-
Dołącz do społeczności!
👋 Witaj na MPCForum!
Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎
- ✅ Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
- ✅ Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
- ✅ System prywatnych wiadomości
- ✅ Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
- ✅ Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy
👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!
Zarejestruj się teraz
Pytanie
mc.ersin.pl
Przychodzę dzisiaj z opinia na temat hosting pukawka.pl - Szczerze odradzam ten hosting należy go omijać szerokim łukiem. Ogromne crashe serwerów, brak wsparcia dla klientów tego hostingu, całkowite olewanie supportu i tiketów.
W skrócie opowiem wam o moich problemach z tym hostingiem i dlaczego odradzam korzystanie z niego.
Data: 30.07.2018
****
Godzina: 04:18:09
Na serwerze następuje codzienna, automatyczna kopia zapasowa serwera
Godzina: 04:24:36
Serwer uruchamia się po stworzeniu kopii zapasowej pierwszy gracz wchodzi na serwer
Godzina: 07:16:18
Następuje pierwszy crash javy w tym momencie błędy będą prześladować serwer aż do godzinny ok 11
Godzina: 07:26:18
Pierwsze informacje o tym, że plugin askyblock natknął jakiś problem i nie może zapisywać odczytywać wyspy graczy
Godzina: 08:10:08
Plugin askyblock zaczyna wysyłać do konsoli informacje o braku miejsca na dysku (No space left on device)
Godzina: 10:52:31
Serwer sam postanowił się wyłączyć (moim zdaniem nastąpiło przeciążenie (procesora, dysku lub ramu)
Godzina: 11:56:05
Serwer został cofnięty przez jednego z administratorów do kopii przed godzinny 04:18:09
***
Błedy na podstawie logów serwera:
Jako osoba która posiada dostęp do panelu serwera nie zakomunikowałem tego błędu supportowi bagatelizując sprawę i tłumacząc sobie tym iż mógł to być błąd przeciążonej maszyny ewentualnie błąd pluginu
Przez resztę dnia aż do godziny ok. 21:48 tzn. Na serwerze można było normalnie grać procesor na panelu nie wykręcał więcej niż 80% obciążenia mieliśmy zapasowy ram. Wtedy nic nie zapowiadało tego co się stało o ów godzinie.
***
Data: 31.07.2018
Godzina: 21:48
Serwer zaliczył pierwszego crasha logi z błędu:
Ticket został wysłany tuż po tym jak restart serwera i odczekanie "regulaminowych 5 minut" nie pomagało
Absurd przemawia przez absurd pracownik pukawki twierdzi, że "W przypadku problemów po stronie serwera dedykowanego nie otrzymałbyś żadnego crash logu."
Logów z błędami takimi jak podesłałem na pastebin mam chyba z 20.
Nie rozumiem też czemu nie miałbym otrzymać błędów jeśli błąd byłby ewidetnie po stronie serwera dedykowanego ? Serwery które są hostowane to gdzie przepraszam bardzo stoją w chumrze czy może na localhoscie ?
Chyba, że pukawka zabezpieczyła się, że żaden log z błędu nie będzie trafiał do klientów absurd goni absurd brakuje tylko żeby pomoc techniczna odpisała, że sam crashowałem ich serwer albo wpisałem co bądź w logi serwera.
Po otrzymaniu tej wiadomości postanowiłem ten sam serwer z tymi samymi plkami postawić na localhoście a potem na serwerze na ów hostingu na innym slocie wszystko odziwo działo, jak to możliwe
Mimo prośby o nadania serwera 24h aby mógł im zaprezentować błąd ani prośby o odzyskania pieniędzy za miesiąc nie otrzymałem odpowiedzi aż do teraz support postanowił, że skoro mu nie działa to jego problem.
Następnie serwerownia sama zapchała dysk i ram serwerów bo zamiast rozlokować klientów na kilka sewerów wszystkich pchają na siłę co by więcej kasy mieć.
Na górze możecie zobaczyć jak serwerownia zapycha swoje serwery stawiając co popadnie i gdzie popadnie
RAM: 128GB
FREERAM: 4GB
Całą pamieć swap zapiszą na dysk, dyski są bardzo wolne nawet jeśli mowa o ssd na moje oko serwery już są tak zjechane, że ledwo ogarniają co zapisywać.
Ów hosting hostuje się w (sprint)
Na jednym serwerze dedykowanym może być do kilkunastu to kilkudziesięciu lub więcej serwerów to skutkuje własnie zapchaniem pamięci
Strasznie wolne procesory serwerowe nawet jak na te lata.
Stare wersje debiana.
Podsumowywując kategorycznie odradzam kupowanie tam serwerów pomoc techniczna na ten moment po moim ostatnim tickecie, że serwer działa na innych slotach nie odpisała mało zadbany hosting posiadają dużo innowacji ale nie wiąże się to z otwarciem dla klienta
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.