Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Błąd - gra uległa awarii


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

występuje u mnie błąd gdy gram w valorant i minie około 7 rund wyrzuca mnie z gry. pisze że znaleziono błąd w systemie i jak najszybciej naprawią awarie po 30 sek wchodze do gry i po następnych 6 rundach wyrzuca mnie z gry i robi się to samo. 

Robiłem format kompa, pobierałem 6 razy valorant i nic nie pomogło 

Bez tytuł.png

  • Aive zmienił(a) tytuł na Błąd - gra uległa awarii
Opublikowano

Poczekaj do jutrzejszej aktualizacji, która powinna być dostępna po godzinie 9 i sprawdź czy błąd nadal występuje.

Opublikowano
20 godzin temu, klejmagic napisał:

Poczekaj do jutrzejszej aktualizacji, która powinna być dostępna po godzinie 9 i sprawdź czy błąd nadal występuje.

aktualizacja  nic nie dała

Opublikowano
8 godzin temu, klejmagic napisał:

Możesz wysłać zdjęcie tego błędu?

gram sobie i po 6 rundach takie coś wyskakuje i po 30 sek wchodze do gry i po następnych 6 rundach robi się to samo 

błąd.png

Opublikowano

Możesz spróbować tych kilku sposobów a jak nic nie pomoże to zostaje tylko kontakt z supportem.

 

Cytat

Ok, znalazłem trochę sposobów na możliwe rozwiązanie problemu. Zanim zaczniemy chciałbym też zaznaczyć, że zalecaną wersją systemu dla tej gry jest windows 10 więc jeżeli korzystasz jeszcze z windows 7 to radzę się przerzucić.

 

1. VGC w Services.msc

  • Wciśnij kombinację klawiszy "Windows" + "R" i otwórz Services.msc
  • Znajdź usługę "vgc", kliknij na nią prawym przyciskiem i wybierz właściwości
  • W typ uruchomienia ustaw "Automatyczny" i zatwierdź (osobiście mam ustawione na "ręczny" i też działa, ważne żeby nie było ustawione na wyłączone)
  • Sprawdź w kolumnie "Stan" czy usługa "Działa", jeżeli kolumna jest pusta kliknij prawym przyciskiem na "vgc" i uruchom

2.  Sprawdzenie sterowników

  • Wciśnij kombinację klawiszy "Windows" + "R" i otwórz Sigverif
  • W okienku, które nam wyskoczyło klikamy Rozpocznij 
  • Po skanowaniu wyskoczy lista sterowników, które trzeba zaktualizować lub usunąć (upewnij się, że sterowniki, które chcesz usunąć nie namieszają Ci w komputerze po ich usunięciu!!!)
  • Jeżeli wszystko będzie w porządku powinno wyskoczyć okienko "Pliki zostały przeskanowane i sprawdzono, że są podpisane cyfrowo."

3. Wyłączenie dwóch opcji w wierszu poleceń

  • Uruchamiamy cmd (wiersz polecenia) jako administrator
  • Wpisujemy dwie komendy:
  1. bcdedit -set TESTSIGNING OFF
  2. bcdedit -set NOINTEGRITYCHECKS OFF
  • Uruchamiamy ponownie komputer

 

Opublikowano
Dnia 13.05.2020 o 23:21, klejmagic napisał:

Możesz spróbować tych kilku sposobów a jak nic nie pomoże to zostaje tylko kontakt z supportem.

 

 

działa dzięki 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...