Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Własna gra przeglądarkowe - tworzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć jestem Muody25 - możesz do mnie mówić również Patryk mam 25 lat i tworzę od kilku tygodni pewien projekt. Programowaniem zajmuje się od jakiś 7 lat z początku tak dla siebie, a teraz pracuje w danym zawodzie. Lubię to robić dlatego chciałem stworzyć i podzielić się z wami moim projektem który zacząłem budować. Projekt może wydawać się dość obszerny, ale lubię to i czy będzie to trwało kilka miesięcy czy 2/3 lata to i tak mnie nie zniechęci. 

 

Tworzę aktualnie na własnym localhoscie grę online które później opublikuje do wersji beta ( nie wiem jakie będzie grono odbiorców) ale głównym moim motywem jest to żeby ktoś ją przetestował i ocenił w odpowiedniej aplikacji (będzie to potrzebne mi do dalszego projektu - rozwoju siebie żeby pnąc się bardziej w górę). 

 

Moja gra oparta jest o własny silnik pisany od podstaw wszystkie funkcjonalności tam korzystają z panelu administratora napisanego ręcznie. Projekt gry jest w stylu przegladarkowego RPG w troszkę nowoczesnym stylu czyli (wyprawy, lochy, klany, bossy itp itd). Jedynym minusem mojego projektu jest to że nie zajmuje się grafiką więc np. potwór bossa będzie wygenerowany dzięki grafice AI.

 

Myślę że co dwa dni będę wrzucał screenshot z aktualnym postępem co zrobiłem. Dziękuję za uwagę i do zobaczenia wkrótce 🙂

Opublikowano

Little Boy Reaction GIF by Children's Miracle Network Hospitals

 

Dziś po pracy zaczynam kodowanie nowej sekcji, która wcześniej była jedynie wyborem przy rejestracji i zapisywała się w bazie danych. Teraz zacznę to rozwijać, a mianowicie chodzi o wybór klasy bohatera. Króciutkie informacje na temat klas. 

 

Zdobywca: charakteryzuje się głównie tym, że podczas eksploatacji ma większe szanse na znalezienie przedmiotu (procent będzie dostosowany do klasy przedmiotu). 

Statystyki bazowe podstawowe: 

Atak - 10 (losowe szansę na wybór od połowy 5 do 10 punktów obrażeń fizycznych)

Obrona - 15 (odpowiada za pozioma zdrowia 15=150 HP np. każdy dodatkowy punkt to 10 HP)

Szybkość - 5 (odpowiada za unik podstawowo 0.05% szans że uniknie atak przeciwnika +1 atrybut dodaje 0.01%)

Trafienie krytyczne - 5 ( szansę przy wartości podstawowej 0.25% +1 atrybut 0.10%)

 

Poszukiwacz: charakteryzuje się tym że wyprawy nie są mu straszne dlatego jego pasek energii jest zwiększony o 35%.

Statystyki bazowe podstawowe: 

Atak - 10 (losowe szansę na wybór od połowy 5 do 10 punktów obrażeń fizycznych)

Obrona - 20 (odpowiada za pozioma zdrowia 20=200 HP np. każdy dodatkowy punkt to 13 HP)

Szybkość - 5 (odpowiada za unik podstawowo 0.05% szans że uniknie atak przeciwnika +1 atrybut dodaje 0.01%)

Trafienie krytyczne - 5 ( szansę przy wartości podstawowej 0.25% +1 atrybut 0.10%)

 

Miotacz: charakteryzuje się tym że ma większe obrażenia od swoich poprzednich klas, ale zmniejszone HP.

 

Statystyki bazowe podstawowe: 

Atak - 20 (losowe szansę na wybór od połowy 15 do 20 punktów obrażeń fizycznych)

Obrona - 8 (odpowiada za pozioma zdrowia 8=80 HP np. każdy dodatkowy punkt to 8 HP)

Szybkość - 5 (odpowiada za unik podstawowo 0.05% szans że uniknie atak przeciwnika +1 atrybut dodaje 0.01%)

Trafienie krytyczne - na początku ma przypisana dana wartość krytyczna która będzie wynosić 5% każdy dodatkowy punkt dodaje mu w 0.1%.

 

Dla lepszego komfortu własnego zoptymalizuje to i stworzę dodatkowa sekcje w panelu administratora o nazwie 'Zarzadzanie klasami' gdzie będę w pełni operował tym i miał kontrolę.

 

Zapewne robię coś źle związanego z balansowaniem gry jakie znawca może się wypowiedzieć. Jeżeli ktoś obserwuje ten post albo jest przypadkiem może dodać coś od siebie do tej sekcji przeanalizuję. Stwórzmy to razem!

 

🫵

Hooltras lubi to
Opublikowano

Też jestem ciekaw projektu. Kiedyś tworzyłem serwer (priv) do gry HeroZero (można znaleźć kod na githubie i tutaj na forum), więc z chęcią mógłbym pomóc. Technologicznie i/czy jako tester.

Opublikowano

Niestety byłem zmuszony zostać po godzinach w pracy, bo coś z bazą danych u klienta się stało. Jutro wyśle screenshoty jak wygląda to wygląda. Nagram filmik z funkcjonowaniem. W weekend wrzucę to ja serwer i będzie możliwy do wglądu. 😉

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...