Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Miecze I Sandały

beliaar12

Pytanie

Opublikowano

Witam, chciałbym się zapytać czy w tej grze można za pomocą CE zmienić ilość pieniędzy. Jeżeli taki temat był to sorki ale wyszukiwarki mi coś nie chce działać. Od razu mówie, że w CE jestem zielony. To jest chyba gra flash

1359062624-U334301.png

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak, działa na kase i możesz sobie zamrozić punkty które rozkładasz w staty ; ) Wtedy możesz sobie robić nieskończone statystyki :PP

Wygląd mnie pierdoli, tak samo jak reputacja i twoje zdanie...

Opublikowano

W Miecze i Sandały działa na kasę i także na statystyki! Proszę bardzo:

NA STATYSTYKI!

1.Otwieramy program Cheat Engine i grę np. na przeglądarce Google Chrome.

2.Włączamy grę i mamy do rozdania chyba z 9 punktów na początek gry,prawda? Więc mnożymy tę liczbę przez 8 i naciskamy na cheat engine First Scan.

3.Bierzemy znów grę i punkty wyłączamy aż do 4.Ponownie bierzemy mnożymy przez 8 te 4 i wpisujemy A później naciskamy Next Scan.Wyskakuje jeden wynik.

4.Wybieramy ten proces i zmieniamy Value.Najlepiej weźcie jeszcze frozen (ten kwadracik zaznaczcie) będzie się liczba utrzymywać.

KASA! Ale mnożymy przez 8 pamiętajcie.

Fajnie się gra ze statystykami? Pora na forsę ; ]

1.Miecze i sandały mamy włączone.patrzymy na kasę.W value wpisujemy wartość kasy i naciskamy First Scan.

2.Później kupujemy na Miecze i sandały jakiś miecz lub zbroję i znów mnożymy przez 8.