Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

ID kostura i tarczy z eterium w Skyrim


psycholuek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

To jest ukryta treść, proszę
 xx00575e

To jest ukryta treść, proszę
 xx005759

 

xx - tutaj trzeba podać, w której kolejności ładuje się DLC Dawnguard, jego ID

Cytat

xx and Add-Ons
The first two digits of form IDs found in add-ons are given as xx because they may vary depending on the number of active add-ons and their load order. Objects from a specific add-on will generally all have the same two leading digits. So, if Dawnguard is the only add-on you have, and you're not loading any mods, the xx for Dawnguard IDs would be 02. The specific code is not displayed in the "Data Files" screen, nor in the Creation Kit, but mod managers and other utilities will often show them. From within the game, you can find the correct ID by opening the console and clicking on an object from that add-on, or by using the help command with an add-on specific object.

Leading digits which are unique are:

00 Those IDs are used by the original Skyrim (Skyrim.esm), the prefix doesn't change
01 Those IDs are usually used by the Update module (Update.esm)
ff Dynamically allocated IDs use this. Since they depend on a specific playthrough, they should not be documented - they will be different for other players.

 

76561198093115115.pngAddFriend.png

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...