Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

plugin ma mieć współprace z playerkits i multiverse-core czyli żebym miał osobne gui z osobnymi kitami na każdym świecie multiverse-core 

Edytowane przez _error_422
Opublikowano

Aby plugin mógł współpracować zarówno z PlayerKits, jak i Multiverse-Core, będzie potrzebował możliwości obsługi różnych zestawów kitów na różnych światach. W związku z tym, będziesz potrzebował stworzyć interfejs użytkownika (GUI), który będzie umożliwiał graczom wybór kitów dla każdego świata. Następnie plugin musi być skonfigurowany tak, aby rejestrował zestawy kitów na odpowiednich światach i odpowiednio przypisywał je do graczy. Ten proces będzie wymagał integracji z API obu pluginów oraz własnego kodu do zarządzania interfejsem użytkownika i przypisywania kitów.

Posty: 100|200|300|400|500|600|700|800|900|1000|

Opublikowano

Ciężko będzie ci znaleźć taki plugin najlepszą opcją bedzie wykonanie dedykowanego pluginu.
Możesz np. sprawdzić na jakim świecie znajduje się gracz i na podstawie tego otworzyć mu konkretne inventory z kitami.

Mogę wykonać taki plugin za drobną opłatą ale bardziej szczegółowe rzeczy musiałbyś napisać mi w wiadomości prywatnej jeżeli jesteś zainteresowany.

Opublikowano
42 minuty temu, _error_422 napisał:

ile  chcesz podaj maila

email: [email protected]
Jeżeli chodzi tylko o to co napisałeś to 50zł i ci ogarnę ale to musiałbyś jednak mi to opisać bardziej szczegółowo.

 

Opublikowano

no dobra ale jak ją włączyć a pozatym mama już edycje stwożone na multiverse

i mam problem z ban chunkiem

 

bo tam gdzie mam aszynkę zegarek do odnawiania rud to tam jest ban chunk chyba serwer niewyrabia :< jak naprawić ban chunk

Opublikowano
11 godzin temu, _error_422 napisał:

no dobra ale jak ją włączyć

Wszystko jest opisane w docsach które wysłałem.

 

11 godzin temu, _error_422 napisał:

a pozatym mama już edycje stwożone na multiverse

To tylko menedżer światów, nic się nie usunie po jego wymianie.

 

11 godzin temu, _error_422 napisał:

bo tam gdzie mam aszynkę zegarek do odnawiania rud to tam jest ban chunk chyba serwer niewyrabia

Co dokładnie się wtedy dzieje? Nagraj to i wyślij plik latest.log.

Opublikowano

dobra naprawiłem wystarczyło z purpur na sphingot zmienić bo chunk loader niewyrabiał

W dniu 7.04.2024 o 08:58, Helios1993 napisał:

Playerkits posiada już taką funkcję: 

To jest ukryta treść, proszę


Zalecam też wymienić multiverse na coś nowszego, np. phantomworlds lub myworlds.

no ale ja tam nie widze linijki na osobny świat z multiverse-core

Opublikowano
4 godziny temu, _error_422 napisał:

dobra naprawiłem wystarczyło z purpur na sphingot zmienić bo chunk loader niewyrabiał

Na spigocie to ci pełno pluginów nie zadziała i gracze będą kopiować przedmioty, ten silnik jest martwy od lat. Jestem pewny że to nie twój silnik był źródłem problemu.

 

4 godziny temu, _error_422 napisał:

no ale ja tam nie widze linijki na osobny świat z multiverse-core

Możesz utworzyć warunek dla odebrania zestawu korzystający z dowolnego placeholdera z placeholderapi. Wystarczy że użyjesz placeholder świata w którym znajduje się gracz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...