Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Windows 7 Crack

Razzac

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.Jestem zmuszony sformatować komputer a że kupiłem go jako gotowiec z zainstalowanym systemem operacyjnym to nie mam płytki od windowsa.Nie znam się na tym ale wydaje mi się że jedyne wyjścia to kupić oryginał albo pobrać z neta z znaleźć cracka.Czy ma ktoś z tym jakieś doświadczenia? Czy jest jakiś działający crack? Jest mi to na prawde pilnie potrzebne.Jeśli nie windows 7 to chociaż XP.

Czekam na rady.

pozdr

\m/ \m/

GG: 9261310

Opublikowano

Kurwa mać... Nie ma czegoś takiego jak crack do Windowsa o.O. Jak już to są różne aktywatory do Windowsa 7, wystarczy poszukać. Są też wersje od razu aktywowane po zainstalowaniu... Jeśli jest to laptop to powinieneś mieć w 'mój komputer' dysk Recovery i trzeba wypalić zawartość na płytę, to jest system.

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano

To nie laptop a mimo to znalazłem system recovery i wygląda na to że to mi pomoże.Czy to może posłużyć do sformatowania dysku?

dzięki

pozdr

\m/ \m/

GG: 9261310

Opublikowano

Na partycji recovery masz kopie zapasową systemu wraz z tzw. 'śmieciami' producenta, użyj programu Recovery Manager i wypal to na płytę tylko pamiętaj, że jak będziesz chciał potem wgrać system to partycji recovery po wgraniu już nie będzie, jest ona jednorazowa, więc najlepiej jest nie zgubić płyty.

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano