Skocz do zawartości
  • Dołącz do społeczności!

    👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Poradników do wybranej profesji


shadown1007

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poradnik dla Druida

Spis tresci

1) Przedstawienie postaci

2) Rozdki (Rods)

3) Czary ktore warto kupic!

a) czary dla FACC

B) czary dla PACC

4) Rook i wyspa przeznaczenia

5) Exp - na czym expic na jakim lvlu? Gdzie udac sie po rooku?

a) na FACC

B) na PACC

6) Summony

a) na hunty

B) do PVP

7) Mlvl - jaki mlvl na jaki lvl?

8) Eq - jakie wyposrzenie na jaki lvl?

9) Potiony

10) Sety odporniościowe.

11) PVP

1. Przedstawienie postaci.

Druid na jeden poziom dostaje 5 punktow zycia (HP), 30 punktow many (MP) oraz 10 capa.

Poziom magiczny jest latwy do wytrenowania. Druid jest mistrzem lodu i ziemi i na tych

zwyiolach glownie opieraja sie czary ofensywne Druida. Druid posiada takze czary leczniecze

dzieki, ktorym moze uleczyc swoim kompanow. Potocznie zwany drutem

Plusy i minusy Druida.

+ duża ilość many

+ mlvl łatwo się ćwiczy

+ jest chętnie brany do huntów w roli ratownika jeśli posiada PACC (sioher, uzdrowiciel)

+ musi uciekać przed potworem bo zadaje obrażenia na dystans.

+ posiada dość mocne czary ofensywne co pomaga mu w expieniu.

+ jest postacią NAJLEPSZĄ w tibii do PVP razem z sorcem tyle, że druid może jeszcze paraliżować (przydatne na wyższych lvlach).

+ Druidzi maja najwieksze szanse na dostanie sie do najlepszych gildi na servie ze wzgledu ze sorc/druid sa najlepsi do utrzymywania wladzy/porzadku.

- mała ilość życia.

- Druidem nie trudno o deda i na małym i na dużym lvlu.

- ma mało capa (nawet na wyższych lvlach to przeszkadza, ale już nie tak bardzo)

- jego najlepszy czar obszarowy (exevo gran mas frigo) jest gorszy od czaru sorca (exevo gran mas vis) ze względu na odporności potworów do żywiołow z jakich zadają obrażenia te czary.

- baaardzo duzo kasy na expa idzie (za to czesto sie zwraca, niestety bywa ze nie)

2. Różdki (Rods)

rodyan1.jpg

Jeśli chodzi o rózdki "na zmiane" to chodzi o to że używamy jednej z nich na te potwory na których chcemy expić wedłog odporności. Np. na Dragi bierzemy Hailstorm bo drag nie jest na niego odporny a na Hydry bierzemy Underworld Rod bo Hydra jest wrażliwa na śmierć smile.gif

mala poprawka Rozdka od 37 lvla mozna kupic juz za 3k na niektorych serverach!

.

3. Czary, te które warto kupić

a) FACC

Exiva - szukanie osoby

Exura - leczenie, przydaje sie na uleczenie 1/3 hp

Exura gran - leczenie, nasz podstawowy leczniczy czar

Exana pox - odtrutka, przydatne jak nas zatruje np. skorpion

Utamo vita - przez 3 minuty i 20 sekund nasza mana jest trakotowana jako zycie

Exevo pan - tworzenie sobie jedzenia, przydatne

Exevo frigo hur - ofensywny czar ktory na kilka sqm rzuca wiazke lodu, jesli nie mamy pacc bardzo przydatny czar jesli mamy pacc to i tak sie przyda.

Utevo res "nazwa summona - tworzymy sobie pomocnika w postaci potowra, przydatne na hunty, pk oraz na stawianie komus monka/ghoula(servery pvp).

Adori Mas Frigo - tworzymy rune avalanche, nasze glowne zrodlo zysku jesli nie mamy pacc, srednio skupywane za 3k

Utana vid - niewidka, przydatne jesli w naszym obrebie sa potwory typu demon skeleton .

B) PACC

Exani hur up/down - pozwala na szybkie przejscie na dol/gore jesli daleko sa schody .

Exani tera - ropa na do gory, przydatne jesli nie mamy ze soba ropy.

Exori flam/tera/frigo/mort/vis - bardzo przydatny czar! w polaczeniu z rozdka zadajemy bardzo dobry dmg potoworom.

Utani hur - przydatne, szybciej sie poruszamy

Utani Gran hur - to samo co wyzej tylko ze szybciej i na krucej bo tylko na 10 sek.

Exura sio - leczymy przyjaciol ... bardzo przydatne

Exura gran mas res - leczymy wszystko wokol 36 sqm od nas, bardzo przydatne na hunty do leczenia summonow.

Adori Frigo - icicle, najpopularniejsza runa w tibii, bp schodzi srednio za 2,5k - 3k

Exevo gran mas frigo - najlepszy obszarowy czar druida! bardzo przydatny na wiekszym lvlu do wyczyszczania respow itp.

4. Rookgard i wyspa przeznaczenia

Rookgard - nie ma co opisywać wychodzimy jak najszybciej i idziemy na wyspę przeznaczenia. Na wyspie stajemy się Druidem oraz bierzemy całe eq dla Druida.

Oto Eq jakie dostajemy :

przeznaczeniaqv0.jpg

UWAGA. W tym samym miejscu gdzie jest EQ dla nas jest resp rotwormów! Musimy tylko zejść troche niżej niż sa wolfy. Dobijamy na rotach 9 lvl żeby zaraz po wyjściu mieć exure. Nie wbijesz tam wiekszego lvla poniewarz gdzieś 5 min po zdobyciu 9 lvla teleportnie cie na początek wyspy i nie będziesz mógł tam wejść ponownie. Po wyjściu z wyspy przeznaczenia najlepiej udać się do Venore lub Kazordoon, znajdują sie tam duże respy dwarfów(tylko Kazo) i rotwormów (Venore i Kazo).

5. Exp

a) FACC

od 8 lvla do 20 lvla - Roty Venore/Dwarfy Kazo/roty Fibula/Swamp Trolle Venore - osobiscie polecam Dwarfy Kazo, dla osob chcących kase roty Venore .

od 20 lvla do 26 lvla - Cyclopy Thais/Ghostland (Carlin)/Dwarfy Soldiery i guardy

od 26 lvla do 33 - Guardy/Cyclopy

od 33 lvla - Guardy/Cyklopy/Pojedyncze respy Dragonów (dlugie i monotonne)

od 50 lvla - Dragi/Guardy

B) PACC

od 8 lvla do 13 lvla - Roty darashia/Roty Liberty Bay/Trolle Edron/Gobliny Edron

od 13 lvla do 33 lvla - Tomby ankrahmun/Cyclopolis/Scaraby ostatecznie

od 33 lvla - Dragi/tomby

50+ lvl - Ancienty/Dragi/Hydry (SE)

70+ - all od 50+ oraz Worker Golemy

se - sgared experience - exp na pol - ogolnie to polecam expic we 2 zawsze razniej wtedy. Polecam rownierz od 60 lvl+ bic Hydry na goromie teamem ED 60lvl+ ED/MS 60 lvl+ oraz paladyn 60 lvl+ shielding 65+ (pal na siebie bierze hydry)

Mapki na dojście.

w trakcie budowy

6. Summony

summonpvpjf9.jpg

7. Mlvl

Oto minimalny próg lvli jak dla mnie. Jesli uwazasz ze nie potrzebujesz wiekszego mlvl bo dajesz sobie rade z monsterami i wyrabiasz z leczeniem to nie cwicz dalej ;]. Warto pamiętać o spalaniu many.

10 lvl - 5 mlvl

15 lvl - 15 mlvl

20 lvl - 20 mlvl

30 lvl - 32 mlvl

35 lvl - 40 mlvl

40 lvl - 42 mlvl

Mlvl jaki mamy miec bez eq!

8. Eq

Kupywanie jakiegos super eq druidem mija sie z celem. Nasze eq po 30 lvlu powinno wygladac mniej wiecej tak - Spirit Cloak/Spellbook 1 do mlvla/Bohy/Platinum amulet lub scarf/Hat of the mad/Plate legs lub Blue legs

Dla mnie lepiej nosic scarf i p legi po prostu przy dedzie male waste mamy

Od 50 lvla spellbook 2 do mlvla i od 80+ z questow Yalahari mask (tylko na expa na pk/wary tylko hat of the mad!) a od 100+ placimy za seriws inq~ i mamy spellbook +3 mlvl (tez tylko do expa)

Czemu tylko do expa? Bo te 2 mlvle roznicy ci nie zrobia a jesli stracisz je przy dedzie to roznica spora w stracie miedzy np Yalahari mask i hat of the mad.

9. Potiony

potionyfi0.jpg

10. Sety odpornościowe

Jak juz zdobedziecie cos z np magma setu itd to zostawcie i expijcie z tym na potworach. Wydawanie kasy na sety odpornosciowe = strata kasy.

11. PVP

Druid jest mistrzem pvp (razem z Sorcem). Druid zeby mogl uczestniczyc w wojnie to srednio 70 lvl potrzebuje. Najlepiej nie pchac sie do wara jesli nie mamy 90lvl+ ze wzgledu ze nigdy nie wiemy kiedy war sie skonczy (a dedow troche bedzie) a i manasy najlepsze tez sie przydadza wink.gif. Na wara druid potrzebuje - Bp paralyze, Pol Bp - caly bp destroy fieldow, firebomby na trapa (niecaly bp), magic walle(na ob to podstawa,mw nie robia pz lock!), BP UH!(jak utama sie skonczy to czym sie leczyc? :P), SD, no i manasy jak najlepsze na dany lvl. I warto pamietac o 1 zasadzie - w Tibii zadna profa nie da rady w 5 min rozwalic drugiej do deda jesli jest to 100lvl+. Od 100 lvl+ solo pvp w tibii polega na tym kto ma wiecej sprzetu wiec odradzam wam walczenie solo.

Pozdro

shadown1007

Opublikowano

Poradnik dla Paladyna, dostosowany do update 8.1

 

Spis Treści:

1. Paladyn - kto to?

2. Rookgard

3. Skillowanie

4. Expienie

5. Czary

6. Ekwipunek

7. Magic lvl

8. Porady

 

1. Paladyn - profesja w Tibi walcząca na dystans. Na początku jest niestety trudna i droga, jednak potem gra wysoko levelowym paladynem może przynieść nam sporo radości i gotówki również : ).

Paladyn dostaje co lvl:10 hp, 15 many i 20 capa

Regeneracja

Paladyn

 

* 1 Hp co 8 sekund

* 2 Many co 4 sekundy

 

Royal Paladyn

 

* 1 życia co 6 sec

* 2 Many co 3 sekundy

 

 

To jest ukryta treść, proszę

 

Plusy gry paladynem

+ Dużo Capa

+ Dużo Many i dość dużo hp

+ Czar "exura vita/exura san

+ Czary ofensywne tj. "exori con", "exori san", "exevo mas san"

+ Możliwość używania run sd (po updatach ta strona paladyna straciła na wartości)

+ Assassin stary, uderzenia z nich przy wysokich skillach (90+), mogą przekroczyć nawet 600 dmg.

+ "Niewidka" czyli czar "utana vid", bardzo przydatne np. przy wybijaniu ofa : ).

Minusy gry paladynem

- Ciężka amunicja

- Paladyn w czasie laga/kicka ginie bardzo szybko

- Zmniejszona siła leczenia z czarów "exura vita", "exura san", przez co paladyn na serwerach pvp, często pada ofiara noob pkerów.

- Zwiększona łamliwość ass starów/royal spearów i innej amunicji.

- Zmniejszony zasięg amunicji (royal spears 3 sqm, gwiazdki, enhanted speary 4 sqm)

 

2. Rookgaard - najważniejsza rzeczą na rookagrdzie jest uzbieranie jak największej ilości gotówki, chyba że gramy na serwerze, gdzie mamy już jakąś postać. Na początek expimy na ratach na południe i południowy zachód od miasta, wbijając 2-3 lvl i zarabiając troche gotówki na jakąś broń typu mace. Później gdy już mamy jakieś eq, najlepszym rozwiązaniem będą trole i bugi (musicie być ostrożni, bo przy full respie są zabójcze). Gdy bieda zagląda nam w oczy nie zaszkodzi robić lootbagów, targając ich po mapce, następnie rzucając w jakieś krzaki, bądź inne mało widoczne miejsce i noszenie tego seriami. Takim sposobem na 8 lvl'u będziemy mieli około 1. - 1.5k.

 

3. Skillowanie - Skille to nasza indywidualna sprawa. Teraz czasy się pozmieniały. Nie ma czegoś takiego jak tabelki jaki skill mam mieć na danym lvl'u. Wszystko zależy od tego ile mamy gotówki. Wiele osób wbija najpierw 20 lvl na jakichś rotach, a następnie wbija skille 70~ i olewa trening do 40-45 lvl'a. Wbicie skilla od 10 do 70 to +/- 38h, więc niecałe dwie doby. Jeśli mamy pieniądze przy takim rozwiązaniu będzie nam się grało bardzo przyjemnie, bo przy skillu 70 i royal spearach można już uderzyć 170-190, a to sporo : ). Jeśli jesteśmy nowi i niestety nie mamy zbyt wiele kasy na start musimy trzymać się metody "troche expa i zarabiania kasy, a potem wastowanie na treningu", taka metoda jest mniej efektywna, ale trzeba sie liczyć z tym, że nie każdy jest Bill Gates, a paladyn do najtańszych profesji jeśli chodzi o początek nie należy.

Powiem tyle, że gdy uda nam się wbić skille około 60 na 20 lvl'u to potem już na prawdę wszystko jakoś pójdzie.

Miejsca do skillowania? Jest ich sporo, zawsze wybieraj te najmniej zaludnione i w znajdujące się blisko dp. Nie chcę podawać dokładnych miejscówek i zdjęć, bo w ten sposób tylko przyczynie się do wzrostu noobków, którzy będą w natrętny sposób nam przeszkadzać. Na początku nie pozostaje nam nic innego niż roty na wschód od thais, tam wbijamy skille około 35-40, wiem że to trudne, bo dmg ze spearów stale rośnie, ale niestety początki zawsze są trudne. Uważajmy przy tym na pkerów, którzy często odwiedzają takie miejsca, więc zabranie kilku health potionów ze sobą nie zaszkodzi. Jeśli chodzi o dalsze skillowanie, cóż mogą być to roty znajdujące się w głębszych podziemiach tych troli, a potem dwarfy i slimy. Dwarfy - tutaj mamy spory wybór, możemy trenować praktycznie na każdej kopalni, uważając przy tym na pkerów, no i noobów, którzy szczególnie na serwerach non-pvp są wkurwiający.

Slimy, cóż dobrym miejscem jest ich resp na outlaw camp, powiem tyle, że jest to pod ziemią zaraz przed hunterami, schodzimy po drabinie raz, następnie wchodzimy w dziurę i mamy resp 3 slimów. Miejsce dosyć oddalone od dp, ale na prawdę rzadko odwiedzane przez ludzi i spokojne.

 

4. Expienie - jest to też indywidualna sprawa, również zależąca od naszej sytuacji materialnej. Jeśli chodzi o początki, najlepszym rozwiązaniem jest Fibula, wyspa położona na południowy - zachód od Thais

To jest ukryta treść, proszę
. Będąc już na wyspie kierujemy się cały czas na południe, znajdziemy sie w małym miasteczku będziemy widzieć studnię, ale o niej za chwile. Udajemy się do npc Simon The Beggar
To jest ukryta treść, proszę
. Nawiązujemy z nim dialog hi -->help-->yes-->yes-->yes-->bye. W taki sposób tracąc 800 gp zyskaliśmy klucz. Nie martwcie się 800 gp to niewiele, a Fibula to swoista kopalnia kasy. Udajemy się do studni, przechodzimy kawałek zabijamy poison spidery, a następnie idziemy na północ do drzwi. Otwieramy je kluczem i schodzimy po schodach poziom niżej. Interesować nas będa drzwi zachodnie oraz na nieco wyższym lvl'u drzwi południowe. Przy schodach musimy uważać na lurerów, którzy niejednokrotnie przyciągają pod schody 2 dsy(demon skeletony) oraz Beholdery. Na zachód znajdują się masy rotwormów i carrion wormów, a na południe beholdery, skeletony i demon skeletony. Beholdery i Ds'y możemy spokojnie bić od 20 lvl'a. Expienie tu będzie dla was monotonne, ale kasa jak na początek będzie na prawdę duża - nawet 30-40k.

To jest ukryta treść, proszę

25 lvl' jest dobrym okresem na zmianę swojego zamieszkania. Wysyłamy paczką cały nasz depozyt do miasta Kazordoon i właśnie tam zaczynamy naszą nową przygodę. Od thais kierujemy się się cały czas na zachód, następnie przechodzimy przez 1 most i idziemy zgodnie z drogą. Napotkamy na drugi most, przechodzimy go i zmierzamy ku północy, będziemy szli kanionem i napotkamy "wnęką" - przechodzimy przez nią i zmierzamy na zachód. Trafimy na rope place, ropamy się do góry idziemy na północ, schodzimy na dól, a potem idziemy na północ, między drzewkami, aż dojdziemy do wejścia w skale. Tak o to znaleźliśmy się w Kazordoon - mieście Krasnoludów. Dokładny opis, gdzie znadują się Npc/sklepy itd. znajdziecie na tibia.pl. Na początek do 30 lvl'a expimy w kopalni w mieście. Wybijamy soldiery, zwykłe dwarfy, pojedyncze respy guardów, slimów. Mamy 30 lvl możemy przenieść się na inne kopalnie, bądź expić w dolnych partiach kopalni w mieście. Dobrym miejsce będzie też Dwacatra, powszechnie znana jako więzienie w Kazo. Potrzebny klucz 3802, który dostaniecie z prostego questu Imperator Cookie Quest (spoil znajdziecie na tibia.pl lub innej stronie). Wejście tutaj

To jest ukryta treść, proszę
. W kazordoon expią bardzo różne lvl'e od 20 do nawet 60-70. Mając 40-45 lvl i dobre skille możemy expić na Dwarf Hellu, oczywiście same guardy, czyszcząc dwa poziomy. Exp jest dobry 30k-40k/h, więc 2-3h dziennie i 50 lvl wpadnie dość gładko : ). Mając już 50 lvl, mamy dosyć spore doświadczenie. Oczywiście nie chcę, aby wasze expienie ograniczało się tylko do Kazordoon, bo szybko gra palem wam się znudzi. Zaraz za dwarf bridge skręcamy w prawo, wchodzimy w dziurę, a następnie po drabinie. Znajdziemy się w kanionie draga, zabijamy go i idziemy dalej. To miejsce oraz wyverny położone nieopodal i okolice Orc Fortess, to również dobry exp. Na of'ie polecam wybijać tylko początek na niewidce, bo dalej będzie nam już za ciężko.

50 lvl - przenosimy się do Venore, można zostać jeszcze w Kazordoon, ale po co się zanudzać. Venore to bardzo dobre miejsce dla paladyna między 50 - 60, a nawet 70 lvl. Mamy do wyboru bardzo wiele miejsc. Na południowy zachód od venore znajdują się daleko wysunięte Pola Zniszczenia (Plains of Havoc, potoczny POH). Potwory jakie tu znajdziemy to:wyverny, giant spidery, dragony oraz dragon lordy (ornament shield quest oraz poi dl's, ale tam sie nie wybierajcie ^^), poza tym sporo syfu takiego jak tarantule, wolfy, snaki i inne. Znajduje się też tam 1 resp wampa, często huncony w "pro" poradnikach na naszym forum : ). Poh to na prawdę bardzo ciekawe miejsce, expienie tam nie jest tak nudne jak na kopalni, a i od czasu do czasu gs może nam coś sypnąć. Poza tym daleko na bagnach znajduje się forteca elf'ów. Szczególnie pożądana jest wieża, gdzie można przy dobrym respie robić nawet ponad 50k/h, ale wiadomo, że życie nie koniecznie musi być takie wesołe. Dojście do Elf Fortess znajdziecie tu:

To jest ukryta treść, proszę
. Poza tym możecie expić na Venore D lair, które niestety jest dość zanoobionym miejscem, ale przy odrobinie szczęścia może uda wam się tam poexpić. 60 pal z 75-80 distancem może na samych dragach wbić 80k/h : ).

Jeśli chodzi o Facc to wg. mnie tyle, 60-70 lvl jest najlepszym okresem na kupno pacca. Trudno jest mi opisywać miejscówki na paccu, myślę że każdy paladyn chętny kupić pacc ma już jakąs koncepcję na expienie. Pacc daje nam multum możliwości:barbariany, piraty, cyklopy, dragi, dl'e, frosty i wiele wiele więcej. Możemy huńcić jak i potem solować najmocniejsze potwory;Hydry, Behemoty, Warlocki czy nawet Demony.

Pozdro

shadown1007

Opublikowano

II część

 

 

 

 

Podsumowując:

8 - 20 lvl - Roty Fibula

20 - 25 lvl Roty oraz Beho i Ds'y na Fibuli.

25 - 30 lvl Kopalnia w mieście

30 - 40 lvl Pozostałe kopalnie, więzienie w kazzo, okolice Of'a

40 - 50 lvl Dwarf Hell Guardy, Wyverny koło Of'a, Of zerki na niewidce, Możemy sobie też od czasu do czasu powycinać Gs'y na crus helmie.

50 - 70 lvl PoH (dragi, dl'e, gsy, itd), D lair Venore, Elf Fortess, można od czasu do czasu odwiedzić inne miejsca jak Hellgate czy Deep Fibula

70 + Kupujemy Pacca i cieszymy się życiem.[/b]

5. Czary

Paladyn jest to profesja niezbyt obfitująca w magie, po updacie nie może już robić hmm, ale jednak magią przewyższa knighta.

Czary Paladyna znajdziecie tutaj:

To jest ukryta treść, proszę

Jeśli chodzi o moje rady kupcie sobie tylko:utevo lux, exura, exana pox, exura gran, exevo pan, exura vita, utana vid, a na paccu, exura san, exori con, exori san, exevo mas san i exeta con . Żal marnować pieniądze na jakieś czary exevo con, czy robienie destroy fieldow. Kupujcie te czary, które będziecie często używać

 

6. Ekwipunek

Często spotykamy się z sytuacjami, gdzie paladyni na niskich lvl'ach kupują kasę na allegro i szpanują swoim eq. Nie patrzcie na nich, to banda idiotów. Eq ma być w miarę dobre, a przede wszystkim lekkie. Nie wydawajcie kasy na jakieś dsmy, czy rh. Niektóre rzeczy próbujcie lootować, a niektóre po prostu kupcie. Jak wspomniałem wcześniej expimy na początku na Fibuli, aby zarobić na podstawową rzecz dla paladyna jaką jest Blue Robe, potem zbieramy kase na bohy i jakiś shield. Przy okazji możemy kupić sobie za te 2k jakiegoś c helma i bedzie git.

Najlepszy secik dla pala wygląda tak:

Platinum_Amulet.gifCrown_Helmet.gifBackpack.gif

Royal_Spear.gifBlue_Robe.gifDemon_Shield.gif

Crystal_Ring.gifBlue_Legs.gif

.. ...Boots_of_Haste.gif

Srry, że trochę krzywe, ale to nie powinno być tak istotne. Cały set waży waży jedyne 113 o.z. czyli mniej od p arma : ).

 

 

7.Magic level - Po updacie magic lvl stracił na wartości, nie polecam wam kupowania jakichś life ringów i klepania magica przed dp. To co wam wpadnie na expie w zupełności wystarczy, bo i tak 100 rp nawet z 20 mlvl bije hity z sd, jak kiedyś 25 sor, a więc sami widzimy, że to nie ma sensu.

 

8. Porady

Bijąc potwory wykorzystuj naturalne przeszkody

Pokaże na przykładzie

To jest ukryta treść, proszę

Znajdujemy się na respie draga na pohu. Jak widzimy literka P oznacza gracza, a M Smoka. Stojąc tak jak pokazuje przykład będziemy obrywać tylko ataki z łapy, sporadycznie z gfb, minimalizując przy tym strate hp. Pewnie ktoś ci powie. Na chuj się tak bawić? A choćby po to, że jak zabijesz w taki sposób 100 dragów, to zobaczysz że różnica w straconych mf będzie spora.

 

Pamiętaj zawsze o m wallach, destroy fieldach i time ringu. Często na serwerach pvp wielu palów ginie z własnej głupoty. Kiedy pkerzy stawiają zerki, bądź ds'y ty wrzuć niewidke. Będąc w trapie, runa destroy field niejednokrotnie może uratować ci życie. Podobnie m wall. Blokując nim przejscie na te pare sekund - dostajesz cenny czas na ucieczkę, często przeważający o twoim życiu czy śmierci. Nie żałuj pieniędzy na niezbędne rzeczy. Lepiej stracić nawet to 5 - 10k, niż niepotrzebnie padać, tracąc przy tym skille i lvl.

 

Zawsze bijąc potwory typu Giant Spider, staraj się biegać wokół drzewek żeby nasze 900 expa nie wyparowało.

 

 

__________

Dziękuję za przeczytanie.

Wszelkie błędy proszę kierować w tym temacie.

Poradnik będę w miare możliwości uaktualniał i dodawał nowe zdjęcia.

Opublikowano

niestety dosc slabe

1 blad:w poradniku dla druida napisales "sgared exp" zamiast shared

2.Expowiska dla palla sa bardzooo slabo rozbudowane

3.Co do skilowania palem to najlepiej brac jak daja czyli uzyc owocow tego forum (elf bot lub ng lecz polecam elfa) na forum tibiabot.com sa waypointy ze stone walkerem i ja osobiscie w 3h wbilem od 8 do 14 lvl (wkoncu to stone walker xD wiec nie liczy sie lvl) i zarobilem 4k~ oraz glowny cel 500~ small stonow w depo. Wiec nie moge sie zgodzic ze to zalezy od tego czy mamy kase czy jej nie mamy ;p

 

Nie chce mi sie dalej pisac...ogolnie expowiska sa bardzo okrojone i granice wyznaczone na dane miejscowki sa za duze.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...