Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

-->•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••<--

» xSchowek - Plugin Minecraft «

-->•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••<--

 

• Opis 

» Wiec tak plugin zawiera limit Koxow, Refili oraz Perel. Limity dostepne sa dla 3 rang gracza, vipa oraz svipa. Wszystko możecie przypisać do swoich rang np. Sponsor, Sponsor+.

Permisje limity oraz wiadomości itd. ustawiacie w Config.yml!

 

• Config.yml

 

To jest ukryta treść, proszę

 

• Screenshoty 

 

» Screen I:

To jest ukryta treść, proszę

» Screen II:

To jest ukryta treść, proszę

» Screen III:

To jest ukryta treść, proszę

 

• Informacje 

 

» Download v2.0-FINAL:

To jest ukryta treść, proszę

» Download v1.0-SNAPSHOT:

To jest ukryta treść, proszę

» SRC: Tylko dla osób z mózgiem pisać w wiadomości prywatnej!

» Jeżeli możesz daj subika, Tam będą nowe pluginy:

To jest ukryta treść, proszę

• Koniec 

paprykasz lubi to
Opublikowano

Plugin nie najgorszy. Skoro udostępniasz dla forum a jesteś autorem powinieneś to zmienić:

To jest ukryta treść, proszę

I nie rozumiem jeden rzeczy, sprawdzasz booleana odpowiadającego za nic w configu, jeśli go nie ma to wyłączasz plugin. Do czego jest to potrzebne? Jeśli chodzi o sprawdzanie istnienia pliku są inne sposoby.

To jest ukryta treść, proszę

Ahm. Tak to zrobiłeś:

To jest ukryta treść, proszę

Nie łatwiej?

To jest ukryta treść, proszę

 

paprykasz lubi to
Opublikowano (edytowane)
43 minuty temu, ScoreBoard napisał:

Plugin nie najgorszy. Skoro udostępniasz dla forum a jesteś autorem powinieneś to zmienić:

To jest ukryta treść, proszę

I nie rozumiem jeden rzeczy, sprawdzasz booleana odpowiadającego za nic w configu, jeśli go nie ma to wyłączasz plugin. Do czego jest to potrzebne? Jeśli chodzi o sprawdzanie istnienia pliku są inne sposoby.

To jest ukryta treść, proszę

Ahm. Tak to zrobiłeś:

To jest ukryta treść, proszę

Nie łatwiej?

To jest ukryta treść, proszę

 

o moj boze, jak mozna sie przyczepic do takiego czegos:

Cytat

Ahm. Tak to zrobiłeś:


    Bukkit.getServer().getPluginManager().registerEvents(new EntityDamageListener(), this);
    Bukkit.getServer().getPluginManager().registerEvents(new InventoryClickListener(), this);
    Bukkit.getServer().getPluginManager().registerEvents(new RenameItemInAnvilListener(), this);

Nie łatwiej?


PluginManager pm = Bukkit.getServer().getPluginManager();
pm.registerEvents(this, new Klasa());

jak juz masz kogos pouczac z rejestrowaniem listenerów, to prosze rób tak:

To jest ukryta treść, proszę
Cytat

Plugin nie najgorszy. Skoro udostępniasz dla forum a jesteś autorem powinieneś to zmienić:

nienajgorszy*

 

i sie zakładam ,że nie zrobiłbyś nawet takiego pluginu, wiec nie komentuj jak sam nic nie umiesz..

 

Cytat

I nie rozumiem jeden rzeczy, sprawdzasz booleana odpowiadającego za nic w configu, jeśli go nie ma to wyłączasz plugin. Do czego jest to potrzebne? Jeśli chodzi o sprawdzanie istnienia pliku są inne sposoby.


    if (!getConfig().getBoolean("e"))
    {
      Bukkit.getServer().getPluginManager().disablePlugin(this);
      return;
    }


e: true

e == enable idioto

Cytat

I nie rozumiem jeden rzeczy, sprawdzasz booleana odpowiadającego za nic w configu, jeśli go nie ma to wyłączasz plugin. Do czego jest to potrzebne? Jeśli chodzi o sprawdzanie istnienia pliku są inne sposoby.

wtf?

on sprawdza czy zmienna (boolean) e jest false, jesli tak to wylacza plugin.

Cytat

Do czego jest to potrzebne? Jeśli chodzi o sprawdzanie istnienia pliku są inne sposoby.

??????????

Cytat

Ahm. Tak to zrobiłeś:


    Bukkit.getServer().getPluginManager().registerEvents(new EntityDamageListener(), this);
    Bukkit.getServer().getPluginManager().registerEvents(new InventoryClickListener(), this);
    Bukkit.getServer().getPluginManager().registerEvents(new RenameItemInAnvilListener(), this);

Nie łatwiej?


PluginManager pm = Bukkit.getServer().getPluginManager();
pm.registerEvents(this, new Klasa());

każdy robi inaczej, może mu tak jest wygodniej?

 

w skrócie:

nie komentuj nikomu jak robi pluginy, bo kazdy pisze o miliard razy lepiej od ciebie, ty juz pokazales co umiesz haha

 

 

--

co do tematu:

no tak troche przesadziles:

To jest ukryta treść, proszę

jest troche niepotrzebnego kodu i ta klasa user troche przesadzona.

Klasa StringUtil niepotrzebna.

 

a to po co?

To jest ukryta treść, proszę

i ta klasa InventoryClickListener..

przeciez mozesz raz sprawdzasz czy itemmeta jest nullem, jak tak to return, i kod jest juz czystszy i ladniejszy.

i w sumie to niepotrzebnie sprawdzasz limit dopiero przy entitydamagebyentityevent, bo juz przed mozna zjesc koxa no i + 1 przewagi.

 

i jeszcze tylko to niepotrzebne:

To jest ukryta treść, proszę

 

+ czemu caly czas zwracasz false w komendach, zamiast true?
+ w oncommand sprawdz czy sender to konsola, jesli tak to return.

 

moje porady:

- popraw kod

- dodaj zapis do .yml (no i oczywiscie opcja ustawienia zapisywania danych: yml/mysql)

- wrzuc kod na githuba

- zmien "e" na "enable" bo taki idiota jak scoreboard znow sie przyczepi ze to jest niepotrzebne, lub ze to jest do "sprawdzania istnienia" jakis plikow xD

Cytat

I nie rozumiem jeden rzeczy, sprawdzasz booleana odpowiadającego za nic w configu, jeśli go nie ma to wyłączasz plugin. Do czego jest to potrzebne? Jeśli chodzi o sprawdzanie istnienia pliku są inne sposoby.


    if (!getConfig().getBoolean("e"))
    {
      Bukkit.getServer().getPluginManager().disablePlugin(this);
      return;
    }


e: true

@ScoreBoard

Cytat

Nie łatwiej?


PluginManager pm = Bukkit.getServer().getPluginManager();
pm.registerEvents(this, new Klasa());

this to event a new Klasa() to main? xD

zadanie dla ciebie: zrob lepszy :)

 

aa i jeszcze jedno co do pluginu, nie rozumiem tego:

To jest ukryta treść, proszę

z tego kodu to nawet nie wiem czy to jakos sprawdza czy inventory gracza jest pelne, jesli tak to wyrzuca na ziemie, i po co tu task?

Edytowane przez ˈyøøniks
literówka
XawierStudio lubi to
 

Aktualnie interesuję się javą, powoli ogarniam java swing i awt, czasem bawię się HTML.

Opublikowano

przeciez mozesz raz sprawdzasz czy itemmeta jest nullem, jak tak to return, i kod jest juz czystszy i ladniejszy.

metoda getitemmeta z klasy itemstack zawsze zwraca obiekt ! kazdy przedmiot posiada itemMeta , (a jak nie ma to zwraca nowy obiekt z itemFactory)

Opublikowano
33 minuty temu, damianq20 napisał:

przeciez mozesz raz sprawdzasz czy itemmeta jest nullem, jak tak to return, i kod jest juz czystszy i ladniejszy.

metoda getitemmeta z klasy itemstack zawsze zwraca obiekt ! kazdy przedmiot posiada itemMeta , (a jak nie ma to zwraca nowy obiekt z itemFactory)

nie kazdy przedmiot, hasItemMeta - np. zwykly diax nie ma 

 

Aktualnie interesuję się javą, powoli ogarniam java swing i awt, czasem bawię się HTML.

Opublikowano (edytowane)

co do e: chodziło mi o enable a argumentu AutoR zapomniałem usunąć, poprawie kod jutro teraz zajmuję się czymś innym

 

 

"Cytat"

aa i jeszcze jedno co do pluginu, nie rozumiem tego:

  public static void giveOrDrop(Player p, ItemStack is, Location loc)
  {
    if (is != null)
    {
      for (final ItemStack i : p.getInventory().addItem(new ItemStack[] { is }).values()) {
        Bukkit.getScheduler().runTaskLater(Depozyt.getinst(), new Runnable()
        {
          public void run()
          {
            Utils.this.getWorld().dropItem(Utils.this, i);
          }
        }, 15L);
      }
      p.updateInventory();
    }
  }
}

z tego kodu to nawet nie wiem czy to jakos sprawdza czy inventory gracza jest pelne, jesli tak to wyrzuca na ziemie, i po co tu task?

"Cytat"

więc tak task jest po to aby itemki nie znikały

Edytowane przez Xireu
  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...