Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Fryzura Sury Na Szamanie.


razielek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po raz kolejny. Tak mnie dziś naszło żeby pobawić się fryzurami innych klas. Zobaczyć jak by wyglądały na moim poczciwym starym szamanie. Po kilku nie udanych próbach wyszło mi coś takiego:

0131005749.th.jpg

 

0131005755.th.jpg

 

Niby wszytko ok ale jak widać na SS fryzura jest że tak napisze "ciut" za wysoko. Mój zasób pomysłów powoli się wyczerpuję więc mam do was pytane. Robiliście już kiedyś coś takiego? Gdzie może być błąd? Probowałe pobawić się plikiem GR2 ale otwierając zwykłym notatnikiem mam same kwadraty. Może macie jakieś pomysły co z tym zrobić?

2sbu2dv.png

Gość RoyalShark
Opublikowano

No to niezłego fryzjera na forum mamy ; p

Ja myślę tak jak @up pogrzeb w plikach .mse ; )

Opublikowano

sura jezt wyzszy od szamana wiec jego wlosy dali wyzej i taki jest tego blad;)

musisz caly model zedytowac

211c73cd6486beb.gif

Minecraft

odkrywcai.pngwolftamer.png

Odkrywca

Wolfer:Lubie pieski:P

Jeżeli jesteś człowiek to kliknij na obrazek:

baner6.gif

Opublikowano

Bawiąc się plikami GR2 i teksturami włosów też można ciekawe kombinacje uzyskać. Np czarny kucyk dla szamana, ale nie do tego zmierzam.

Jedynym ratunkiem jest edycja modelu postaci tak? To raczej nie wypali bo nie mam o tym pojęcia. Może jeszcze jakieś pomysły?

2sbu2dv.png

Opublikowano

Nie jest tak najgorzej. Możesz tym programem edytować modele czy to działa na zasadzie Granny Viwera?

 

to jest 3ds max 7 czyli moge edytować modele, ALE na samym edytowaniu fryzury się nie kończy, ponieważ fryzure trzeba jeszcze podczepić do kości głowy...

PS po małej edycji wygląda o niebo lepiej:

rdsgrzdsg.jpg

384158.png22441.png

13738.png19174.png

atitooluser.png512361.png

336846.jpg468264.png

Opublikowano

gdzieś na mpc wyczytałem że ten program nie ma takiej możliwości żeby importować kości postaci. Temat chyba wyczerpany. No nic dziękuję za pomoc.

 

Ps. Jedyne bezkarne przenoszenie włosów samymi plikami gr2 to jak na razie wojka-szamanka i ninia facet - szaman.

2sbu2dv.png

Opublikowano

gdzieś na mpc wyczytałem że ten program nie ma takiej możliwości żeby importować kości postaci. Temat chyba wyczerpany. No nic dziękuję za pomoc.

 

Ps. Jedyne bezkarne przenoszenie włosów samymi plikami gr2 to jak na razie wojka-szamanka i ninia facet - szaman.

 

w 3ds max MOŻNA importować kości, ale nawet po importowaniu kości sprawa nie jest taka prosta...

384158.png22441.png

13738.png19174.png

atitooluser.png512361.png

336846.jpg468264.png

Opublikowano

w 3ds max MOŻNA importować kości, ale nawet po importowaniu kości sprawa nie jest taka prosta...

Jeśli korzystasz na pewno wiesz lepiej nie będę się kłócił :)

 

Powiedz mi a co by się stało gdybyś nie podczepiał fryzury pod kości głowy?

2sbu2dv.png

Opublikowano

Jeśli korzystasz na pewno wiesz lepiej nie będę się kłócił :)

 

Powiedz mi a co by się stało gdybyś nie podczepiał fryzury pod kości głowy?

 

raz jak nie podczepiłem fryzury do kości głowy to włosy ruszały się z tułowiem

384158.png22441.png

13738.png19174.png

atitooluser.png512361.png

336846.jpg468264.png

Opublikowano

raz jak nie podczepiłem fryzury do kości głowy to włosy ruszały się z tułowiem

 

To nie za ciekawie. Czy ewentualnie jak skończysz (jeśli jeszcze działasz z tą fryzura) udostępnił byś mi model tego dzieła?

2sbu2dv.png

Opublikowano

To nie za ciekawie. Czy ewentualnie jak skończysz (jeśli jeszcze działasz z tą fryzura) udostępnił byś mi model tego dzieła?

 

jak narazie mógłbym udostępnić tylko projekt z 3ds max, bo gotowych plików .gr2 jeszcze nie moge, ponieważ musze jeszcze ogarnąć textury

Sprawa wygląda tak:

jak wchodzę do gry szamanem i zmieniam mu fryzure na tą nową to jest w porządku

ale cała sprawa komplikuje się gdy zmieniam mu fryzure na tą samą ale w innym kolorze

bo kolor fryzury powinien się zmienić, a się nie zmienia...

384158.png22441.png

13738.png19174.png

atitooluser.png512361.png

336846.jpg468264.png

Opublikowano

jak narazie mógłbym udostępnić tylko projekt z 3ds max, bo gotowych plików .gr2 jeszcze nie moge, ponieważ musze jeszcze ogarnąć textury

Sprawa wygląda tak:

jak wchodzę do gry szamanem i zmieniam mu fryzure na tą nową to jest w porządku

ale cała sprawa komplikuje się gdy zmieniam mu fryzure na tą samą ale w innym kolorze

bo kolor fryzury powinien się zmienić, a się nie zmienia...

 

 

Jak dla mnie mogą być czarne ale rozumiem że jak to robisz to robisz już to pod wszystkich :) Czekam niecierpliwe i trzymam kciuki.

2sbu2dv.png

Opublikowano

wystarczy znizyc lekko model wlosow wiec to jestg wykonywalne;)

jak narazie mógłbym udostępnić tylko projekt z 3ds max, bo gotowych plików .gr2 jeszcze nie moge, ponieważ musze jeszcze ogarnąć textury

Sprawa wygląda tak:

jak wchodzę do gry szamanem i zmieniam mu fryzure na tą nową to jest w porządku

ale cała sprawa komplikuje się gdy zmieniam mu fryzure na tą samą ale w innym kolorze

bo kolor fryzury powinien się zmienić, a się nie zmienia...

wystarczy w msm zmienic (tak jak zbroiki^^)

211c73cd6486beb.gif

Minecraft

odkrywcai.pngwolftamer.png

Odkrywca

Wolfer:Lubie pieski:P

Jeżeli jesteś człowiek to kliknij na obrazek:

baner6.gif

Opublikowano

wystarczy znizyc lekko model wlosow wiec to jestg wykonywalne;)

 

wystarczy w msm zmienic (tak jak zbroiki^^)

Jeżeli zmienisz coś w msm do jednej fryzury reszta też może uledz przesunięciu

Nie widzę tam aby każda fryzura była osobno umiejscowiona ^^

 

ScriptType RaceDataScript

 

BaseModelFileName "d:/ymir work/pc/warrior/warrior_novice.GR2"

 

Group HairData

{

PathName "d:/ymir Work/pc/warrior/"

 

HairDataCount 18

Group HairData00

{

HairIndex 0

Model "hair/hair_1_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_1_1.dds"

TargetSkin "warrior_hair_01.dds"

}

Group HairData01

{

HairIndex 1

Model "hair/hair_1_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_1_1.dds"

TargetSkin "warrior_hair_01_white.dds"

}

Group HairData02

{

HairIndex 2

Model "hair/hair_1_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_1_1.dds"

TargetSkin "warrior_hair_01_gold.dds"

}

Group HairData03

{

HairIndex 3

Model "hair/hair_1_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_1_1.dds"

TargetSkin "warrior_hair_01_red.dds"

}

Group HairData04

{

HairIndex 4

Model "hair/hair_1_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_1_1.dds"

TargetSkin "warrior_hair_01_brown.dds"

}

Group HairData05

{

HairIndex 5

Model "hair/hair_1_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_1_1.dds"

TargetSkin "warrior_hair_01_black.dds"

}

Group HairData06

{

HairIndex 1001

Model "hair/hair_2_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_2_1.dds"

TargetSkin "hair/hair_2_1.dds"

}

Group HairData07

{

HairIndex 1002

Model "hair/hair_2_2.gr2"

SourceSkin "hair/hair_2_2.dds"

TargetSkin "hair/hair_2_2.dds"

}

Group HairData08

{

HairIndex 1003

Model "hair/hair_2_3.gr2"

SourceSkin "hair/hair_2_3.dds"

TargetSkin "hair/hair_2_3.dds"

}

Group HairData09

{

HairIndex 1004

Model "hair/hair_2_4.gr2"

SourceSkin "hair/hair_2_4.dds"

TargetSkin "hair/hair_2_4.dds"

}

Group HairData10

{

HairIndex 1005

Model "hair/hair_3_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_3_1.dds"

TargetSkin "hair/hair_3_1.dds"

}

Group HairData11

{

HairIndex 1006

Model "hair/hair_3_2.gr2"

SourceSkin "hair/hair_3_2.dds"

TargetSkin "hair/hair_3_2.dds"

}

Group HairData12

{

HairIndex 1007

Model "hair/hair_3_3.gr2"

SourceSkin "hair/hair_3_3.dds"

TargetSkin "hair/hair_3_3.dds"

}

Group HairData13

{

HairIndex 1008

Model "hair/hair_3_4.gr2"

SourceSkin "hair/hair_3_4.dds"

TargetSkin "hair/hair_3_4.dds"

}

Group HairData14

{

HairIndex 1009

Model "hair/hair_4_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_4_1.dds"

TargetSkin "hair/hair_4_1.dds"

}

Group HairData15

{

HairIndex 1010

Model "hair/hair_4_2.gr2"

SourceSkin "hair/hair_4_2.dds"

TargetSkin "hair/hair_4_2.dds"

}

Group HairData16

{

HairIndex 1011

Model "hair/hair_4_3.gr2"

SourceSkin "hair/hair_4_3.dds"

TargetSkin "hair/hair_4_3.dds"

}

Group HairData17

{

HairIndex 1012

Model "hair/hair_4_4.gr2"

SourceSkin "hair/hair_4_4.dds"

TargetSkin "hair/hair_4_4.dds"

}

}

 

Group ShapeData

{

PathName "d:/ymir Work/pc/warrior/"

 

ShapeDataCount 32

Group ShapeData00

{

ShapeIndex 0

 

Model "warrior_novice.gr2"

SourceSkin "warrior_novice_red.dds"

TargetSkin "warrior_novice_red.dds"

}

Group ShapeData01

{

ShapeIndex 1

Model "warrior_novice.gr2"

SourceSkin "warrior_novice_red.dds"

TargetSkin "warrior_novice_blue.dds"

}

Group ShapeData02

{

ShapeIndex 3

Model "warrior_nahan.gr2"

SourceSkin "warrior_nahan.dds"

TargetSkin "warrior_nahan.dds"

}

Group ShapeData03

{

ShapeIndex 4

Model "warrior_nahan.gr2"

SourceSkin "warrior_nahan.dds"

TargetSkin "warrior_giryung.dds"

}

Group ShapeData04

{

ShapeIndex 5

Model "warrior_nahan.gr2"

SourceSkin "warrior_nahan.dds"

TargetSkin "warrior_jaho.dds"

}

Group ShapeData05

{

ShapeIndex 6

Model "warrior_saja.gr2"

SourceSkin "warrior_saja.dds"

TargetSkin "warrior_saja.dds"

 

}

Group ShapeData06

{

ShapeIndex 7

Model "warrior_saja.gr2"

SourceSkin "warrior_saja.dds"

TargetSkin "warrior_jain.dds"

}

Group ShapeData07

{

ShapeIndex 8

Model "warrior_saja.gr2"

SourceSkin "warrior_saja.dds"

TargetSkin "warrior_moryong.dds"

}

Group ShapeData08

{

ShapeIndex 9

Model "warrior_cheongrin.gr2"

SourceSkin "warrior_cheongrin.dds"

TargetSkin "warrior_cheongrin.dds"

}

Group ShapeData09

{

ShapeIndex 10

Model "warrior_cheongrin.gr2"

SourceSkin "warrior_cheongrin.dds"

TargetSkin "warrior_geumrin.dds"

}

Group ShapeData10

{

ShapeIndex 11

Model "warrior_yongsin.GR2"

SourceSkin "warrior_yongsin.dds"

TargetSkin "warrior_yongsin.dds"

}

Group ShapeData11

{

SpecialPath "d:/ymir work/monster/fox_ninetail/"

 

ShapeIndex 100

Model "fox_ninetail.gr2"

SourceSkin "fox_ninetail.dds"

}

Group ShapeData12

{

SpecialPath "d:/ymir work/monster/wolf/"

 

ShapeIndex 101

Model "wolf.gr2"

SourceSkin "wolf.dds"

}

Group ShapeData13

{

SpecialPath "d:/ymir work/monster/bear/"

 

ShapeIndex 102

Model "bear.gr2"

SourceSkin "bear.dds"

}

Group ShapeData14

{

SpecialPath "d:/ymir work/monster/tiger/"

 

ShapeIndex 103

Model "tiger_god.gr2"

SourceSkin "tiger_god.dds"

}

Group ShapeData15

{

SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"

 

ShapeIndex 201

Model "warrior_marry_01.gr2"

SourceSkin "warrior_marry_01.dds"

TargetSkin "warrior_marry_01.dds"

}

Group ShapeData16

{

SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"

ShapeIndex 12

Model "warrior_4-1.GR2"

SourceSkin "warrior_4-1.dds"

TargetSkin "warrior_4-1.dds"

}

Group ShapeData17

{

SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"

 

ShapeIndex 24

Model "warrior_lord.GR2"

SourceSkin "warrior_king01.dds"

TargetSkin "warrior_king01.dds"

}

 

 

Group ShapeData18

{

ShapeIndex 14

Model "warrior_nahan.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_nahan.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_1-1_nahan_a.dds"

}

 

Group ShapeData19

{

ShapeIndex 15

Model "warrior_nahan.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_nahan.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_giryung_a.dds"

}

Group ShapeData20

{

ShapeIndex 16

Model "warrior_nahan.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_nahan.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_jaho_a.dds"

}

 

Group ShapeData21

{

ShapeIndex 17

Model "warrior_saja.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_saja.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_saja_a.dds"

}

Group ShapeData22

{

ShapeIndex 18

Model "warrior_saja.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_saja.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_jain_a.dds"

}

Group ShapeData23

{

ShapeIndex 19

Model "warrior_saja.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_saja.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_2-3_moryong_a.DDS"

}

Group ShapeData24

{

ShapeIndex 20

Model "warrior_cheongrin.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_cheongrin.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_3-1_cheongrin_a.dds"

}

Group ShapeData25

{

ShapeIndex 21

Model "warrior_cheongrin.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_cheongrin.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_3-2_geumrin_a.dds"

}

Group ShapeData26

{

SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"

 

ShapeIndex 25

Model "warrior_lord.GR2"

SourceSkin "warrior_king01.dds"

TargetSkin "warrior_king02.dds"

}

Group ShapeData27

{

ShapeIndex 22

Model "warrior_yongsin.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_yongsin.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_yongsin_a.dds"

}

Group ShapeData28

{

ShapeIndex 23

Model "warrior_4-1.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_4-1.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_4_2.dds"

}

Group ShapeData29

{

SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"

ShapeIndex 26

Model "warrior_4-1.GR2"

SourceSkin "warrior_4-1.dds"

TargetSkin "warrior_4-3.dds"

}

Group ShapeData30

{

ShapeIndex 27

 

Model "warrior_lord2.GR2"

SourceSkin "warrior_lord01.dds"

TargetSkin "warrior_lord01.dds"

 

SourceSkin2 "warrior_lord02.dds"

TargetSkin2 "warrior_lord02.dds"

}

Group ShapeData31

{

ShapeIndex 27

 

Model "warrior_lord2.GR2"

SourceSkin "warrior_lord01.dds"

TargetSkin "warrior_lord01.dds"

 

SourceSkin2 "lord_cloak.dds"

TargetSkin2 "lord_cloak.dds"

}

}

 

Group AttachingData

{

AttachingDataCount 2

 

Group AttachingData00

{

AttachingDataType 1

 

isAttaching 0

AttachingModelIndex 0

AttachingBoneName "Bip01"

 

CollisionType 1

 

SphereDataCount 1

Group SphereData00

{

Radius 40.000000

Position 0.000000 0.000000 100.000000

}

}

 

Group AttachingData01

{

AttachingDataType 1

 

isAttaching 0

AttachingModelIndex 0

AttachingBoneName "Bip01"

 

CollisionType 3

 

SphereDataCount 1

Group SphereData00

{

Radius 70.000000

Position 0.000000 0.000000 100.000000

}

}

}

 

 

 

Na samym końcu można zobaczyć że jest tylko jedna pozycja dla wszystkich fryzur...

Jak chcecie to możecie obniżyć ją ale nie liczcie na dobry efekt ^^

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Brak skana, usunął Merkon.

Jeżeli nie jest to Twój temat a dasz link, to nie ma prawa Ci go usunąć...

 

 

Pozdrawiam

 

@DOWN

Posty sobie nabijasz cytując...??

I nic nie wiadomo o co Ci chodzi z tym...

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jeżeli zmienisz coś w msm do jednej fryzury reszta też może uledz przesunięciu

Nie widzę tam aby każda fryzura była osobno umiejscowiona ^^

 

ScriptType RaceDataScript

 

BaseModelFileName "d:/ymir work/pc/warrior/warrior_novice.GR2"

 

Group HairData

{

PathName "d:/ymir Work/pc/warrior/"

 

HairDataCount 18

Group HairData00

{

HairIndex 0

Model "hair/hair_1_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_1_1.dds"

TargetSkin "warrior_hair_01.dds"

}

Group HairData01

{

HairIndex 1

Model "hair/hair_1_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_1_1.dds"

TargetSkin "warrior_hair_01_white.dds"

}

Group HairData02

{

HairIndex 2

Model "hair/hair_1_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_1_1.dds"

TargetSkin "warrior_hair_01_gold.dds"

}

Group HairData03

{

HairIndex 3

Model "hair/hair_1_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_1_1.dds"

TargetSkin "warrior_hair_01_red.dds"

}

Group HairData04

{

HairIndex 4

Model "hair/hair_1_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_1_1.dds"

TargetSkin "warrior_hair_01_brown.dds"

}

Group HairData05

{

HairIndex 5

Model "hair/hair_1_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_1_1.dds"

TargetSkin "warrior_hair_01_black.dds"

}

Group HairData06

{

HairIndex 1001

Model "hair/hair_2_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_2_1.dds"

TargetSkin "hair/hair_2_1.dds"

}

Group HairData07

{

HairIndex 1002

Model "hair/hair_2_2.gr2"

SourceSkin "hair/hair_2_2.dds"

TargetSkin "hair/hair_2_2.dds"

}

Group HairData08

{

HairIndex 1003

Model "hair/hair_2_3.gr2"

SourceSkin "hair/hair_2_3.dds"

TargetSkin "hair/hair_2_3.dds"

}

Group HairData09

{

HairIndex 1004

Model "hair/hair_2_4.gr2"

SourceSkin "hair/hair_2_4.dds"

TargetSkin "hair/hair_2_4.dds"

}

Group HairData10

{

HairIndex 1005

Model "hair/hair_3_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_3_1.dds"

TargetSkin "hair/hair_3_1.dds"

}

Group HairData11

{

HairIndex 1006

Model "hair/hair_3_2.gr2"

SourceSkin "hair/hair_3_2.dds"

TargetSkin "hair/hair_3_2.dds"

}

Group HairData12

{

HairIndex 1007

Model "hair/hair_3_3.gr2"

SourceSkin "hair/hair_3_3.dds"

TargetSkin "hair/hair_3_3.dds"

}

Group HairData13

{

HairIndex 1008

Model "hair/hair_3_4.gr2"

SourceSkin "hair/hair_3_4.dds"

TargetSkin "hair/hair_3_4.dds"

}

Group HairData14

{

HairIndex 1009

Model "hair/hair_4_1.gr2"

SourceSkin "hair/hair_4_1.dds"

TargetSkin "hair/hair_4_1.dds"

}

Group HairData15

{

HairIndex 1010

Model "hair/hair_4_2.gr2"

SourceSkin "hair/hair_4_2.dds"

TargetSkin "hair/hair_4_2.dds"

}

Group HairData16

{

HairIndex 1011

Model "hair/hair_4_3.gr2"

SourceSkin "hair/hair_4_3.dds"

TargetSkin "hair/hair_4_3.dds"

}

Group HairData17

{

HairIndex 1012

Model "hair/hair_4_4.gr2"

SourceSkin "hair/hair_4_4.dds"

TargetSkin "hair/hair_4_4.dds"

}

}

 

Group ShapeData

{

PathName "d:/ymir Work/pc/warrior/"

 

ShapeDataCount 32

Group ShapeData00

{

ShapeIndex 0

 

Model "warrior_novice.gr2"

SourceSkin "warrior_novice_red.dds"

TargetSkin "warrior_novice_red.dds"

}

Group ShapeData01

{

ShapeIndex 1

Model "warrior_novice.gr2"

SourceSkin "warrior_novice_red.dds"

TargetSkin "warrior_novice_blue.dds"

}

Group ShapeData02

{

ShapeIndex 3

Model "warrior_nahan.gr2"

SourceSkin "warrior_nahan.dds"

TargetSkin "warrior_nahan.dds"

}

Group ShapeData03

{

ShapeIndex 4

Model "warrior_nahan.gr2"

SourceSkin "warrior_nahan.dds"

TargetSkin "warrior_giryung.dds"

}

Group ShapeData04

{

ShapeIndex 5

Model "warrior_nahan.gr2"

SourceSkin "warrior_nahan.dds"

TargetSkin "warrior_jaho.dds"

}

Group ShapeData05

{

ShapeIndex 6

Model "warrior_saja.gr2"

SourceSkin "warrior_saja.dds"

TargetSkin "warrior_saja.dds"

 

}

Group ShapeData06

{

ShapeIndex 7

Model "warrior_saja.gr2"

SourceSkin "warrior_saja.dds"

TargetSkin "warrior_jain.dds"

}

Group ShapeData07

{

ShapeIndex 8

Model "warrior_saja.gr2"

SourceSkin "warrior_saja.dds"

TargetSkin "warrior_moryong.dds"

}

Group ShapeData08

{

ShapeIndex 9

Model "warrior_cheongrin.gr2"

SourceSkin "warrior_cheongrin.dds"

TargetSkin "warrior_cheongrin.dds"

}

Group ShapeData09

{

ShapeIndex 10

Model "warrior_cheongrin.gr2"

SourceSkin "warrior_cheongrin.dds"

TargetSkin "warrior_geumrin.dds"

}

Group ShapeData10

{

ShapeIndex 11

Model "warrior_yongsin.GR2"

SourceSkin "warrior_yongsin.dds"

TargetSkin "warrior_yongsin.dds"

}

Group ShapeData11

{

SpecialPath "d:/ymir work/monster/fox_ninetail/"

 

ShapeIndex 100

Model "fox_ninetail.gr2"

SourceSkin "fox_ninetail.dds"

}

Group ShapeData12

{

SpecialPath "d:/ymir work/monster/wolf/"

 

ShapeIndex 101

Model "wolf.gr2"

SourceSkin "wolf.dds"

}

Group ShapeData13

{

SpecialPath "d:/ymir work/monster/bear/"

 

ShapeIndex 102

Model "bear.gr2"

SourceSkin "bear.dds"

}

Group ShapeData14

{

SpecialPath "d:/ymir work/monster/tiger/"

 

ShapeIndex 103

Model "tiger_god.gr2"

SourceSkin "tiger_god.dds"

}

Group ShapeData15

{

SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"

 

ShapeIndex 201

Model "warrior_marry_01.gr2"

SourceSkin "warrior_marry_01.dds"

TargetSkin "warrior_marry_01.dds"

}

Group ShapeData16

{

SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"

ShapeIndex 12

Model "warrior_4-1.GR2"

SourceSkin "warrior_4-1.dds"

TargetSkin "warrior_4-1.dds"

}

Group ShapeData17

{

SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"

 

ShapeIndex 24

Model "warrior_lord.GR2"

SourceSkin "warrior_king01.dds"

TargetSkin "warrior_king01.dds"

}

 

 

Group ShapeData18

{

ShapeIndex 14

Model "warrior_nahan.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_nahan.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_1-1_nahan_a.dds"

}

 

Group ShapeData19

{

ShapeIndex 15

Model "warrior_nahan.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_nahan.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_giryung_a.dds"

}

Group ShapeData20

{

ShapeIndex 16

Model "warrior_nahan.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_nahan.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_jaho_a.dds"

}

 

Group ShapeData21

{

ShapeIndex 17

Model "warrior_saja.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_saja.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_saja_a.dds"

}

Group ShapeData22

{

ShapeIndex 18

Model "warrior_saja.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_saja.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_jain_a.dds"

}

Group ShapeData23

{

ShapeIndex 19

Model "warrior_saja.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_saja.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_2-3_moryong_a.DDS"

}

Group ShapeData24

{

ShapeIndex 20

Model "warrior_cheongrin.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_cheongrin.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_3-1_cheongrin_a.dds"

}

Group ShapeData25

{

ShapeIndex 21

Model "warrior_cheongrin.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_cheongrin.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_3-2_geumrin_a.dds"

}

Group ShapeData26

{

SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"

 

ShapeIndex 25

Model "warrior_lord.GR2"

SourceSkin "warrior_king01.dds"

TargetSkin "warrior_king02.dds"

}

Group ShapeData27

{

ShapeIndex 22

Model "warrior_yongsin.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_yongsin.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_yongsin_a.dds"

}

Group ShapeData28

{

ShapeIndex 23

Model "warrior_4-1.gr2"

LOCAL_SourceSkin "d:/ymir Work/pc/warrior/warrior_4-1.dds"

LOCAL_TargetSkin "season1/pc/warrior/warrior_4_2.dds"

}

Group ShapeData29

{

SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"

ShapeIndex 26

Model "warrior_4-1.GR2"

SourceSkin "warrior_4-1.dds"

TargetSkin "warrior_4-3.dds"

}

Group ShapeData30

{

ShapeIndex 27

 

Model "warrior_lord2.GR2"

SourceSkin "warrior_lord01.dds"

TargetSkin "warrior_lord01.dds"

 

SourceSkin2 "warrior_lord02.dds"

TargetSkin2 "warrior_lord02.dds"

}

Group ShapeData31

{

ShapeIndex 27

 

Model "warrior_lord2.GR2"

SourceSkin "warrior_lord01.dds"

TargetSkin "warrior_lord01.dds"

 

SourceSkin2 "lord_cloak.dds"

TargetSkin2 "lord_cloak.dds"

}

}

 

Group AttachingData

{

AttachingDataCount 2

 

Group AttachingData00

{

AttachingDataType 1

 

isAttaching 0

AttachingModelIndex 0

AttachingBoneName "Bip01"

 

CollisionType 1

 

SphereDataCount 1

Group SphereData00

{

Radius 40.000000

Position 0.000000 0.000000 100.000000

}

}

 

Group AttachingData01

{

AttachingDataType 1

 

isAttaching 0

AttachingModelIndex 0

AttachingBoneName "Bip01"

 

CollisionType 3

 

SphereDataCount 1

Group SphereData00

{

Radius 70.000000

Position 0.000000 0.000000 100.000000

}

}

}

 

 

 

Na samym końcu można zobaczyć że jest tylko jedna pozycja dla wszystkich fryzur...

Jak chcecie to możecie obniżyć ją ale nie liczcie na dobry efekt ^^

 

 

Pozdrawiam

chodzi mi ze on nie umie dodac nowej masz tutaj:

jak narazie mógłbym udostępnić tylko projekt z 3ds max, bo gotowych plików .gr2 jeszcze nie moge, ponieważ musze jeszcze ogarnąć textury

Sprawa wygląda tak:

jak wchodzę do gry szamanem i zmieniam mu fryzure na tą nową to jest w porządku

ale cała sprawa komplikuje się gdy zmieniam mu fryzure na tą samą ale w innym kolorze

bo kolor fryzury powinien się zmienić, a się nie zmienia...

211c73cd6486beb.gif

Minecraft

odkrywcai.pngwolftamer.png

Odkrywca

Wolfer:Lubie pieski:P

Jeżeli jesteś człowiek to kliknij na obrazek:

baner6.gif

Opublikowano

Aby zrobić fryza, trzeba zrobić kości takie jak przy zbroi, czyli ręce nogi itd... Potem łączysz to z głową, szyją i barkami. Jest to wykonalne, ale zdaje się ze tylko ja i gracjanP ogarniamy jak to zrobić :P

sygna.png

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...