Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wszystkie questy warto robic?

ToNieJaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zacząłem wczoraj grać w Margonem wybrałem łowce mam 15lvl zrobiłem tam jakieś misje mniej więcej do mojego lvla i mam pytanie czy wszystkie questy są godne uwagi są jakieś ważniejsze i mniej ważne. I chciałem się jeszcze zapytać jakie najlepiej itemy na łowce w sensie jakie bony w łuku itd dzięki z góry za pomoc jestem totalnie zielony w tą grę.

Opublikowano

Oczywiście, że nie wszystkie...

Tylko te:

1. za ph (oprócz tych co dają 5-20 ph, chyba, że chce ci się je robić),
  2. te co dają sporo złota (jeśli masz mało), na małym lvl jest kilka misji co dają sporo złota na start, na wyższych lvlach jest to już po kilka milionów,
  3. te co dają dużo expa, a nie chce ci się expić albo nie masz wyczerpania,
  4. te co dają dobre itemy np. heroiczne
  5. eventowe które dają losy na loterie albo odblokowują tytana eventowego/miasto eventowe.
  6. i reszta jakie tylko chcesz.

Masz tutaj kilka questów wartych uwagi na start:

1. To jest ukryta treść, proszę
  2. To jest ukryta treść, proszę
  3. To jest ukryta treść, proszę
     --- 3. i 4. sporo latania ale warto
  4. To jest ukryta treść, proszę
  5. To jest ukryta treść, proszę
     --- sporo ph i zwoj za nic, TYLKO NIE POMAGAJ MU!!!
  6. To jest ukryta treść, proszę
     --- spoko itemy za darmo, kiedyś były dość mocne
  7. To jest ukryta treść, proszę
     --- sporo ph, mikstury do d**y
  8. To jest ukryta treść, proszę
     --- tu też ph