Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Tut] Informacje O Metin 2


szoniak

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam oto chyba (TUT) nie wiem jak to nazwać.

 

Chciałem wam dać trochę informacji o metin2. A więc do rzeczy:

 

Jest to komiks metin2. Miłego czytania.

 

To jest ukryta treść, proszę

 

 

Tabela expa aż do 66 lvl. Sory że nie do 99lvl bo na pl nabiłem tylko 66 lvl.

 

Tabela ile potrzeba expa na dany lvl

 

 

 

1. 300 exp

2. 800 exp

3. 1.500 exp

4. 2.500 exp

5. 3.300 exp

6. 7.200 exp

7. 11.000 exp

8. 17.000 exp

9. 24.000 exp

10. 33.000 exp

11. 43.000 exp

12. 58.000 exp

13. 76.000 exp

14. 100.000 exp

15. 130.000 exp

16. 169.000 exp

17. 219.000 exp

18. 290.000 exp

19. 365.000 exp

20. 472.000 exp

21. 610.000 exp

22. 705.000 exp

23. 813.000 exp

24. 937.000 exp

25. 1.077.000 exp

26. 1.236.000 exp

27. 1.418.000 exp

28. 1.624.000 exp

29. 1.857.000 exp

30. 2.122.000 exp

31. 2.421.000 exp

32. 2.761.000 exp

33. 3.144.000 exp

34. 3.580.000 exp

35. 4.073.000 exp

36. 4.632.000 exp

37. 5.194.000 exp

38. 5.717.000 exp

39. 6.264.000 exp

40. 6.837.000 exp

41. 7.600.000 exp

42. 8.274.000 exp

43. 8.990.000 exp

44. 9.753.000 exp

45. 10.560.000 exp

46. 11.410.000 exp

47. 12.320.000 exp

48. 13.270.000 exp

49. 14.280.000 exp

50. 15.340.000 exp

51. 16.870.000 exp

52. 18.960.000 exp

53. 19.980.000 exp

54. 21.420.000 exp

55. 22.930.000 exp

56. 24.530.000 exp

57. 26.200.000 exp

58. 27.960.000 exp

59. 29.800.000 exp

60. 32.780.000 exp

61. 36.060.000 exp

62. 39.670.000 exp

63. 43.640.000 exp

64. 48.000.000 exp

65. 52.800.000 exp

66. 58.080.000 exp

 

 

 

Słowniczek ;)

 

 

Słowniczek

 

 

BO - Black Orc, czarne orki

Bo (druga litera mała ) - bossik z 2giej wioski

czerwone drewno / drewno - czerwony las / las

Dt - wieża demonów

dzikusy - potwory z drugiego miasta

lodowa, suh han - góra suh han (tp pierwsze miasto)

m1 - pierwsze miasto

m2 - drugie miasto

m3 - trzecie miasto, są tam przeklęte potwory i obszary gildyjne

piekło, ognista ziemia - doyum paper

v1 - pierwszy poziom lochu pająków

v2 - drugi poziom lochu pająków

 

 

 

 

Bronie

 

 

 

 

12D, duszki - miecz dwunastu duchów, broń dwuręczna dla wojowników od 50 lvl'a

3ząb - trójząb, broń dla wojownika od 32 lvl'a

Antyk - Antyczny Dzwon, broń dla szamanów od 30 lvl'a

Barba - Miecz Barbarzyńcy, broń jednoręczna dla wojownika, ninjy, sury od 40 lvl'a

Fms - Miecz Pełni Księżyca, broń dla sury, ninjy, wojownika od 30 lvl'a

Halka - halabarda, broń dla wojownika od 36 lvl'a

Hms - Półksiężycowy Miecz, broń dla wojownika, ninjy, sury od 60 lvl'a

Jelonek - Łuk z Rogu Jelenia, broń dla ninjy od 30 lvl'a

Kozik, Kozy - Kozik Czarnego Liścia broń dla ninjy od 30 lvl'a

Lat. Mag.- miecz latającego maga bran dla wojownika, ninjy, sury od 55 lvl'a

Magneto / Magentyk - magnetyczne ostrze, broń dwuręczna dla wojownika od 65 lvl'a

Nimfa - Miecz Nimfy, broń jednoręczna dla wojownika, ninjy, sury od 65 lvl'a

Parta - partyzana, broń dwuręczna dla wojowników od 65 lv'a.

Rib - Ostrze z Czerwonej Stali, broń dla wojowników od 30 lvla'a

Szpon - miecz szponu ducha, broń jednoręczna dla sury od 65 lvl'a

Wiosło / Gitara / Łopata - broń dla wojownika od 55 lvl'a

Wjw/Jesion - Wachlarz Jesiennego Wiatru, broń dla szamanów od 30 lvl'a

Żądło - Miecz Żądło, broń jednoreczna dla wojownika, ninjy, sury od 70 lvl'a (ma wbudowany bon PŻ)

 

 

 

 

 

Zbroje

 

 

Baronka - Szata Baronów - szata dla szamana od 61 lvl'a

Boga - Zbroja Boga Smoków - dla wojownika od 61 lvl'a

Kocia - Szata Pomarańczowego Kota - szata dla szamana od 54 lvl'a

Łuska - Zbroja Płytowa z Łusek - zbroja dla wojownika od 48 lvl'a

Smocza - Smocza Zbroja Płytowa - zbroja dla wojownika od 42 lvl'a

Stal - Zbroja z Czarnej Stali - dla wojownika od 66-70 lvl'a (wraz ze zwieksznieam się + zbroi, zmienia się wymagany lvl)

 

 

 

Potwory

 

 

1000nik, tysięcznik, 1000woj - tysięczny wojownik

Demce - demony

Moby - potwory

Ripper - Umarły Rozpruwacz - boss na 9. piętrze wieży demonów

szpony - pająki w v1 / v2

Zarażone - potwory z góry Suh-han

 

 

Zwroty

 

 

<szept> - prośba o kontakt, zaszeptanie

Btw - ang. by the way - przy okazji

buy - kupię

Cya - ang. see you - do zobaczenia

Gz - ang. gratz - gratuluję, nieźle

Help - z ang. pomocy - pomóż

jj - już jestem

Lol - ang. lots of laugh - Kupa śmiechu

nmzc - nie ma za co

Np - ang . no problem - nie ma problemu

Rew / Rev - rewanż

sell - sprzedam

Thx - ang. thanks - dziękuję

won - odejdź, idź stąd

z/w - zaraz wracam

 

 

 

Inne

 

 

 

 

1h - broń jednoręczna

2h - broń dwuręczna

3stronne - trzystronne cięcie - skill wojownika body

abs przez PŻ/PE - abs przez PŻ dostępny w zbroi i bransolecie, a przez PE w zbroi, bransolecie i naszyjniku, działa on tak ze jeśli mamy np. 10% absorbcji przez PŻ/PE to gdy uderzymy za 1000 to zostanie nam dodane 100 PŻ/PE

absy - odporność na magię/klasę postaci/rodzaj broni - odporność na na magię jest w zbrojach, klasę w tarczach na 61 lvl, na daną broń w butach/zbrojach

afk - away from keyboard - daleko/z dala od klawiatury

AoE - Area of Effect - obszar działania, skill obszarowy

Auto - bicie na auto ataku

Ban - blokada konta, wykluczenie z oferty gry

berek - berserk, skill wojownika body

błogo - błogosławieństwo - skill szamana smoka

boj / bojowiec - koń opancerzony - można z niego atakować

bransa, brazna - bransoleta

buff - większość klas ma swoje buffy np. Szamanka : zwiększanie czarem szansy na krytyczne uderzenie, odporności na ataki fizycznej, szybkości czarów i poruszania się, szansy na odbicie ciosu

Cw - cena wywoławcza

Czerwoni, Redy, Kacapy - gracze z Shinsoo

ded, dead - śmierć, ktoś został zabity

def - obrona

depo - magazyn (dozorca)

drop, loot - wypadanie przedmiotów

ebonitki - ebonitowe kolczyki kolczyki od 33 lvl'a

event - wydarzenie, konkurs

exp / expienie - doświadczenie / zdobywanie doświadczenia

Fb - fishing bot (używanie jest nielegalne)

Fenek, Fenix - serwer Fenix

GF - GameForge

hp - peżety, pkt życia

IS - item shop

item - przedmiot

k - tysiąc yang, albo Ok/potwierdzenie

k.k. - kawałek klejnotu

Kd - kamień duszy

kk - milion yang

kolce - kolczyki

krytyk - cios krytyczny, podwaja obrażenia

ks, km - księga (poli,misji)

ksucie, ks - bicie potworów które już ktoś bije

Kt - Kup Teraz

Ku - księga umiejętności

lurować - ściągać potwory do grupy bijących

militar - koń wojskowy - można używać skilli konnych

Monek - serwer Monastyr

mp - mana, pkt energii

newbie - osoba nowa, nie znająca zasad gry

Niebiescy, Smerfy - gracze z Jinno

noob - osoba nie znająca zasady gry, która przez to utrudnia grę innym

npc - osoba którą steruje komputer (np. Kowal, Handlarze)

OZ - Opaska Zapomnienia

PE - punkty energii

pociarz - osoba używająca mikstur w PvP

poli - polimorfia (zamiana w potwra)

Potki, Poty - mikstury

ProNoob - gracz z wysokim lvl, który uprzykrza grę

przeszywka - przeszywające uderzenie, omija obronę przeciwnika

przetop - przetopiona ruda

Pt - grupa

pvb - player vs boss

pvm - player vs moob

pvp, solo, duel - walka między graczami , gracz kontra gracz

PŻ - punkty życia

resp, respienie sie - odradzanie sie potwrów

Sh/Mh - speed/multi hack (używanie jest nielegalne)

skill - umiejętność

slot - miejsce miejsce na kamień dusz w broni i zbroi, przetop w biżuterii

SM - smocze monety

Sp - ang. skill point - punkty umiejętności

speed - prędkość (ataku, poruszania się)

spot - miejsce respa potworów i miejsca gdzie expią gracze

ss - ang. screenshot - zrzut ekranu (robimy go przyciskiem PrintScSysRq )

Staty - punkty statusu postaci, witalność, siła, inteligencja, zręczność

sur - sura

Tarcza NNO/NNS - tarcza z niewrażliwością na omdlenie/spowolnienie

thief - złodziej

trade - handel

wir, wirek - wir miecza, skill wojownika body

wit / int / sił / zrę - witalność, inteligencja, siła, zręczność - staty postaci

woj - wojownik

złom - drop sprzedawany u handlarzy

Zwój bodzia, bodzio, bogdan - zwój błogosławieństwa

Żal - wyraz wyrażający pogardę wobec drugiego gracza

Żółci, Żółtki - gracze z Chunjo

 

 

Rangi

 

 

RANGI:

 

 

 

Pozytywne:

 

 

 

Rycerski - 12k Ptk Rangi

Szlachetny - 8k Ptk Rangi

Dobry- 4k Ptk Rangi

Przyjazny - 1k Ptk Rangi

 

 

 

Neutralny:-999/999 Ptk Rangi

 

 

 

Negatywne :

 

 

 

Okrutny- -16k Ptk Rangi

Złośliwy- -8k Ptk Rangi

Nieuczciwy - -4k Ptk Rangi

Agresywny- -1k ptk Rangi

 

 

 

 

Zdobywanie Punktów Rangi

 

 

 

-Łowienie Ryb

-Bicie Graczy z Innych Królestw

-Bicie Mobów

-Bicie Graczy z Negatywnymi Rangami (Poprzez Włączenie PvP Wrogi)

-Zjedzenie Fasolki Zen

-Zjedzenie Upieczonego Okonia

 

 

Misje na konia

 

 

MISJA NA KONIA ZWYKŁEGO:

 

Gracz idzie do stajennego i akceptuje misję. W ciągu 30 minut musi zabić 50 Dzikich Łuczników.

Podkreśliłem, aby zaznaczyć, że chodzi o zwykłe Dzikie Łuczniki, Silne to całkiem co innego!!!

wygląd potworka:

 

Jeśli zrobimy tą misję, czekamy do 24 godzin na obrazek konny. Jeśli obrazek będzie gotowy płacimy stajennemu 100 tysięcy Yang i wtedy dostajemy konia.

ZADANIA NA ZWYKŁEGO KONIA NIE MOŻNA WYKONYWAĆ W PARTY tak jak na bojowca i militarnego.

Jeśli misja się nie powiedzie, medal przepadnie Kwasny

 

 

 

 

MISJE KONNE OD 2 DO 10 LVL:

Misje te wykonuje się raz dziennie, dajemy medal stajennemu i musimy przejeżdzać przez oznaczone punkty. Pisze, że zadanie należy zakończyć teleportem - to tylko opis...

Jeśli misja się nie powiedzie nie tracimy medalu.

Jeśli się uda to mamy wyższy lvl konia:

2 możliwości nieudanej misji:

*spadamy z siodła i tym sposobem nie zaliczamy i można próbować po 24 godzinach.

*Stajenny Jegomość nie uznaje misji, lecz można ponownie ją wykonać.

 

MISJE NA 2 3 4 5 6 LVL KONIA WYKONUJEMY W 1 WIOSCE JEŻDŻĄC DO PUNKTÓW

MISJE NA 7 8 9 10 LVL KONIA WYKONUJEMY LOSOWO W: Seungryong, Yongbi, Suhhan, DoyumPaper. Jest to utrudnienie przez trudniejsze potwory oraz graczy z innych królestw.

PAMIĘTAĆ - NIE WOLNO ZSIADAĆ Z SIODŁA PODCZAS MISJI NA PODWYŻSZENIE LVL KONIA.

 

 

 

 

 

MISJA KONNA NA KONIA BOJOWEGO: (nie doszedlem do tego wiec nie wiem napewno czy w longju2 wyglada to tak samo jak w metin2)

W misji tej należy zabić 50 Łuczników na pustyni w ciągu 30 minut. Zadanie najlepiej wykonać w party, ale trzeba je założyć!!! Do Łuczników pustynnych zaliczamy: Wężowy Łucznik oraz Skorpion Łucznik. Najczęściej moim zdaniem są w oazie, na lewo od niej i na dół. Przywołuje je też Metin Cienia spadający na wschodzie i na dole mapy. Można więc ułatwić sobię misję. (Zarażony Łucznik nie zlicza się)

Jeśli się uda czekamy do 24 godzin na księge konia bojowego. Gdy jest gotowa kupujemy ją za 500 tysięcy Yang i możemy już atakować z konia. Jeszcze jedno - można tą misję wykonywać odrazu po zrobieniu misji na 10 lvl konia, chyba, że koń jest zmęczony.

Jeśli się nie uda, medal przepada. Można oczywiście schodzić z konia bo to misja na lepszego konia.

 

 

 

 

 

MISJE NA KONIA OD 12 DO 20: (tutaj rowniez nie jetsem tego pewien na 100%)

W misjach należy zabijać z siodła potwory w odpowiedniej ilości. Są to misje identyczne do misji na 2-10 lvl konia, tylko, że jest utrudnienie, należy zabić potwory, do tego nie można schodzić i tym samym włączyć np. Silnego Ciała albo Aury Miecza...

 

Co należy zabijać na który lvl konia?

NA 12 LVL KONIA - 5 x Bo

NA 13 LVL KONIA - 5 x Chuong

NA 14 LVL KONIA - 10 x Elit. Ork Generał

NA 15 LVL KONIA - 10 x Czarny Ork

NA 16 LVL KONIA - 10 x Ezoteryczne Dręczyciele(chyba)

NA 17 LVL KONIA - 10 x Szpon. Trujący Pająk

NA 18 LVL KONIA - 20 x Pustynny Zawadiaka

NA 19 LVL KONIA - 10 x Lodowy Golem

NA 20 LVL KONIA - 20 x Walczący Tygrys.

 

************ NA 12 LVL KONIA - BO ************

Bo znajdziemy w 2 wiosce, nie chodzi tu o Czarne Orki, Bo to mob mający ok 30 lvl z 4 poziomem.

W 2 wiosce występuje najczęściej w okolicach lochu małp.

W jinno np. występuje na górnej połowie mapy. Jego obstawa to 4 potwory czarnego gangu.

 

************* NA 13 LVL KONIA - CHUONG *************

Chuongi są w 2 wiosce też, ale mają 45 lvl i 4 poziom. Ich obstawa to: Gu-Ryung, Łucznik, Jak-to i To-Su CZARNEGO WIATRU.

Występują tam, gdzie Dzikie Łuczniki, oraz na plażach. Respią się też niedaleko zaprzysiężonych.

W jinno np. występują niedaleko wejścia do miasta, oraz na dole mapy na plażach.

 

************** NA 14 LVL KONIA - ELIT.ORK GENERAŁ **************

Znajdziemy je w dolinie orków. Występują zawsze na wysepkach sąsiadujących z wysepką środkową. Ich obstawa to zazwyczaj Czarny Ork oraz Zwiadowca i Czarodziej (różne są możliwości).

 

*************** NA 15 LVL KONIA - CZARNY ORK ***************

Są w dolinie orków, tyle, że są trudniejsze, gdyż trudno im zabrać PŻ z konia. W seungryong respią się tak samo jak GENERAŁ, tyle, że więcej ich na środku mapy.

 

**************** NA 16 LVL KONIA - EZOTERYCZNY DRĘCZYCIEL ****************

Występują pod świątynią Hwang. Trudem jest im zabrać wszystkie PŻ z konia, warto więc korzystać z techniki BRZEGIEM BRONI albo zaopatrzyć się w szamana buffa albo mikstury.

 

***************** NA 17 LVL KONIA - SZPON TRUJ PAJĄK *****************

Występują w lochu pająków. Najlepiej wykonać tą misję z kimś, w ostatniej komnacie, tej, w której jest teleporter na 2 piętro lochu pająków. Jakiś gracz wybija 2 trujące żołnierze, a gracz z misją dobija szpona brzegiem broni. Taka metoda najłatwiejsza. Uwaga też na Elit. i na królową pająków, które respią się w komnatach obok!!!

 

****************** NA 18 LVL KONIA - PUSTYNNY ZAWADIAKA ******************

Występują na pustyni. Przywołuje je też Metin Cienia. Na Pustyni najłatwiej je znaleźć na lewo od oazy, pod oazą, ale najlepiej w oazie. Nie chodzi o SILNYCH pustynnych zawadiaków.

Tu już trzeba zastosować metodę, że gracz pomocnik zabija 4 potwory towarzyszące Zawadiace a gracz dobija zawadiakę. Trzeba zabić aż 20, do tego nie łatwo je znaleźć, więc trzeba mieć kilka godzin czasu wolnego ...

 

 

***** NA 19 LVL KONIA - LODOWY GOLEM *****

 

Znajdują się na dole mapy po prawej na górze suhhan oczywiście. Są różne grupki, jednak najłatwiej jest zabić pozostałe mooby i walić tego też brzegiem broni, ze względu na to, że to nie łatwe potwory, warto wziąć kolegów +55 lvl.

 

 

***** NA 20 LVL KONIA - WALCZĄCY TYGRYS *****

 

Występują w doyum paper (jak się dostać? idziemy do 2 wioski do staruszka i teleport do Doyum Paper) na środku mapy. Są w grupkach z Ognistymi Duchami oraz czasem też z Płomieniami. Warto tu wziąć kolegów +55 lvl, albo dobrego gracza.

 

 

Misje

 

 

Z pamiętnika Uriela:

 

 

 

1 strona

 

Musimy przynieść od Wędrownego Handlarza brakującą stronę do książki. Handlarz za 20 srebrnych mieczy +0, wyśle nas po tą kartkę do Memoriału Woela (na 1 mapie, będzie zaznaczony). Niektorzy nie wiedza za srebne mozna kupic u handlarza Bronia ;P

Nagroda: 1.000.000 do?wiadczenia, 50.000 yang, ?zy boga

 

 

2 strona

 

Musimy udać się do łowcy w 2 wiosce na rozmowę. łowca powie nam o następnej stronie księgi, żeby ją zdobył musimy zabijać Elit. Orc Czarodziej.

Nagroda: 1.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, 10 Białych Flag

 

 

Poszukiwanie 3 strony:

 

Musimy zabijać mrocznych fanatyków z Mrocznej świątyni w dolinie orków.

Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, pigułka życia

 

 

Poszukiwanie 4 strony:

 

Musimy udać się na Pustynie Yongbi do lochu małp i dotknąć pomnika. Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, "Mikstura Wabiąca"-pigułka many Zadanie wykonujemy w lochu normalnych małp (loch na dole mapy pustyni)

 

 

5 Strona pamiętnika:

 

W tej misji musimy zabijać Best Kapitana do momentu aż wypadnie nam

strona.Radze uzbroić się w cierpliwość

Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50k yang (jak na mój gust przydałoby

się więcej kasy bo itemy są drogie )

 

 

 

6 Strona pamiętnika:

 

Udało Ci sie zrobić 5 strone to startujemy z następną misją.Musimy

udać sie do lochu pajaków i tam kliknąć w pomnik .

Nagroda: 3.000.000 doświadczenia, 75k yang i Błogosławieństwo Smoka

 

 

 

7 strona pamiętnika:

 

Udajemy się na pustynie i zabijamy Pustynnych Zawadiaków.

 

Nagroda: 3.000.000 doświadczenia, i 70k yang

 

 

 

8 StronaUriela:

 

Musimy zabijać wężowych mieczników

Nagroda: 3.000.000 doświadczenia, 70 k yang

 

 

 

9 Strona Pamietnika:

 

Idziemy do lochu pająków i zabijamy Szpon. Truj. Pająk.

Nagroda:5.000.000 doświadczenia, 125 k yang

 

 

 

10 strona pamietnika

 

 

Idziemy na górę Sohan i szukamy pudła z papierami do którego musimy

dojść.

5,5 mln doświadczenia,, 137 k yang

Nagroda: Rękawica mądrego cesarza

 

 

 

11 strona pamiętnika

 

Idziemy do Groty Pajaka na pustyni i zabijać podbiegające pająki

Nagroda: 6.000.000 doświadczenia, i 125 k yang, Błogoslawienstwo Boga

Smoków.

 

 

 

13 strona pamiętnika

 

Ta misja składa sie z dwóch etapów.1 etap mamy zabijać straszydła aż

wypadnie nam kartka.2część jedziemy za wieżą demonów aż zobaczymy

postument na który mamy kliknąć.Jeżeli już wykonamy te zadania udajemy się

z powrotem do Uriela i odbieramy nagrodę

 

Nagroda: 7.000.000 doświadczenia, 175.000 yang, księga lidera

 

 

Misje poziomowe aż do 60 lvl

 

 

Misje Poziomowe

 

 

 

Poziom 1

 

Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Obrońcy, masz kupić dla niego napoje u Handlarza Różnościami

Nagroda: 200 yang, losowy przedmiot

 

 

 

Poziom 2

 

Zadanie od Strażnika Miasta: Zabij 9 dzikich psów

Nagroda: 250 doświadczenia, 1000 yang, Czerwone Mikstury(S) x 15

 

 

Poziom 3

 

Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Handlarza Różnościami i pomóż jej w oddaniu książki do jej ojca

Nagroda: 450 doświadczenia, 5000 yang, Niebieskie Mikstury(S) x 20

 

 

Poziom 4

 

Specjalne zadanie od Biologa Chegibrab: NOWE !! Chce on 5 kwiatów brzoskwini. Walimy w każdego "alfa" i kwiatki pojedynczo do biologa

Nagroda: Miecz +3 (początkowy) PD (500?), 1k. yang

 

 

Poziom 5

 

Zadanie od Nauczyciela: Idź do nauczyciela w mieście i wybierz swoją ścieżkę Umiejętności

Nagroda: 4 punkty umiejętności

 

 

Poziom 6

 

Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Kowala i pomóż mu odebrać jego świński nos od Dozorcy

Nagroda: 1300 doświadczenia, 2.000 yang, Futro Wilka+

 

 

Zadanie od Handlarza Różnościami: Pomóż jej odebrać pustą butelkę od Yonah, który każe nam znaleźć nasionko brzoskwini zjedzone przez dziki. (Yonah mówi o knurach ale zabijać trzeba dziki)

Nagroda: 1500 doświadczenia, 1.000 yang

 

 

Poziom 7

 

Zadanie od Handlarza Różnościami: Dowiedz się co jej Ojciec chce zjeść

Nagroda: 1.000 doświadczenia, 1500 yang

 

Zadanie od Rybaka: Musimy przynieść mu 5 Martwych okoni ( chodzi o martwe karasie)

Nagroda: wędka +1

 

 

Poziom 8

 

Zadanie od Baek-Go: Znaleźć wątrób błękitnego wilka potrzebne do zrobienia lekarstwa

Nagroda: 3.000 doświadczenia, 5.000 yang, Futro wilka

 

 

 

Poziom 9

 

Zadanie od Strażnika Miasta: Zakończyć jego podstawowy trening

Nagroda: 5.000 doświadczenia, 2.000 yang

 

 

 

Zadanie od Aranyo: Znajdź jej męża, Soon

Nagroda: 7.000 doświadczenia, 10.000 yang

 

 

Zadanie od Soon: Porozmawiać z Urielem na temat wachlarzy

Nagroda: 6.000 doświadczenia oraz 2.000 yang

 

 

 

 

Poziom 11

 

Zadanie od Handlarza Zbrojami: Pomóż mu odebrać jego zbroję od Kowala, który wyśle nas do Uriela po rudę żelaza, Octavio po skórę i Yonaha po węgiel. żeby otrzymać te przedmioty będziemy musieli dostarczy? Urielowi księgę klątw, którą zabrały mu dzikie psy, Octavio ???? z niedźwiedzia a Yonahowi glinkę z czerwonych dzików

Nagroda: 26.000 doświadczenia, 15.000 yang, nos świni, zbroja od 18 poziomu+3

 

 

 

Zadanie od Octavio: Znajdź księgę kucharską, idź do Soon a następnie będziemy musieli mu przynieść jelito wypadające z szarych wilków

Nagroda: 12.000 doświadczenia, 5.000 yang, szpon wilka

 

 

 

 

Poziom 13

 

Zadanie od Starszej Pani: Musimy jej przynieść futrzany płaszcz, zabijając szare wilki.

Nagroda: 15.000 doświadczenia, czerwona mikstura oraz zbroji + 2

 

 

 

Poziom15

 

Zadanie od Ah-Yu's: Porozmawiaj z Handlarzem Broni, który karze iść do Octavio. Ten znów wyśle nas do Yu-Rang w 2 wiosce po ryżowe ciasteczko. Pogadaj z dokuczającą jej dziewczynką, wróć do Yu-Rang po ciasteczko z którym wróć do Ah-Yu.

Nagroda: 26.000 doświadczenia, 10.000 yang

 

 

 

Poziom 18

 

Zadanie od Handlarza Różności: Trzeba znaleźć spinkę do włosów. Musisz zabijać zaprzysiężonych łuczników, a jak wypadnie spinka wrócić do Handlarza

Nagroda: 60.000 doświadczenia, 10.000 yang, bilet na konną jazd?

 

 

 

 

Poziom 19

 

Zadanie od Mirine: Trzeba odnaleźć brata Mirine. Musimy iść do 2 wioski i porozmawia? z Yuhwan oraz Yang-Shin i wrócić do Mirine

Nagroda: 122.000 doświadczenia, 5.000 yang

 

 

 

Poziom 20

 

Zadanie od Obrońcy: Zabić Mi-Jung. Musisz zabić Mi-Junga (jeżeli będzie z dopiskiem bezduszny to trzeba ubić i poczekać aż się pojawi ten bez przydomka i z obstawą). Najczęściej można go znaleźć na górze 1 mapy.

Nagroda: 122.000 doświadczenia, 20.000 yang, srebrna bransoletka

 

 

Zadanie Specjalne od Biologa Chaebirag: Należy przynieść mu 10 kwiatów bzu. Bez będzie wypadał z Głodnych Czarnych Niedźwiedzi . Biolog jednak uważa niektóre za "uszkodzone" (średnio 2 na 10). W takim wypadku trzeba polować dalej.

Nagroda: 95.000 Doświadczenia 15.000 Yang Miedziana Bransoleta+3

 

 

 

 

 

Poziom 21

 

Zadanie od Handlarza Bronią: Przynieść płótno i rude żelaza. Idziemy do Uriela po żelazo a on wysyła nas po swój tobołek z rzeczami (zabijamy tygrysy dopóki nie wypadnie nam tobołek Uriela). Po płótno idziemy do 2 wioski do Ariyoung, ona nas wyśle do Ah-Yu. I wracamy do Handlarza.

Nagroda: 122.000 doświadczenia, 20.000 yang, broń +3 dla klasy którą gramy

 

 

 

Poziom 23

 

Zadanie od Obrońcy: Mamy zabić Eun-Jung. Wykonanie podobne jak lvl 20 tylko postać się zmienia.

Nagroda: 150.000 doświadczenia, 25.000 yang, złoty naszyjnik +4

 

 

 

 

Poziom 24

 

Zadanie od Mirine: Przynieść mundur jej brata. Musisz bić wszystkich z Gangu Czarnego Wiatru dopóki nie wypadnie zużyty czarny uniform (odradzam tego questa chyba że już ktoś uniform ma, na dodatek nie dostałem żadnych yang)

Nagroda: 25.000???, miecz na 25 poziom

 

 

 

 

Poziom 25

 

Zadanie od Starszej Pani: Zabić 30 Jin-Hees. Sytuacja identyczna jak w misji 20 i 23, ale jeśli ktoś nie ma zamiaru się żenić niech lepiej ominie tego questa, głupi strasznie.

Nagroda: Pierścionek ślubny (potrzebny jest 1 na osobę)

 

 

Zadanie od Stajennego: Mamy przynieść mu medal konny (można go zdobyć w legowisku małp na 2 mapie lub pustyni albo kupić na rynku), następnie będziemy musieli zabić 20 dzikich łuczników w czasie 30 minut (lepiej się wcześniej przygotować i rozpoznać teren bo w razie niepowodzenia medal przepada [chyba]). Po powrocie musimy odczekać 12-24 godzin aż stajenny przygotuje obrazek konia, potem zapłacić 100.000 yang i już możemy jeździć

 

 

Zadanie od biologa NOWE !!

zebrać 10 grzybów Tue (wypadają z głodnych brązowych niedzwiedzi- i tylko te się licza)

nagroda: 200.000 exp 20.000 yang + losowy przedmiot (np. żelazny he?m +2)

 

 

 

Poziom 27

 

Zadanie od Ariyoung: Znajdę jej zaginionego męża, potem zabijaj Goo-Pae (aż ci nie wypadnie pamiątka po mężu, którym jest pierścionek. Można bić w kilka osób bo pierścionek i tak wpada do plecaka automatycznie).

Nagroda: 300.000 doświadczenia, 10.000 yang

 

 

 

 

Poziom 30

 

Zadanie od Ah-Yu: Mamy znaleść 3 oszczepy należące do jej zaginionego męża, zabijając dzikusów (zabijaj Dzikich żołnierzy, Lojalistów , łuczników i Generałów). Oszczepy wypadają do plecaka a nie na ziemię i mają postać shurikenow. A ponieważ nie pojawia sie żaden komunikat trzeba sprawdzać co jakiś czas czy quest już nie jest zakończony.

Nagroda: 300.000 do?wiadczenia, 20.000 yang

 

 

Zadanie od Biologa Chaegirab: musimy przynieść mu 10 zębów orka. (zęby orka + nie są zaliczane, może się zdarzyć że odrzuci nam ząb jako zepsuty). Podostarczeniu wszystkich zębów mamy znaleść i dostarczyć mu: Kamień Duszy Jinunggyi Nagroda: receptura, którą niesiemy do Baek-Go i dostejemy +10 bonus(stały) do prędkości poruszania się

oraz 30-to minutowy pierścień zdobywanego doświadczenia +20%

 

 

 

 

Poziom 31

 

Zadanie od Huahn-So: Przynieść ulubione kwiaty Airyoung.

Nagroda: 400.000 doświadczenia, 12.000 yang

 

 

 

Poziom 35

 

Zadanie od Deokbae: Musimy odzyskać złoty topór Deokbae od Dzikich Generałów

Nagroda: 400.000 doświadczenia, 30.000 yang

 

 

 

 

Poziom 36

 

Zadanie od Mirine: Starszy brat Mirine znów zaginął, musisz udać się do Youhwan (2 wioska), pogadać z nim. Następnie idziemy do Yang-Shin, a ten każe nam poszukać brata w dolinie smoka (lecimy do doliny orków a tam do kółeczka na mapie)

Nagroda: 600.000 doświadczenia, 35.000 yang

 

 

 

 

Poziom 37

 

Zadanie od Yu-Rang: (2 wioska) Jej przyjaciółka Taurean chwaliła się jej, że powiesiła dzwonek na pustynnym pająku i musimy iść to sprawdzić. Idziemy na pustynią i bijemy dowolne pająki. Pojawia się komunikat, że nie znaleźliśmy dzwonek. Wracamy do wioski i rozmawiamy z Taurean, która prosi nas o zawieszenie dzwonka. Wracamy na pustynię i znów bijemy pająki aż pojawi się komunikat o zdaniu misji. Wracamy do wioski po nagrodę.

Nagroda: 700.000 do?wiadczenia, 30.000 yang

 

 

 

 

 

Poziom 38

 

Zadanie od Soon: Najpierw musimy się udał do jego żony Aranyo, która wysyła nas do Handlarza różnościami. Ta znów kieruje nas powrotem do Soona, który każe nam przynieść świątynną Księgę. (musimy zabijać Mrocznych Fanatyków, czyli zwykłych ezoteryków, dopóki nam ona nie wypadnie)

Nagroda: 850.000 doświadczenia, 20.000 yang

 

 

 

 

 

Poziom 39

 

Zadanie od Yu-Rang: Mamy odzyskać torty ryżowe od pająków na pustyni. Do zaliczenia questa musimy zabijać Małe Pająki. Misja na czas... na wykonanie jej mamy tylko 30 min. Torty wpadają bezpośrednio do plecaka.

Nagroda: 900.000 doświadczenia, 25.000 yang

 

 

 

 

Poziom 41

 

Zadanie od Domokrążcy: Musimy mu przynieść 100 szlifierzy (wypadają ze zwykłych orków czarodziejów po 2), nici od Ariyoung (musimy za nie zanieść ubrania do Ah-Yu w 1 mieście) i klejnot od Handlarza Różnościami: w zamian za 100 wątrób tygrysa (wypadają po 2 z tygrysów i białych tygrysów)

Nagroda: 1.100.000 doświadczenia, złote kolczyki, naszyjnik, bransoleta

 

 

 

 

Poziom 44

 

Misja od Mr. Soon:

Zabic Berę, Tigrisa, Scrofę i Lykosa.- wystepują na 1 mapie, w zgrupowaniach swoich odpowiedników (niedźwiedź, tygrys, dzik, wilk)

Nagroda: 1.400.000 doświadczenia, a, 25.000 yang, czapka na 41 lvl +1 (zależy od postaci jaka.)

 

 

 

 

Poziom 45

 

Skarb lowcy: Trzeba zdobyc skarb lowcy z trudnych malp ktore znajduja sie w samym srodku pustyni(tym skarbem jest luk)

Nagroda: 1.500.000 doświadczenia, 20 Peleryn męstwa 35.000 yang

 

 

 

Poziom 46

 

Zadanie od Sunny Wódz Mocy Smoka

Trzeba zabijać w świątyni Dumnych Wojowników (czyli Elit. Ezot. Wojowników) Musi wypaść 2 księgi.

Nagroda: 1.700.000 doświadczenia, 30k yang 3 diamenty

 

 

 

Poziom 47

 

Zadanie od Yonah

Yonah prosi o przyniesienie 10 Sian [jedzenie konia] do stajennego

Nagroda: 1.800.000 doświadczenia i księga misji trudna

 

 

 

 

 

Poziom 48

 

Zadanie od Zdrajca Bajso:

Mamy przynieśćmu Próbkę Zarażonego Człowieka. Zabijamy Zarażony człowiek.

Nagroda: 1,9 kk doświadczenia, a i 30.000 yang

 

 

 

 

 

Poziom 49

 

Mamy przyniesc sto ok pająków

Nagroda: 2,1 kk doświadczenia, i 60.000 yang

 

 

 

 

 

Poziom 51

 

Od Garncarza Yonah

Musimy znalezc informacje o porcelanie Saldon i jezdzimy po npc.

Nagroda: 2.500.000 doświadczenia, 35.000 yang oraz Jadelitowe buty

 

 

 

 

Poziom 53

 

Od Garncarza Yonah

Musimy przynieść krew małpy, kryształowy kruszec, oraz piasek..

Nagroda: 3.000.000 doświadczenia, 30.000 yang

 

 

 

 

 

Poziom 55

 

Od Zdrajcy Baiso

Jedziemy do Baek-Go, przynosimy mu zioło z trudnych małp, on robi z tego lekarstwo, które odnosimy do zdrajcy

Nagroda: 4.000.000doświadczenia, 50.000 yang

 

 

 

 

Poziom 57

 

Od Dozorcy. Dozorca wysyla do Octavio po zupę z żabich udek. Octavio każe zdobyć żabie udka.

Lecą z żab, bezpośrednio do plecaka. Nie pojawia się informacja o powrocie.

Nagroda: 5.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, 2 średnie czerwone mikstury

 

 

 

 

Poziom 59

 

Od Taurean - lody Bingsu, isc do Harang, ten odsyła do Octavio. Chce on dostać 50 sztuk pokruszonego lodu od lodowych potworów. Za 50 szt. lodu Octavio daje "Syrop z lodem" i każe to dać Taurean.

Nagroda:

6.000.000 doświadczenia, 1 Zwoj Boga Wojny, 70k yang 2 Średnie czerwone mikstury

 

 

 

 

Poziom 60

 

Od Soon - zdobyc Swiatynna Doktryne, Swiatynny Szal i Tlumaczenie Ksiegi Klatw. Trzeba bić Elit.

ezot. Dręczyciel i Elit. ezot. Przyzywacz

Nagroda:

7.000.000 do?wiadczenia, 70k yang, Lituao na 2 godziny.

 

 

KD

 

 

KAMIENIE DUSZY - BROŃ

 

duszywojownika.png

 

Kamień Duszy Wojownika - Silny Przeciwko Wojownikom

+0 = Silny Przeciwko Wojownikom +5%

+1 = Silny Przeciwko Wojownikom +8%

+2 = Silny Przeciwko Wojownikom +12%

+3 = Silny Przeciwko Wojownikom +17%

+4 = Silny Przeciwko Wojownikom +25%

 

duszysury.png

 

Kamień Duszy Sury - Silny Przeciwko Surze

+0 = Silny Przeciwko Surze +5%

 

 

+1 = Silny Przeciwko Surze +8%

+2 = Silny Przeciwko Surze +12%

+3 = Silny Przeciwko Surze +17%

+4 = Silny Przeciwko Surze +25%

 

duszyninja.png

 

Kamień Duszy Ninji - Silny Przeciwko Ninji

+0 = Silny Przeciwko Ninji +5%

+1 = Silny Przeciwko Ninji +8%

+2 = Silny Przeciwko Ninji +12%

+3 = Silny Przeciwko Ninij +17%

+4 = Silny Przeciwko Ninji +25%

 

duszyszamana.png

 

Kamień Duszy Szamana - Silny Przeciwko Szamanom

+0 = Silny Przeciwko Szamanom +5%

+1 = Silny Przeciwko Szamanom +8%

+2 = Silny Przeciwko Szamanom +12%

+3 = Silny Przeciwko Szamanom +17%

+4 = Silny Przeciwko Szamanom +25%

 

duszyprzeszywki.png

 

Kamień Duszy Penetracji - zwiększa szanse Na Przeszywające Uderzenie

+0 = +1% Szansa Na Przeszywające Uderzenie

+1 = +2% Szansa Na Przeszywające Uderzenie

+2 = +3% Szansa Na Przeszywające Uderzenie

+3 = +5% Szansa Na Przeszywające Uderzenie

+4 = +8% Szansa Na Przeszywające Uderzenie

 

duszysmierci.png

 

Kamień Duszy Śmierci - zwiększa szanse Na Krytyczne Uderzenie

+0 = +1% Szansa Na Krytyczne Uderzenie

+1 = +2% Szansa Na Krytyczne Uderzenie

+2 = +3% Szansa Na Krytyczne Uderzenie

+3 = +5% Szansa Na Krytyczne Uderzenie

+4 = +8% Szansa Na Krytyczne Uderzenie

 

duszypowtorki.png

 

Kamień Duszy Powtórki - Zwiększa Szybkość Zaklęcia

+0 = +5% Szybkości Zaklęcia

+1 = +8% Szybkości Zaklęcia

+2 = +12% Szybkości Zaklęcia

+3 = +17% Szybkości Zaklęcia

+4 = +25% Szybkości Zaklęcia

 

duszypotwora.png

 

Kamień Duszy Potwora - Zwiększa Siłę Przeciwko Potworom

+0 = 1% Silny Przeciwko Potworom

+1 = 2% Silny Przeciwko Potworom

+2 = 3% Silny Przeciwko Potworom

+3 = 5% Silny Przeciwko Potworom

+4 = 8% Silny Przeciwko Potworom

 

KAMIENIE DUSZY - ZBROJA

 

duszyobrony.png

 

Kamień Duszy Obrony - Zwiększa Obronę

+0 = +2 Obrony

+1 = +4 Obrony

+2 = +6 Obrony

+3 = +10 Obrony

+4 = +15 Obrony

 

duszyprzyspieszenia.png

 

Kamień Duszy Przyspieszenia - Zwiększa Szybkość Poruszania Się

+0 = 5% Szybkości Poruszania Się

+1 = 10% Szybkości Poruszania Się

+2 = 15% Szybkości Poruszania Się

+3 = 20% Szybkości Poruszania Się

+4 = 30% Szybkości Poruszania Się

 

duszyhp.png

 

Kamień Duszy Witalności - Zwiększa Punkty Życia

+0 = +50 do Maksymalnego PŻ

+1 = +100 do Maksymalnego PŻ

+2 = +150 do Maksymalnego PŻ

+3 = +200 do Maksymalnego PŻ

+4 = +300 do Maksymalnego PŻ

 

duszyuchylenia.png

 

Kamień Duszy Uchylenia - Zwiększa Szanse Na Blok Ciosu Skierowanego W Ciało

+0 = 1% Szans Na Blok Ciosu Skierowanego w Ciało

+1 = 2% Szans Na Blok Ciosu Skierowanego w Ciało

+2 = 3% Szans Na Blok Ciosu Skierowanego w Ciało

+3 = 5% Szans Na Blok Ciosu Skierowanego w Ciało

+4 = 8% Szans Na Blok Ciosu Skierowanego w Ciało

 

duszyuniku.png

 

Kamień Duszy Uniku - Zwiększa Szansę Na Uniknięcie Strzały

+0 = 1% Szans Na Uniknięcie Strzały

+1 = 2% Szans Na Uniknięcie Strzały

+2 = 3% Szans Na Uniknięcie Strzały

+3 = 5% Szans Na Uniknięcie Strzały

+4 = 8% Szana Na Uniknięcie Strzały

 

duszymagii.png

 

Kamień Duszy Magii - Zwiększa Manę/PE

+0 = +30 do Maksymalnego PE

+1 = +60 do Maksymalnego PE

+2 = +90 do Maksymalnego PE

+3 = +120 do Maksymalnego PE

+4 = +150 do Maksymalnego PE

 

 

Zbroje Wojownik

 

 

Od 1 levela

Mnisia Zbroja Płytowa

 

 

+0 12 Obrony

+1 18 Obrony

+2 24 Obrony

+3 30 Obrony

+4 36 Obrony

+5 42 Obrony

+6 48 Obrony

+7 54 Obrony

+8 60 Obrony

+9 66 Obrony

 

0lvl.jpg

 

 

Od 9 levela

Żelazna Zbroja Płytowa

 

 

 

+0 21 Obrony

+1 27 Obrony

+2 33 Obrony

+3 39 Obrony

+4 45 Obrony

+5 51 Obrony

+6 57 Obrony

+7 63 Obrony

+8 69 Obrony

+9 75 Obrony

Szybkość Poruszania Się -2

 

9lvl.jpg

 

Od 18 levela

Tygrysia Zbroja Płytowa

 

 

+0 29 Obrony

+1 35 Obrony

+2 41 Obrony

+3 47 Obrony

+4 53 Obrony

+5 59 Obrony

+6 65 Obrony

+7 71 Obrony

+8 77 Obrony

+9 83 Obrony

Szybkość Poruszania Się -3

 

18lvlh.jpg

 

Od 26 levela

Lwia Zbroja Płytowa

 

 

+0 38 Obrony

+1 44 Obrony

+2 50 Obrony

+3 56 Obrony

+4 62 Obrony

+5 68 Obrony

+6 74 Obrony

+7 80 Obrony

+8 86 Obrony

+9 92 Obrony

Szybkość Poruszania Się -5

 

26lvlk.jpg

 

Od 34 levela

Śmiertelna Zbroja Płytowa

 

 

+0 47 Obrony

+1 53 Obrony

+2 59 Obrony

+3 65 Obrony

+4 71 Obrony

+5 77 Obrony

+6 83 Obrony

+7 89 Obrony

+8 95 Obrony

+9 101 Obrony

Szybkość Poruszania Się -7

 

34lvl.jpg

 

Od 42 levela

Smocza Zbroja Płytowa

 

 

+0 55 Obrony

+1 61 Obrony

+2 67 Obrony

+3 73 Obrony

+4 79 Obrony

+5 85 Obrony

+6 91 Obrony

+7 97 Obrony

+8 103 Obrony

+9 109 Obrony

Szybkość Poruszania Się -8

 

42lvlr.jpg

 

 

 

Od 48 levela

Łuskowa Zbroja Płytowa

 

 

+0 64 Obrony

+1 70 Obrony

+2 76 Obrony

+3 82 Obrony

+4 88 Obrony

+5 94 Obrony

+6 100 Obrony

+7 106 Obrony

+8 112 Obrony

+9 118 Obrony

Szybkość Poruszania Się -10

 

48lvl.jpg

 

 

 

Od 54 levela

Złota Zbroja Płytowa

 

 

+0 72 Obrony

+1 78 Obrony

+2 84 Obrony

+3 90 Obrony

+4 96 Obrony

+5 102 Obrony

+6 108 Obrony

+7 114 Obrony

+8 120 Obrony

+9 126 Obrony

Szybkość Poruszania Się -12

 

54lvls.jpg

 

Od 61 levela

Zbroja Płytowa Boga Smoków

 

 

+0 81 Obrony

+1 87 Obrony

+2 93 Obrony

+3 99 Obrony

+4 105 Obrony

+5 111 Obrony

+6 117 Obrony

+7 123 Obrony

+8 129 Obrony

+9 135 Obrony

Szybkość Poruszania Się -13

 

61lvl.jpg

 

Od 66 levela

Zbroja z Czarnej Stali

 

 

+0 90 Obrony

+1 96 Obrony

+2 102 Obrony

+3 108 Obrony

+4 114 Obrony

+5 120 Obrony

+6 126 Obrony

+7 132 Obrony

+8 138 Obrony

+9 144 Obrony

Szybkość Poruszania Się -15

 

66lvlu.jpg

 

 

Zbroje Ninja

 

 

Od 1 levela

Błękitne Ubranie

 

 

+0 12 Obrony

+1 18 Obrony

+2 24 Obrony

+3 30 Obrony

+4 36 Obrony

+5 42 Obrony

+6 48 Obrony

+7 54 Obrony

+8 60 Obrony

+9 66 Obrony

 

37937131.jpg

 

Od 9 levela

Kremowe Ubranie

 

 

+0 21 Obrony

+1 27 Obrony

+2 33 Obrony

+3 39 Obrony

+4 45 Obrony

+5 51 Obrony

+6 57 Obrony

+7 63 Obrony

+8 69 Obrony

+9 75 Obrony

Szybkość Poruszania Się -2

 

93566489.jpg

 

Od 18 levela

Czerwone Ubranie

 

 

+0 29 Obrony

+1 35 Obrony

+2 41 Obrony

+3 47 Obrony

+4 53 Obrony

+5 59 Obrony

+6 65 Obrony

+7 71 Obrony

+8 77 Obrony

+9 83 Obrony

Szybkość Poruszania Się -3

 

55672189.jpg

 

Od 26 levela

Ubranie Czerwonej Mrówki

 

 

+0 38 Obrony

+1 44 Obrony

+2 50 Obrony

+3 56 Obrony

+4 62 Obrony

+5 68 Obrony

+6 74 Obrony

+7 80 Obrony

+8 86 Obrony

+9 92 Obrony

Szybkość Poruszania Się -5

 

59029779.jpg

 

Od 34 levela

Ubranie Lwiej Mrówki

 

 

+0 47 Obrony

+1 53 Obrony

+2 59 Obrony

+3 65 Obrony

+4 71 Obrony

+5 77 Obrony

+6 83 Obrony

+7 89 Obrony

+8 95 Obrony

+9 101 Obrony

Szybkość Poruszania Się -7

 

42582397.jpg

 

Od 42 levela

Ubranie Zabójcy

 

 

+0 55 Obrony

+1 61 Obrony

+2 67 Obrony

+3 73 Obrony

+4 79 Obrony

+5 85 Obrony

+6 91 Obrony

+7 97 Obrony

+8 103 Obrony

+9 109 Obrony

Szybkość Poruszania Się -8

 

58669049.jpg

 

Od 48 levela

Ubranie Młodego Smoka

 

 

+0 64 Obrony

+1 70 Obrony

+2 76 Obrony

+3 82 Obrony

+4 88 Obrony

+5 94 Obrony

+6 100 Obrony

+7 106 Obrony

+8 112 Obrony

+9 118 Obrony

Szybkość Poruszania Się -10

 

43786227.jpg

 

Od 54 levela

Ubranie Zabójcy Wiatru

 

 

+0 72 Obrony

+1 78 Obrony

+2 84 Obrony

+3 90 Obrony

+4 96 Obrony

+5 102 Obrony

+6 108 Obrony

+7 114 Obrony

+8 120 Obrony

+9 126 Obrony

Szybkość Poruszania Się -12

 

10343064.jpg

 

Od 61 levela

Ubranie Funkcyjne

 

 

+0 81 Obrony

+1 87 Obrony

+2 93 Obrony

+3 99 Obrony

+4 105 Obrony

+5 111 Obrony

+6 117 Obrony

+7 123 Obrony

+8 129 Obrony

+9 135 Obrony

Szybkość Poruszania Się -13

 

30998574.jpg

 

Od 66 levela

Ubranie Czarnego Wiatru

 

 

+0 90 Obrony

+1 96 Obrony

+2 102 Obrony

+3 108 Obrony

+4 114 Obrony

+5 120 Obrony

+6 126 Obrony

+7 132 Obrony

+8 138 Obrony

+9 144 Obrony

Szybkość Poruszania Się -15

 

78069880.jpg

 

 

Zbroje Sura

 

 

Od 1 levela

Żałobna Zbroja Płytowa

 

 

+0 12 Obrony

+1 18 Obrony

+2 24 Obrony

+3 30 Obrony

+4 36 Obrony

+5 42 Obrony

+6 48 Obrony

+7 54 Obrony

+8 60 Obrony

+9 66 Obrony

 

21538627.jpg

 

Od 9 levela

Mega Zbroja Płytowa

 

 

+0 21 Obrony

+1 27 Obrony

+2 33 Obrony

+3 39 Obrony

+4 45 Obrony

+5 51 Obrony

+6 57 Obrony

+7 63 Obrony

+8 69 Obrony

+9 75 Obrony

Szybkość Poruszania Się -2

 

22284622.jpg

 

Od 18 levela

Nieszczęsna Zbroja Płytowa

 

 

+0 29 Obrony

+1 35 Obrony

+2 41 Obrony

+3 47 Obrony

+4 53 Obrony

+5 59 Obrony

+6 65 Obrony

+7 71 Obrony

+8 77 Obrony

+9 83 Obrony

Szybkość Poruszania Się -3

 

89718206.jpg

 

Od 26 levela

Upiorna Zbroja Płytowa

 

 

+0 38 Obrony

+1 44 Obrony

+2 50 Obrony

+3 56 Obrony

+4 62 Obrony

+5 68 Obrony

+6 74 Obrony

+7 80 Obrony

+8 86 Obrony

+9 92 Obrony

Szybkość Poruszania Się -5

 

39926886.jpg

 

Od 34 levela

Zbroja Płytowa Jin-Jang

 

 

+0 47 Obrony

+1 53 Obrony

+2 59 Obrony

+3 65 Obrony

+4 71 Obrony

+5 77 Obrony

+6 83 Obrony

+7 89 Obrony

+8 95 Obrony

+9 101 Obrony

Szybkość Poruszania Się -7

 

60119916.jpg

 

Od 42 levela

Mistyczna Zbroja Płytowa

 

 

+0 55 Obrony

+1 61 Obrony

+2 67 Obrony

+3 73 Obrony

+4 79 Obrony

+5 85 Obrony

+6 91 Obrony

+7 97 Obrony

+8 103 Obrony

+9 109 Obrony

Szybkość Poruszania Się -8

 

24074369.jpg

 

Od 48 levela

Mglista Zbroja Płytowa

 

 

+0 64 Obrony

+1 70 Obrony

+2 76 Obrony

+3 82 Obrony

+4 88 Obrony

+5 94 Obrony

+6 100 Obrony

+7 106 Obrony

+8 112 Obrony

+9 118 Obrony

Szybkość Poruszania Się -10

 

23489720.jpg

 

Od 54 levela

Zbroja Twarzy Ducha

 

 

+0 72 Obrony

+1 78 Obrony

+2 84 Obrony

+3 90 Obrony

+4 96 Obrony

+5 102 Obrony

+6 108 Obrony

+7 114 Obrony

+8 120 Obrony

+9 126 Obrony

Szybkość Poruszania Się -12

 

91218386.jpg

 

Od 61 levela

Duchowa Zbroja Płytowa

 

 

+0 81 Obrony

+1 87 Obrony

+2 93 Obrony

+3 99 Obrony

+4 105 Obrony

+5 111 Obrony

+6 117 Obrony

+7 123 Obrony

+8 129 Obrony

+9 135 Obrony

Szybkość Poruszania Się -13

 

89326384.jpg

 

Od 66 levela

... Zbroja Płytowa

 

 

+0 90 Obrony

+1 96 Obrony

+2 102 Obrony

+3 108 Obrony

+4 114 Obrony

+5 120 Obrony

+6 126 Obrony

+7 132 Obrony

+8 138 Obrony

+9 144 Obrony

Szybkość Poruszania Się -15

 

20760397.jpg

 

 

Zbroje Szaman

 

 

Od 1 levela

Błękitna Szata

 

 

+0 12 Obrony

+1 18 Obrony

+2 24 Obrony

+3 30 Obrony

+4 36 Obrony

+5 42 Obrony

+6 48 Obrony

+7 54 Obrony

+8 60 Obrony

+9 66 Obrony

 

76644121.jpg

 

Od 9 levela

Turkusowa Szata

 

 

+0 21 Obrony

+1 27 Obrony

+2 33 Obrony

+3 39 Obrony

+4 45 Obrony

+5 51 Obrony

+6 57 Obrony

+7 63 Obrony

+8 69 Obrony

+9 75 Obrony

Szybkość Poruszania Się -2

 

52782631.jpg

 

Od 18 levela

Różowa Szata

 

 

+0 29 Obrony

+1 35 Obrony

+2 41 Obrony

+3 47 Obrony

+4 53 Obrony

+5 59 Obrony

+6 65 Obrony

+7 71 Obrony

+8 77 Obrony

+9 83 Obrony

Szybkość Poruszania Się -3

 

54461835.jpg

 

Od 26 levela

Miłosna Szata

 

 

+0 38 Obrony

+1 44 Obrony

+2 50 Obrony

+3 56 Obrony

+4 62 Obrony

+5 68 Obrony

+6 74 Obrony

+7 80 Obrony

+8 86 Obrony

+9 92 Obrony

Szybkość Poruszania Się -5

 

51045023.jpg

 

Od 34 levela

Szata Zachodniego Nieba

 

 

+0 47 Obrony

+1 53 Obrony

+2 59 Obrony

+3 65 Obrony

+4 71 Obrony

+5 77 Obrony

+6 83 Obrony

+7 89 Obrony

+8 95 Obrony

+9 101 Obrony

Szybkość Poruszania Się -7

 

29928669.jpg

 

 

Od 42 levela

Szata Słońca

 

 

+0 55 Obrony

+1 61 Obrony

+2 67 Obrony

+3 73 Obrony

+4 79 Obrony

+5 85 Obrony

+6 91 Obrony

+7 97 Obrony

+8 103 Obrony

+9 109 Obrony

Szybkość Poruszania Się -8

 

42279899.jpg

 

Od 48 levela

Szata Moralności

 

 

+0 64 Obrony

+1 70 Obrony

+2 76 Obrony

+3 82 Obrony

+4 88 Obrony

+5 94 Obrony

+6 100 Obrony

+7 106 Obrony

+8 112 Obrony

+9 118 Obrony

Szybkość Poruszania Się -10

 

70218358.jpg

 

 

Od 54 levela

Szata Pomarańczowego Kota

 

 

+0 72 Obrony

+1 78 Obrony

+2 84 Obrony

+3 90 Obrony

+4 96 Obrony

+5 102 Obrony

+6 108 Obrony

+7 114 Obrony

+8 120 Obrony

+9 126 Obrony

Szybkość Poruszania Się -12

 

82532518.jpg

 

Od 61 levela

Szata Baronów

 

 

+0 81 Obrony

+1 87 Obrony

+2 93 Obrony

+3 99 Obrony

+4 105 Obrony

+5 111 Obrony

+6 117 Obrony

+7 123 Obrony

+8 129 Obrony

+9 135 Obrony

Szybkość Poruszania Się -13

 

63929229.jpg

 

Od 66 levela

Czarna Szata

 

 

+0 90 Obrony

+1 96 Obrony

+2 102 Obrony

+3 108 Obrony

+4 114 Obrony

+5 120 Obrony

+6 126 Obrony

+7 132 Obrony

+8 138 Obrony

+9 144 Obrony

Szybkość Poruszania Się -15

 

88727991.jpg

 

 

Tarcze + ulepszenia na dany poziom

 

 

bojowatarcza.png

 

Bojowa Tarcza. Wymagany poziom 0/1. Prędkość poruszania się -2%.Dostępna u handlarza zbrojami w M1 i M2.

 

+0 = 3 Obrony (400 yang - cena u Handlarza Zbrojami)

+1 = 9 Obrony (600 yang)

+2 = 15 Obrony (1200 yang)

+3 = 21 Obrony (2500 yang)

+4 = 27 Obrony (5000 yang)

+5 = 33 Obrony (10.000 yang)

+6 = 39 Obrony (20.000 yang)

+7 = 45 Obrony (30.000 yang + 2 x Żółć Niedźwiedzia)

+8 = 51 Obrony (45.000 yang + Futro Białego Tygrysa)

+9 = 57 Obrony (75.000 yang + 2 x Zużyty Czarny Uniform+)

 

5katna.png

 

Pięciokątna Tarcza. Wymagany poziom 21. Prędkość poruszania się -6%. Dropi w Imha , Srebrnych Szkatułek i M2.

 

+0 = 5 Obrony

+1 = 11 Obrony (1.000 yang)

+2 = 18 Obrony (2.000 yang)

+3 = 26 Obrony (4.000 yang)

+4 = 34 Obrony (8.000 yang)

+5 = 42 Obrony (13.000 yang + Kawałek Zepsutej Zbroi)

+6 = 50 Obrony (20.000 yang + Ezotyryczny Przewodnik+)

+7 = 58 Obrony (40.000 yang + Nieznany Talizman, Rybia Ość)

+8 = 66 Obrony (70.000 yang + Małż, 2 x Szpon Skorpiona)

+9 = 74 Obrony (120.000 yang + Małż, 2 x Księga Klątw)

 

czarnaokragla.png

 

Czarna Okrągła Tarcza. Wymagany poziom 41. Prędkość poruszania się - 10%. Dropi z wężowych łuczników i mieczników na pustyni oraz Złotych Szkatułek+.

 

+0 = 7 Obrony

+1 = 17 Obrony (1200 yang)

+2 = 27 Obrony (2.500 yang)

+3 = 37 Obrony (5.000 yang)

+4 = 47 Obrony (10.000 yang)

+5 = 57 Obrony (20.000 yang + 2 x Nogi Pająka)

+6 = 67 Obrony (30.000 yang + 2 x Księga Klątw+)

+7 = 77 Obrony (45.000 yang + 2 x Kawałek Płótna+, Biała Perła)

+8 = 87 Obrony (90.000 yang + 2 x Kawałek Lodu +, Niebieska Perła)

+9 = 97 Obrony (150.000 yang + Pazur Walczącego Tygrysa, Krwawa Perła)

 

 

lwiatarcza.png

 

Lwia Tarcza. Wymagany poziom 61. Prędkość poruszania się - 6%. Dropi w V2(płatny loch) lub wypada ze szkatułek Wodza orków, Zjawy Zółtego Tygrysa, Królowej Pająków, Ognistego Króla, Dziewięciu Ogonów.

 

+0 = 7 Obrony, Odporność +1%

+1 = 11 Obrony, Odporność +2% (1.200 yang)

+2 = 17 Obrony, Odporność +3% (2.500 yang)

+3 = 25 Obrony, Odporność +4% (5.000 yang)

+4 = 35 Obrony, Odporność +5% (10.000 yang)

+5 = 47 Obrony, Odporność +7% (20.000 yang + Kawałek Zepsutej Zbroi)

+6 = 65 Obrony, Odporność +9% (30.000 yang + 2 x Ezoteryczny Przewodnik+)

+7 = 87 Obrony, Odporność +12% (45.000 yang + 2 x Nieznany Talizman, Rybia Ość)

+8 = 115 Obrony, Odporność +15% (90.000 yang + 2 x Szpon Skorpiona, Małż)

+9 = 153 Obrony, Odporność +20% (150.000 yang + 2 x Księga Klątw, Małż)

 

buddat.png

 

Buddyjska Tarcza Tygrysa. Wymagany poziom 61. Prędkość poruszania się - 6%. Dropi w V2(płatny loch) lub wypada ze szkatułek Wodza orków, Zjawy Zółtego Tygrysa, Królowej Pająków, Ognistego Króla, Dziewięciu Ogonów.

 

+0 = 7 Obrony, Odporność +1%

+1 = 11 Obrony, Odporność +2% (1.200 yang)

+2 = 17 Obrony, Odporność +3% (2.500 yang)

+3 = 25 Obrony, Odporność +4% (5.000 yang)

+4 = 35 Obrony, Odporność +5% (10.000 yang)

+5 = 47 Obrony, Odporność +7% (20.000 yang + Kawałek Zepsutej Zbroi)

+6 = 65 Obrony, Odporność +9% (30.000 yang + 2 x Ezoteryczny Przewodnik+)

+7 = 87 Obrony, Odporność +12% (45.000 yang + 2 x Nieznany Talizman, Rybia Ość)

+8 = 115 Obrony, Odporność +15% (90.000 yang + 2 x Szpon Skorpiona, Małż)

+9 = 153 Obrony, Odporność +20% (150.000 yang + 2 x Księga Klątw, Małż)

 

 

sokolatarcza.png

 

Sokola Tarcza. Wymagany poziom 61. Prędkość poruszania się - 6%. Dropi w V2(płatny loch) lub wypada ze szkatułek Wodza orków, Zjawy Zółtego Tygrysa, Królowej Pająków, Ognistego Króla, Dziewięciu Ogonów.

 

+0 = 7 Obrony, Odporność +1%

+1 = 11 Obrony, Odporność +2% (1.200 yang)

+2 = 17 Obrony, Odporność +3% (2.500 yang)

+3 = 25 Obrony, Odporność +4% (5.000 yang)

+4 = 35 Obrony, Odporność +5% (10.000 yang)

+5 = 47 Obrony, Odporność +7% (20.000 yang + Kawałek Zepsutej Zbroi)

+6 = 65 Obrony, Odporność +9% (30.000 yang + 2 x Ezoteryczny Przewodnik+)

+7 = 87 Obrony, Odporność +12% (45.000 yang + 2 x Nieznany Talizman, Rybia Ość)

+8 = 115 Obrony, Odporność +15% (90.000 yang + 2 x Szpon Skorpiona, Małż)

+9 = 153 Obrony, Odporność +20% (150.000 yang + 2 x Księga Klątw, Małż)

 

 

tarczasmoka.png

 

Tarcza Smoka. Wymagany poziom 61. Prędkość poruszania się - 6%. Dropi w V2(płatny loch) lub wypada ze szkatułek Wodza orków, Zjawy Zółtego Tygrysa, Królowej Pająków, Ognistego Króla, Dziewięciu Ogonów.

 

+0 = 7 Obrony, Odporność +1%

+1 = 11 Obrony, Odporność +2% (1.200 yang)

+2 = 17 Obrony, Odporność +3% (2.500 yang)

+3 = 25 Obrony, Odporność +4% (5.000 yang)

+4 = 35 Obrony, Odporność +5% (10.000 yang)

+5 = 47 Obrony, Odporność +7% (20.000 yang + 2 x Nogi Pająka)

+6 = 65 Obrony, Odporność +9% (30.000 yang + 2 x Księga Klątw+)

+7 = 87 Obrony, Odporność +12% (45.000 yang + 2 x Płótno, Biała Perła)

+8 = 115 Obrony, Odporność +15% (90.000 yang + 2 x Róg Lodowego Wieloryba, Niebieska Perła)

+9 = 153 Obrony, Odporność +20%(150.000 yang + 2 x Pazur Walczącego Tygrysa, Krwawa Perła)

 

 

Myślę że się podoba. Zakaz kopiowania na inne fora itp. Jeśli było coś takiego to usuńcie. Proszę o nie stawianie głupich postów nie wyrażaj to w słowach tylko w PLUSACH +

 

edit@

 

Proszę o zdjęcie kilku % . Postaram się nie łamać już regulaminu.

 

Jak coś nowego znajdę to wrzucę

Opublikowano

Zapomniałeś dodać że połowa, a może 3/4 jest skopiowane z innych 4um-ów... ;)

userbarwb.png

 

Zawsze promocje na sygnatury ^^ - idź pan w chuj ! :D

 

Jak pomogłem daj +

Opublikowano
Zapomniałeś dodać że połowa, a może 3/4 jest skopiowane z innych 4um-ów... ;)

 

EDIT@ - Sorka za 2 posty coś się bugło :|

 

SSoczeKK tylko potrafisz krytykować innych ale sam nie jesteś wielki ja przynajmniej się staram żeby coś dać dla innych a ty tylko haki metin2 i nic więcej a po 1 miesiącu zakładasz nowy temat na MPCforum prosząc o pomoc bo cie okradli. I za co ten minus . A i jeszcze jedno ty tylko bierzesz a ja przynajmniej daje

Opublikowano

SSoczeKK tylko potrafisz krytykować innych ale sam nie jesteś wielki ja przynajmniej się staram żeby coś dać dla innych a ty tylko haki metin2 i nic więcej a po 1 miesiącu zakładasz nowy temat na MPCforum prosząc o pomoc bo cie okradli. I za co ten minus . A i jeszcze jedno ty tylko bierzesz a ja przynajmniej daje

 

Krytykować potrafię, i to właśnie takich kretynów jak Ty, którzy skopiują prace innych i myślą że są fajni. To że ja nie robię poradników i nie pomagam nimi innym , to już moja osobista sprawa. Minus? Za kopiowane, a za cóż by innego? Mnie okradli i ja płacze? Znajdź mi ten topic o wielki władco wszystkich mistrzuf i wstaw tu linka. I powiec mi jeszcze co ja biore xD ? Łap kolejnego minusa lapsie :unsure: .

userbarwb.png

 

Zawsze promocje na sygnatury ^^ - idź pan w chuj ! :D

 

Jak pomogłem daj +

Opublikowano

Mi się tam podoba. Może i skopiowane, chodź sam nie wiem, to przynajmniej połączone w jedno.

Tylko mogłeś to bardziej estetyczniej zrobić

 

SSoczeKK dla początkujących na pewno będzie dobre

Mam wyłączone wyświetlanie sygnatur :3

Opublikowano

Z TEGO CO WIDZĘ WSZYSTKO SKOPIOWANE!!!! PROSZĘ O USUNIĘCIE TEGO TEMATU I DANIU WARNA AUTOROWI TEMATU GDYŻ AUTOR TEGO TEMATU NARUSZA PRAWA AUTORSKIE !!! THIS IS PLAGIAT!!!!!!!!!!!!! A I CO MNIE BARDZO ROZŚMIESZYŁO TABELA DOŚWIADCZENIA DO 66 LVL HAHAHAHA NIE WYTRZYMAŁEM PODOBNO AUTOR TEMATU NABIŁ NA PL'U TYLKO 66 LVL HAHAHA A MOŻE DLATEGO TABELA DOŚWIADCZENIA JEST DO 66 LVL DLATEGO ŻE NA WSZYSTKICH FORACH JEST PODAWANA ILOŚĆ POTRZEBNEGO DOŚWIADCZENIA TYLKO DO 66 LVL

Opublikowano

SSoczeKK tylko potrafisz krytykować innych ale sam nie jesteś wielki ja przynajmniej się staram żeby coś dać dla innych a ty tylko haki metin2 i nic więcej a po 1 miesiącu zakładasz nowy temat na MPCforum prosząc o pomoc bo cie okradli. I za co ten minus . A i jeszcze jedno ty tylko bierzesz a ja przynajmniej daje

 

 

TO FORUM JEST O HACKACH WIĘC TWOJA WYPOWIEDŹ JEST BEZ SENSU I NIE MÓW ŻE TY NIE UŻYWASZ HACKÓW

 

 

 

ps: KOMIX BYŁ NA FORUM METINA OD POCZĄTKU ISTNIENIA TEGO FORUM TROCHĘCHĘCI I NAPEWNO SIĘ GO TAM ZNAJDZIE

 

 

TO WSZYSTKO CO ON NAPISAŁ TO PLAGIAT JAK CHCECIE MOGE WAM WYSŁAĆ ORYGINALNE LINKI DO PORADNIKÓW Z KTÓRYCH ON TO BEZCZELNIE SKOPIOWAŁ I NIC SIĘ NIE NAROBIŁ TYLKO KLIKAŁ cTRL + C I CTRL + V GARDZE TAKIMI LUDŹMI

Opublikowano

komix byl na forum z PL jak mnie pamiec nie myli; ) autor, daj moze skad czerpales info(dnapisales, zakaz kopiowania na inne fora? ciekawe, jezeli to jest polaczenie poradnikow z boarda/mpc:) ) ani - ani +

 

NIE OBCHODZI MNIE CZY DASZ + CZY -

DAJ TO CO UWAZASZ

 

Opublikowano

hahahah nabi;es 66 lvl??? weż sie nie ośmieszaj tak samo na priv-metin2 pisalo że koleś nabil 66 lvl a nie 99 żal -_-

Opublikowano

Te info znalazłem na innych stronach na których dostałem pozwolenie na skopiowanie i niektóre info sam dałem . I pisałem że zbędne posty nie dawać tylko plus lub pisać ze było i temat do usunięcia ja to zebrałem w całość nie podoba się to po co wchodzicie i piszecie głupie komentarze niektórym się podoba.

Opublikowano

NIE BĘDE DAWAĆ PLUSÓW DZIECKU KTÓRE KOPIUJE I WKLEJA A I PROSZĘ O SS'Y WIADOMOŚCI W KTÓRYCH DOSTAŁEŚ POZWOLENIE NA KOPIOWANIE I NIE PISZ MI TU ŻE COŚ SAM DODAŁEŚ BO NICZEGO NIE DODAŁEŚ

Opublikowano

Tak tylko jak bym wstawił jakiegoś haka działającego to by was nie obchodziło skąd był tylko byście pobierali

Opublikowano

Poradnik stworzony na zasadzie kopiuj <-> wklej. Zamykam.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...