Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O mnie:

Cześć!

Nazywam się Kinga i oferuję swoją pomoc w zakresie tworzenia oraz obsługi forów internetowych. Mam wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie – zajmuję się tym już od kilku lat, głównie na zasadzie poleceń od znajomych i ich kontaktów. Teraz postanowiłam wyjść z moją ofertą do szerszego grona odbiorców.

Specjalizuję się w tworzeniu forów pod różne platformy, w szczególności związane z grami, takimi jak Metin czy sieci CS:GO. W przeszłości realizowałam kilka projektów tego typu, które niestety nie są już aktywne, dlatego nie mam możliwości zaprezentowania ich jako portfolio. Mam jednak nadzieję, że moje doświadczenie oraz profesjonalne podejście będą dla Was wystarczającą gwarancją jakości.

Do tej pory pracowałam przede wszystkim na silnikach IPB oraz IPS, ale z innymi systemami również sobie poradzę – wystarczy krótka chwila na zapoznanie się z nimi.

Dodatkowo mogę zaoferować pomoc w zakresie promocji – w przeszłości prowadziłam aktywnie kanał na YouTube, gdzie moje materiały były pozytywnie odbierane. Mogę więc przygotować niewielką kampanię reklamową, która pomoże wypromować Wasz serwer.

Zapraszam do kontaktu – chętnie odpowiem na wszystkie pytania i omówię szczegóły współpracy!

Oferuje:

• Kilkuletnie doświadczenie,
  • Zaangażowanie i profesjonalne podejście,
  • Instalacje forum na dostarczonym silniku,
  • Konfiguracja forum,
  • Zabezpieczenie forum,