Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Serwer medium/hard w 2024. Czy jest sens otwieranie takiego serwera? + Jaka maszyna? + Jaki koszt promocji?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, wpadłem na pomysł bo mam trochę wolnych środków a od zawsze miałem chęci na stworzenie własnego serwera medium/hard z edycjami.
Nie gram w mc od jakiś 4 lat nie jestem zaznajomiony czy aktualnie nadal ludzie grają na takim trybie czy teraz tylko easy lub stricte pvp serwer?
Od zawsze na jakimś dragonie irytowało mnie to, że jest granie na beczke bo inaczej się nie da bo koxy tyle leczą, że zanim głowa nie padnie to nikogo nie zabijesz. A jeśli komu kolwiek padnie to lecą punche, knock lub perły. To nie to co pamietam z skkf czy innych tego typu serwerów kilka dobrych lat temu.
Myślałem nad otworzeniem serwera z następującymi funkcjonalnościami.
- only silver set/diamond z mniejszymi enchantami. (najlepiej wspominam początki edycji, gdy się rushowało żelazne sety i diamentowe miecze bez enchantu, kille wchodziły jak miło) - przy jakimś błędzie, kox, strefa by była dość łatwa dentka.
- 1-2 koxy, 5-10 refili - brak jakiś dodatkowych ekwipunków pod komenda.
- brak punche, knock 2, max 2 perły
- brak furtek, pajęczyn itp, żeby uniknąć trapów. Ma być czyste PVP, tak ma być zdobywany ranking a nie top 20 to same rankingi z wcześniej napisanych rzeczy.
- ban za beczki na cuboidzie (lub ich usuwanie)
i kilka innych funkcjonalności, które bym po jakimś researchu dodał. To pierwsze i najważniejsze funkcje serwera.