xxxxx", kolor)

ale w tym wypadku dodaje sie nowa linia pod itemem a ja chcialbym moc np wstawic opis odrazu pod nazwa przed miotu przed jego statystykami a nie tak jak tutaj ze jest to na samym dole

xsadwqe.png

Opublikowano
50 minut temu, Intern napisał:

 

14545155090628574296.png

wywala cos takiego

networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.IndentationError'>:unindent does not match any outer indentation level (uiToolTip.py, line 947)

Opublikowano

zrobilem blad if vnum zmien na if itemVnum i sprawdź tany ew. Przenieś tego ifa za _Appendlimitinformation ale to raczej będzie po lini z poziomem przedmiotu.

 

 

Opublikowano

takie cuś

    def nazwa_kolor2(self, itemVnum):
        if itemVnum >= tutaj id itemu:    
            kolor = 0xff00A0FF
            self.AppendTextLine("[Test]", kolor)
np
    def nazwa_kolor2(self, itemVnum):
        if itemVnum >= 10:    
            kolor = 0xff00A0FF
            self.AppendTextLine("[unikatowy Miecz]", kolor)

gdy chcesz coś dodać można na 2 sposoby
np
    def nazwa_kolor2(self, itemVnum):
        if itemVnum >= 10 or itemVnum == 11:    
            kolor = 0xff00A0FF
            self.AppendTextLine("[unikatowy Miecz]", kolor)
lub
    def nazwa_kolor2(self, itemVnum):
        if itemVnum >= 10 and itemVnum <= 11:    
            kolor = 0xff00A0FF
            self.AppendTextLine("[unikatowy Miecz]", kolor)
            
            
    def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, unbindTime = 0):
    pod tym wklepujesz
    to
    nazwa_itemu = item.GetItemName()
    
\\\\\\
elif item.LIMIT_TIMER_BASED_ON_WEAR == limitType:
                self.AppendTimerBasedOnWearLastTime(metinSlot)
                #dbg.TraceError("1) REAL_TIME flag On ")
                
                pod tym wklepujesz
                
        self.nazwa_kolor2(itemVnum)
/////////////

prosze ;x

powinno działać ;3

Jeździć trzeba szybko i bezpiecznie.

Opublikowano
20 godzin temu, Intern napisał:

zrobilem blad if vnum zmien na if itemVnum i sprawdź tany ew. Przenieś tego ifa za _Appendlimitinformation ale to raczej będzie po lini z poziomem przedmiotu.

 

 

nawet z itemVnum jest to samo wiec nwm o co chodzi nwm jak dac w takim razie te taby ustawilem tak jak u Ciebie i tez wywala ten blad

20 godzin temu, radeon252 napisał:

takie cuś

    def nazwa_kolor2(self, itemVnum):
        if itemVnum >= tutaj id itemu:    
            kolor = 0xff00A0FF
            self.AppendTextLine("[Test]", kolor)
np
    def nazwa_kolor2(self, itemVnum):
        if itemVnum >= 10:    
            kolor = 0xff00A0FF
            self.AppendTextLine("[unikatowy Miecz]", kolor)

gdy chcesz coś dodać można na 2 sposoby
np
    def nazwa_kolor2(self, itemVnum):
        if itemVnum >= 10 or itemVnum == 11:    
            kolor = 0xff00A0FF
            self.AppendTextLine("[unikatowy Miecz]", kolor)
lub
    def nazwa_kolor2(self, itemVnum):
        if itemVnum >= 10 and itemVnum <= 11:    
            kolor = 0xff00A0FF
            self.AppendTextLine("[unikatowy Miecz]", kolor)
            
            
    def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, unbindTime = 0):
    pod tym wklepujesz
    to
    nazwa_itemu = item.GetItemName()
    
\\\\\\
elif item.LIMIT_TIMER_BASED_ON_WEAR == limitType:
                self.AppendTimerBasedOnWearLastTime(metinSlot)
                #dbg.TraceError("1) REAL_TIME flag On ")
                
                pod tym wklepujesz
                
        self.nazwa_kolor2(itemVnum)
/////////////

prosze ;x

powinno działać ;3

A te sposoby dodaja kolejne linie w itemie a nie tak jak prosilem wyzej tak ;p?

Opublikowano
9 minut temu, grisza121212 napisał:

nawet z itemVnum jest to samo wiec nwm o co chodzi nwm jak dac w takim razie te taby ustawilem tak jak u Ciebie i tez wywala ten blad

A te sposoby dodaja kolejne linie w itemie a nie tak jak prosilem wyzej tak ;p?

Schowek-1885.png
takie coś dodaje ;-P

Jeździć trzeba szybko i bezpiecznie.

Opublikowano
34 minuty temu, radeon252 napisał:

Schowek-1885.png
takie coś dodaje ;-P

wlasnie  :p i takie cos umiem zrobic jakbys dodal przetopy do nasiora to by ten napis zlecial na sam dol a mi zalezy zeby byl pod nazwa itemu ewentualnie tak jak jest na vesterisie ;p

Opublikowano
8 minut temu, grisza121212 napisał:

wlasnie  :p i takie cos umiem zrobic jakbys dodal przetopy do nasiora to by ten napis zlecial na sam dol a mi zalezy zeby byl pod nazwa itemu ewentualnie tak jak jest na vesterisie ;p

    def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, unbindTime = 0):
        self.itemVnum = itemVnum
        item.SelectItem(itemVnum)
        itemType = item.GetItemType()
        nazwa_itemu = item.GetItemName()
        itemSubType = item.GetItemSubType()
        

nie wklepuj tego nazwa_itemu na koniec tylko nad itemSubType np ;x umnie to działa.

Jeździć trzeba szybko i bezpiecznie.

Opublikowano
2 godziny temu, radeon252 napisał:

    def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, unbindTime = 0):
        self.itemVnum = itemVnum
        item.SelectItem(itemVnum)
        itemType = item.GetItemType()
        nazwa_itemu = item.GetItemName()
        itemSubType = item.GetItemSubType()
        

nie wklepuj tego nazwa_itemu na koniec tylko nad itemSubType np ;x umnie to działa.

omow jak z tego dokladnie korzystac jezeli mozesz i ja sprawdze to ptm jak  bede w domu :)

 

EDIT: juz sobie poradzilem problem byl z tabami :P 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...