Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[TuT] Item Proto I Nazwy


Xtronix856

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie, chcialem sie dowiedziec co oznaczaja poszczgólne nazwy wymienione ponizej, podajcie nr. i jezeli wiecie to wartosci ktore moga sie odnosic dla danego nr(czyli co oznacza np. flag i jakie cyferki mozna tam wpisywac). :

 

1.vnum- ID przedmiotu

2.name- Nazwa przedmiotu

3.gb2312name- Nazwa przedmiotu

4.type- Za pomoca numeru okreslamy czy to boron, helm itd"

1 - Broń

2 - Elementy opancerzenia

3 - Mikstury, rzeczy do użycia z IS

5 - Rzeczy do misji (itemy questowe), ulepszacze

10 - KD

13 - Wędka,kilof

23 - Szkatułki

 

5.subtype- Podobnie jak type

0 - Bronie 1 ręczne

1 - Sztylety

2 - Łuki

3 - Bronie 2 ręczne

4 - Dzwony

5 - Wachlarze

6 - Strzały

 

6.weight- To waga, czyli ile czasu możemy chodzić z przedmiotem bez zmęczenia

7.size- Ilość kratek które będą zajmowane w eq

8.antiflag- Dzieki temu ustalamy czy np. bron bedzie noszona w 1 ręce, 2, ninja, szman, sura ( 0- mogą nosić wszyscy)

 

32. to broń moga nosic woj ninja sura

44. to bron nosi tylko sura

52. to broń nosi ninja 308 jest to id sztyletów i łuków

56. to bron nosi tylko wojownik takie id maja bronie 2 reczne

28. to id wachlarzy i dzwonów wiec bronie dla szamana

 

9.flag- Prawdopodobnie jest odpowiedzialne za to czy możemy wyrzucać itemki czy nie

10.wearflag- Odpowiada za to czy item hełm, kolczyki, buty itd.

 

2 -hełm

64 -kolczyki

4 -buty

32 -naszyjnik

256- tarcza

8- bransoleta

1-Zbroja

16-Broń

 

11.immuneflag- Co przedmiot moze wywołac Np. spowolnic, ogluszyc

PARA,CURSE,STUN,SLEEP,SLOW,POISON,TERROR, bede mial czas to dam tlumaczenie :) ale mysle ze co do niektorych mozna sie domyslic :)

 

12.gold- Cena za kórą przedmiot bedzie do kupienia w sklepie

13.buy_price- Cena za którą przedmiot będzie sprzedany w sklepie

14.limittype0- Typ limitu, np 1 - lvl

15.limitvalue0- Wartość limitu, np 25 - 25lvl (jeśli limittype = 1)

16.limittype1- Typ limitu, np 1 - lvl

17.limitvalue1- Wartość limitu, np 25 - 25lvl (jeśli limittype = 1)

18.applytype0- Wrodzony bon czyli wybieramy numerek jaki nas interesuje

To jest ukryta treść, proszę

 

 

19.applyvalue0- Wartosc tego bonusu wrodzonego

20.applytype1- To samo co nr.18 mozeby dodac 2 wrodzony bon

21.applyvalue1- Wartosc tego bonusu wrodzonego

22.applytype2- To samo co nr.18 mozeby dodac 3 wrodzony bon

23.applyvalue2- Wartosc tego bonusu wrodzonego

24.value0- Kliknij

25.value1- Kliknij Dla zbroi tutaj np. 100 reszta value5

26.value2- Kliknij

27.value3- Kliknij

28.value4- Kliknij

29.value5- Kliknij Tutaj np. 120 to bedziemy miec 340 poniewaz Value5 robi sie automatycznie zawe 2x, czyli wychodzi 140 i dodajemy Value1

30.socket0- miejsce na KD, Tutaj bardziej chodzi czy ma mieć wbudowane KD albo Ile ma mieć miejsc.

31.socket1- miejsce na KD, Tutaj bardziej chodzi czy ma mieć wbudowane KD albo Ile ma mieć miejsc.

32.socket2- miejsce na KD, Tutaj bardziej chodzi czy ma mieć wbudowane KD albo Ile ma mieć miejsc.

33.socket3- miejsce na KD, Tutaj bardziej chodzi czy ma mieć wbudowane KD albo Ile ma mieć miejsc.

34.socket4- miejsce na KD, Tutaj bardziej chodzi czy ma mieć wbudowane KD albo Ile ma mieć miejsc.

35.socket5- miejsce na KD, Tutaj bardziej chodzi czy ma mieć wbudowane KD albo Ile ma mieć miejsc.

36.refine_vnum- id broni lub przedmiotu, ktory ma sie zrobić np. idziemy do kowala z bronia +9 i z niej robi sie nowa inna ;)

37.refine_set- iid ulepszacza który ustalamy w tabeli refine_proto, który będzie wymagany podczas ulepszania lub Kliknij

38.magic_pct- WTF

39.specular- Jak bardzo ma połyskiwać max to 100 chyba

40.socket_pct- Ilość ulepszaczy typu ebonit itd. max 3

 

 

Ten temat"poradnik" może posiadać błędy, wiec z dnia na dzien będą dodawane poprawki :)

bb6afecc015f0d43e0f69c81935f5e10_1.jpg

Opublikowano

Hmm sam wszytskiego nie wiem, ale możemy o wspólnych siłach przetłumaczyć.

 

Socket z ang. gniazdo oznacza - miejsce na KD

Tutaj bardziej chodzi czy ma mieć wbudowane KD albo Ile ma mieć miejsc.

 

 

 

limitvalue0 - Od którego lvl można założyć/użyć przedmiot

 

 

 

refine_vnum - sposób ulepszania, niestety nie wiem jakie liczby odpoiadają

za jakieś ulepszenie ;/

Opublikowano

Typ - do jakiej kategori nalezy item.

przykłady ,które znalazłem w bazie:

1 - Broń

2 - Elementy opancerzenia

3 - Mikstury, rzeczy do użycia z IS

5 - Rzeczy do misji (itemy questowe), ulepszacze

10 - KD

13 - Wędka,kilof

23 - Szkatułki

 

Subtype - pod kategoria np.

 

 

0 - Bronie 1 ręczne

1 - Sztylety

2 - Łuki

3 - Bronie 2 ręczne

4 - Dzwony

5 - Wachlarze

6 - Strzały

Opublikowano

antiflag wydaje mi sie ze jest to jaka klasa postaci ma nosić dana broń

 

jak wpiszemy tam 32 to broń moga nosic woj ninja sura

jak wpiszemy 44 to bron nosi tylko sura

jak wpiszemy 52 to broń nosi ninja 52 jest to id sztyletów i łuków

jak wpiszemy 56 to bron nosi tylko wojownik takie id maja bronie 2 reczne

28 to id wachlarzy i dzwonów wiec bronie dla szamana

Opublikowano

@up - antiflag 0 to chyba dla kazdej klasy postaci xD

 

i ode mnie:

 

limittype - typ limitu, np 1 - lvl

limitvalue - wartość limitu, np 25 - 25lvl (jeśli limittype = 1)

 

applytype - tyb bonusu wrodzonego

applyvalue - wartość bonusu wrodzonego (chyba 39000 max)

 

bonusy wrodzone:

 

To jest ukryta treść, proszę

 

 

value 0 - 5 - odpowiadają za dmg broni ale to troche skomplikowanie i nie chce mi się pisać wię proszę, poradniczek:

To jest ukryta treść, proszę

 

 

Narazie tyle :D Mam nadzieję, że pomogłem xD

Opublikowano

Jeszcze jedno:

W Zbrojach value1 i value5 odpowiadają za Obronę.

 

Tzn. ilość deffa = value1 + 2xvalue5

Czyli np. jak Zbroja ma mieć 340 deffa to można zrobić: value1=100 ; value5=120 i wychodzi 100+2x120=340

 

:)

 

Aha i jeszcze refine_set odpowiada za... yy... jak to nazwać... numer ulepszenia. Można je edytować w tabelce refine_proto. W niej id to numer ulepszenia, który wpisujemy właśnie w refine_set. Dalej się ustawia ulepszacze, ich ilość, koszt i szanse ulepszenia. Ale to już w innym poradniku, np. tutaj:

To jest ukryta treść, proszę

Opublikowano

39- Specular--- Połyskiwanie :D - Jak bardzo ma połyskiwać max to 100 chyba :D

Werflag określa czy naszyjnik, kolczyki, bransoleta czy buty

 

size nie chyba tylko na pewno :D

 

Dopisz do antiflagu

0-mogą nosić wszyscy

 

Oraz

 

37- nie ID itemku tylko ID ulepszacza :]

 

value1-value4 w broniach to obrażenia magiczne i zwykłe

Opublikowano

Flag odpowiada za łączenie itemków, ale czy za wyrzucanie na ziemie tego nie wiem :)

wiem że jak ustawie się flag na 20 to można łączyć itemki

90% Nastolatków dostałoby załamania nerwowego,

gdyby w telewizji zobaczyli by Justina Biebera chcącego popełnić samobójstwo,

9% wzięłoby krzesełko i popcorn i darło się: "Skacz lamusie!"

Jeśli należysz do tego 1% nastolatków które wyłączyło by telewizor wklej to do swojej sygnatury ;)

Opublikowano

EHh -,-

 

Werflag-odpowiada za to czy item to hełm bransoleta tarcza buty, naszyjnik, zbroja, broń(chodzi o miejsce w eq na które się nałoży)

 

2-hełm

64-kolczyki

4- buty

32-naszyjnik

256- tarcza

8- bransoleta

1-Zbroja

broń- 16

 

 

i dopisz do Antiflagu:

0- mogą nosić wszyscy

Opublikowano

F5

I po drodze takie pytanie jak dodac srednie obrazenia i um ?

Bo patrzałem na FMS czy RIB-a i widzę że w applytype nie jest dodany nr. 71 oraz 72.

Pomorze ktoś ?

bb6afecc015f0d43e0f69c81935f5e10_1.jpg

  • 3 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...