Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Zmianka na wybrany bonus


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Mam pytanie odnośnie edycji zmianek. Czy istnieje możliwość utworzenia zmianki, która powiedzmy po najechaniu na hełm będzie mu dawała odrazu takie bonusy jakie wcześniej ustawie?

Dajmy na to, że zrobiłem nowy item o ID 71111 i jest on klasyfikowany jako zmianka, wcześniej zapisałem mu możliwość dodawania 5 bonusów np. silny przeciwko ludziom, odporność na magie, odp na wiatr, odp na ogien odp na błyskawice i gdy przecigne tym itemem na hełm za każdym razem zmieni bonus na te, które są ustawione.

Wiem, że wpisem

To jest ukryta treść, proszę

w pliku char_item.cpp mogę zdefiniować kolejną zmianke, ale jak mogę dodać aby zmieniało na zdefiniowane przeze mnie bonusy?

Opublikowano

Do czego Ci takie Zaczarowanie Przedmiotu, do gotowego ekwipunku? Nie rozumiem, później co... Zrobisz 10 takich zaczarowań? Nie lepiej korzystać z tego co dają nam gotowe funkcje w game?
Wrzucasz sobie: 
pc.give_item2_select(vnum,1)
item.set_value(0,apply.MAX_HP, 1000) -- // index, apply type, apply value

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...