Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Serwer dla zielonego gracza

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chciałbym rozpocząć przygodę z wowem. Problem jest taki że nie będzie mnie stać na abonament więc pomyślałem o jakimś prywatnym serwerze. Jestem zupełnie zielony jeżeli chodzi o wowa bo nigdy w tegommorpga nie grałem właśnie ze względu na abonament. Ktoś polecił mi serwer nuswell ( jeżeli źle napisałem przepraszam ale wgl się nie znam). Nie mam pojęcia gdzie w ogóle mogę szukać serwerów prywatnych. Czy są tutaj jakieś stopnie jak np w metinie w stylu hard medium easy. Czy jest to porostu podzielone na dodatki. np jakiś serwer działa na 1 dodatku i nic więcej.Chciałbym aby serwer miał podbite raty aby długo nie siedzieć przy expie grindzie itd. Dobrze by było gdyby był to jakiś ze stabilniejszych serwerów który ma sporą ilość graczy onile i działa jakiś czas.Dodam jeszcze że jestem graczem pvp więc raczej będę celował w ten aspekt gry jednak chciałbym że tak się wyrażę liznąć fabułę. Nie chodzi mi o jakieś super zagłębianie się po prostu chcę wiedzieć o co mniej więcej chodzi.

Dodam że grałem w takie tytuły jak Aion, mt2 i parę innych lecz tylko na chwilę więc doświadczenie z mmorpgami mam jeżeli wgl to ważne.

Edytowane przez KillZonePL
  • Aive zmienił(a) tytuł na Serwer dla zielonego gracza
Opublikowano