Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Robimy Dmg Z Buta!


Lubie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, dzisiaj przedstawię wam sposób na zrobienie dmg z buta czyli np. na miecz, wachlarz, sztylety czy łuk. Do poradnika przekonał mnie Sommer. Więc zaczynamy jak zawsze rozpakowując pliki PC bądź PC2 zgodnie z tym poradnikiem:

To jest ukryta treść, proszę

Ważne aby pliki PC które rozpakowujemy miały DMG na skille, inaczej będzie więcej roboty.

 

Teraz gdy mamy rozpakowane pliki wchodzimy do folderu ymir work, pc/pc2, potem w folder jakiejś postaci (nie musi być nasza), a na końcu do folderu skill. Wybieramy sobie jakiegoś skilla np. jeśli weszliśmy w assasin (ninja) to wybieramy powiedzmy amseup (zasadzka), zresztą listę przedstawię poniżej. Kopiujemy sobie całą zawartość tego skilla i wklejamy do notatnika. Potem wchodzimy do folderu naszej postaci i wybieramy naszą broń (lista poniżej). Teraz jest trudniejsza część. Wchodzimy najpierw w plik combo1.msa (oczywiście notatnikiem) i kopiujemy ścieżkę do animacji, która jest zakończona .gr2 na przykład:

To jest ukryta treść, proszę

Teraz wchodzimy do naszego notatnika gdzie wkleiliśmy jakiegoś skilla i zmieniamy mu ścieżkę na tą skopiowaną. Przykładowa ścieżka skilla:

To jest ukryta treść, proszę

Potem usuwamy efekty które są w linijce EffectFileName na przykład:

To jest ukryta treść, proszę

zmieniamy na:

To jest ukryta treść, proszę

Zapisz plik (notatnik), zmień jego nazwę na combo1.msa i podmień w folderze twojej broni (lista poniżej). Rób tak aż do skończenia plików combo czyli przeważnie do combo7.msa. Jeśli wszystko poprawnie zrobisz spakuj plik, podmień w folderze pack w metinie i ciesz się DMG na broń !

 

Przykład poprawnego combo 1 u ninji na 1 ręczną broń

 

 

To jest ukryta treść, proszę

 

 

 

Lista rzeczy które miały być poniżej

 

Opis broni:

 

(horse)onehand_sword - 1 ręczna broń

(horse)twohand_sword - 2 ręczna broń

(horse)dualhand_sword - sztylety

(horse)bow - łuk

(horse)bell - dzwonek

(horse)fan - wachlarz

Dopisek horse oznacza że dany folder należ do tej broni na koniu.

 

 

PC & PC2:

 

PC

Postacie płci męskiej: Sura & Wojownik

Postacie płci żeńskiej: Ninja & Szamanka

 

PC 2

Postacie płci męskiej: Ninja & Szaman

Postacie płci żeńskiej: Sura & Wojowniczka

 

Lista skilli :

 

 

WOJOWNIK

 

BODY:

 

  • samyeon ---> Trzystronne Cięcie
  • palbang ---> Wir Miecza
  • jeongwi ---> Berserk
  • geomgyeong ---> Aura Miecza
  • tanhwan ---> Szarża

 

MENTAL:

 

  • gigongcham ---> Tąpnięcie
  • gyeoksan ---> Duchowe Uderzenie
  • daejin ---> Walnięcie
  • cheongeun ---> Silne Ciało
  • geompung ---> Uderzenie Miecza

 

SURA

 

WP:

 

  • swaeryeong ---> Uderzenie Palcem
  • yonggwon ---> Smoczy Wir
  • gwigeom ---> Czarowane Ostrze
  • gongpo ---> Strach
  • jumagap ---> Czarowana Zbroja
  • pabeop ---> Rozproszenie

 

BM:

 

  • maryeong ---> Mroczne Uderzenie
  • hwayeom ---> Ogniste Uderzenie
  • muyeong ---> Ognisty Duch
  • heuksin ---> Mroczna Ochrona
  • tusok ---> Duchowy Cios
  • mahwan ---> Mroczna Sfera

 

 

NINJA

 

DAGGER:

 

  • amseup ---> Zasadzka
  • gungsin ---> Szybki Atak
  • charyun ---> Wirujący Sztylet
  • eunhyeong ---> Krycie Się
  • sangong ---> Trująca Chmura

 

ARCHER:

 

  • yeonsa ---> Powtarzalny Strzał
  • gwangyeok ---> Deszcz Strzał
  • hwajo ---> Ognista Strzała
  • gyeonggong ---> Bezszelestny Chód
  • dokgigung ---> Trująca Strzała

 

SZAMAN

 

SMOK

 

  • bipabu ---> Latający Talizman
  • yongpa ---> Strzelający Smok
  • paeryong ---> Smoczy Skowyt
  • hosin_target ---> Błogosławieństwo
  • boho_target ---> Odbicie
  • gicheon_target ---> Pomoc Smoka

 

LECZENIE

 

  • noejeon ---> Błyskawiczny Rzut
  • byeorak ---> Przywołanie Błyskawicy
  • pokroe ---> Burzowy Szpon
  • jeongeop_target ---> Leczenie
  • kwaesok_target ---> Zwinność
  • jeungryeok_target ---> Zwiększenie ataku

 

 

UWAGI

1. Wszystkie ścieżki to tylko przykłady, proszę się na nich nie wzorować ponieważ może to skutkować zepsuciem plików.

2. Poradnik nie należy do łatwych więc proszę o przeczytanie go w skupieniu i powoli aby nie było zbędnych pytań.

3. Najlepsze skille do robienia tego hacka to skille "proste" np. wir miecz czy tąpnięcie ponieważ inne skille są bardziej rozbudowane.

 

Jeśli zauważyliście jakieś błędy pisać w temacie bądź na PW. Mogę pomóc w robieniu tego DMG, ale nie przesadnie, bo mam co robić.

KONTO NIEUŻYWANE !!!

 

MOJE NOWE KONTO TO TrueFaith

Opublikowano

Pierwszy:D

 

 

 

Lubie, a ile mozemy sobie z buta powiekszyc?:) Pozdrawiam

 

 

 

PS

 

 

Mozna Dmg z buta polączyc z Waithackiem:D?

Opublikowano

Dzięki Lubie na cb zawsze można liczyć już się biorę do roboty :D



"Wyznacz Sobie taki cel, że gdybyś go osiągnął, to zwaliłby Cię z nóg."

The Secret



Pomogłem? Daj +

Opublikowano

emilo16 zależy jaki był DMG na skille w plikach pc, najczęściej x 4-6. Jak najbardziej można połączyć z wait hackiem i z tornado hackiem (jak zrobić jest na liście w moim profilu)

kazik33333 to jest DMG z buta, nie ze skilli. Jeśli chcesz tuta ze skilli to jest na liście w moim profilu. Działa to w ten sposób, że jak walniesz mieczem np. 500 to będzie x np. 7 czyli 7 x 500 = 3500.

Sommer przyjemność jest po mojej stronie :)

 

@DOWN

Nie spamuj, pisz od razu na PW albo w temacie.

KONTO NIEUŻYWANE !!!

 

MOJE NOWE KONTO TO TrueFaith

Opublikowano

łooo coś tu nie gra zrobiłem na 1 ręczna na konia i wywala, chyba za dużo hitów

jak by zrobić tak to będzie udezac tylko 2x ?

 

@EDIT: kurde jak to się robi ze masz czarne tło w tym przykładnie ?

 

 

ScriptType MotionData

 

MotionFileName "d:/ymir work/pc/assassin/onehand_sword/combo_01.gr2"

MotionDuration 1.333333

Accumulation 0.00 0.00 0.00

 

Group AttackingData

{

AttackType 1

HittingType 2

StiffenTime 0.000000

InvisibleTime 0.100000

ExternalForce 0.000000

HitLimitCount 0

 

MotionType 3

HitDataCount 1

Group HitData00

{

AttackingStartTime 0.000000

AttackingEndTime 0.000000

AttackingBone ""

WeaponLength 0.000000

List HitPosition

{

}

}

}

 

Group MotionEventData

{

MotionEventDataCount 9

Group Event00

{

MotionEventType 1

StartingTime 0.026923

 

IndependentFlag 0

AttachingEnable 1

AttachingBoneName "equip_right"

FollowingEnable 1

EffectFileName ""

EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000

}

Group Event01

{

MotionEventType 1

StartingTime 0.299145

 

IndependentFlag 0

AttachingEnable 1

AttachingBoneName "equip_right"

FollowingEnable 1

EffectFileName ""

EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000

}

Group Event02

{

MotionEventType 1

StartingTime 0.448718

 

IndependentFlag 0

AttachingEnable 1

AttachingBoneName "equip_right"

FollowingEnable 1

EffectFileName ""

EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000

}

}



"Wyznacz Sobie taki cel, że gdybyś go osiągnął, to zwaliłby Cię z nóg."

The Secret



Pomogłem? Daj +

Opublikowano

Czarne tło to code, czyli ten obrazek: code.png

I ja podawałem przykłady z tym tylko, nie masz kopiować ; p chodziło mi aby zaprezentować usunięcie efektów i zmianę animacji. Ty masz wkleić swoją animację. Tak samo ze skillem, zasadzka nie jest najlepszym skillem do tego. Wygląda to jakbyś kompletnie nie czytał TuT'a ; P Powiedzmy że chcesz na wojkę na boja, 2 ręczna broń, to w combo 1 wklejasz animację taką:

To jest ukryta treść, proszę

I tak dalej, nie tą z tematu. Ja się posłużyłem przykładem jak zrobić na ninje faceta 1 ręczna broń combo 1.

KONTO NIEUŻYWANE !!!

 

MOJE NOWE KONTO TO TrueFaith

Opublikowano

bo mówiłeś ze trzeba skopiować to ze skila który jest w dmg a ja nie mam takiego ;/ i myślałem ze jak skopiuje to twoje i zamienię Ścieszkę do animacji to będzie git

 

EDIT: eh wiem, podmieniłem ale za 1 uderzeniem odrazu wywala, a idzie to ustawić ile ma hitów iść na 1 uderzeniem ?



"Wyznacz Sobie taki cel, że gdybyś go osiągnął, to zwaliłby Cię z nóg."

The Secret



Pomogłem? Daj +

Opublikowano

Nie. Przecież jest napisane biało na czarnym ( :D ) że musisz ścieżkę oryginalną mieć, np. skill to wir miecza, robisz dmg na wojkę 2 reczna z boja, to animację wklejasz oryginalną wojki z boja 2 ręczna i tak dalej. Napisz na co chcesz zrobić (dokładnie), a dam Ci ścieżki. I skill najlepszy to będzie wir miecza, tąpniecie lub inne takie proste skille.

KONTO NIEUŻYWANE !!!

 

MOJE NOWE KONTO TO TrueFaith

Opublikowano

ok mam woja bodziaka chciałbym dmg z 1 ręcznej broni z boja możesz mi podpowiedzieć? :P



"Wyznacz Sobie taki cel, że gdybyś go osiągnął, to zwaliłby Cię z nóg."

The Secret



Pomogłem? Daj +

Opublikowano

Wojownik mężczyzna koń bojowy broń jedno ręczna

combo1

To jest ukryta treść, proszę

combo2

To jest ukryta treść, proszę

combo3

To jest ukryta treść, proszę

 

Chodziło mi bardziej żebyś napisał na PW lub GG ;P

KONTO NIEUŻYWANE !!!

 

MOJE NOWE KONTO TO TrueFaith

Opublikowano

ok już wszystko skapowałem. Pakuje się i zobaczymy co z tego wyjdzie xD :P



"Wyznacz Sobie taki cel, że gdybyś go osiągnął, to zwaliłby Cię z nóg."

The Secret



Pomogłem? Daj +

Opublikowano

Tak, taki DMG działa na PL'u. Gotowca można pobrać ode mnie:

To jest ukryta treść, proszę

Wersja z wait hackiem, bądź od neono bez wait hacka.

KONTO NIEUŻYWANE !!!

 

MOJE NOWE KONTO TO TrueFaith

Opublikowano

UUU to Git :D

 

Czyli np. walnę Hita a moob dostanie np. Podwójnie 500 ?

 

 

A na skille Nic sie nie wymyśli? zeby działał na PL

OndteAw.png


Opublikowano

Mam mały problem, gdy zrobiłem tak jak pisałeś na skill mentala to zamiast mnożyć dmg wali mi ribkiem jak z pięści może wiesz co źle zrobiłem?

EDIT:Już bije normalnie tylko że walne raz i od razu kicka <_<

65994253024037513199.png

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...